quote:Op donderdag 18 maart 2021 17:11 schreef Benny het volgende:
[..]
NeuhjSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik verwachtte van jou geen grap.No mercy for animal abusers
quote:Op donderdag 18 maart 2021 17:12 schreef suzi1 het volgende:
engine... heb jij niet op jill gestemd?!
Zie je Jill met baby en op zichzelf wonen?? Heeft Jill al een lange relatie gehad?quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:51 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik had een vaste relatie op die leeftijd en een baby dus kalverliefde is wel totaal verkeerde oordeel, kalverliefde heb je op de basisschool
Met haar kippenquote:Op donderdag 18 maart 2021 17:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zie je Jill met baby en op zichzelf wonen?? Heeft Jill al een lange relatie gehad?
Echt heel jammer dat die twee elkaar pas hebben gevonden na zoveel tijd. Leuke momenten/gesprekken om te volgen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 17:16 schreef Benny het volgende:
Dit is wel een leuk gesprekje tussen Jill en Julie
quote:Op donderdag 18 maart 2021 17:17 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik schop je van die stoel af, links van me
Jill had deze gesprekken eerder met Thomas (voordat de 3 NL'ers kwamen). Geinend, serieus op z'n tijd.quote:Op donderdag 18 maart 2021 17:20 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Echt heel jammer dat die twee elkaar hebben gevonden na zoveel tijd. Leuke momenten/gesprekken om te volgen.
Niet echt nee Joyce was veel volwassenerquote:Op donderdag 18 maart 2021 17:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zie je Jill met baby en op zichzelf wonen?? Heeft Jill al een lange relatie gehad?
Zal tegenvallen als ze dan Matt zienquote:Op donderdag 18 maart 2021 17:24 schreef Tourniquet het volgende:
Ze denken nog steeds dat familie/vrienden in de studio zijn.
En Zoey.quote:Op donderdag 18 maart 2021 17:25 schreef engine het volgende:
[..]
Zal tegenvallen als ze dan Matt zien
Integendeel. Het heeft het hele spel bepaald.quote:Op donderdag 18 maart 2021 17:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat ik vooral geleerd heb dat het gene flikker uitmaakt of het een Belg of een Nederlander is. Dat was alleen een dingetje de eerste 2 weken.
FC De kampioenenquote:
ja met die meid had ze 3 jaar geloof ik en mocht het zo uitkomen dat ze en baby heeft enzo dan red ze het wel ja dat denk ik zeker welquote:Op donderdag 18 maart 2021 17:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Inderdaad al eerder gepost. Ben al uitgeMatt. Valt voor mij door de mand. Een aantal oud bewoners hebben op Jill gestemd maar Mattje zat daar niet bij. Vreemd na zijn liefdesverklaring. Of misschien heeft hij het stiekem gedaan zodat z'n mama het niet ziet.quote:Op donderdag 18 maart 2021 17:28 schreef Tourniquet het volgende:
Misschien al gepost, maar ik had 'm nog niet langs zien komen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~ It seems that I’m like the moon that rose at noon ~
Bedoel meer voor de COS hier.quote:Op donderdag 18 maart 2021 17:28 schreef Benny het volgende:
[..]
Integendeel. Het heeft het hele spel bepaald.
In het contract staat dat er een BE en een NL in de finale staat. Hier zijn sommigen meteen hun strategie naar gaan aanpassen. Zodoende waren er al groepjes voordat er groepjes waren.
Wel een goede foto van Liesequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 maart 2021 17:42 schreef Benny het volgende:
[..]
Wel een goede foto van Lieseje vind ook allesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 18 maart 2021 17:42 schreef Benny het volgende:
[..]
Wel een goede foto van Liesedat ziet man niet op deze foto wat ik plaatstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.e
achzo om dat ik niet op de beeld klikktequote:Op donderdag 18 maart 2021 17:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat ziet man niet op deze foto wat ik plaatste
En alles wat op Twitter staat is waar...net zoals die polls van je...quote:Op donderdag 18 maart 2021 17:41 schreef mario390 het volgende:
op twitter staat ziki komt zondag terug
dat zijn niet mijn polls hoorquote:Op donderdag 18 maart 2021 17:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En alles wat op Twitter staat is waar...net zoals die polls van je...
Matt is vertrokkenquote:Op donderdag 18 maart 2021 17:27 schreef mario390 het volgende:
ik hoop niet dat het en
matt met jill show werd![]()
Tieten? Die hij zelf heeft op de beelden te zien ;-)quote:Op donderdag 18 maart 2021 18:05 schreef suzi1 het volgende:
nick over 20 kilo erbij maakt niet uit als je met een madammeke zijt. hij zal doelen op tieten a 10 euro p stuk
10 per tiet is wel veelquote:Op donderdag 18 maart 2021 18:05 schreef suzi1 het volgende:
nick over 20 kilo erbij maakt niet uit als je met een madammeke zijt. hij zal doelen op tieten a 10 euro p stuk
Hier is toch geen hout van te maken of wel ??quote:Op donderdag 18 maart 2021 18:10 schreef mario390 het volgende:
en meid wat saveluiseenjulie is,zegt dat jill
teveel haar leilike kanten(boose worden)
heeft zien laten
Lukte mij ook niet dit keer.quote:Op donderdag 18 maart 2021 18:14 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Hier is toch geen hout van te maken of wel ??
Dochter wijst mij er op dat ik ook aan tiet-ontwikkeling bezig ben. Misschien de fitness-tips van Michel eens proberen te volgen ?quote:
Ja hij neemt het HM schap wel heel erg serieus (kwalletje)quote:Op donderdag 18 maart 2021 18:14 schreef suzi1 het volgende:
nick bepaalt alvast het uur van de bedtijd?
laten gaan gewoon door scrollenquote:Op donderdag 18 maart 2021 18:14 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Hier is toch geen hout van te maken of wel ??
Hij kan altijd nog met zijn gewonnen knaakskes een borstverkleining laten doen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 18:05 schreef suzi1 het volgende:
nick over 20 kilo erbij maakt niet uit als je met een madammeke zijt. hij zal doelen op tieten a 10 kilo p stuk
Hopelijk volgende week Mies HM !quote:Op donderdag 18 maart 2021 18:14 schreef Ebinas het volgende:
Eten, uitbuiken op bed en dan complimentjes doen.
Voorstel van Nick
man man dat jill leilike worden,en zo gezegd heeftquote:Op donderdag 18 maart 2021 18:14 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Lukte mij ook niet dit keer.
Kan Mario regelmatig best volgen, maar deze heb ik even laten schieten
Er zijn toch wel meer stadions met een skybox?quote:Op donderdag 18 maart 2021 18:08 schreef freaky40 het volgende:
Michel is dus Ajacied, hoor hem over een skybox of iets en de prijs daarvan.
ik begrijp hier weer geen snars van.quote:Op donderdag 18 maart 2021 18:10 schreef mario390 het volgende:
en meid wat saveluiseenjulie is,zegt dat jill
teveel haar leilike kanten(boose worden)
heeft zien laten
Zo ook even gestemd: Liese mag blijvenquote:Op donderdag 18 maart 2021 18:17 schreef Soury het volgende:
Zo mijn stem even gedaan. Liese en Jill kunnen oprotten
Oh ok, ze is niet altijd even tactisch neequote:Op donderdag 18 maart 2021 18:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
man man dat jill leilike worden,en zo gezegd heeft
We gaan het zienquote:Op donderdag 18 maart 2021 18:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zo ook even gestemd: Liese mag blijven
Broer?quote:Op donderdag 18 maart 2021 18:21 schreef Hznootje het volgende:
Iemand een Screenshot van de brief van Julie?
Haar vent laat het nogal aflatenquote:Op donderdag 18 maart 2021 18:22 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja, zag de brief even voorbij komen daarstraks in de slaapkamer..
Ik denk niet dat dat op die manier op beeld is gekomen, en terecht .quote:Op donderdag 18 maart 2021 18:21 schreef Hznootje het volgende:
ja zag in de Cos wel een deel voorbij komen ytoch.. haar vriend heet Pepequote:Op donderdag 18 maart 2021 18:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat op die manier op beeld is gekomen, en terecht .
koffer zijn al ingepaktquote:Op donderdag 18 maart 2021 18:21 schreef Soury het volgende:
Ik snap niet zo dat ze in dat bad zitten, ik had mijn koffers al gepakt
In de vorige? Dan lees ik even terugquote:Op donderdag 18 maart 2021 18:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja zag in de Cos wel een deel voorbij komen ytoch.. haar vriend heet Pepe
dacht ik wel??quote:Op donderdag 18 maart 2021 18:25 schreef Hznootje het volgende:
[..]
In de vorige? Dan lees ik even terug
ik hoef niet alles te weten , ze heeft een brief gehad en die heeft ze gelezen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 18:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wel op twitter voorbij zien komen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 18:21 schreef Hznootje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~ It seems that I’m like the moon that rose at noon ~
Nope. Weet alleen dat het een brief van haar broer Jerome was, waar Julie het einde verklapte; "van je liefste broer (sorry Mies)." Toch een mooi einde, niet ?quote:Op donderdag 18 maart 2021 18:21 schreef Hznootje het volgende:
Bedankt namens Pepe die liever niet in de picture isquote:Op donderdag 18 maart 2021 18:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat idd.quote:Op donderdag 18 maart 2021 18:25 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nope. Weet alleen dat het een brief van haar broer Jerome was, waar Julie het einde verklapte; "van je liefste broer (sorry Mies)." Toch een mooi einde, niet ?
Weer een pro!quote:Op donderdag 18 maart 2021 18:08 schreef freaky40 het volgende:
Michel is dus Ajacied, hoor hem over een skybox of iets en de prijs daarvan.
Naomi vliegt er uitquote:Op donderdag 18 maart 2021 18:28 schreef Jockari het volgende:
Desondanks wie van de meiden er straks uitvliegt... denk dat Naomi en Nick volgende week op de bank zitten. Julie en Jill is sowieso antistem voor hun. Indien Julie er nog in zit, zal Michel zeker met haar mee nomineren.
Ik hoop het.quote:Op donderdag 18 maart 2021 18:28 schreef Jockari het volgende:
Desondanks wie van de meiden er straks uitvliegt... denk dat Naomi en Nick volgende week op de bank zitten. Julie en Jill is sowieso antistem voor hun. Indien Julie er nog in zit, zal Michel zeker met haar mee nomineren.
moet je bij BB zijn die brengt de brief in beeldquote:Op donderdag 18 maart 2021 18:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Bedankt namens Pepe die liever niet in de picture is
O niet gezien ,zo erg weerquote:Op donderdag 18 maart 2021 18:20 schreef Koos1958 het volgende:
Zo wat een gezicht trok naomi zeg toen jill met liese aan het stoeien was in het water.
Hebben ze het nu over hem? Of is dit nog van vanmiddag?quote:
ja dat jaquote:
Wie?quote:
Nog een keer Ruudquote:Op donderdag 18 maart 2021 18:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 18 maart 2021 18:29 schreef Soury het volgende:
[..]
N
Volgens mij hebben meer dat , en dat lijkt mij ook alleen maar logischquote:Op donderdag 18 maart 2021 18:31 schreef Jockari het volgende:
Ongelooflijk hoe ik van mijn favorieten in de eerste weken, kan afdalen naar het tegenovergestelde.
Foeiquote:Op donderdag 18 maart 2021 18:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zit een beetje te brassen hier, scusi
Jajajajaquote:
quote:Op donderdag 18 maart 2021 18:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die knakker doet er helemaal niet toe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jeezz mario.. kom je daar nu pas achterquote:Op donderdag 18 maart 2021 18:39 schreef mario390 het volgende:
yanina wickmayer is
schoonzus van julie??
hij wil taco kruiden namakenquote:Op donderdag 18 maart 2021 18:41 schreef Chanel5 het volgende:
Beetje overdreven Nick, stuk of 8 verschillende kruiden door de gehakt.
Liese gaat, omdat ze stalpoten heeftquote:
Hee, Mario, waarom staat er boven jou plaatje dat Naomi de winnaar is.quote:
quote:Op donderdag 18 maart 2021 18:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
jeezz mario.. kom je daar nu pas achter
3 rls-en geledenquote:Op donderdag 18 maart 2021 18:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hee, Mario, waarom staat er boven jou plaatje dat Naomi de winnaar is.![]()
Ech niequote:Op donderdag 18 maart 2021 18:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Liese gaat, omdat ze stalpoten heeft
quote:
ik wweest dat niet, yanina was boos om dat ze julie hatenquote:Op donderdag 18 maart 2021 18:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
jeezz mario.. kom je daar nu pas achter
quote:Op donderdag 18 maart 2021 18:25 schreef cheanny het volgende:
[..]
Wel op twitter voorbij zien komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
stond in de briefquote:Op donderdag 18 maart 2021 18:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hebben ze het nu over hem? Of is dit nog van vanmiddag?
ja is tennissterquote:Op donderdag 18 maart 2021 18:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik wweest dat niet, yanina was boos om dat ze julie haten
is zij tennis toch??
datz de van dodewaardquote:Op donderdag 18 maart 2021 18:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hee, Mario, waarom staat er boven jou plaatje dat Naomi de winnaar is.![]()
LOLquote:
Nummer 1: broer - nummer 2: kindjes - nummer 3: de restquote:Op donderdag 18 maart 2021 18:47 schreef Soury het volgende:
Ligt het aan mij of is die broer belangrijker dan haar vent
Verschroeide caviaquote:Op donderdag 18 maart 2021 18:47 schreef greysbones het volgende:
Als Julie BB uitkomt kan ze beter haar haren kort laten knippen.. lijken wel heeel erg dooie punten
Okquote:Op donderdag 18 maart 2021 18:49 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Nummer 1: broer - nummer 2: kindjes - nummer 3: de rest
Ik mismies.quote:Op donderdag 18 maart 2021 18:49 schreef kleinzusje het volgende:
Nummer 1: broer - nummer 2: kindjes - nummer 3: de rest
Ze had mooi lang en donker haar ik zag een foto.quote:
ja blonderen doet je haar geen goedquote:Op donderdag 18 maart 2021 18:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze had mooi lang en donker haar ik zag een foto.
de jongste.. de oudste 2 zijn bij hun vaderquote:Op donderdag 18 maart 2021 18:50 schreef Angelique61 het volgende:
B
[..]
est raar broer op 1 kindjes op 2
Zou Matt op komen dagen?quote:
Klaagt er iemand? Zo ja doe het zelfquote:
Keep your mouth,,,,,,quote:Op donderdag 18 maart 2021 18:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Klaagt er iemand? Zo ja doe het zelf
Niemand klaagt toch dus hou je smoel.quote:
Onbeschoft ben je, snap niet dat je hier nog post!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 18 maart 2021 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Niemand klaagt toch dus hou je smoel.
Waarom. Nick kookt bijna elke dag. Als het smerig is moeten ze hun bek open trekken.quote:Op donderdag 18 maart 2021 19:07 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Onbeschoft ben je, snap niet dat je hier nog post!!!!!!!!!!!!
En wat eet jij ?quote:Op donderdag 18 maart 2021 19:07 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Onbeschoft ben je, snap niet dat je hier nog post!!!!!!!!!!!!
Heb je mij horen zeggen dat het smerig is, ik heb gezegt dat het vaak waterig is een constatering, hou jij je eens in met zulke antwoord geven, staat niet voor een vrouw!quote:Op donderdag 18 maart 2021 19:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom. Nick kookt bijna elke dag. Als het smerig is moeten ze hun bek open trekken.
Sorry ik wist niet dat je mee eet daarquote:Op donderdag 18 maart 2021 19:14 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Heb je mij horen zeggen dat het smerig is, ik heb gezegt dat het vaak waterig is een constatering, hou jij je eens in met zulke antwoord geven, staat niet voor een vrouw!
Jill moest eerst van haar onzekerheid afquote:Op donderdag 18 maart 2021 17:21 schreef Benny het volgende:
[..]
Jill had deze gesprekken eerder met Thomas (voordat de 3 NL'ers kwamen). Geinend, serieus op z'n tijd.
Maar ja... Eens!
quote:Op donderdag 18 maart 2021 19:14 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Heb je mij horen zeggen dat het smerig is, ik heb gezegt dat het vaak waterig is een constatering, hou jij je eens in met zulke antwoord geven, staat niet voor een vrouw!
quote:Op donderdag 18 maart 2021 19:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Sorry ik wist niet dat je mee eet daar
das gezond.. goed groente etenquote:Op donderdag 18 maart 2021 19:26 schreef mario390 het volgende:
hoezo kokt die vent vandaag zo wat met zoveel groenten
en saus ? dat werd niet goed uitgaan
sommigen doen geen polonaise smorgensquote:Op donderdag 18 maart 2021 19:28 schreef Hznootje het volgende:
Het is hier weer rete gezellig zie ik
Wie vliegt eruit vanavond? Dat is de vraagquote:Op donderdag 18 maart 2021 19:28 schreef Hznootje het volgende:
Stom!quote:Op donderdag 18 maart 2021 19:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
sommigen doen geen polonaise smorgens
Liesequote:Op donderdag 18 maart 2021 19:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Wie vliegt eruit vanavond? Dat is de vraag
hoe lang gaan ze het vanavond rekken is de 2de vraagquote:Op donderdag 18 maart 2021 19:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Serieus dat zou ik echt kut vinden.quote:Op donderdag 18 maart 2021 19:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
sommigen doen geen polonaise smorgens
Ik denk Julie, maar ik hoop Liesequote:Op donderdag 18 maart 2021 19:28 schreef Soury het volgende:
[..]
ik doe lekker meequote:Op donderdag 18 maart 2021 19:29 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Stom!![]()
Ikke wel hoor, ongeacht wie er voor me staat
Ja ik vind het toch wel spannend vandaag. Normaal weet ik wel zo ongeveer wie er uit gaat maar nu ben ik toch niet zo zeker...quote:Op donderdag 18 maart 2021 19:28 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 maart 2021 19:28 schreef Hznootje het volgende:
Ik hoop Liese, maar denk Juliequote:Op donderdag 18 maart 2021 19:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk Liese.quote:Op donderdag 18 maart 2021 19:29 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik denk Julie, maar ik hoop Liese
Julie denk ikquote:Op donderdag 18 maart 2021 19:29 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Ja ik vind het toch wel spannend vandaag. Normaal weet ik wel zo ongeveer wie er uit gaat maar nu ben ik toch niet zo zeker...
quote:Op donderdag 18 maart 2021 19:29 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik denk Julie, maar ik hoop Liese
Ja en een mes in mijn handenquote:Op donderdag 18 maart 2021 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar had ik al zon vermoeden van
tot 1 voor 11quote:Op donderdag 18 maart 2021 19:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe lang gaan ze het vanavond rekken is de 2de vraag
is nie handig voor degene die voor je looptquote:
Dit wijf had op de bank moeten zitten met haar eksterstem. kindwijfquote:Op donderdag 18 maart 2021 19:31 schreef Jockari het volgende:
Saved by the Nick-bell !
[ afbeelding ]
Hoop het ook !quote:Op donderdag 18 maart 2021 19:30 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik denk Liese.
Maar ik heb het bijna altijd fout
En de verongelijkte zielige kopquote:Op donderdag 18 maart 2021 19:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dit wijf had op de bank moeten zitten met haar eksterstem. kindwijf
Ik ook wel. Hoop dat Jilleke ieder geval mag blijven. De andere twee staan bijna gelijk aan elkaar bij mij en zal ze beiden wel missen. Wel benieuwd hoe de nieuwe sfeer dan zal zijn.quote:Op donderdag 18 maart 2021 19:29 schreef KnalPoenani het volgende:
Ja ik vind het toch wel spannend vandaag. Normaal weet ik wel zo ongeveer wie er uit gaat maar nu ben ik toch niet zo zeker...
Ik blijf mee dromen. Mar Nick is de guy voor BB.quote:Op donderdag 18 maart 2021 19:32 schreef Hznootje het volgende:
En aangezien deze BB niet echt voor verrassingen zorgt, zal Julie gaan.. Maar ik blijf hopen op Liese -> volgende nick en Naomi op de bank
en stiekeme bitchy opmerkingen die ze weg lacht onder het mom van grapjequote:
Ik denk dat wanneer het om de winst gaat, het tussen Nick en Jill zal gaanquote:Op donderdag 18 maart 2021 19:34 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik blijf mee dromen. Mar Nick is de guy voor BB.
Of zo'n blik die boekdelen spreektquote:Op donderdag 18 maart 2021 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
en stiekeme bitchy opmerkingen die ze weg lacht onder het mom van grapje
ohjaquote:Op donderdag 18 maart 2021 19:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
kwart over was het toch vorige week
Dat denk ik ook, maar ik vrees dat Nick het moet worden.quote:Op donderdag 18 maart 2021 19:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik denk dat wanneer het om de winst gaat, het tussen Nick en Jill zal gaan
Ook dat.quote:Op donderdag 18 maart 2021 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
en stiekeme bitchy opmerkingen die ze weg lacht onder het mom van grapje
cola en pringels voor strakssquote:Op donderdag 18 maart 2021 19:34 schreef Ireth het volgende:
* Ireth zet de koffie (En een thee voor Utopia) vast klaar voor iedereen. Gezellig!
Het is nog maar 30.000 ofzo.quote:Op donderdag 18 maart 2021 19:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik denk dat wanneer het om de winst gaat, het tussen Nick en Jill zal gaan
tuurlijk hij deed bb hoofdzakelijk voor de bekendheidquote:
quote:Op donderdag 18 maart 2021 19:34 schreef Ireth het volgende:
* Ireth zet de koffie (En een thee voor Utopia) vast klaar voor iedereen. Gezellig!
En straks popcorn?quote:Op donderdag 18 maart 2021 19:34 schreef Ireth het volgende:
Dat dacht ik alquote:Op donderdag 18 maart 2021 19:35 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zitten er volgens mij op dit ogenblik 1.5 uur naast. Zij denken vroeger....
Die poll is voor wie er uit gaatquote:Op donderdag 18 maart 2021 19:36 schreef mario390 het volgende:
liese denk ik,bij 5 polls meestal stemmen
[ afbeelding ]
ben je nu de hele dag aan het zoeken waar Liese boven aan staat...quote:Op donderdag 18 maart 2021 19:36 schreef mario390 het volgende:
[ afbeelding ]
Het is niet echt schokkend tochquote:
Liese is exit gast.quote:Op donderdag 18 maart 2021 19:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
je dromt van heete ijslutscher hoor,vor blijven
Dat weet ik nog zo net niet.quote:Op donderdag 18 maart 2021 19:35 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar ik vrees dat Nick het moet worden.
Ze mogen het bij mij best op de rekening bijschrijvenquote:
Ik stem tegen. Liese moet opzouten.quote:Op donderdag 18 maart 2021 19:36 schreef mario390 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is een boner @MissyZ ?quote:Op donderdag 18 maart 2021 19:35 schreef MissyZ het volgende:
Als de productie tv wil maken gaat Liese vanavond naar Souf en zijn boner.
Nick en Naomi staan dan tegenover Michel, Julie en Jill.
Dat is prachtig.
Volgende week Naomi en Nick samen op de bank.
Het gaat niet zo hard met die poenquote:
Ligt er ook wel heel dik op elke keer. Lust spontaan geen magnum meerquote:
Mario is de hele dag al met polls bezig,.. maar die hij elke keer erop zette staat Jill nu boven aan..quote:Op donderdag 18 maart 2021 19:39 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik stem tegen. Liese moet opzouten.
Whutquote:
Daar heeft Souf last van, las ik in Liese haar brief. Na het lezen begon ze al met haar been te trekken, dus kennelijk is het iets pijnlijks.quote:
hierquote:Op donderdag 18 maart 2021 19:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben je nu de hele dag aan het zoeken waar Liese boven aan staat...
waar is die andere gebleven?
Klopt, maar toch lijkt het hier iets eerlijker aan toe te gaanquote:Op donderdag 18 maart 2021 19:36 schreef Verida het volgende:
[..]
Lotus (uto) had daar een mooie uitdrukking voor " ieder geintje heeft een seintje "
quote:Op donderdag 18 maart 2021 19:41 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Daar heeft Souf last van, las ik in Liese haar brief. Na het lezen begon ze al met haar been te trekken, dus kennelijk is het iets pijnlijks.
Nou ik zit daar toch ietwat jaloers naar te kijken.quote:Op donderdag 18 maart 2021 19:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ligt er ook wel heel dik op elke keer. Lust spontaan geen magnum meer
belangrijk is wie onden staatquote:Op donderdag 18 maart 2021 19:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mario is de hele dag al met polls bezig,.. maar die hij elke keer erop zette staat Jill nu boven aan..
Wat een uitlegquote:Op donderdag 18 maart 2021 19:41 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Daar heeft Souf last van, las ik in Liese haar brief. Na het lezen begon ze al met haar been te trekken, dus kennelijk is het iets pijnlijks.
Klopt, maar op het laatst flikkeren ze er nog wel wat bij.quote:
je weet wel dat op de poll van Ragjee LIese nu onderaan staat hequote:Op donderdag 18 maart 2021 19:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
belangrijk is wie onden staat
jill en liese blijven
Echt zonder grap. Bij ons in de boerenkempen van antwerpen niet gekend dat woord. Ofwel ben ik te oud ?quote:
stijvequote:Op donderdag 18 maart 2021 19:43 schreef Jockari het volgende:
[..]
Echt zonder grap. Bij ons in de boerenkempen van antwerpen niet gekend dat woord. Ofwel ben ik te oud ?
Ziekelijk toch. Des te mooier het is als ze moet optyfenquote:Op donderdag 18 maart 2021 19:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mario is de hele dag al met polls bezig,.. maar die hij elke keer erop zette staat Jill nu boven aan..
Kleuren kennen ze ook niet duizenden euros verloren.quote:Op donderdag 18 maart 2021 19:42 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Klopt, maar op het laatst flikkeren ze er nog wel wat bij.
neee nog vornquote:Op donderdag 18 maart 2021 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
je weet wel dat op de poll van Ragjee LIese nu onderaan staat he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |