Met hoeveel is nog maar de vraagquote:Op zondag 21 maart 2021 16:40 schreef Luke83 het volgende:
Ik ga ervan uit dat wij dan uitgenodigd zijn op de bruiloft
quote:Op zondag 21 maart 2021 16:40 schreef Luke83 het volgende:
Ik ga ervan uit dat wij dan uitgenodigd zijn op de bruiloft
Het gemis van een modquote:Op zondag 21 maart 2021 18:02 schreef Haaibaaike het volgende:
Waarom vergelijken jullie Mark Rutte met die Hazes clan😠
Lees even terugquote:Op zondag 21 maart 2021 18:02 schreef Haaibaaike het volgende:
Bij gebrek aan stomme acties van Antwee of holy mother Mo.quote:Op zondag 21 maart 2021 18:02 schreef Haaibaaike het volgende:
Wie shopt er even de hoofden van M&M op die van een bruidspaar op de fietsquote:Op zondag 21 maart 2021 16:52 schreef maily het volgende:
[..]
Met hoeveel is nog maar de vraag![]()
En het bruidspaarwordt gefietst natuurlijk
@ToT ?quote:Op zondag 21 maart 2021 18:42 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
Wie shopt er even de hoofden van M&M op die van een bruidspaar op de fiets
Je hebt gelijk. Laten we het weer eens over André en zijn vriendjes en vriendinnetjes hebben. En daar hoort Rutte niet bij.quote:
Weet jij hoeveel goedwerkende glazen bollen hier zijn,quote:Op zondag 21 maart 2021 19:01 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Laten we het weer eens over André en zijn vriendjes en vriendinnetjes hebben. En daar hoort Rutte niet bij.![]()
Net als Samanda; er is geen corona op het kamp.quote:Op maandag 22 maart 2021 02:33 schreef letmehearyouscream het volgende:
Dat Sarah van pancake houdt, was al duidelijk. Maar wat een schijt hebben deze mensen aan de regels zeg...
Juist en er nog trots op zijn ookquote:Op maandag 22 maart 2021 02:33 schreef letmehearyouscream het volgende:
Dat Sarah van pancake houdt, was al duidelijk. Maar wat een schijt hebben deze mensen aan de regels zeg...
Ze komt er vanzelf achter wat voor “parel” ze in huis gehaald heeft.quote:Op maandag 22 maart 2021 10:23 schreef praadje het volgende:
Wat een disrespect naar Mo. Overal taggen en laten zien dat ze bij hem is
Niet dat ik voor André op wil komen, het ideeeeequote:Op maandag 22 maart 2021 10:29 schreef mascara-klodder het volgende:
Was met Bridget toch ook zo.
Goedkoop zooitje bij elkaar. Klasse is ver te zoeken bij dat spul.
Ja, dit is haar grote doorbraak.quote:Op maandag 22 maart 2021 11:01 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Niet dat ik voor André op wil komen, het ideeeeeMaar hij houdt zich koest over zijn vrouwelijke steunpilaar op de socials, het zijn meer Sarah zelf en de mensen eromheen die het maar wat interessant vinden.
Ja, ze moet het er natuurlijk wel even van nemen, haar 15 seconds of fame. Voor je het weet is de 'relatie' weer voorbij en is ze weer vergeten.quote:Op maandag 22 maart 2021 11:01 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Niet dat ik voor André op wil komen, het ideeeeeMaar hij houdt zich koest over zijn vrouwelijke steunpilaar op de socials, het zijn meer Sarah zelf en de mensen eromheen die het maar wat interessant vinden.
Een echte kansenparelquote:Op maandag 22 maart 2021 10:28 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze komt er vanzelf achter wat voor “parel” ze in huis gehaald heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |