Met hoeveel is nog maar de vraagquote:Op zondag 21 maart 2021 16:40 schreef Luke83 het volgende:
Ik ga ervan uit dat wij dan uitgenodigd zijn op de bruiloft
quote:Op zondag 21 maart 2021 16:40 schreef Luke83 het volgende:
Ik ga ervan uit dat wij dan uitgenodigd zijn op de bruiloft
Het gemis van een modquote:Op zondag 21 maart 2021 18:02 schreef Haaibaaike het volgende:
Waarom vergelijken jullie Mark Rutte met die Hazes clan😠
Lees even terugquote:Op zondag 21 maart 2021 18:02 schreef Haaibaaike het volgende:
Bij gebrek aan stomme acties van Antwee of holy mother Mo.quote:Op zondag 21 maart 2021 18:02 schreef Haaibaaike het volgende:
Wie shopt er even de hoofden van M&M op die van een bruidspaar op de fietsquote:Op zondag 21 maart 2021 16:52 schreef maily het volgende:
[..]
Met hoeveel is nog maar de vraag![]()
En het bruidspaarwordt gefietst natuurlijk
@ToT ?quote:Op zondag 21 maart 2021 18:42 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
Wie shopt er even de hoofden van M&M op die van een bruidspaar op de fiets
Je hebt gelijk. Laten we het weer eens over André en zijn vriendjes en vriendinnetjes hebben. En daar hoort Rutte niet bij.quote:
Weet jij hoeveel goedwerkende glazen bollen hier zijn,quote:Op zondag 21 maart 2021 19:01 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Laten we het weer eens over André en zijn vriendjes en vriendinnetjes hebben. En daar hoort Rutte niet bij.![]()
Net als Samanda; er is geen corona op het kamp.quote:Op maandag 22 maart 2021 02:33 schreef letmehearyouscream het volgende:
Dat Sarah van pancake houdt, was al duidelijk. Maar wat een schijt hebben deze mensen aan de regels zeg...
Juist en er nog trots op zijn ookquote:Op maandag 22 maart 2021 02:33 schreef letmehearyouscream het volgende:
Dat Sarah van pancake houdt, was al duidelijk. Maar wat een schijt hebben deze mensen aan de regels zeg...
Ze komt er vanzelf achter wat voor “parel” ze in huis gehaald heeft.quote:Op maandag 22 maart 2021 10:23 schreef praadje het volgende:
Wat een disrespect naar Mo. Overal taggen en laten zien dat ze bij hem is
Niet dat ik voor André op wil komen, het ideeeeequote:Op maandag 22 maart 2021 10:29 schreef mascara-klodder het volgende:
Was met Bridget toch ook zo.
Goedkoop zooitje bij elkaar. Klasse is ver te zoeken bij dat spul.
Ja, dit is haar grote doorbraak.quote:Op maandag 22 maart 2021 11:01 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Niet dat ik voor André op wil komen, het ideeeeeMaar hij houdt zich koest over zijn vrouwelijke steunpilaar op de socials, het zijn meer Sarah zelf en de mensen eromheen die het maar wat interessant vinden.
Ja, ze moet het er natuurlijk wel even van nemen, haar 15 seconds of fame. Voor je het weet is de 'relatie' weer voorbij en is ze weer vergeten.quote:Op maandag 22 maart 2021 11:01 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Niet dat ik voor André op wil komen, het ideeeeeMaar hij houdt zich koest over zijn vrouwelijke steunpilaar op de socials, het zijn meer Sarah zelf en de mensen eromheen die het maar wat interessant vinden.
Een echte kansenparelquote:Op maandag 22 maart 2021 10:28 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze komt er vanzelf achter wat voor “parel” ze in huis gehaald heeft.
Wat wil je? Zuipen en ongezond leven. En een zoon zijn van dat leren bankstel. Ai..quote:Op maandag 22 maart 2021 12:51 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Een echte kansenparel![]()
[ link | afbeelding ]
Hij ziet er al jong oud uit
Deed Bridgeslet ook.quote:Op maandag 22 maart 2021 10:23 schreef praadje het volgende:
Wat een disrespect naar Mo. Overal taggen en laten zien dat ze bij hem is
En we weten allemaal hoe dat is afgelopen. Dit gaat ook weer een drama worden.quote:
Ach, het is zelf ook alleen maar bladgoud dat er blinkt hoor, zo flinterdun dat er niet eens een aantal karaat vast te stellen is.quote:Op maandag 22 maart 2021 10:28 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze komt er vanzelf achter wat voor “parel” ze in huis gehaald heeft.
quote:Op maandag 22 maart 2021 15:37 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
En we weten allemaal hoe dat is afgelopen. Dit gaat ook weer een drama worden.
Dat wordt weer smullen in deze gate
Echt slank is ze niet voor een fotomodel en die tieten zijn echt veel te groot.quote:Op maandag 22 maart 2021 16:59 schreef praadje het volgende:
Fotoshoot van de stiefmoeder van Andrie. Ongeveer anderhalf jaar geleden gemaakt.
https://axed.nl/sarah-van-soelen-kleren-fotoserie/
Dat ziet er toch niet uit! Opgespoten kop!quote:Op maandag 22 maart 2021 16:59 schreef praadje het volgende:
Fotoshoot van de stiefmoeder van Andrie. Ongeveer anderhalf jaar geleden gemaakt.
Zo jong en nu al zo nepquote:Op maandag 22 maart 2021 16:59 schreef praadje het volgende:
quote:Op maandag 22 maart 2021 17:34 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken en er is helemaal niks mis met die tieten.
Beetje nep maar verder niets. Waarom moeten die zo groot zijn wat is daar de fun van. Samantha heeft dat ook.quote:Op maandag 22 maart 2021 17:34 schreef Marsenal het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 maart 2021 18:32 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ik ben even afwezig geweest ivm operatie vandaag ontslagen uit het ziekenhuis en proberen mee te posten.
Dat was op initiatief van Sarah zij wilde dat niet omdat zij niet de vrouw wilt zijn bij de Hazes fans die de bijna getrouwde man heeft weg gepiktquote:Op maandag 22 maart 2021 11:01 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Inderdaad, ze blijven keurig netjes rechtop staan als ze op haar rug ligtquote:Op maandag 22 maart 2021 17:34 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Beterschapquote:Op maandag 22 maart 2021 18:32 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ik ben even afwezig geweest ivm operatie vandaag ontslagen uit het ziekenhuis en proberen mee te posten.
quote:Op maandag 22 maart 2021 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, ze blijven keurig netjes rechtop staan als ze op haar rug ligt
[..]
[..]
Beterschap 🍀🍀quote:Op maandag 22 maart 2021 18:32 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Beterschap!quote:Op maandag 22 maart 2021 18:32 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Beterschap!quote:Op maandag 22 maart 2021 18:32 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Haar eigen moeder moet nog ff oefenen met haar camouflage stift.quote:Op maandag 22 maart 2021 22:51 schreef Michellee het volgende:
https://www.instagram.com/p/CEWcg3QpkSf/
Ze begint hier al op haar schoonmoeder te lijken.
Oh echt? Ze deelt namelijk wel de statussen op haar stories waarin André getagt is.quote:Op maandag 22 maart 2021 18:37 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Dat was op initiatief van Sarah zij wilde dat niet omdat zij niet de vrouw wilt zijn bij de Hazes fans die de bijna getrouwde man heeft weg gepikt
Beterschapquote:Op maandag 22 maart 2021 18:32 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Dat zou een plottwist zijn .....quote:Op dinsdag 23 maart 2021 11:22 schreef Bumbabaloo het volgende:
Oké normaal schrijf ik niet echt mee en lees ik vooral mee.
Maar het verhaal zit dus heel anders in elkaar als dat mensen denken momenteel.
Niet Monique maar André is degene die op vakantie achter bepaalde berichten en contact is gekomen tussen Monique en iemand wiens naam al eerder aan haar gelinkt werd.
Of eigenlijk was het de vriendin van die persoon die André op de hoogte gesteld heeft.
Vandaar ook zijn beslissing om bij thuiskomst zo snel te vertrekken en de behoefte van Monique om naar de buitenwereld in eerste instantie nog te willen doen alsof er niets aan de hand was ( zogenaamd voor dreetje).
André en Sarah dat is niks, tenminste nu nog niet, maar dit doer André nu om zijn status als Hazes niet te verliezen en geen gezichtsverlies te lijden als men er achter zou komen dat hij degene is die bedrogen werd in plaats van andersom.
Daarom ook de volledige stilte van Monique haar kant.
En hoe weet jij dit? Als het al waar is...quote:Op dinsdag 23 maart 2021 11:22 schreef Bumbabaloo het volgende:
Niet Monique maar André is degene die op vakantie achter bepaalde berichten en contact is gekomen tussen Monique en iemand wiens naam al eerder aan haar gelinkt werd.
Of eigenlijk was het de vriendin van die persoon die André op de hoogte gesteld heeft.
Vandaar ook zijn beslissing om bij thuiskomst zo snel te vertrekken en de behoefte van Monique om naar de buitenwereld in eerste instantie nog te willen doen alsof er niets aan de hand was ( zogenaamd voor dreetje).
André en Sarah dat is niks, tenminste nu nog niet, maar dit doer André nu om zijn status als Hazes niet te verliezen en geen gezichtsverlies te lijden als men er achter zou komen dat hij degene is die bedrogen werd in plaats van andersom.
Whut? Dus A2 wordt liever afgeschilderd als een supertokkie zonder enig moreel besef dan als liefhebbende vader met een vreemdgaande vrouw? Hoedan?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 11:22 schreef Bumbabaloo het volgende:
quote:Op dinsdag 23 maart 2021 11:28 schreef soapie het volgende:
[..]
En hoe weet jij dit? Als het al waar is...
Dit is bij iedereen die Sarah maar een beetje kent allang bekend.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 11:28 schreef soapie het volgende:
[..]
En hoe weet jij dit? Als het al waar is...
Welkom in dit topic, maak van je hart geen moordkuil!quote:Op dinsdag 23 maart 2021 11:22 schreef Bumbabaloo het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2021 18:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik gun haar die enge zanger, Tino Martin wel.
Tino Martinquote:Op dinsdag 23 maart 2021 11:42 schreef ootjekatootje het volgende:
Wie werd er eerder gekoppeld aan Monique?
quote:Op dinsdag 23 maart 2021 11:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tino Martin
https://www.shownieuws.nl(...)stenberg-reageert-op
Tino is gewoon nog straalverliefd op Kimberley, kijk maar op zijn insta.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 11:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tino Martin
https://www.shownieuws.nl(...)stenberg-reageert-op
Dat dachten we van Dre en Mo ook, niets is wat het lijkt.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 12:18 schreef caroro het volgende:
[..]
Tino is gewoon nog straalverliefd op Kimberley, kijk maar op zijn insta.
Was een jaar geleden ook al zo. Weinig verrassend dus.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 12:19 schreef ootjekatootje het volgende:
Monique is wel erg rustig in de media.
Dat denk ik dus ookquote:Op dinsdag 23 maart 2021 12:31 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik geloof er niks van, er zou echt wel iemand in kamp Hazes lekken. Die zemen leren lap had al bij shownieuws en Boulevard gezeten.
Inderdaad, flauwe muts is het. Ze zal d’r schapen eerst wel op het droge willen hebben.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 12:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Was een jaar geleden ook al zo. Weinig verrassend dus.
Jammer voor ons wel natuurlijk
Ik geef haar geen ongelijkquote:Op dinsdag 23 maart 2021 13:05 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Inderdaad, flauwe muts is het. Ze zal d’r schapen eerst wel op het droge willen hebben.
Oh en dit inderdaad.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 12:31 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik geloof er niks van, er zou echt wel iemand in kamp Hazes lekken. Die zemen leren lap had al bij shownieuws en Boulevard gezeten.
Nee vorig jaar was er veel gedweep met haar zoontje, een middelvinger, sentimentele shizzle over oma Corrie en zulks.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 12:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Was een jaar geleden ook al zo. Weinig verrassend dus.
Jammer voor ons wel natuurlijk
Maar hoe weet jij dan dat het niet zo zou zijn?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 11:33 schreef Bumbabaloo het volgende:
[..]
[..]
Dit is bij iedereen die Sarah maar een beetje kent allang bekend.
Zo goed gaat ze niet om met betrouwbare informatie.
Ze geniet veel te veel van de aandacht die ze bij iedereen krijgt op dit moment door zogenaamd het nieuwe vriendinnetje van te zijn.
André had al een tijd contact met Sarah daar wist Monique ook vanaf.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 13:54 schreef Elpis het volgende:
[..]
Maar hoe weet jij dan dat het niet zo zou zijn?
De roddel gaat ook dat mensen rondom haar allang van de affaire af wisten.
Daar geloof ik helemaal niets van want dan had ze dat bericht niet geschreven dat ze het niet aan zag komen en haar moeder niet had gezegd dat ze hem nooit meer terug mag nemen. Onzin dus,quote:Op dinsdag 23 maart 2021 11:22 schreef Bumbabaloo het volgende:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 13:24 schreef Andromache het volgende:
Dit klinkt als typisch gaslighting/dat omdraaien van de realiteit en liegen dat narcisten zo goed kunnen. En Ducky trapt er met ogen open in. Ik niet. Leugens.
Ben jij het sarah? Of een van A2 zijn andere fans?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 14:49 schreef Bumbabaloo het volgende:
[..]
André had al een tijd contact met Sarah daar wist Monique ook vanaf.
Wat daar verder gebeurde weet ik ook niet precies wel dat het voor de buitenwereld en de meeste om Sarah heen toch echt niet meer was dan een vriendschap.
Alleen dat de bom gebarsten is op vakantie heeft niet te maken met dit contact maar met berichten van Monique naar een andere man.
Ik geloof jou, want dat is gewoon het beste entertainment en het beste voor SHO.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 14:49 schreef Bumbabaloo het volgende:
[..]
Wat daar verder gebeurde weet ik ook niet precies wel dat het voor de buitenwereld en de meeste om Sarah heen toch echt niet meer was dan een vriendschap.
Alleen dat de bom gebarsten is op vakantie heeft niet te maken met dit contact maar met berichten van Monique naar een andere man.
Dan zou Sarah ergens tenminste 2 kinderen verstopt moeten hebben.quote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2021 15:28 schreef Elpis het volgende:
[..]
Dan zou Sarah ergens tenminste 2 kinderen verstopt moeten hebben.
Geeft natuurlijk net zo'n aardige roddel als die van vorig jaar dat Monique nog ergens een kind zou hebben.
Die powervrouwen zijn allemaal vreemdgangersquote:Op dinsdag 23 maart 2021 15:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik geloof jou, want dat is gewoon het beste entertainment en het beste voor SHO.
Niet kapotchecken mensen!![]()
Als jij kennelijk tot die inner circle van Sarah hoort, kan jij dan misschien uitleggen waarom er in een instagram-post #baby staat bij die #mocktail? (link kan ik evt wel terugzoeken indien nodig)quote:Op dinsdag 23 maart 2021 14:49 schreef Bumbabaloo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 maart 2021 15:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik geloof jou, want dat is gewoon het beste entertainment en het beste voor SHO.
Ik ookquote:Op dinsdag 23 maart 2021 15:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zo is dat.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 15:57 schreef letmehearyouscream het volgende:
Wel leuk geprobeerd.
Maar iedereen weet dat als Mo haar gesponsorde powerslipje voor een ander uit had getrokken, André en zeker Raggel dit heus wel naar buiten zouden sneren.
Ja maar wat moet er van ons terecht komen als zelfs de powervrouwen al vreemdgaanquote:Op dinsdag 23 maart 2021 16:08 schreef Michellee het volgende:
Ik hou van wendingen in het plot. Heerlijk entertainment dit zo tussen het thuiswerken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |