Geschreven put zit je netto long, je maximale verlies is dan dat je het aandeel moet kopen voor de strike price en dat de onderliggende waarde eigenlijk 0 is.quote:Op donderdag 27 mei 2021 11:16 schreef Idisrom het volgende:
Aan de putschrijvers hierboven. Hebben jullie dan de aandelen al in portefeuille als dekking?
Wat ludovico zegt.quote:Op donderdag 27 mei 2021 11:16 schreef Idisrom het volgende:
Aan de putschrijvers hierboven. Hebben jullie dan de aandelen al in portefeuille als dekking?
Is het zo erg?quote:Op maandag 18 oktober 2021 15:16 schreef nostra het volgende:
Positie puts Sligro verdrievoudigd, die krengen dalen maar niet. Zullen weer wat coronamaatregeltjes uit het blik getrokken gaan worden en ik wacht nog steeds op die emissie waar ze wmb niet onderuit kunnen. En België. En margedruk. Yolo.
Nee hoor, ik vind het gewoon ruim deze koers niet waard. Krijgen hun hut niet op orde en ik ben gewoon vrij pessimistisch voor de horeca hier. Q3 was vandaag ook weer gewoon erg matig, maar koers doet niets.quote:
1.80 dollar winst in een kwartaal.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 15:39 schreef TheFreshPrince het volgende:
Zojuist Intel bijgekocht op $49,60 (had een order gezet vanwege de lage futures, werd om 15:35 al gevuld).
Dus zo'n 11,5% korting t.o.v. gisteren.
De tweespalt tussen 'winners' (i.c. NVDA en AMD) en 'losers' is de laatste jaren enorm op de beurs ja en de eersten, hoewel op zich inderdaad de winners, krijgen ook meteen idiote multiples opgeplakt en vice versa. Alleen duurt die grap al 15 jaar.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 00:32 schreef ludovico het volgende:
[..]
1.80 dollar winst in een kwartaal.
Koers 50 dollar.
Zeg het maar. K/w lager dan 10 = cheap as fuck met alle koersen die je nu ziet.
Ook een bèta van helemaal niks dat bedrijf.
Gefundenes Fressen, altijd lekker.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 08:10 schreef Emmerdeur het volgende:
Oude ledger terug gevonden , stonden nog 2000 XRP op, ooit gekocht voor 0,03¤ verkocht voor 0,93¤
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |