Voor Eeuwig bier drinkenin Walhallah samen met de andere strijders en kippenhoudersquote:Op zaterdag 20 maart 2021 00:19 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
In dat geval ga ik flink aangeschoten dood
Maar het is gewoon een baby-draakje!quote:Op zaterdag 20 maart 2021 05:27 schreef pullup het volgende:
En deze doet alsof ie schattig is
[ afbeelding ]
Totaal geen last van, maar gelukkig voor jou is het na volgende week afgelopenquote:Op zaterdag 20 maart 2021 08:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
![]()
Sinds dat Bierproef topic...
Is het iedere zaterdag ochtend toch ff op gang komen.
En goedemorgen.
Jij bent dan ook veuls te braaf .. JIj stopt op tijd.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 09:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Totaal geen last van, maar gelukkig voor jou is het na volgende week afgelopen
Goedemorgen
Ik had ook al wat wijn op toen ik net uit mijn werk kwam, want vakantiequote:Op zaterdag 20 maart 2021 09:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jij bent dan ook veuls te braaf .. JIj stopt op tijd.
Juist ja.. daar heb ik bij gezelligheid nog weleens moeite mee...quote:Op zaterdag 20 maart 2021 09:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had ook al wat wijn op toen ik net uit mijn werk kwam, want vakantie![]()
Maar ik ken mijn grenzen
Maar het was het wel waard tochquote:Op zaterdag 20 maart 2021 09:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Juist ja.. daar heb ik bij gezelligheid nog weleens moeite mee...
Zekerquote:Op zaterdag 20 maart 2021 09:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar het was het wel waard toch
Anita, die youtube postte ik hier afgelopen week ook nog toen ik een het topic vol probeerde te posten.
Geen idee of erin gerapt werd, ik zag wel Ray op het plaatjequote:Op zaterdag 20 maart 2021 09:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
ZekerGeen spijt hoor, ook geen kater, die heb ik eiegnlijk nooit.. dat is het probleem juist. Zo leer je geen les.
![]()
De versie met of zonder rap?![]()
Ik heb ze "laatst" nog live gezien hier in de Goffert... toen er nog festivals waren.
Dat is ook niet leukquote:Op zaterdag 20 maart 2021 09:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen idee of erin gerapt werd, ik zag wel Ray op het plaatje
En daarna heb ik de versie van de smurfen nog gepost, maar niemand was enthousiast.
Aloha!quote:
Goedemorgenquote:Op zaterdag 20 maart 2021 09:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Aloha!
Ben jij zo'n user die hier ook alleen maar goedemorgen zegt?
Uiteraard, want smurfen. En van dat liedje van DM krijg ik zin om te dansenquote:Op zaterdag 20 maart 2021 09:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is ook niet leuk![]()
Ik denk dat ze elders waren, anders hadden ze het wel leuk gevonden
Wat let je? Leef je uitquote:Op zaterdag 20 maart 2021 09:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Uiteraard, want smurfen. En van dat liedje van DM krijg ik zin om te dansen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 09:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat let je? Leef je uit
Ik doe eerst nog een espresso.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Idem hier.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 08:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
![]()
Sinds dat Bierproef topic...
Is het iedere zaterdag ochtend toch ff op gang komen.
En goedemorgen.
Oei, dat klinkt niet goed. Rustig aan en hopelijk gaat het zo weer beter.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 10:49 schreef oma-Nijn het volgende:
Morgen, ik laat goede er even af...
Dat heb ik niet goed gedaan gisterenavond![]()
Teveel drank en 2 afbakbroodjes kaas..een dumping van hier tot Tokio.
Ja, zo'n dumping duurt max een uurtje, maar het lijken er wel 10.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 11:11 schreef shiitake het volgende:
[..]
Oei, dat klinkt niet goed. Rustig aan en hopelijk gaat het zo weer beter.
Gauw verse jenever halen dan maarquote:Op zaterdag 20 maart 2021 11:23 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, zo'n dumping duurt max een uurtje, maar het lijken er wel 10.
Nu alleen nog wat brak van de baco, wat ik bijna nooit drink
quote:
Alleen een mondkapje is verplichtquote:Op zaterdag 20 maart 2021 11:45 schreef D. het volgende:
Ik wil naar de winkel, maar heb nog geen shirt om aan te doen
Maar wel best frisjes danquote:Op zaterdag 20 maart 2021 11:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Alleen een mondkapje is verplicht
Hoeveel weken loop je achter met de was?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 11:45 schreef D. het volgende:
Ik wil naar de winkel, maar heb nog geen shirt om aan te doen
Ik loop niet achter, DHL loopt achterquote:Op zaterdag 20 maart 2021 11:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoeveel weken loop je achter met de was?
Je wast nooit en gooit alles na 1 keer wegquote:
Ik was na het dragenquote:Op zaterdag 20 maart 2021 12:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je wast nooit en gooit alles na 1 keer weg
Ik was altijd voor het dragenquote:
Dat stond toch niet in de planning?quote:
nee, hij wachten weer net iets te langquote:Op zaterdag 20 maart 2021 17:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat stond toch niet in de planning?
Makkelijkquote:
Geen idee wie dat is .. maar altijd jammer..quote:Op zaterdag 20 maart 2021 17:28 schreef Soury het volgende:
Ahh Skaai, ik heb volgens mij nooit in een topic met haar gezeten. Maar ze postte wel vaak in User foto's. Sproetjes en veel te jong. Ik zag het in de ticker
Skaai zat hier wel lang hoor.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 17:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee wie dat is .. maar altijd jammer..
Volgens mij ben ik haar 1 keer tegengekomen bij een FOT meet. Een jaar of 15 terug al.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 17:28 schreef Soury het volgende:
Ahh Skaai, ik heb volgens mij nooit in een topic met haar gezeten. Maar ze postte wel vaak in User foto's. Sproetjes en veel te jong. Ik zag het in de ticker
Rood haar en sproeten.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 17:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik haar 1 keer tegengekomen bij een FOT meet. Een jaar of 15 terug al.
Heb geen foto's van degene die erbij waren, maar geloof dat zij er wel bij wasquote:
Oh dat is triest, je kan er zelf niet eens bij zijn neem ik aanquote:Op zaterdag 20 maart 2021 17:44 schreef chufi het volgende:
Helaas zegt het me niet ., Oude maat van mij wordt maandag in de Dollard verstrooid
Nee.. dat gaat niet .. misschien dat er een afscheidsfeestje op zn verjaardag inzit ..quote:Op zaterdag 20 maart 2021 17:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dat is triest, je kan er zelf niet eens bij zijn neem ik aan
Nou wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 17:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee.. dat gaat niet .. misschien dat er een afscheidsfeestje op zn verjaardag inzit ..
Gecondoleerdquote:Op zaterdag 20 maart 2021 17:44 schreef chufi het volgende:
Helaas zegt het me niet ., Oude maat van mij wordt maandag in de Dollard verstrooid
Ik bedoelde het afscheids feestje. Dat wil ik ook als ik dood gaquote:
De laatste jaren zat ie veel in Noord Duitsland , zn vriendin is Duits..quote:Op zaterdag 20 maart 2021 17:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gecondoleerd
(moest wel opzoeken waar de Dollard is)
Nu kan je online er bij zijn.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 18:01 schreef chufi het volgende:
[..]
De laatste jaren zat ie veel in Noord Duitsland , zn vriendin is Duits..
Nee de dienstquote:Op zaterdag 20 maart 2021 18:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij het uitstrooien? misschien streamt iemand het ... zou kunnen
Ohquote:
En zeker bij dit soort dingen merk je het extra ergquote:
Ja het is best kut als iemand overlijd en je kan niet eens een hand schudden.quote:
Ik ‘ken’ haar ook alleen van die userfoto’s. Deze vond ik net:quote:Op zaterdag 20 maart 2021 17:28 schreef Soury het volgende:
Ik wist dat ze borstkanker had. Maar meestal kom je er wel bovenop. Nou nee dusquote:Op zaterdag 20 maart 2021 18:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ‘ken’ haar ook alleen van die userfoto’s. Deze vond ik net:
[ afbeelding ]
Dank jequote:
ahw net een draakjequote:Op zaterdag 20 maart 2021 05:27 schreef pullup het volgende:
En deze doet alsof ie schattig is
[ afbeelding ]
Er zijn toch geen draken meer?quote:
Nee, jij wel?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben je nog nooit bij Drakin thuis geweest
Ik heb ze dan ook verstoptquote:
drankin?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:43 schreef marcb1974 het volgende:
Maar ik zag toch pas in de film de laatste draak, met een stem die wel heel erg op die van Sean Connery leek. En dat was een mannetje en zal niet bij Drankin wonen
In je kelder he, ik wist hetquote:
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:59 schreef drakin het volgende:
[..]
drankin?
Wacht even
Dit kan ik niet lezen zonder fles wijn erbij
In de bakken voorraad van de winkelquote:
Wel je brandverzekering even geupdatet voordien hoop ikquote:
Brandblusser staat ernaastquote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wel je brandverzekering even geupdatet voordien hoop ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |