abonnement Unibet Coolblue
pi_198590613

Wat is Netflix?
Netflix is een on-demand streamingdienst voor films en TV-series.

Hoeveel kost het?
• ¤ 7,99/mnd – op één apparaat tegelijk in SD-kwaliteit kijken
• ¤ 10,99/mnd – op twee apparaten tegelijk in HD-kwaliteit kijken
• ¤ 13,99/mnd – op vier apparaten tegelijk in HD- en Ultra HD (4k)-kwaliteit kijken
De eerste maand is gratis.

Hoe kan ik betalen?
• Credit card
• iDEAL — je betaalt 1 cent om Netflix te machtigen maandelijks de abonnementsprijs af te schrijven
• PayPal

Abonnementsduur
Een abonnement is per maand op te zeggen.

Overzicht en nieuwe films/series
Only on Netflix
Netflix Nederland

Bekeken films
In ‘Mijn activiteit’ kun je alle bekeken films/series zien en eventueel wissen.
Een gewiste film zal niet meer in het overzicht ‘Verder kijken‘ verschijnen.

Downloaden
Series en films op Netflix downloaden
Bij mijn gedownloade titel wordt het bericht 'Verlopen' (Expired) weergegeven
In Netflix wordt het bericht 'Je hebt downloads op te veel apparaten' (You have downloads on too many devices) weergegeven
In Netflix wordt het bericht 'Deze video kan niet opnieuw worden gedownload' (This video cannot be downloaded again) weergegeven

Beschikbaarheid
Met een Netflix-abonnement kun je alleen naar films en series kijken die aangeboden worden in het land waar je op dat moment bent.

Vragen over kijken naar de niet-Nederlandse Netflix graag in het aparte topic:
F&S / Netflix wereldwijd #2

Problemen
Is Netflix offline?
Kan geen verbinding maken met Netflix
Netflix wordt langzaam geladen of heeft een slechte beeldkwaliteit
Hoe pas ik ondertiteling, bijschriften en alternatieve audio aan op mijn apparaat?

Overig
Titels aanvragen
Waarom verdwijnen series en films van Netflix?
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_198590624
TT :D O+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_198590942
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 18:08 schreef mascara-klodder het volgende:
TT :D O+
Jij hebt toch geen netflix meer :?
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_198591444
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 18:34 schreef Soury het volgende:

[..]

Jij hebt toch geen netflix meer :?
Op mijn tablet nog wel blijkbaar :D
Gebruik dat ding vooral voor HayDay en in de trein.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_198600401
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailer
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doris - [Nederland] 2018 12 1:28 uur | Comedy, Romantisch
Doris, moeder van twee en van middelbare leeftijd, worstelt met het leven. Als ze probeert het weer op de rit te krijgen, krijgt ze gevoelens voor haar beste vriend Tim.

Kin - [VS] 2018 12 1:43 uur | Actie, Fantasy, Sci-Fi
Een eenzame jongen vindt een buitenaards wapen op straat in Detroit en raakt betrokken bij een geheime oorlog waardoor hij en zijn ex-gedetineerde broer moeten vluchten.

The Yin Yang Master - [China] 2021 16 2:00 uur - Netflix Original | Actie, Fantasy, Sci-Fi
Een vete tussen rijken ontbrandt. Yin-Yang Meester Qing Ming werkt samen met voormalig bewaker Yuan Boya om een demonische dreiging te overwinnen en stuit op een complot.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 20 maart 2021 @ 10:48:58 #6
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_198600451
Paradise PD blijft toch wel heerlijk voor als je gewoon even wat lekkere domme onzin wilt kijken voor het slapen O+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_198605059
Doris O+
Maar ik ben dan ook wel fan van Nederlandse romcoms met veelal dezelfde acteurs :P
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_198617168
quote:
7s.gif Op donderdag 18 maart 2021 13:30 schreef Aether het volgende:
Breach - [Canada] 2020 16 1:32 uur | Actie, Fantasy, Sci-Fi
De bemanning van een ruimteschip met de laatste overlevenden van de aarde gaat de strijd aan met een buitenaardse parasiet die de toekomst van de mensheid kan verwoesten.
Wat een enorme baggerfilm was dat zeg. Ik ga hier verder ook geen woorden aan vuil maken.

Tip: niet kijken, ook niet omdat Bruce erin mee speelt.
pi_198617523
Deadly Illusions gekeken. Iedereen die hier aan heeft meegewerkt zou zich kapot moeten schamen. Wat een abominabele vertoning. :X
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_198627373
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 13:34 schreef Felixa het volgende:
Deadly Illusions gekeken. Iedereen die hier aan heeft meegewerkt zou zich kapot moeten schamen. Wat een abominabele vertoning. :X
Vind je?


Ik vind het echt de typische thrillerfilm. Niks beter of slechter dan anderen die de afgelopen jaren zijn uitgebracht :')
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_198629468
Eindelijk begonnen aan Gomorra. Nu 2 afleveringen gezien.

Moet wel even wennen aan het Italiaans maar verder erg benieuwd.
Moeten zij weten
pi_198630236
quote:
1s.gif Op zondag 21 maart 2021 22:37 schreef ConqueringChaos het volgende:

[..]

Vind je?

Ik vind het echt de typische thrillerfilm. Niks beter of slechter dan anderen die de afgelopen jaren zijn uitgebracht :')
Vond het ook echt een typische thriller verhaal, want dit verhaal lijn kan je zo projecteren op andere films. Toch heb ik hem helemaal uitgekeken, terwijl ik normaal niet zo van de thrillers ben.
pi_198636444
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_198636906
Ik heb vrij weinig met heel die Undercover-hype, Frank Lammer vind ik maar overkomen als een ontzettende lul :@
SOONY
pi_198641041
Ben ff van Netflix gestapt omdat ik de Handmaid's Tale aan t bekijken ben, en nu heb ik steeds de neiging om iedere keer 'praise be' en 'may the Lord open' te zeggen :+ :P
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 23 maart 2021 @ 02:07:34 #16
335263 freaky40
pi_198643516
Toch wel grappig Country Comfort moet ik zeggen. Ja het is een sitcom met lachband maar dat zijn ze allemaal. Zit wel leuk in elkaar, en dat kleine meisje is natuurlijk zo'n wijs over the top kind wat we ook nog wel kennen uit Full House, the Olson Twins (het orgineel toen nog en niet de remake Fuller House op Netflix).
Allemaal cabaretteketet!
pi_198670645
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Honest Thief - [VS] 2020 12 1:38 uur | Actie, Misdaad, Thriller
De succesvolle bankrover Tom Carter gaat nauwgezet te werk en heeft zijn eigen normen én miljoenen aan contanten. Dan maakt hij de fout om zichzelf aan te geven.

Love (ft. Marriage and Divorce) - [Zuid-Korea] S01 2021 12 - Netflix Original | Drama
Drie succesvolle vrouwen die voor een radioprogramma werken, stuiten op problemen binnen hun schijnbaar gelukkige huwelijken waardoor hun wereld instort.

Loyiso Gola: Unlearning - [Zuid-Afrika] 2021 AL 1:00 uur - Netflix Original | Standup-comedy
De Zuid-Afrikaanse comedian Loyiso Gola praat met ongefilterde humor over onderwerpen als ras, identiteit, politiek en over een schoolgrap die gênant verkeerd afliep.

¿Quién mató a Sara? | Who Killed Sara? - [Mexico] S01 2021 16 - Netflix Original | Drama, Duister, Misdaad, Mystery, Thriller
Álex is vastbesloten om wraak te nemen en te bewijzen dat hij erin is geluisd voor de moord op zijn zus. Hij wil meer aan het licht brengen dan alleen de echte dader.

Seaspiracy - [VS] 2021 16 1:29 uur - Netflix Original | Documentaire
Een filmmaker met een passie voor oceanen laat zien hoeveel schade de mens aanricht aan mariene soorten. Verontrustende wereldwijde corruptie wordt blootgelegd.

Spike en de magische steen | Latte & the Magic Waterstone - [België/Duitsland] 2020 AL 1:22 uur | Comedy, Familiefilm, Feelgood
Als een beer een magische steen steelt om het water in het bos voor zichzelf te houden, proberen een dappere egel en een verlegen eekhoorn de steen terug te halen.

The Hero - [VS] 2017 12 1:36 uur | Drama, Romantisch
Als een oude westernacteur onverwacht nieuws krijgt, moet hij in het reine komen met zijn verleden, zowel op het witte doek als erbuiten.

The Secret: Dare to Dream - [VS] 2020 6 1:46 uur | Drama, Romantisch
Een weduwe die een moeilijke tijd doormaakt, ontmoet een opbeurende professor. Hij aarzelt om een boodschap over te brengen die haar leven zou kunnen veranderen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  woensdag 24 maart 2021 @ 18:50:52 #18
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_198670776
quote:
7s.gif Op woensdag 24 maart 2021 18:45 schreef Aether het volgende:
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Honest Thief - [VS] 2020 12 1:38 uur | Actie, Misdaad, Thriller
De succesvolle bankrover Tom Carter gaat nauwgezet te werk en heeft zijn eigen normen én miljoenen aan contanten. Dan maakt hij de fout om zichzelf aan te geven.

Love (ft. Marriage and Divorce) - [Zuid-Korea] S01 2021 12 - Netflix Original | Drama
Drie succesvolle vrouwen die voor een radioprogramma werken, stuiten op problemen binnen hun schijnbaar gelukkige huwelijken waardoor hun wereld instort.

Loyiso Gola: Unlearning - [Zuid-Afrika] 2021 AL 1:00 uur - Netflix Original | Standup-comedy
De Zuid-Afrikaanse comedian Loyiso Gola praat met ongefilterde humor over onderwerpen als ras, identiteit, politiek en over een schoolgrap die gênant verkeerd afliep.

¿Quién mató a Sara? | Who Killed Sara? - [Mexico] S01 2021 16 - Netflix Original | Drama, Duister, Misdaad, Mystery, Thriller
Álex is vastbesloten om wraak te nemen en te bewijzen dat hij erin is geluisd voor de moord op zijn zus. Hij wil meer aan het licht brengen dan alleen de echte dader.

Seaspiracy - [VS] 2021 16 1:29 uur - Netflix Original | Documentaire
Een filmmaker met een passie voor oceanen laat zien hoeveel schade de mens aanricht aan mariene soorten. Verontrustende wereldwijde corruptie wordt blootgelegd.

Spike en de magische steen | Latte & the Magic Waterstone - [België/Duitsland] 2020 AL 1:22 uur | Comedy, Familiefilm, Feelgood
Als een beer een magische steen steelt om het water in het bos voor zichzelf te houden, proberen een dappere egel en een verlegen eekhoorn de steen terug te halen.

The Hero - [VS] 2017 12 1:36 uur | Drama, Romantisch
Als een oude westernacteur onverwacht nieuws krijgt, moet hij in het reine komen met zijn verleden, zowel op het witte doek als erbuiten.

The Secret: Dare to Dream - [VS] 2020 6 1:46 uur | Drama, Romantisch
Een weduwe die een moeilijke tijd doormaakt, ontmoet een opbeurende professor. Hij aarzelt om een boodschap over te brengen die haar leven zou kunnen veranderen.
Twee van die films net afgelopen week op blu-ray aangeschaft _O- Had niet verwacht dat die op netflix zouden komen. Honest Thief & The Secret: Dare to Dream.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_198671510
Perfume Reframed Theater Experience [Japan] 2021 AL 1:06 uur | Concerten
Perfume's Reframe 2019 concert, performed to great effect in the newly reconstructed Line Cube Shibuya, is recreated as a high-tech concert film.

*O*

[ Bericht 1% gewijzigd door Aurelius op 25-03-2021 09:54:55 ]
  donderdag 25 maart 2021 @ 07:48:18 #20
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_198678514
twitter
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_198678556
Halverwege het seizoen van The Young Pope.



Wat een heerlijke niet-alledaagse aanrader is dat. _O_
Prachtige cinematografie ook.
pi_198678560
quote:
Leuke trailer, soort samenvatting van de film, scheelt weer twee uur kijken.
Tap tap tap
  donderdag 25 maart 2021 @ 08:37:11 #23
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_198678826
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 07:57 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Leuke trailer, soort samenvatting van de film, scheelt weer twee uur kijken.
Zo houden we meer tijd over voor het chill-gedeelte van Netflix & Chill.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_198679155
quote:
17s.gif Op donderdag 25 maart 2021 08:37 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Zo houden we meer tijd over voor het chill-gedeelte van Netflix & Chill.
c_/

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_198679192
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 02:07 schreef freaky40 het volgende:
Toch wel grappig Country Comfort moet ik zeggen. Ja het is een sitcom met lachband maar dat zijn ze allemaal. Zit wel leuk in elkaar, en dat kleine meisje is natuurlijk zo'n wijs over the top kind wat we ook nog wel kennen uit Full House, the Olson Twins (het orgineel toen nog en niet de remake Fuller House op Netflix).
Heb het idee dat dit nog wat zoeter is dan Full House.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_198680096
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De geheime dienst voor magie - [Rusland/VS] 2021 6 1:45 uur - Netflix Original | Familiefilm, Feelgood
Hans en Grietje, bekend van het sprookje, werken nu als geheim agent. Hun missie: met magie, vernuft en samenwerking een vermiste koning opsporen.

DOTA: Dragon's Blood - [VS] S01 2021 12 - Netflix Original | Anime, Actie, Fantasy, Sci-Fi
Een getroubleerde, maar dappere Drakenridder moet zijn drakenkracht gebruiken om een dodelijke demon te stoppen in dit epische fantasyverhaal gebaseerd op de onlinegame.

Julie - [Zweden] 2013 12 1:42 uur | Historisch drama, Romantisch
Het is midzomernacht en een adellijke dochter begint een riskant spelletje: ze geeft toe aan haar gevoelens voor de verloofde van haar bediende.

Misa Mi - [Zweden] 2003 6 1:19 uur | Drama
Een meisje dat rouwt om de dood van haar moeder, gaat een zomer naar haar oma in Arjeplog. Daar vormt ze een band met een wolvenmoeder en haar welpen.

Pojken i trädet - [Zweden] 1961 16 1:25 uur | Drama, Duister, Intellectueel
Een gekwelde tiener met liefde voor de natuur en de drang om zich te verzetten tegen zijn overbezorgde familie, gaat in zee met twee boosaardige stropers.

Pui Pui Molcar - [Japan] S01 2021 6 | Kinderserie
Ze zijn cavia's! En ze zijn auto's! De donzige, schattige molcars beleven veel leuke avonturen in deze heerlijke stop-motionanimatie.

Tillfällig Fru Sökes - [Zweden] 2003 14 1:31 uur | Comedy, Drama, Romantisch
Een man is ineens vrijgezel en probeert wanhopig de kans te vergroten om vader te worden door een list te verzinnen. Bij een adoptiebureau doet hij alsof hij getrouwd is.

Shtisel - [Israël] S03 2021 9 - Netflix Original | Drama
Een Haredi-familie woont in een ultra-orthodoxe wijk van Jeruzalem en moet zien om te gaan met liefde, verlies en dagelijkse sleur.

Sulla stessa onda | Caught by a Wave - [Italië] 2021 12 1:39 uur - Netflix Original | Drama, Romantisch, Tienerfilm
Nadat ze verliefd zijn geworden tijdens een zomerzeilkamp op Sicilië, dringt plots de werkelijkheid door als een harde waarheid hen tot een cruciale beslissing dwingt.

Tärningen Är Kastad - [Zweden] 1960 9 1:30 uur | Drama, Misdaad, Thriller
Als de ster van een populaire misdaadserie dood wordt aangetroffen op de set, is de schrijver van de serie hoofdverdachte in een whodunit met rollen voor cast en crew.

Mannen Från Mallorca - [Zweden] 1984 12 1:42 uur | Misdaad, Thriller
Als meer details aan het licht komen over een overval in Stockholm, hebben de twee hoofddetectives het moeilijk om het verhaal, het bewijs en de getuigen te doen kloppen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 25 maart 2021 @ 10:45:22 #27
335263 freaky40
pi_198680489
Er wordt in gezongen en af en toe ook wel een serieuze noot die aspecten maken het toch uniek in zijn soort sitcoms. Ik vind naar mate de afleveringen vorderen het ook wel steeds beter worden. Even afwachten wat season 2 gaat doen want dan zie je meestal nog meer verbeteringen doorgevoerd worden in tekst, acteerwerk en verhaallijnen. Dat had ik tenminste bij The Ranch ook, season 2 was al veel beter en de seizoenen die daarop volgde ook.
Fuller House was ik in ieder geval snel klaar mee.
Allemaal cabaretteketet!
pi_198696425
Nou, nog 1 aflevering van Capitani. Het is dat ik een zwak heb voor series die zich veel in de natuur afspelen, maar een hoogvlieger is dit niet. Toevalligheden en met vlagen onrealistisch. Helaas.
pi_198697056
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 09:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
Nou, nog 1 aflevering van Capitani. Het is dat ik een zwak heb voor series die zich veel in de natuur afspelen, maar een hoogvlieger is dit niet. Toevalligheden en met vlagen onrealistisch. Helaas.
Het is inderdaad geen topserie maar ik heb me prima vermaakt. Niet langdradig, andere taal/omgeving/acteurs. Verhaallijn over Capitani en zijn verleden had voor mij niet gehoeven.
pi_198697270
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 10:28 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Het is inderdaad geen topserie maar ik heb me prima vermaakt. Niet langdradig, andere taal/omgeving/acteurs. Verhaallijn over Capitani en zijn verleden had voor mij niet gehoeven.
Het is de redding geweest om de afleveringen relatief kort te maken. De eerste afleveringen waren spannend en nu de laatste 2 ook wel. Alles er tussenin, mwah.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 26 maart 2021 @ 11:49:28 #31
335263 freaky40
pi_198698131
Begonnen aan The Young Pope. Eerste aflevering is al veel belovend met de geweldige Jude Law.
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 26 maart 2021 @ 11:57:57 #32
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_198698226
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 09:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
Nou, nog 1 aflevering van Capitani. Het is dat ik een zwak heb voor series die zich veel in de natuur afspelen, maar een hoogvlieger is dit niet. Toevalligheden en met vlagen onrealistisch. Helaas.
Het viel mij uiteindelijk ook allemaal wat tegen.
Enige leuke was het proberen te verstaan van dat Luxemburgse taaltje.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_198698517
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A Week Away - [VS] 2021 6 1:37 uur - Netflix Original | Feelgood, Musical, Romantisch, Tienerfilm
In deze vrolijke musical waagt een tiener met problemen een sprong in het diepe en gaat naar een zomerkamp, waar hij onverwachts liefde, vrienden en een thuis vindt.

Bad Trip - [VS] 2021 16 1:26 uur - Netflix Original | Comedy, Offbeat
In deze comedy met een verborgen camera gaan twee beste vrienden op een wilde roadtrip naar New York en halen ranzige, ruwe grappen uit met mensen op straat.

Black Is Beltza - [Spanje] 2018 16 1:27 uur | Drama
In de jaren 60 radicaliseert een jonge Baskische man in Amerika omdat hij om etnische redenen niet aan een parade mag deelnemen.

Irregulars, The - [VK] S01 2021 16 - Netflix Original | Historisch drama, Misdaad, Mystery
Een groep buitenbeentjes onderzoekt een reeks bovennatuurlijke misdaden in Victoriaans Londen voor dr. Watson en zijn schimmige partner, Sherlock Holmes.

Magic for Humans Spain - [Spanje] 2021 12 - Netflix Original | Comedy, Reality
Illusionist Mago Pop gaat de straat op in Barcelona, waar hij jong en oud, rijk en arm verbaast met verrassende en leuke trucs.

Nailed It! - [VS] S05 2021 AL - Netflix Original | Reality
In deze realityserie gaan de slechtste thuisbakkers met elkaar de strijd aan om 10.000 dollar te winnen. Hiervoor moeten ze eetbare meesterwerken namaken.

Pagglait - [India] 2021 12 1:54 uur - Netflix Original | Comedy, Drama
Een jonge vrouw verliest kort na het huwelijk haar man en worstelt met het onvermogen om te rouwen, rare familieleden en een onthutsende ontdekking over haar echtgenoot.

Reframe THEATER EXPERIENCE with you - [Japan] 2020 AL 1:24 uur | Concert
Er is een hightech concertfilm gemaakt van 'Reframe 2019', een succesvol optreden van Perfume in het verbouwde Line Cube Shibuya.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Spellchecker vrijdag 26 maart 2021 @ 13:01:26 #34
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198699180
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 09:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
Nou, nog 1 aflevering van Capitani. Het is dat ik een zwak heb voor series die zich veel in de natuur afspelen, maar een hoogvlieger is dit niet. Toevalligheden en met vlagen onrealistisch. Helaas.
Ik had die op mijn lijstje gezet omdat jij zo enthousiast was O-)
Enfin, als ik eraan begin weet ik het gauw genoeg ;)
pi_198701609
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 12:20 schreef Aether het volgende:
Irregulars, The - [VK] S01 2021 16 - Netflix Original | Historisch drama, Misdaad, Mystery
Een groep buitenbeentjes onderzoekt een reeks bovennatuurlijke misdaden in Victoriaans Londen voor dr. Watson en zijn schimmige partner, Sherlock Holmes.
Benieuwd of het wat is, imdb zegt 4/10 na 112 reviews/ratings, maarja zie daar vooral van die "boohoo woke" zeikreviews staan, dus dat neem ik niet zo serieus. O nee een persoon met een kleurtje! Woke agenda! :')
pi_198702783
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 15:57 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Benieuwd of het wat is, imdb zegt 4/10 na 112 reviews/ratings, maarja zie daar vooral van die "boohoo woke" zeikreviews staan, dus dat neem ik niet zo serieus. O nee een persoon met een kleurtje! Woke agenda! :')
112 is wel erg weinig.
Als je alles lager dan een 4 negeert komt je op gemiddeld een 8,3 en als mediaan zelfs een 10 ;)

(Ik zou zeggen dat een 7 realistisch is voor het aantal stemmen).
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  vrijdag 26 maart 2021 @ 21:30:05 #37
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_198707011
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 15:57 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Benieuwd of het wat is, imdb zegt 4/10 na 112 reviews/ratings, maarja zie daar vooral van die "boohoo woke" zeikreviews staan, dus dat neem ik niet zo serieus. O nee een persoon met een kleurtje! Woke agenda! :')
Ik zou dat soort reviews niet laten bepalen hoe goed of slecht een film is. Het zegt niks over de film, slechts iets over een onderbuik.
AZ
ALKMAAR
pi_198711234
Seaspiracy is shocking en deprimerend. Maar ook de realiteit (al zal het hier en daar vast aangedikt zijn voor dramatisch effect). Een eyeopener van hoe de oceanen ervoor staan en wat voor corruptie, en zelfs slavernij, ermee gepaard gaat. Het is enorm moeilijk om dingen te controleren omdat het gaat om zo'n groot ongereguleerd gebied.
pi_198714576
Bezig met the irregulars
pi_198746576
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 13:01 schreef maily het volgende:

[..]

Ik had die op mijn lijstje gezet omdat jij zo enthousiast was O-)
Enfin, als ik eraan begin weet ik het gauw genoeg ;)
Gewoon lekker kijken :) Het is op zich niet echt een verkeerde serie hoor en de acteurs vind ik prima spelen. Alleen voelen sommige dingen in het verhaal een beetje amateuristisch aan.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens wiki is dit de best bekeken Luxemburgse serie ooit met jawel 158.000 kijkers :)
pi_198748655
In april o.a.

01-04
• Barbie Princess Adventure
• Beethoven
• Beneath
• Camille Claudel
• Cat Run 2
• Liar Liar
• Magical Andes (S02)
• Prank Encounters (S02)
• Pride & Prejudice
• Public Enemies
• Quarantine
• Rambo First Blood
• Raw Deal
• Ronaldo
• Seed of Chucky
• Shrek
• Shrek 2
• Terganjung
• The Big Lebowski
• The Life of David Gale
• The Lost World: Jurassic Park
• The Mask of Zorro
• The Shallows
• Worn Stories (S01)

02-04
• Concrete Cowboy
• Hasta el Cielo
• Just Say Yes
• Madame Claude
• O Sabor das Margaridas (S02)
• Sky High
• Sniper: Ghost Shooter
• The Serpent

05-04
• Code Bias
• Family Reunion (deel 3)

06-04
• The Last Kids on Earth: Happy Apocalypse to You

07-04
• Dolly Parton: A MusiCares Tribute
• Snabba Cash (S01)
• The Big City (S02)
• The Wedding Coach (S01)
• This is a Robbery: The World's Biggest Art Heist

08-04
• The Way of the Househusband
• What Men Want

09-04
• Have You Ever Seen Fireflies?
• My Love Six Stories of True Love
• Night in Paradise
• Thunder Force

12-04
• New Gods: Nezha Reborn

13-04
• Mighty Express (S03)
• My Love: Six Stories of True Love

14-04
• Dad Stop Embarrassing Me! (S01)
• Lizzie
• Love and Monsters
• The Circle (S02)
• The Soul
• Who Did You Kill Me?

15-04
• Brendan Fraser: Furry Vengeance
• Hello, Me! (S01)
• Ride Or Die
• Sisyphus (S01)
• The Real Housewives of Beverly Hills (S03, S04)
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_198748667
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_198750085
Net de eerste aflevering van de Poolse serie W glebi lasu (The Woods) gezien. Echt heel blij verrast. Eerste aflevering vind ik dikke prima en ik ben erg benieuwd naar wat komen gaat.
pi_198751576
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 08:21 schreef viceversa het volgende:
Seaspiracy is shocking en deprimerend. Maar ook de realiteit (al zal het hier en daar vast aangedikt zijn voor dramatisch effect). Een eyeopener van hoe de oceanen ervoor staan en wat voor corruptie, en zelfs slavernij, ermee gepaard gaat. Het is enorm moeilijk om dingen te controleren omdat het gaat om zo'n groot ongereguleerd gebied.
Ook gezien! Heeft wel een erge indruk op me gemaakt! Inderdaad af en toe wat gedramatiseerd, ook van die 'kijk mij eens een spy zijn' beelden. Verder wel goed in beeld gebracht en veel geleerd over de gehele visindustrie.
Moeten zij weten
pi_198755211
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_198755990
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 08:21 schreef viceversa het volgende:
Seaspiracy is shocking en deprimerend. Maar ook de realiteit (al zal het hier en daar vast aangedikt zijn voor dramatisch effect). Een eyeopener van hoe de oceanen ervoor staan en wat voor corruptie, en zelfs slavernij, ermee gepaard gaat. Het is enorm moeilijk om dingen te controleren omdat het gaat om zo'n groot ongereguleerd gebied.
Dit ja,echte aanrader. Vooral dramatisch hoe verrot het hele systeem is,mede door alle belangen. Die scène met die vent van de EU :') !
  maandag 29 maart 2021 @ 20:58:00 #47
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_198756074
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 20:54 schreef Mansjester het volgende:

[..]

Dit ja,echte aanrader. Vooral dramatisch hoe verrot het hele systeem is,mede door alle belangen. Die scène met die vent van de EU :') !
Ik wil het niet zien. Zag een hoop beelden van in stukken gesneden dolfijnen en andere vissen... Bloed...
Kan daar slecht tegen, dat dierenleed.
Wie dit leest is een lezer van dit
  maandag 29 maart 2021 @ 20:58:40 #48
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_198756087
Dat was dus met de preview.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_198757429
quote:
1s.gif Op maandag 29 maart 2021 20:58 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ik wil het niet zien. Zag een hoop beelden van in stukken gesneden dolfijnen en andere vissen... Bloed...
Kan daar slecht tegen, dat dierenleed.
Dan zou ik niet kijken nee ;)
pi_198766474
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_198767456
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 17:15 schreef Aether het volgende:
[ twitter ]
Lucifer _O_
SOONY
pi_198770411
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3096 Tage - [Duitsland] 2013 12 1:50 uur | Drama, Misdaad
Een Oostenrijks meisje doet er alles aan om te overleven wanneer ze op haar tiende wordt ontvoerd en opgesloten door een sadistische man die haar verkracht en martelt.

De Octonauten en de Ring van Vuur - [VK] 2021 AL 1:12 uur - Netflix Original | Avontuur, Feelgood
Als roodgloeiende vulkanen een kettingreactie ontketenen in de hele oceaan, moeten de Octonauten samenwerken terwijl ze voor de grootste uitdaging ooit komen te staan.

Safe - [VS] 2012 16 1:34 uur | Actie, Misdaad, Thriller
Als een voormalig vechtsporter een ontvoerd 12-jarig meisje redt, komen ze beiden tegenover Chinese bendes, de Russische maffia en een stel corrupte agenten te staan.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_198773507
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Spellchecker woensdag 31 maart 2021 @ 07:27:30 #54
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198775395
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 21:10 schreef Aether het volgende:
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3096 Tage - [Duitsland] 2013 12 1:50 uur | Drama, Misdaad
Een Oostenrijks meisje doet er alles aan om te overleven wanneer ze op haar tiende wordt ontvoerd en opgesloten door een sadistische man die haar verkracht en martelt.
Waarom daar een film over maken en wie gaat dat kijken? :r

En wie laat zijn/haar tienjarige dochter meespelen in zoiets? :r
pi_198775411
quote:
1s.gif Op woensdag 31 maart 2021 07:27 schreef maily het volgende:

[..]

Waarom daar een film over maken en wie gaat dat kijken? :r

En wie laat zijn/haar tienjarige dochter meespelen in zoiets? :r
omdat het misschien waargebeurd is? Stel je niet aan zeg.
  Spellchecker woensdag 31 maart 2021 @ 07:36:51 #56
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198775420
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 07:33 schreef tim020hoorn het volgende:

[..]

omdat het misschien waargebeurd is? Stel je niet aan zeg.
Ik weet dat het waargebeurd is.

En ik mag daarvan vinden wat ik wil.
pi_198775435
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 07:36 schreef maily het volgende:

[..]

Ik weet dat het waargebeurd is.

En ik mag daarvan vinden wat ik wil.
Als je dat weet snap ik jouw reactie nog minder. Maar dat mag jij zeker vinden verder en ik mag vinden dat je je aanstelt :)
pi_198775601
Alle kindacteurs afschaffen.
Alleen nog maar blije Disney-films maken.
Tap tap tap
pi_198778380
_O-
Moeten zij weten
pi_198778395
quote:
1s.gif Op woensdag 31 maart 2021 08:20 schreef CherryLips het volgende:
Alle kindacteurs afschaffen.
Alleen nog maar blije Disney-films maken.
maar daar heb je kindacteurs voor nodig... :+
  woensdag 31 maart 2021 @ 13:11:56 #61
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_198778519
quote:
10s.gif Op woensdag 31 maart 2021 12:59 schreef mschol het volgende:

[..]

maar daar heb je kindacteurs voor nodig... :+
CGI.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 31 maart 2021 @ 13:14:09 #62
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_198778543
quote:
1s.gif Op woensdag 31 maart 2021 08:20 schreef CherryLips het volgende:
Alle kindacteurs afschaffen.
Alleen nog maar blije Disney-films maken.




The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_198778547
quote:
10s.gif Op woensdag 31 maart 2021 12:59 schreef mschol het volgende:

[..]

maar daar heb je kindacteurs voor nodig... :+
Little people.
Tap tap tap
pi_198778556
quote:
Ik ben nog in denial wat betreft Bambi.
Tap tap tap
pi_198778573
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haunted: Latinoamérica - [Mexico/VS] S01 2021 16 - Netflix Original | Horror, Reality
In deze realityserie komen griezelige verhalen van echte mensen over ijzingwekkende, onverklaarbare en paranormale gebeurtenissen tot leven in nagespeelde scènes.

Not a Game - [Spanje] 2020 12 1:37 uur | Documentaire
In deze documentaire wordt een serieus beeld geschetst van onze beladen, complexe relatie met videogames, vanuit het perspectief van gamers en hun bezorgde ouders.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_198778631
quote:
Uh, spoilers :o
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_198778634
quote:
Lijkt top; Scifi/Mars thema, goeie cast, maarja weer zo'n Netflix film :')
  woensdag 31 maart 2021 @ 13:41:19 #68
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_198778826
quote:
7s.gif Op woensdag 31 maart 2021 13:22 schreef Aether het volgende:

[..]

Uh, spoilers :o
Nee, algemene kennis inmiddels. De meest recente van die drie is inmiddels ook alweer bijna 30 jaar oud.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_198778891
quote:
10s.gif Op woensdag 31 maart 2021 13:41 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Nee, algemene kennis inmiddels. De meest recente van die drie is inmiddels ook alweer bijna 30 jaar oud.
En die is gebaseerd op Hamlet, nog ouder.
Tap tap tap
  woensdag 31 maart 2021 @ 13:48:53 #70
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_198778911
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 13:47 schreef CherryLips het volgende:

[..]

En die is gebaseerd op Hamlet, nog ouder.
Dat wist ik nog niet, maar Wikipedia bevestigt het. :o !

Dit is mijn feitje van de dag! Dank je CL.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_198778924
quote:
17s.gif Op woensdag 31 maart 2021 13:48 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Dat wist ik nog niet, maar Wikipedia bevestigt het. :o !

Dit is mijn feitje van de dag! Dank je CL.
:D
Clueless = Emma
Bridget Jones's Diary = Pride & Prejudice
Tap tap tap
  woensdag 31 maart 2021 @ 13:54:44 #72
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_198779001
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 13:49 schreef CherryLips het volgende:

[..]

:D
Clueless = Emma
Bridget Jones's Diary = Pride & Prejudice
10 Things I hate about you = The taming of the shrew
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Moderator woensdag 31 maart 2021 @ 14:08:26 #73
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_198779142
Vandaag veel (oude) Italiaanse toevoegingen. Ik ben benieuwd of we ook nog eens oude Nederlandse series en films te zien krijgen.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_198779143
quote:
17s.gif Op woensdag 31 maart 2021 13:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dit is mijn feitje van de dag! Dank je CL.
Vroeger was hier gewoon een aparte reeks voor ;(
Topicreeks: Leuke weetjes
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_198784621
Bad trip aan het kijken, filmpje hoor :D
pi_198790937
Gisteravond The Young Pope afgerond.
Echt een aanrader. Mooi gefilmd, mooie muziek, subtiele humor. Gewoon een top serie.

4.5/5.

Gelijk door met The New Pope met John Malkovich. *O*
pi_198791010
quote:
EXCLUSIVE: Netflix is closing in on a deal to make two sequels to the 2019 hit whodunit Knives Out, which Rian Johnson will direct with Daniel Craig reprising his role as super sleuth Benoit Blanc. Johnson, who wrote the original, has written the sequels and is producing with partner Ram Bergman. Sources said the deal will be worth north of $400 million, making it one of the biggest streamer movie deals in history.

https://deadline.com/2021(...)-bergman-1234724575/
  donderdag 1 april 2021 @ 10:42:33 #78
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_198791307
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 14:08 schreef Mike het volgende:
Vandaag veel (oude) Italiaanse toevoegingen. Ik ben benieuwd of we ook nog eens oude Nederlandse series en films te zien krijgen.
Schatjes sowieso niet ;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_198793286
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 14:08 schreef Mike het volgende:
Vandaag veel (oude) Italiaanse toevoegingen. Ik ben benieuwd of we ook nog eens oude Nederlandse series en films te zien krijgen.
Oeh, dat is wel interessant! Heb je daar toevallig een overzicht van?
pi_198793417
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 10:42 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Schatjes sowieso niet ;)
Op Disney+ komt steeds meer 18+ content en bij Netflix steeds minder lijkt wel.
SOONY
  Moderator donderdag 1 april 2021 @ 13:10:36 #81
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_198794097
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 12:28 schreef Bronson het volgende:

[..]

Oeh, dat is wel interessant! Heb je daar toevallig een overzicht van?
Ik kijk altijd hier: https://www.justwatch.com/nl/new
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  donderdag 1 april 2021 @ 15:01:25 #82
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_198797571
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 12:28 schreef Bronson het volgende:

[..]

Oeh, dat is wel interessant! Heb je daar toevallig een overzicht van?
Maar Schatjes is inmiddels bestempeld als kiddy pron, dus die zal niet op Netflix noch Disney+ komen gok ik ;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_198805660
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Barbie Princess Adventure - [VS] 2020 AL 1:12 uur | Feelgood, Muziek
Met nieuwe vrienden in een nieuw koninkrijk leert Barbie wat het is om jezelf te zijn als ze de plaats inneemt van een koninklijke lookalike in dit muzikale avontuur.

Beethoven - [VS] 1992 6 1:26 uur | Comedy, Familiefilm, Feelgood
Een vader laat zijn kinderen met tegenzin een sint-bernardpuppy houden, maar het speelse hondje groeit al snel uit tot een grote, allesverwoestende viervoeter.

Beneath - [VS] 2013 16 1:29 uur | Duister, Horror
In klassieke aqua-slasher-stijl willen zes pubers een meer over varen in een lekkende roeiboot. Ze zijn echter al snel overgeleverd aan een reusachtige vis.

The Big Lebowski - [VS] 1998 12 1:57 uur | Comedy, Misdaad, Offbeat
Nietsnut Jeff 'De Dude' Lebowski belandt in een gigantische puinhoop van gebeurtenissen als hij wordt verward met een andere man, Lebowski.

Camille Claudel - [Frankrijk] 1989 6 2:54 uur | Duister, Historisch drama, Romantisch
In dit hartstochtelijke drama trekken het talent en de ambitie van de Franse beeldhouwer Camille Claudel de aandacht van de legendarische beeldhouwer Auguste Rodin.

Cat Run 2 - [VS] 2014 16 1:36 uur | Actie, Thriller
Twee stuntelende privédetectives reizen naar New Orleans. Daar raken ze verstrikt in een web van sexy vrouwelijke spionnen en een samenzwering van de overheid.

Liar Liar - [VS] 1997 6 1:26 uur | Comedy, Feelgood
Nadat zijn zoon een verjaardagswens doet die op magische wijze uitkomt, is een advocaat 24 uur lang niet in staat om een leugen te vertellen.

The Life of David Gale - [VS] 2003 12 2:10 uur | Drama, Misdaad
Wanneer een Texaanse professor die tegen de doodstraf is, ten onrechte wordt beschuldigd van een misdaad, komt hij zelf in de dodencel terecht.

The Lost World: Jurassic Park - [VS] 1997 12 2:08 uur | Actie, Fantasy, Sci-Fi
Vier jaar na het fiasco met de genetisch gefokte dinosaurussen van Jurassic Park maakt een miljonair bekend dat hij in het geheim nog meer dinosaurussen heeft gefokt.

Andes mágicos - [Duitsland/Uruguay] S02 2021 AL - Netflix Original | Documentaire
Ga mee op reis door de Zuid-Amerikaanse bergen, van Argentinië tot Colombia, en maak kennis met de mensen die door hun connectie met de Andes een uniek leven leiden.

The Mask of Zorro - [VS] 1998 12 2:17 uur | Actie, Avontuur, Romantisch
Het is 20 jaar geleden sinds Don Diego De La Vega's laatste Zorro-heldendaad. De onderdrukking duurt voort en hij moet een opvolger vinden om te vechten voor het volk.

Prank Encounters - [VS] S02 2021 12 - Netflix Original | Comedy, Horror, Reality
Monsterlijke verschrikkingen en hilarische onthullingen in deze candid-camerashow waar echte mensen schitteren in hun eigen horrorfilm.

Pride & Prejudice - [VK] 2005 AL 2:06 uur | Historisch drama, Romantisch
In Jane Austens verhaal uit de 19e eeuw hoopt mevrouw Bennet haar dochters uit te huwelijken aan rijke heren, inclusief de arrogante Darcy.

Public Enemies - [VS] 2009 16 2:19 uur | Drama, Misdaad
In de nasleep van de Grote Depressie bloeit de misdaad op, en het is aan J. Edgar Hoover en de FBI om de criminelen in te rekenen.

Quarantine - [VS] 2008 16 1:29 uur | Horror
Tijdens een rapportage over brandweerlieden komen een journalist en zijn cameraman vast te zitten in een appartementencomplex met een wrede, onbekende moordenaar.

Raw Deal - [VS] 1986 16 1:45 uur | Actie, Misdaad, Thriller
De maffia van Chicago probeert getuigen te vermoorden die hun mensen in de rechtbank als daders zouden kunnen aanwijzen. Een voormalige FBI-agent probeert te infiltreren.

Robocar Poli - [Zuid-Korea] S01-02 2012 AL | Kinderserie
Wanneer Bezemstad wordt getroffen door rampspoed, staan superpolitieauto Poli, brandweerwagen Roy en hun vrienden van het reddingsteam klaar om iedereen te redden.

Ronaldo - [VK] 2015 AL 1:32 uur | Documentaire
In dit portret van de beroemde Portugese voetbalheld Cristiano Ronaldo worden zijn carrière en privéleven in kaart gebracht en zien we hoe hij met de roem omgaat.

Seed of Chucky - [VS] 2004 16 1:26 uur | Bovennatuurlijke horror
De zoon van de duivelse poppen Chucky en Tiffany wekt zijn ouders uit de dood op en ontketent een nieuwe golf van moord en doodslag. Dit keer is Hollywood aan de beurt.

The Shallows - [VS] 2016 16 1:26 uur | Drama, Thriller
Nadat een surfster is gebeten door een mensenhaai, komt ze vast te zitten op een rots bij de kust. Kan ze het roofdier, dat om haar heen blijft zwemmen, te slim af zijn?

Shrek - [VS] 2001 6 1:30 uur | Comedy, Feelgood
Als een prinses uit de klauwen van een vuurspuwende draak gered moet worden, trekt Shrek met zijn grapjas van een ezel ten strijde.

Shrek 2 - [VS] 2004 AL 1:32 uur | Drama, Feelgood
Shrek en Fiona zijn terug in Far Far Away en laten weten dat ze gaan trouwen. Maar Droomprins is daar niet blij mee en broedt op een sinister plan.

Supergirl - [VS] S06E01 2021 16 | Actie, Sci-Fi
Om een ramp af te wenden, onthult Kara Danvers haar krachten en ware identiteit: ze is Supergirl, de nicht van Superman en beschermster van National City.

Tersanjung the Movie - [Indonesië] 2021 16 1:54 uur - Netflix Original | Drama, Romantisch
Yura groeide op in een chaotisch gezin. Nu zit ze in een driehoeksverhouding met twee hechte vrienden en krijgt ze te maken met een persoonlijke en financiële crisis.

Worn Stories - [VS] Miniserie 2021 9 - Netflix Original | Lifestyle, Reality
In deze grappige, aangrijpende en ontroerende docuserie onthullen echte mensen bijzondere verhalen rond kledingstukken die veel voor ze betekenen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 1 april 2021 @ 21:13:33 #84
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_198806435
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 2 april 2021 @ 08:57:23 #85
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_198815434
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 15:01 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Maar Schatjes is inmiddels bestempeld als kiddy pron, dus die zal niet op Netflix noch Disney+ komen gok ik ;)
14 jarige ik heeft menig fapje gedaan op die film.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_198815952
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All Stars - [Nederland] 1997 AL 1:49 uur | Comedy, Drama
Een aantal oude vrienden bereiden zich samen voor op hun 500ste voetbalwedstrijd, maar hun leven buiten het veld gaat een steeds belangrijkere rol spelen.

Booksmart - [VS] 2019 12 1:42 uur | Comedy, Tienerfilm
Molly en Amy behoren tot de besten van hun klas. Ze besluiten vlak voor de diploma-uitreiking hun verloren tijd in te halen en één avond helemaal los te gaan.

Concrete Cowboy - [VS] 2021 12 1:51 uur - Netflix Original | Drama, Feelgood, Tienerfilm
Een rebelse tiener moet de zomer doorbrengen bij zijn vader, van wie hij is vervreemd. Hij voelt zich op zijn plaats in een hechte groep zwarte cowboys in Philadelphia.

Hasta el cielo | Sky High - [Spanje] 2021 16 2:01 uur - Netflix Original | Actie, Misdaad, Thriller
Als Ángel, een monteur uit een Madrileense buitenwijk, valt voor Estrella, raakt hij betrokken bij een reeks overvallen en wordt hij doelwit van een gedreven detective.

Just Say Yes - [Nederland] 2021 12 1:37 uur - Netflix Original | Comedy, Romantisch
Het leven van de hopeloos romantische Lotte staat op z'n kop als haar plannen voor een ideale bruiloft in duigen vallen, terwijl haar egocentrische zus zich net verlooft.

Madame Claude - [Frankrijk] 2021 16 1:52 uur - Netflix Original | Drama, Intellectueel
De invloed van Madame Claude reikt in het Parijs van de jaren 60 verder dan de wereld van sekswerk, tot een welgestelde jonge vrouw de boel dreigt te veranderen.

O sabor das margaridas - [Spanje] S02 2020 18 - Netflix Original | Drama, Misdaad, Thriller
Tijdens haar onderzoek naar een verdwenen meisje in een dorpje in Galicië ontrafelt een agente geheimen die verband houden met een verlies dat ze zelf heeft meegemaakt.

The Serpent - [VK] Miniserie 2021 14 - Netflix Original | Drama, Duister, Misdaad, Thriller
In de jaren 70 heeft de meedogenloze moordenaar Charles Sobhraj het gemunt op reizigers die de 'hippie trail' van Zuid-Azië verkennen. Gebaseerd op ware gebeurtenissen.

Sniper: Ghost Shooter - [VS] 2016 16 1:39 uur | Actie, Thriller
Sluipschutters die een gasleiding moeten beschermen tegen terroristen, vermoeden een beveiligingslek als ze het doelwit worden van een spookschutter die hun locatie kent.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_198818729
Voor de liefhebbers van de betere jaren '80 italohorror: Dèmoni staat gewoon op Netflix! Deel II ook trouwens.
Genieten.
pi_198819056
The Serpent lijkt me een aardige serie, staat er sinds vandaag op


Uitgebreid artikel erover
https://www.ad.nl/show/ne(...)n-thailand~a6230124/
pi_198819103
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 13:23 schreef tompsv18 het volgende:
The Serpent lijkt me een aardige serie, staat er sinds vandaag op


Uitgebreid artikel erover
https://www.ad.nl/show/ne(...)n-thailand~a6230124/
ohja daar was ik aan begonnen op BBC iPlayer tijdje geleden. Helemaal vergeten verder te kijken :@
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_198822498
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  roze vrijdag 2 april 2021 @ 22:40:32 #91
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_198826589
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 13:23 schreef tompsv18 het volgende:
The Serpent lijkt me een aardige serie, staat er sinds vandaag op


Uitgebreid artikel erover
https://www.ad.nl/show/ne(...)n-thailand~a6230124/
Ben nu op de helft maar tot nu toe wel goed en spannend!
Your beauty never ever scared me.
  zaterdag 3 april 2021 @ 00:13:00 #92
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_198828088
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 13:23 schreef tompsv18 het volgende:
The Serpent lijkt me een aardige serie, staat er sinds vandaag op


Uitgebreid artikel erover
https://www.ad.nl/show/ne(...)n-thailand~a6230124/
Op de kijklijst gezet. Kan mij die zaak nog herinneren.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_198828347
Die ga ik ook proberen
Moeten zij weten
pi_198833211
Begonnen aan the serpent
pi_198833331
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 13:20 schreef amp25 het volgende:
Begonnen aan the serpent
En is het leuk?
pi_198835605
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 13:20 schreef amp25 het volgende:
Begonnen aan the serpent
Kijkt wel lekker weg. Verhaal is goed, acteerwerk wat minder.
Ikzelf zit nu op de helft.
  zondag 4 april 2021 @ 00:10:39 #97
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_198842332
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 13:20 schreef amp25 het volgende:
Begonnen aan the serpent
Eerste 2 afleveringen gezien. Feest der herkenning qua tijdsbeeld en kleding.
Alleen die auto echt even moeten opzoeken: Toyota Corolla uit 1974
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  roze zondag 4 april 2021 @ 09:35:05 #98
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_198844611
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:40 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ben nu op de helft maar tot nu toe wel goed en spannend!
Inmiddels helemaal gezien en ik vond het top, toch wel een 8.5
Your beauty never ever scared me.
pi_198844879
Ik vond Seaspiracy wel echt tegenvallen, maar dat had ik natuurlijk wel kunnen weten na het zien van de producer haha. Soort Cove 2.0, maar jeetje er wordt weer heel erg gestuurd naar 1 waarheid. Dat vind ik wel iets meer dan enkel aandikken.

Die scenes op de Faroër waren wel sick.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_198845070
Who killed Sara heb ik van genoten, benieuwd naar seizoen 2.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')