Vergeet die liveshow tussen Els en René niet. Mochten ook blijven....quote:
DE verliezer van vandaag zal wel automatisch genomineerd zijn voor volgende weekquote:Op donderdag 18 maart 2021 21:34 schreef snetje het volgende:
Oooooh dan ben ik heel benieuwd hoe ze volgende week gaan nomineren ...
beusssquote:Op donderdag 18 maart 2021 21:34 schreef suzi1 het volgende:
ben vooral benieuwd hoe nick en naomie gaan reageren. toneel of echt, of over de rooie
Ja, maar nu verpesten ze het in de eerste minuut alquote:Op donderdag 18 maart 2021 21:35 schreef Systeembeheerder het volgende:
[..]
Vergeet die liveshow tussen Els en René niet. Mochten ook blijven....
Dat klopt, dat vertelden ze netquote:Op donderdag 18 maart 2021 21:35 schreef Krambo het volgende:
[..]
DE verliezer van vandaag zal wel automatisch genomineerd zijn voor volgende week
Ja. Het meteen aankondigen is wel een faalquote:Op donderdag 18 maart 2021 21:35 schreef Whuzz het volgende:
Echt faal dit. Dan snap je toch ook niet hoe je TV moet maken? Doe dat dan op het einde... nu haakt de helft van de kijkers meteen af.
Nee, BB laat ons graag voor niets stemmenquote:Op donderdag 18 maart 2021 21:35 schreef marsan het volgende:
Hebben ze al iets gedaan met de stemming wie er meteen door naar de finale kin?
inderdaad deze bb is faal op faal, helaas...quote:Op donderdag 18 maart 2021 21:35 schreef Whuzz het volgende:
Echt faal dit. Dan snap je toch ook niet hoe je TV moet maken? Doe dat dan op het einde... nu haakt de helft van de kijkers meteen af.
woehoequote:Op donderdag 18 maart 2021 21:36 schreef M.Ritcher het volgende:
Nick krijgt de rekening volgende week.
Vast is het weer oneerlijk huiliehuilie.Maar nick weet het al volgens mijquote:Op donderdag 18 maart 2021 21:34 schreef suzi1 het volgende:
ben vooral benieuwd hoe nick en naomie gaan reageren. toneel of echt, of over de rooie
ik ookquote:Op donderdag 18 maart 2021 21:36 schreef Inca het volgende:
Zei ik toch niemand naar huis omdat Matt is opgestapt![]()
![]()
leuke broer!quote:Op donderdag 18 maart 2021 21:36 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Pa? Dat is haat broer..Pa is deud
Jij denkt nog steeds dat Liese een vrouw is. Dus ja.quote:Op donderdag 18 maart 2021 21:36 schreef mario390 het volgende:
ik zei toch als matt vrijwillig weg is
dat geen naar huis gaat![]()
![]()
had ik gelijk
ik zei toch dat Liese niet naar huis gingquote:Op donderdag 18 maart 2021 21:36 schreef mario390 het volgende:
ik zei toch als matt vrijwillig weg is
dat geen naar huis gaat![]()
![]()
had ik gelijk
? nee?quote:Op donderdag 18 maart 2021 21:36 schreef Hznootje het volgende:
[..]
de biebsterquote:Op donderdag 18 maart 2021 21:37 schreef suzi1 het volgende:
siouxsie tune hoor. wie heeft dit deuntje gejat?
Die gaat heel pissed off zijn ... hij denkt hierna samen met Michel en Naomi als 3tal sterk te staan tegen 2 ... niet dus ...quote:Op donderdag 18 maart 2021 21:34 schreef suzi1 het volgende:
Van Julie is dood.niet van jillquote:Op donderdag 18 maart 2021 21:36 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Die veult zoiets meteen aan hèquote:Op donderdag 18 maart 2021 21:37 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Vast is het weer oneerlijk huiliehuilie.Maar nick weet het al volgens mij
hou toch op,wat ben je dann ? en zwitter?quote:Op donderdag 18 maart 2021 21:37 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Jij denkt nog steeds dat Liese een vrouw is. Dus ja.
nopequote:Op donderdag 18 maart 2021 21:38 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik volg de liveshow niet, maar begrijp ik goed dat er niemand naar huis gaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |