Wat wil je? Zuipen en ongezond leven. En een zoon zijn van dat leren bankstel. Ai..quote:Op maandag 22 maart 2021 12:51 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Een echte kansenparel![]()
[ link | afbeelding ]
Hij ziet er al jong oud uit
Deed Bridgeslet ook.quote:Op maandag 22 maart 2021 10:23 schreef praadje het volgende:
Wat een disrespect naar Mo. Overal taggen en laten zien dat ze bij hem is
En we weten allemaal hoe dat is afgelopen. Dit gaat ook weer een drama worden.quote:
Ach, het is zelf ook alleen maar bladgoud dat er blinkt hoor, zo flinterdun dat er niet eens een aantal karaat vast te stellen is.quote:Op maandag 22 maart 2021 10:28 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze komt er vanzelf achter wat voor “parel” ze in huis gehaald heeft.
quote:Op maandag 22 maart 2021 15:37 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
En we weten allemaal hoe dat is afgelopen. Dit gaat ook weer een drama worden.
Dat wordt weer smullen in deze gate
Echt slank is ze niet voor een fotomodel en die tieten zijn echt veel te groot.quote:Op maandag 22 maart 2021 16:59 schreef praadje het volgende:
Fotoshoot van de stiefmoeder van Andrie. Ongeveer anderhalf jaar geleden gemaakt.
https://axed.nl/sarah-van-soelen-kleren-fotoserie/
Dat ziet er toch niet uit! Opgespoten kop!quote:Op maandag 22 maart 2021 16:59 schreef praadje het volgende:
Fotoshoot van de stiefmoeder van Andrie. Ongeveer anderhalf jaar geleden gemaakt.
Zo jong en nu al zo nepquote:Op maandag 22 maart 2021 16:59 schreef praadje het volgende:
quote:Op maandag 22 maart 2021 17:34 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken en er is helemaal niks mis met die tieten.
Beetje nep maar verder niets. Waarom moeten die zo groot zijn wat is daar de fun van. Samantha heeft dat ook.quote:Op maandag 22 maart 2021 17:34 schreef Marsenal het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 maart 2021 18:32 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ik ben even afwezig geweest ivm operatie vandaag ontslagen uit het ziekenhuis en proberen mee te posten.
Dat was op initiatief van Sarah zij wilde dat niet omdat zij niet de vrouw wilt zijn bij de Hazes fans die de bijna getrouwde man heeft weg gepiktquote:Op maandag 22 maart 2021 11:01 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Niet dat ik voor André op wil komen, het ideeeeeMaar hij houdt zich koest over zijn vrouwelijke steunpilaar op de socials, het zijn meer Sarah zelf en de mensen eromheen die het maar wat interessant vinden.
Inderdaad, ze blijven keurig netjes rechtop staan als ze op haar rug ligtquote:Op maandag 22 maart 2021 17:34 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Beterschapquote:Op maandag 22 maart 2021 18:32 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ik ben even afwezig geweest ivm operatie vandaag ontslagen uit het ziekenhuis en proberen mee te posten.
quote:Op maandag 22 maart 2021 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, ze blijven keurig netjes rechtop staan als ze op haar rug ligt
[..]
[..]
Beterschap 🍀🍀quote:Op maandag 22 maart 2021 18:32 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Beterschap!quote:Op maandag 22 maart 2021 18:32 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |