Huilen is een groot woord. Ik bedoel gewoon een traan die wegpinkt.quote:
Zo erg is is dat toch niet xdquote:Op donderdag 18 maart 2021 15:31 schreef Jockari het volgende:
Nick spreekt altijd over "Die van os" (hij bedoelt zijn vriendin). Wordt in onze streek als marginaal aanzien deze spreektaal.
Inderdaad.quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:32 schreef ChocoFan het volgende:
Fuck, ik vind het sneu voor miesje dat ie niets heeft van thuis.
Vind hem ook sneu nu.quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:32 schreef ChocoFan het volgende:
Nick heeft ook niets.quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:32 schreef ChocoFan het volgende:
Hij keek echt heel zielig net toen Liese haar excuus aanbood.quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:33 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Vind hem ook sneu nu.
Mss vindt hij het zelf helemaal niet erg,
maar ziet niet zo uit
Heeft ze tochquote:Op donderdag 18 maart 2021 15:34 schreef mario390 het volgende:
hoezo zall liese geen brief kregen? man man
Nee maar Nick keek niet zo zielig.quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nick heeft ook niets.
Ik snap dat gejank om een brief sowieso niet
Nick gaf zelf aan niets te willen, liet daar ook niet een twijfel over.quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nick heeft ook niets.
Ik snap dat gejank om een brief sowieso niet
Ik weet het ook nietquote:Op donderdag 18 maart 2021 15:38 schreef D. het volgende:
*binnenvalt
[..]
Waarom nemen ze dan geen andere puzzel?
Gosh heb er een knoop van in mijn maag....kan er niet tegen. Vooral als ze het eigenlijk willen verstoppen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:37 schreef Ebinas het volgende:
Geen brief, maar ook zijn maatje zit op de schopstoel.
Het is een beetje alles bij elkaar mss
quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:38 schreef D. het volgende:
*binnenvalt
[..]
Ik vermoed het ook.quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:37 schreef Ebinas het volgende:
Geen brief, maar ook zijn maatje zit op de schopstoel.
Het is een beetje alles bij elkaar mss
Zou nu zonde zijn, deze stukjes zijn straks allemaal kromquote:Op donderdag 18 maart 2021 15:38 schreef D. het volgende:
*binnenvalt
[..]
Geen idee , zoet?quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:38 schreef Harry het volgende:
Vraagje (voor de Belgen): wat betekent zuut ? Ik erger me er kapot aan.
Hoor ik daar een lama schijten?quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat kunnen ze wel selfs entscheiden
Ik ben zelf ook Belg maar in mijn regio wordt dit niet gesproken. Word eerder als " zoet" ofzo gebruiktquote:Op donderdag 18 maart 2021 15:38 schreef Harry het volgende:
Betekent zoet. Is een dialect hier bij ons. Sommige woordjes met een "oe"-klank krijgen in het dialect een "uu"-klank. Zo zegt Nick ook geregeld bruur ipv broer.quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:38 schreef Harry het volgende:
Volgende week.quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:41 schreef Joyce-43 het volgende:
Hoorde mies zeggen hij had HM moeten zijn en haar moeten beschermen
Dan zal ik nu door mijn stem al een poging doen om haar te beschermen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:41 schreef Joyce-43 het volgende:
Het wordt in de serie gebruikt om iets (de dag) af te ronden.quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook Belg maar in mijn regio wordt dit niet gesproken. Word eerder als " zoet" ofzo gebruikt
dat zei die idd net tegen Liese dat hij het niet leuk vond hoe ze deed toen hij naar der toe gingquote:Op donderdag 18 maart 2021 15:41 schreef Gerrie_55 het volgende:
Denk dat er ook stukje frustratie bij komt dat Liese weer haar zin kreeg en hem ook afsnauwde en natuurlijk dat Julie genomineerd is vind wel sneu
Iedereen zit leuk met zijn brieven. Niemand kijkt naar hem om.quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Gosh heb er een knoop van in mijn maag....kan er niet tegen. Vooral als ze het eigenlijk willen verstoppen.
Echtscheidingquote:Op donderdag 18 maart 2021 15:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat kunnen ze wel selfs entscheiden
Ja ja, dit heeft deze persoonsbeveiliger niet goed aangepakt.quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:41 schreef Joyce-43 het volgende:
quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dit doet me ook veel meer als dat vrouwen huilen....
wat lief van jequote:Op donderdag 18 maart 2021 15:42 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dan zal ik nu door mijn stem al een poging doen om haar te beschermen.
nee want hij valt meer op liese krijgen we dit nu weer het zijn maatjesquote:
Maak je niet druk. BB heeft allang besloten wie er weg moet.quote:
quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee want hij valt meer op liese krijgen we dit nu weer het zijn maatjes
zuut (bn.)quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:38 schreef Harry het volgende:
Michel is echt wel verliefd op Julie.. dat is nu wel overduidelijkquote:Op donderdag 18 maart 2021 15:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Klaar met dat jank wijf. Opzouten. Nog liever aansteller Jill erinquote:Op donderdag 18 maart 2021 15:47 schreef puzziepie het volgende:
Iedereen supertrots op Julie
[ afbeelding ]
Hoezo krijgen we dit nu weer..Het is toch overduidelijk? Als je zijn gedrag bekijkt en afzet tegen de dingen die hij zelf verteld heeft ,over als hij verliefd is..Kan er niks anders van maken.quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Dacht eerder over hemzelf zo van nounou wat is die jongen sterk....quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:48 schreef Joyce-43 het volgende:
zei mies nou pff want is die jongen sterk, ging dit nou over Nick
Kleine correctie aangebracht volgens ons dialect ;-)quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
zuut (bn.)
1: zoet
2: zachtaardig
1: Als kind at ik op de kermis graag zo’n mierzute suikerspin, ook al was ik er achteraf mottig van.
2: Ik ga al van kindsaf bij dezelfde tandarts, ik was vroeger vruuger namelijk doodsbang van tandartsen en mijn tandarts is een stille, zute mens die me van m’n angst afgeholpen heeft.
ach Lieske was de hele tijd chagi.. nu kan ze lachenquote:
aha ok ja kan ook iddquote:Op donderdag 18 maart 2021 15:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dacht eerder over hemzelf zo van nounou wat is die jongen sterk....
blablabla trots, blablabla je doet het goed, blablabla hou volquote:Op donderdag 18 maart 2021 15:50 schreef greysbones het volgende:
iemand enig idee wat er in de brief van Liese staat?
komt best overeen met achterhoeks dialectquote:Op donderdag 18 maart 2021 15:50 schreef Jockari het volgende:
[..]
Kleine correctie aangebracht volgens ons dialect ;-)
jij snapt het niet ergquote:Op donderdag 18 maart 2021 15:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Klaar met dat jank wijf. Opzouten. Nog liever aansteller Jill erin
lijkt alsof ze erdoor in de war is??quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:51 schreef D. het volgende:
[..]
blablabla trots, blablabla je doet het goed, blablabla hou vol
Zoiets
quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:50 schreef Jockari het volgende:
[..]
Kleine correctie aangebracht volgens ons dialect ;-)
zekers weten van nietquote:Op donderdag 18 maart 2021 15:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Michel is echt wel verliefd op Julie.. dat is nu wel overduidelijk
Geen idee verder hoor, viel net binnen, heb vandaag nog geen Liese gezienquote:Op donderdag 18 maart 2021 15:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
lijkt alsof ze erdoor in de war is??
quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Klaar met dat jank wijf. Opzouten. Nog liever aansteller Jill erin
goeie maat he mies daar heb je wat aanquote:Op donderdag 18 maart 2021 15:44 schreef Ebinas het volgende:
Nick loopt langs en zegt gekscherend: nog een drei weken en dan ziet gij ze terug
geloof dat die het tipsy erger vond hahaquote:Op donderdag 18 maart 2021 15:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zou Zoef boos zijn omdat Liese en Ziko zo in het begin met elkaar bezig waren?
Tot mijn genoegen zag ik JollyLukie Mama eventjes bij Mr. Ego in bedje.. 5min, 5uur 5 dagen maakt niet uit.. tiskebeurtquote:
het schreeuwen naar Mike je bent een lulquote:Op donderdag 18 maart 2021 15:54 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
geloof dat die het tipsy erger vond haha
jill is echt wel een lieverdquote:Op donderdag 18 maart 2021 15:56 schreef puzziepie het volgende:
Jill tegen Michel :'Mijn opa zegt altijd 'echte mannen huilen ook'
Mottigquote:Op donderdag 18 maart 2021 15:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
zuut (bn.)
1: zoet
2: zachtaardig
1: Als kind at ik op de kermis graag zo’n mierzute suikerspin, ook al was ik er achteraf mottig van.
2: Ik ga al van kindsaf bij dezelfde tandarts, ik was vroeger namelijk doodsbang van tandartsen en mijn tandarts is een stille, zute mens die me van m’n angst afgeholpen heeft.
Wel grappig om te zien dat Michel meer kan hebben van Jill , en omgekeerd ookquote:
lief die 2 zijn echt bij nader bij elkaar gekomenquote:Op donderdag 18 maart 2021 15:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill even een arm om Michel heen bij het lopen naar de batterijwissel en vraagt 'Gaat het?'
Jill : 'Mijn opa zegt altijd, echte mannen janken!'
mooi van haar.quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill even een arm om Michel heen bij het lopen naar de batterijwissel en vraagt 'Gaat het?'
Jill : 'Mijn opa zegt altijd, echte mannen janken!'
aardig (bn. en bw.)quote:
Nick loopt te trollen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:57 schreef greysbones het volgende:
NIck die constant tegen liese zegt je bent hier nog 21 dagen..
jij blijft wel
![]()
Wie had dat ooit kunnen bedenkenquote:Op donderdag 18 maart 2021 15:57 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
lief die 2 zijn echt bij nader bij elkaar gekomen
Jij loopt altijd voorquote:Op donderdag 18 maart 2021 15:58 schreef Benny het volgende:
Bewoners, blijf in de roze slaapkamer tot nader orde
En de streams lopen gewoon door?quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:58 schreef Benny het volgende:
Bewoners, blijf in de roze slaapkamer tot nader orde
Die ook, maar vandaag is Benny degene die voor looptquote:
Zelfde gevoel hier. Twijfelde vandaag enorm tussen Jill en Julie. Ik gok er op dat Jill van anderen genoeg stemmen zal krijgen, en heb zelf Julie maar gekozen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Toch maar op Jill gegaan. Ik twijfelde hard. Maar Jill is gewoon de leukste van de 3.
Hadden deze drie erop gestaan in de derde week dan had ik 10 accounts aangemaakt en op Liese gestemd. Maar hoe langer Liese in het huis was hoe meer ik me ergerde aan Liese.
Met Julie had ik het net andersom. In het begin vond ik haar een grijze muis en een beetje marginaalzeker met die tattoes enzo
maar Julie vond ik steeds leuker en leuker, maar net niet leuk genoeg om Jill te overtreffen.
Dit is eigenlijk normaal, was altijd zo.quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
En de streams lopen gewoon door?
hoe kijk jij dan?quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die ook, maar vandaag is Benny degene die voor loopt
Sjjee..hou op.. na alle balle op Thommie vergooit te hebben is Kloontje het Reuzekind losgeslagen wild geweest, paniekvoetballe om maar ergens aan te haken omdat ze dacht het wel in de pocket te hebben met haar debiele act faal .. klierig kindquote:Op donderdag 18 maart 2021 15:57 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
lief die 2 zijn echt bij nader bij elkaar gekomen
Had haar willen troosten omdat ze niks had gewonnen tijdens de bingo.quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:00 schreef greysbones het volgende:
ff wat heeft liese nu tegen Michel zitten katten?
kon niet streamen straks
Mottig= ik voel me misselijk, voel me niet goed. Ik ben er misselijk van.quote:
Zo goedemiddag, leuke dag gehad tot nu toe?quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjjee..hou op.. na alle balle op Thommie vergooit te hebben is Kloontje het Reuzekind losgeslagen wild geweest, paniekvoetballe om maar ergens aan te haken omdat ze dacht het wel in de pocket te hebben met haar debiele act faal .. klierig kind
lekker bijdehandquote:Op donderdag 18 maart 2021 15:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze hebben alle kledij en wasrekken in de douche gepleurd de medewerkers
Ik vind Kloontje het Reuzekind wel een redelijk accurate omschrijvingquote:
quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjjee..hou op.. na alle balle op Thommie vergooit te hebben is Kloontje het Reuzekind losgeslagen wild geweest, paniekvoetballe om maar ergens aan te haken omdat ze dacht het wel in de pocket te hebben met haar debiele act faal .. klierig kind
Nee ik ben moe in moet nog beginnen met inloggen op BEquote:Op donderdag 18 maart 2021 16:03 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Zo goedemiddag, leuke dag gehad tot nu toe?
samen lachenquote:Op donderdag 18 maart 2021 16:07 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Samen zijn is samen huilen
Pompy de Robodoll-vibesquote:Op donderdag 18 maart 2021 16:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
samen lachen
sterker door dichtbij elkaar te zijn
Die niet gebruikt is.quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze moeten de telefooncel weer opruimen
als Julie gaat jaquote:Op donderdag 18 maart 2021 16:14 schreef Koos1958 het volgende:
Michel ervaart nu wel wat Jill heeft meegemaakt met het vertrek van Thomas.
Ik vind Liese leuk, maar van mij mag zij vandaag wegquote:
ja klopt..is natuurlijk ook niet leuk.. en dat besef je pas echt als je het zelf gebeurtquote:Op donderdag 18 maart 2021 16:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik bedoel ook dat hij het er moeilijk mee heeft dat ze op de bank zit.
ik had 2 weken geleden nog het idee dat Liese er wat van ging maken, maar bij mij is ze echt heel hard gezakt afgelopen weekquote:Op donderdag 18 maart 2021 16:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind Liese leuk, maar van mij mag zij vandaag weg
Mensen met empathie hadden dat eerder beseft.quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja klopt..is natuurlijk ook niet leuk.. en dat besef je pas echt als je het zelf gebeurt
Een stijve hark, in NL denk ik?quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:17 schreef Jockari het volgende:
"Ne stokstijve gritsel". Weer stevig dialect van Nick
Ik had zelfs de indruk dat hij het lastig vond dat het Jill was die Julie blij kon maken met een brief van thuis en niet hij.quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mensen met empathie hadden dat eerder beseft.
Maar zoals ik al vaker heb gezegd: Michel zorgt alleen voor zichzelf en de zijnen, zijn kliekje.
Ben je ook zo iemand die Kanaal2 zegt tegen VTM2quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:21 schreef Jockari het volgende:
[..]
Val zelf was niet in beeld op VT4. Net de moment er achter wel.
Is toch anders......heb het idee dat dit veel dieper is.quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:14 schreef Koos1958 het volgende:
Michel ervaart nu wel wat Jill heeft meegemaakt met het vertrek van Thomas.
waarom het een met het ander vergelijken.. misschien is jill wel echt heel verliefd of voelt ze een enorme band met Thomas.. waarom zou dat minder zijn?quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is toch anders......heb het idee dat dit veel dieper is.
Denk niet dat dat doordringtquote:Op donderdag 18 maart 2021 16:26 schreef Toweler het volgende:
Nu weet Michel hoe jill en Thomas zich vaak hebben moeten voelen
Dat ook trouwens , dat slaat nergens op.quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom het een met het ander vergelijken.. misschien is jill wel echt heel verliefd of voelt ze een enorme band met Thomas.. waarom zou dat minder zijn?
Dat is ze ook.quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja daar was bb sekunden te laat, volgens me is zij
over de koffer gefallen
Vrees er voor dat Nick en Naomi er volgende week erop staan.quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:29 schreef Gerrie_55 het volgende:
Mag toch echt wel hopen dat Nick volgende week erop staat ben hem echt zo zat en anders Naomi
Kan, maar beschouw het toch meer als kalverliefde.....voor diegene is het net zo erg op dat moment. Maar als volwassenen denk ik dat het dieper en langer duurt.quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom het een met het ander vergelijken.. misschien is jill wel echt heel verliefd of voelt ze een enorme band met Thomas.. waarom zou dat minder zijn?
zou jou wel goed uitkomenquote:Op donderdag 18 maart 2021 16:32 schreef mario390 het volgende:
jill bijna nog en keer in de ambulance
als naar huis![]()
wordt genoteerd baasquote:Op donderdag 18 maart 2021 16:35 schreef Benny het volgende:
Mag ik even zeggen dat Jill er nu beter uit ziet dan dat ze straks eruit ziet voor tv?
Ze heeft niet alles van Souf voorgelezenquote:Op donderdag 18 maart 2021 15:31 schreef Joyce-43 het volgende:
en is meer brief van Samira Zus van souf? dan van Souf zelf
wat een onzin.. 22 jaar en kalverliefde.. kom op nou ze is geen 14quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kan, maar beschouw het toch meer als kalverliefde.....voor diegene is het net zo erg op dat moment. Maar als volwassenen denk ik dat het dieper en langer duurt.
Fantastisch scenario.quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Vrees er voor dat Nick en Naomi er volgende week erop staan.
Als Liese, Jill en Michel gaan bonden.
Een scenario dat ik zal zien gebeuren als Naomi geen HM haalt.quote:
Ik gun Nick en Naomi volgende week die nominatie. Zijn al veel te lang veilig geweest. Laat ze maar even zweten.quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nee, liese vandaag gewoon weg is een nog beter scenario.quote:
heb je het niet dat echt gebeurdquote:Op donderdag 18 maart 2021 16:20 schreef Jockari het volgende:
Jill kukelt met koffer en al onderuit !
[ afbeelding ]
Jill is een beetje onzekerquote:Op donderdag 18 maart 2021 16:42 schreef Benny het volgende:
Liese en Julie zijn Jill even aan het aankleden
Mag Michel eindelijk een keer!quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dan hoop ik dat Naomi HM wordt
beetje boel jaquote:Op donderdag 18 maart 2021 16:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jill is een beetje onzeker
Staat haar superquote:Op donderdag 18 maart 2021 16:43 schreef Benny het volgende:
Jill heeft wel een goede kont in die jurk
Nu moet je wel ff met @Benny overleggen welke outfit nu mooier isquote:
nou weet niet of je jill en thomas nog voor je kan halen maar dat was net zo diep hoorquote:Op donderdag 18 maart 2021 16:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is toch anders......heb het idee dat dit veel dieper is.
nieuwe bewoner ?quote:
En daarnaast ook zo ongeveer alleen op elkaar aangewezen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:46 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou weet niet of je jill en thomas nog voor je kan halen maar dat was net zo diep hoor
ja helaas word dat moeilijk maar hoop met je meequote:Op donderdag 18 maart 2021 16:29 schreef Gerrie_55 het volgende:
Mag toch echt wel hopen dat Nick volgende week erop staat ben hem echt zo zat en anders Naomi
Jill had een hele boel bij zich.. maar trekt de helft niet aan want dan voelt ze zich onzekerquote:
ja twijfel aan liese of die dat gaat doenquote:Op donderdag 18 maart 2021 16:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Van naomi komt steeds meer het nare karakter deel naar voren.quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:49 schreef Hznootje het volgende:
WoW! Michel zei tegen Naomi dat hij wel blij was dat de 3 dames niet de halve dag in de gamecomputer hebben gezeten vandaag. Was voor ons ook leuker zei hij.. Het is ook niet zo leuk om dan met z’n 3-en heel de dag wat te zitten..Zegt Naomi: “ Spreek voor u zelf hè “
Ik hoorde het.quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:49 schreef Hznootje het volgende:
WoW! Michel zei tegen Naomi dat hij wel blij was dat de 3 dames niet de halve dag in de gamecomputer hebben gezeten vandaag. Was voor ons ook leuker zei hij.. Het is ook niet zo leuk om dan met z’n 3-en heel de dag wat te zitten..Zegt Naomi: “ Spreek voor u zelf hè “
lief he van noompjequote:Op donderdag 18 maart 2021 16:49 schreef Hznootje het volgende:
WoW! Michel zei tegen Naomi dat hij wel blij was dat de 3 dames niet de halve dag in de gameroom hebben gezeten vandaag. Was voor ons ook leuker zei hij.. Het is ook niet zo leuk om dan met z’n 3-en heel de dag wat te zitten..Zegt Naomi: “ Spreek voor u zelf hè “
ik had een vaste relatie op die leeftijd en een baby dus kalverliefde is wel totaal verkeerde oordeel, kalverliefde heb je op de basisschoolquote:Op donderdag 18 maart 2021 16:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat een onzin.. 22 jaar en kalverliefde.. kom op nou ze is geen 14
ja want 2 is tuinbeeldquote:Op donderdag 18 maart 2021 16:51 schreef suzi1 het volgende:
zei naomi dat net een paar minuten terug? ik zit nml niet op te letten. en op s1?
Och en het is toch zon lieverdje met dr kinderstemmetje blegh volgende weekquote:Op donderdag 18 maart 2021 16:49 schreef Hznootje het volgende:
WoW! Michel zei tegen Naomi dat hij wel blij was dat de 3 dames niet de halve dag in de gameroom hebben gezeten vandaag. Was voor ons ook leuker zei hij.. Het is ook niet zo leuk om dan met z’n 3-en heel de dag wat te zitten..Zegt Naomi: “ Spreek voor u zelf hè “
me 2.. kalverliefde.. woon er nog steeds mee samenquote:Op donderdag 18 maart 2021 16:51 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik had een vaste relatie op die leeftijd en een baby dus kalverliefde is wel totaal verkeerde oordeel, kalverliefde heb je op de basisschool
Ja op stream 1..14:34 geleden ongeveerquote:Op donderdag 18 maart 2021 16:51 schreef suzi1 het volgende:
zei naomi dat net een paar minuten terug? ik zit nml niet op te letten. en op s1?
Dat denk ik ook, hun bekonkelen van alles samen om maar andere op de bank te zetten en als het terug komt reageren ze op deze manier. Ziek en zielig is het.quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:50 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik hoorde het.
Ze moeten wel Michel hebben vandaag.
Of is er toch wat rancune over zijn stem op Liese en Naomi.
En Noompje zakt weer een paar puntjes bij mij. Vraag me toch af hoe ik me zo heb kunnen vergissen in haar. Was echt wekenlang een van mijn favorieten.quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:49 schreef Hznootje het volgende:
Even teruggeluisterd. Het was geinend bedoeltquote:Op donderdag 18 maart 2021 16:49 schreef Hznootje het volgende:
Jaja ze zegt alles met een lach,maar ondertussen.....quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:54 schreef Benny het volgende:
[..]
Even teruggeluisterd. Het was geinend bedoelt
Ze kunnen hier van een mug een olifant maken.quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:54 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik haal er geen gein uit..quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:54 schreef Benny het volgende:
[..]
Ze is gewoon valsigquote:Op donderdag 18 maart 2021 16:58 schreef suzi1 het volgende:
je zag haar even ervoor ook zo haar oren spitsen wat er verderop werd gezegd. die ogen draaien ook zo van
ik weet het niet mario ...bb doet rare dingenquote:Op donderdag 18 maart 2021 16:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee dat wens ik haar niet,
maar zij blijvt sowiezo
we hebben het vervolg van het gesprek niet gehoord, oordelen kunnen we nietquote:Op donderdag 18 maart 2021 16:58 schreef suzi1 het volgende:
je zag haar even ervoor ook zo haar oren spitsen wat er verderop werd gezegd. die ogen draaien ook zo van
ik zag hoe ze keek VOOR het gesprek met michelquote:Op donderdag 18 maart 2021 16:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
we hebben het vervolg van het gesprek niet gehoord, oordelen kunnen we niet
Liese probeer tussen de regels door te lezen Soef was geloof ik niet zo blij met haar drankgebruik hij schreef de rest vertel ik wel thuisquote:
Wat lees ik daarquote:
tis niet een hallelujhah briefquote:Op donderdag 18 maart 2021 17:00 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Liese probeer tussen de regels door te lezen Soef was geloof ik niet zo blij met haar drankgebruik hij schreef de rest vertel ik wel thuis
Moslims houden niet zo van alcohol.quote:Op donderdag 18 maart 2021 17:00 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Liese probeer tussen de regels door te lezen Soef was geloof ik niet zo blij met haar drankgebruik hij schreef de rest vertel ik wel thuis
Liese krijgt er van langs als ze thuis komt. Kan dan 4 dagen niet meer lopen.quote:
ik hou overhaupt niks van hemquote:Op donderdag 18 maart 2021 17:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Moslims houden niet zo van alcohol.
Souf is geen praktiserend moslim, hij doet er niets aan.quote:Op donderdag 18 maart 2021 17:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Moslims houden niet zo van alcohol.
quote:
neuh ik niet meer al heel lang niets meer als in kind was 10 mnd hahaha dus jij doet het beterquote:Op donderdag 18 maart 2021 16:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
me 2.. kalverliefde.. woon er nog steeds mee samen
ja dat is niet dikquote:Op donderdag 18 maart 2021 16:54 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En dan zijn er nog mensen hier die haar dik noemen
Vraag me af wie dan haar nieuwe maatje wordt. Ik denk Liese. Of misschien toch Mies.quote:Op donderdag 18 maart 2021 17:04 schreef Toweler het volgende:
Het zou wel jammer zijn mocht Julie naar huis moeten gaat er weer iemand waar jill beter mee over weg kan.
Ik geloof enkel en alleen deze pollquote:Op donderdag 18 maart 2021 17:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
is er al ergens een volwaardige exitpoll? van de nominatie
quote:Op donderdag 18 maart 2021 17:05 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik geloof enkel en alleen deze poll
[ afbeelding ]
bedoel hier op FOK!quote:Op donderdag 18 maart 2021 17:05 schreef Benny het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het had geloofwaardiger geweest als er 49,5% achter de namen van Jill en Julie zouden staanquote:Op donderdag 18 maart 2021 17:05 schreef Benny het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
begint niet echt positiefquote:
2x 100 %quote:Op donderdag 18 maart 2021 17:05 schreef Benny het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 maart 2021 17:08 schreef Koos1958 het volgende:
Gadver Michel zegt als mijn fans dan maar op jullie twee stemmen tegen liese en Julie
Julie heeft geluk dat ik al gestemd hebquote:Op donderdag 18 maart 2021 17:08 schreef Koos1958 het volgende:
Gadver Michel zegt als mijn fans dan maar op jullie twee stemmen tegen liese en Julie
Ze is ook echt niet haar leeftijd.quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat een onzin.. 22 jaar en kalverliefde.. kom op nou ze is geen 14
Neuhjquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huj weet niet hoeveel fans achter jill staan hier en hoeveel oud bewoners achter haar staanquote:Op donderdag 18 maart 2021 17:08 schreef Koos1958 het volgende:
In alle gesprekken van de nu overgebleven bewoners merk je dat zij JIll niet hoog hebben zitten. Ze zeggen het niet echt. Maar door wat zij wel zeggen is dat duidelijk.quote:Op donderdag 18 maart 2021 17:08 schreef Koos1958 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |