Gewoon negerenquote:Op donderdag 18 maart 2021 21:25 schreef marcb1974 het volgende:
Ging er nou weer iemand door het slotje heen?
quote:
Gebeurde mij ook continu als modquote:Op donderdag 18 maart 2021 21:27 schreef Deisyy het volgende:
En er zou een begrenzer moeten komen op door het slotje posten
FOK! ververst bij mij elke 5 seconden, maar als ik dan op invoeren klik zie ik vaak pas dat er net ervoor is gepost, zo FOK!king irritant.quote:
quote:
Echt tijd dat ik weer eens die kant op kanquote:Op donderdag 18 maart 2021 23:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Die hebben vorige week verloren van Differdange
Ook wel een relaxte stad.quote:Op donderdag 18 maart 2021 23:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben een paar keer in Luxemburg stad geweest bij wat EU kennissen
Kijk het nooit eigenlijk, is toch weer zo'n trash-dating iets?quote:Op donderdag 18 maart 2021 23:33 schreef chufi het volgende:
Dat Temptation Island is ook overal hetzelfde.. Net ff de Spaanse versie bekeken ... Alleen andere mensen, zelfde lusten
Verleiding en bedrog , met luxe in tropische oorden ... Soury kent hetquote:Op donderdag 18 maart 2021 23:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kijk het nooit eigenlijk, is toch weer zo'n trash-dating iets?
https://www.vi.nl/nieuws/(...)van-de-europa-leaguequote:Op vrijdag 19 maart 2021 00:06 schreef marcb1974 het volgende:
Zagreb
ManU
Roma
Slavia Praag
Granada
Villareal
Arsenal
1 van de 4 dus.
Jij nog een voorkeur?
Tegen Zagreb niet toch?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
https://www.vi.nl/nieuws/(...)van-de-europa-league
Zagreb en Praag heeft Ajax negatief resultaat .
Doe maar Granada .. , misschien dat ik nog vrijkaarten kan fixen via via
Jaja was ook meer een link naar Granada toe.. Daar speelt de zoon van een jeugdvriend van mn ex die vroeger voor zowel Barca, Real als Valencia speelde ... Die bezorgde me ooit vrijkaartjes voor Ajax - Real in 1995 in het Olympisch.. Moest ze toen ophalen in het Okura Hotel waar Real toen zatquote:Op vrijdag 19 maart 2021 00:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tegen Zagreb niet toch?
Als er al toeschouwers mogen tegen die tijd.
Daarnaast waren het niet meer dan 20 in het hoekje waar ik kwam te zittenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 00:35 schreef marcb1974 het volgende:
Als je Spaans spreekt lijkt me dat probleem niet zo groot.
Pullups erewachtquote:
Morgenquote:
En dan kanquote:
Fijn als die zich uitschudt in de kamer na een regenbuiquote:
Yep jippiequote:
We hadden wel makkelijkere kunnen treffen, maar primaquote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:32 schreef chufi het volgende:
Maar het zonnetje schijnt wel en we gaan naar Rome toe
Mar wel weer eerst thuis...quote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:15 schreef pullup het volgende:
[..]
We hadden wel makkelijkere kunnen treffen, maar prima
Dit was wat mij betreft toch 1 van de 3 liever niet.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:15 schreef pullup het volgende:
[..]
We hadden wel makkelijkere kunnen treffen, maar prima
Ow nu ben ik toch wel jaloersquote:
Er is nu ook niet veel mogelijk, maar het is wel even fijn om niets te hoeven, het is ook nogal druk op mijn werk, heb wel het idee dat ik er even aan toe ben. Het wordt wel droog weer, dus wandelen gaat er sowieso van komen en als er dan ook nog een zonnetje bij is, doe ik op een bankje af en toe net of ik op een terrasje zit.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 16:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Ow nu ben ik toch wel jaloers![]()
Nog 3 maandenHopende dat er veel mogelijk is dan
Ja ik heb ook eigenlijk niet zo veel te mekkeren vergeleken bij veel anderen, doe elke dag wat ik leuk vind, ben veel buiten en heb tussendoor ook nog wel tijd om zelf wat te sporten.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er is nu ook niet veel mogelijk, maar het is wel even fijn om niets te hoeven, het is ook nogal druk op mijn werk, heb wel het idee dat ik er even aan toe ben. Het wordt wel droog weer, dus wandelen gaat er sowieso van komen en als er dan ook nog een zonnetje bij is, doe ik op een bankje af en toe net of ik op een terrasje zit.
Het klinkt allemaal wel fijn natuurlijk, maar ik kan me in jou en jullie geval wel voorstellen dat je het doel mist, het lijkt een beetje voor jan lul, maar nu niets doen zet iedereen zoveel stappen terug.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ik heb ook eigenlijk niet zo veel te mekkeren vergeleken bij veel anderen, doe elke dag wat ik leuk vind, ben veel buiten en heb tussendoor ook nog wel tijd om zelf wat te sporten.
Alleen het echte doel,het trainen naar de wedstrijden ontbreekt wat, samen met die wedstrijden zelf natuurlijk dus het is echt wel erg eentonig aan het worden.
Tijd om foetsie te kunnen en wat rond te zwerven
Thanks!quote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:06 schreef pullup het volgende:
Maar superveel plezier en rust in je vrije dagen Dees
Nee, gewone cyanoacrylaat.quote:
Jullie? Je bedoelt zeker mijn collega's, omdat ze van me verlost zijnquote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ooh lekker! Het is jullie gegund!
Ik geloof dat graagquote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jullie? Je bedoelt zeker mijn collega's, omdat ze van me verlost zijn
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, maar aan de andere kant zullen ze me ook ontzettend missen.......denk ikquote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Meestal lukt dat wel..quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee, gewone cyanoacrylaat.
had al ff gegoogled, ik denk dat het object gewoon stevig aandrukken voldoet, dan pers je de overtollige lijm er onder uit. (hoop ik ; )
quote:
Alweer of nog steeds?quote:
eindelijk weer actiequote:
In dat geval ga ik flink aangeschoten doodquote:
Voor Eeuwig bier drinkenin Walhallah samen met de andere strijders en kippenhoudersquote:Op zaterdag 20 maart 2021 00:19 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
In dat geval ga ik flink aangeschoten dood
Maar het is gewoon een baby-draakje!quote:Op zaterdag 20 maart 2021 05:27 schreef pullup het volgende:
En deze doet alsof ie schattig is
[ afbeelding ]
Totaal geen last van, maar gelukkig voor jou is het na volgende week afgelopenquote:Op zaterdag 20 maart 2021 08:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
![]()
Sinds dat Bierproef topic...
Is het iedere zaterdag ochtend toch ff op gang komen.
En goedemorgen.
Jij bent dan ook veuls te braaf .. JIj stopt op tijd.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 09:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Totaal geen last van, maar gelukkig voor jou is het na volgende week afgelopen
Goedemorgen
Ik had ook al wat wijn op toen ik net uit mijn werk kwam, want vakantiequote:Op zaterdag 20 maart 2021 09:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jij bent dan ook veuls te braaf .. JIj stopt op tijd.
Juist ja.. daar heb ik bij gezelligheid nog weleens moeite mee...quote:Op zaterdag 20 maart 2021 09:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had ook al wat wijn op toen ik net uit mijn werk kwam, want vakantie![]()
Maar ik ken mijn grenzen
Maar het was het wel waard tochquote:Op zaterdag 20 maart 2021 09:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Juist ja.. daar heb ik bij gezelligheid nog weleens moeite mee...
Zekerquote:Op zaterdag 20 maart 2021 09:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar het was het wel waard toch
Anita, die youtube postte ik hier afgelopen week ook nog toen ik een het topic vol probeerde te posten.
Geen idee of erin gerapt werd, ik zag wel Ray op het plaatjequote:Op zaterdag 20 maart 2021 09:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
ZekerGeen spijt hoor, ook geen kater, die heb ik eiegnlijk nooit.. dat is het probleem juist. Zo leer je geen les.
![]()
De versie met of zonder rap?![]()
Ik heb ze "laatst" nog live gezien hier in de Goffert... toen er nog festivals waren.
Dat is ook niet leukquote:Op zaterdag 20 maart 2021 09:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen idee of erin gerapt werd, ik zag wel Ray op het plaatje
En daarna heb ik de versie van de smurfen nog gepost, maar niemand was enthousiast.
Aloha!quote:
Goedemorgenquote:Op zaterdag 20 maart 2021 09:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Aloha!
Ben jij zo'n user die hier ook alleen maar goedemorgen zegt?
Uiteraard, want smurfen. En van dat liedje van DM krijg ik zin om te dansenquote:Op zaterdag 20 maart 2021 09:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is ook niet leuk![]()
Ik denk dat ze elders waren, anders hadden ze het wel leuk gevonden
Wat let je? Leef je uitquote:Op zaterdag 20 maart 2021 09:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Uiteraard, want smurfen. En van dat liedje van DM krijg ik zin om te dansen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 09:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat let je? Leef je uit
Ik doe eerst nog een espresso.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Idem hier.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 08:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
![]()
Sinds dat Bierproef topic...
Is het iedere zaterdag ochtend toch ff op gang komen.
En goedemorgen.
Oei, dat klinkt niet goed. Rustig aan en hopelijk gaat het zo weer beter.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 10:49 schreef oma-Nijn het volgende:
Morgen, ik laat goede er even af...
Dat heb ik niet goed gedaan gisterenavond![]()
Teveel drank en 2 afbakbroodjes kaas..een dumping van hier tot Tokio.
Ja, zo'n dumping duurt max een uurtje, maar het lijken er wel 10.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 11:11 schreef shiitake het volgende:
[..]
Oei, dat klinkt niet goed. Rustig aan en hopelijk gaat het zo weer beter.
Gauw verse jenever halen dan maarquote:Op zaterdag 20 maart 2021 11:23 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, zo'n dumping duurt max een uurtje, maar het lijken er wel 10.
Nu alleen nog wat brak van de baco, wat ik bijna nooit drink
quote:
Alleen een mondkapje is verplichtquote:Op zaterdag 20 maart 2021 11:45 schreef D. het volgende:
Ik wil naar de winkel, maar heb nog geen shirt om aan te doen
Maar wel best frisjes danquote:Op zaterdag 20 maart 2021 11:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Alleen een mondkapje is verplicht
Hoeveel weken loop je achter met de was?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 11:45 schreef D. het volgende:
Ik wil naar de winkel, maar heb nog geen shirt om aan te doen
Ik loop niet achter, DHL loopt achterquote:Op zaterdag 20 maart 2021 11:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoeveel weken loop je achter met de was?
Je wast nooit en gooit alles na 1 keer wegquote:
Ik was na het dragenquote:Op zaterdag 20 maart 2021 12:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je wast nooit en gooit alles na 1 keer weg
nee, hij wachten weer net iets te langquote:Op zaterdag 20 maart 2021 17:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat stond toch niet in de planning?
Makkelijkquote:
Geen idee wie dat is .. maar altijd jammer..quote:Op zaterdag 20 maart 2021 17:28 schreef Soury het volgende:
Ahh Skaai, ik heb volgens mij nooit in een topic met haar gezeten. Maar ze postte wel vaak in User foto's. Sproetjes en veel te jong. Ik zag het in de ticker
Skaai zat hier wel lang hoor.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 17:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee wie dat is .. maar altijd jammer..
Volgens mij ben ik haar 1 keer tegengekomen bij een FOT meet. Een jaar of 15 terug al.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 17:28 schreef Soury het volgende:
Ahh Skaai, ik heb volgens mij nooit in een topic met haar gezeten. Maar ze postte wel vaak in User foto's. Sproetjes en veel te jong. Ik zag het in de ticker
Rood haar en sproeten.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 17:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik haar 1 keer tegengekomen bij een FOT meet. Een jaar of 15 terug al.
Heb geen foto's van degene die erbij waren, maar geloof dat zij er wel bij wasquote:
Oh dat is triest, je kan er zelf niet eens bij zijn neem ik aanquote:Op zaterdag 20 maart 2021 17:44 schreef chufi het volgende:
Helaas zegt het me niet ., Oude maat van mij wordt maandag in de Dollard verstrooid
Nee.. dat gaat niet .. misschien dat er een afscheidsfeestje op zn verjaardag inzit ..quote:Op zaterdag 20 maart 2021 17:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dat is triest, je kan er zelf niet eens bij zijn neem ik aan
Nou wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 17:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee.. dat gaat niet .. misschien dat er een afscheidsfeestje op zn verjaardag inzit ..
Gecondoleerdquote:Op zaterdag 20 maart 2021 17:44 schreef chufi het volgende:
Helaas zegt het me niet ., Oude maat van mij wordt maandag in de Dollard verstrooid
Ik bedoelde het afscheids feestje. Dat wil ik ook als ik dood gaquote:
De laatste jaren zat ie veel in Noord Duitsland , zn vriendin is Duits..quote:Op zaterdag 20 maart 2021 17:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gecondoleerd
(moest wel opzoeken waar de Dollard is)
Nu kan je online er bij zijn.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 18:01 schreef chufi het volgende:
[..]
De laatste jaren zat ie veel in Noord Duitsland , zn vriendin is Duits..
Nee de dienstquote:Op zaterdag 20 maart 2021 18:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij het uitstrooien? misschien streamt iemand het ... zou kunnen
Ohquote:
En zeker bij dit soort dingen merk je het extra ergquote:
Ja het is best kut als iemand overlijd en je kan niet eens een hand schudden.quote:
Ik ‘ken’ haar ook alleen van die userfoto’s. Deze vond ik net:quote:Op zaterdag 20 maart 2021 17:28 schreef Soury het volgende:
Ik wist dat ze borstkanker had. Maar meestal kom je er wel bovenop. Nou nee dusquote:Op zaterdag 20 maart 2021 18:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ‘ken’ haar ook alleen van die userfoto’s. Deze vond ik net:
[ afbeelding ]
Dank jequote:
ahw net een draakjequote:Op zaterdag 20 maart 2021 05:27 schreef pullup het volgende:
En deze doet alsof ie schattig is
[ afbeelding ]
Nee, jij wel?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben je nog nooit bij Drakin thuis geweest
Ik heb ze dan ook verstoptquote:
drankin?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:43 schreef marcb1974 het volgende:
Maar ik zag toch pas in de film de laatste draak, met een stem die wel heel erg op die van Sean Connery leek. En dat was een mannetje en zal niet bij Drankin wonen
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:59 schreef drakin het volgende:
[..]
drankin?
Wacht even
Dit kan ik niet lezen zonder fles wijn erbij
In de bakken voorraad van de winkelquote:
Wel je brandverzekering even geupdatet voordien hoop ikquote:
Brandblusser staat ernaastquote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wel je brandverzekering even geupdatet voordien hoop ik
En als ze gaan vliegen gaat je inbraakalarm af?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:02 schreef drakin het volgende:
En ik hou het stofvrij, want o wee als ze niezen!
Indraakalarmquote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En als ze gaan vliegen gaat je inbraakalarm af?
Ze zitten goed in de bakkenquote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En als ze gaan vliegen gaat je inbraakalarm af?
Ik heb ook net een paar nieuwe rookalarmen aangeschaftquote:
De grootste Ikea bakken.quote:
Jij sadist, beetje halve draken maken.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 22:17 schreef drakin het volgende:
[..]
De grootste Ikea bakken.
Ik heb natuurlijk ook de Ikea draak, die mag vrij rondwurmen. Vliegen kan die toch niet want ik heb zijn vleugels niet vastgemaakt met het Ikea sleuteltje
Groot genoeg voor een draak.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 22:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij sadist, beetje halve draken maken.
En geen idee hoe groot bakken bij de ikea zijn, daar weiger is te komen
Nee joh, een echte draak heeft ruimte nodig, die past niet in een huisquote:Op zaterdag 20 maart 2021 22:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Groot genoeg voor een draak.
En waarom weiger je dat, tis net een pretpark met allemaal een eigen karretje
Even doorheen ze hebben lekkere kaasquote:Op zaterdag 20 maart 2021 22:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee joh, een echte draak heeft ruimte nodig, die past niet in een huis
Ooit 1 keer geweest, met een ex. Vond het een enge eenheidswinkel met veel saai.
En die drukte, echt
Nog een reden om er dus niet heen te hoeven,quote:Op zaterdag 20 maart 2021 22:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Even doorheen ze hebben lekkere kaas
Een beetje? Op een wat drukkere dag begint de file voor die winkel hier al een km of 8 van te voren op de snelwegquote:Op zaterdag 20 maart 2021 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
ook eeen beettje in de rij staan en allemaal dezelfde richting op gaan
Welke serie is favoriet bij je?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 23:20 schreef marcb1974 het volgende:
Nou beginnen ze op tv in mijn favo series ook al met mondkapjes![]()
![]()
NICS (en de spin-offs ook wel)quote:Op zaterdag 20 maart 2021 23:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Welke serie is favoriet bij je?
Of series?
Dat kijk ik dan weer nietquote:
Meestal fantasy/sf/horror/historischquote:
En liefst alle 4 in 1?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 23:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Meestal fantasy/sf/horror/historisch
Laatste tijd veel met zoon, legomasters, ijsmeester, wie is de mol, de verraders
Nee ene keer een serie, andere keer een filmquote:Op zaterdag 20 maart 2021 23:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En liefst alle 4 in 1?
Is dat wel een beetje leuk?
2 waren vandaag achter elkaarquote:Op zaterdag 20 maart 2021 23:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En liefst alle 4 in 1?
Is dat wel een beetje leuk?
Lego en?quote:
verradersquote:Op zaterdag 20 maart 2021 23:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Lego en?
Zoon en ik kijken die volgende week een keer
Zie ik vanzelf een keerquote:
Er is in ieder geval genoeg ja.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 23:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee ene keer een serie, andere keer een film
Historisch en draken gaan niet samen jammer genoeg
En sf in fantasy vind ik ook niet passen, een ridder te paard die een vliegende schotel bestrijd?
Dan is het wel meteen een horror.
En horror mag geen goedkope schrikeffecten bevatten, ik wil mijn wijntje niet tegen het plafond hebben.
Dan spoiler ik niksquote:Op zaterdag 20 maart 2021 23:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Zie ik vanzelf een keer
We keken ook alleskunner samen, ook leuk dat programma.
Draken schijnen niet historisch correct te zijn.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 23:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er is in ieder geval genoeg ja.
Hoezo niet? Draken zijn er niet, dus dat lukt alleen maar historisch toch
Fijn dank jequote:
Hoezo niet historisch correct?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 23:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Draken schijnen niet historisch correct te zijn.
Ze kunnen wel in de andere genres voorkomen
Ze kwamen voor op vlaggen en in verhalen, maar het is nog niet bewezen dat er draken echt hebben bestaan.quote:
Natuurlijk hebben ze bestaan, hoe hadden ze anders in GOT kunnen zittenquote:Op zaterdag 20 maart 2021 23:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Ze kwamen voor op vlaggen en in verhalen, maar het is nog niet bewezen dat er draken echt hebben bestaan.
Dino's hebben toch nooit bestaan? Dat kan niet volgens de bijbel.quote:
Ik heb voetsporen gezienquote:Op zondag 21 maart 2021 00:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dino's hebben toch nooit bestaan? Dat kan niet volgens de bijbel.
Volgens mijn kleinzoon wel.quote:Op zondag 21 maart 2021 00:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dino's hebben toch nooit bestaan? Dat kan niet volgens de bijbel.
Daar kent ie allang de weg.quote:Op zondag 21 maart 2021 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar die wil vast ook naar Jurassic Park met opa Piet
Oh, dat heb ik dan weer niet van regen.quote:
Ja van de Hustler.., maar in de film is misschien af en toe wat bloots te zien, maar wat is porno ... Dit was volgens mij jaren 70-80quote:
Ja bikini's waar zijn ze gebleven...quote:Op zondag 21 maart 2021 01:02 schreef marcb1974 het volgende:
Ja, het conservatisme en de preutsheid slaan weer hard toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |