SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Daarom. Niet meer aan terugdenken.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:07 schreef livelink het volgende:
@:TT
Laat wel zien hoe moeizaam het ging deze week.
Dat is waarquote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Daarom. Niet meer aan terugdenken.
Nu genieten van het weekend.
Goedemorgen.quote:
Hooguit kabouters meppenquote:Op zaterdag 20 maart 2021 07:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Dit weekend nog een balletje slaan?
Nee hoor, ik kreeg gisterenavond al 'n berichtje van mijn zoon: kabouter wil niet lang slapen hij wil snel naar oma toequote:
Goed teken dat de kabouters graag bij oma zijn.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 07:50 schreef just me het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kreeg gisterenavond al 'n berichtje van mijn zoon: kabouter wil niet lang slapen hij wil snel naar oma toeHij komt rond lunchtijd, gezellig
Dank je! Zo even de laatste boodschappen doen.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 07:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed teken dat de kabouters graag bij oma zijn.
Veel speelplezier vandaag.
Ik snap dat wel. Volgende keer maar weer.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 07:57 schreef just me het volgende:
[..]
Dank je! Zo even de laatste boodschappen doen.
Jij ook fijne dag en of ik weet nog niet of ik vanavond naar jou en/of naar Symph kan luisteren.
Goedemorgen.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 08:14 schreef Rafeiro het volgende:
Zo eerste rondje supermarkt van vandaag zit er op.
Nog best fris buiten.
En goedemorgen allen tezamen.
Toevallig net gedaan voor bij Ikea voor komende dinsdag.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 08:46 schreef livelink het volgende:
Heeft iemand hier nu al een zo'n shop-afspraak gemaakt?
Mijn man mag zo 20 minuten shoppen in de praxis, maar ik vind dat zo onnatuurlijk.
Goedemorgen.quote:
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 09:15 schreef Rafeiro het volgende:
Oeh gefeliciteerd, wat voor een taart krijgen we?
Goedemorgenquote:Op zaterdag 20 maart 2021 08:46 schreef livelink het volgende:
Mijn man mag zo 20 minuten shoppen in de praxis, maar ik vind dat zo onnatuurlijk.
Goedemorgen.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 10:13 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Van de week bij een schoenenzaak een afspraak gemaakt via de website van die keten.
Ging prima had maximaal 30 minuten de tijd.
Wel op letten dat je bevestigingsbewijs/E-mail bij je hebt dat kan soms een struikel blok zijn.
(Maar ik had van tevoren ook al specifiek gezocht of het model schoenen waar ik geïnteresseerd in was aanwezig waren via de website, dus kon er vrijwel rechtstreeks naar toe lopen. Toen twee maten gepast en binnen 5 minuten was ik weer de winkel uit.)
Nee, wat ik nodig heb, bestel ik wel online en haal ik af...quote:Op zaterdag 20 maart 2021 08:46 schreef livelink het volgende:
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 09:17 schreef just me het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gefeliciteerd met Twan
Lust ik ookquote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Wij doen vandaag slagroomtaart![]()
En dankjewel!
Ik herken er niet zo veel van.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 18:54 schreef Rafeiro het volgende:
17:20 : The Believers - Who Dares To Believe In Me [original mix]
17:28 : The Reese Project - The Colour Of Love - (Deep Reese Mix) - A1
17:34 : Chubby Chunks Vol 1. - Testament 1
17:40 : Doi-Oing - Good Feeling
17:45 : Edwards World - Soul Roots (Original Mix)
17:50 : Lil' Louis - French Kiss (Original Mix)
18:00 : FPI Project Feat. Sharon Dee Clarke - Going Back to My Roots (Vocal Version)
18:06 : Laurent Garnier - The Dream (Gurning Mix)
18:12 : M.B. - You Don't Get Stop
18:18 : Rhythm On The Loose - Break Of Dawn (Original Mix)
Dat was het.
Dat is beter dan dat je er klaar mee bent.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |