Huilen is een groot woord. Ik bedoel gewoon een traan die wegpinkt.quote:
Zo erg is is dat toch niet xdquote:Op donderdag 18 maart 2021 15:31 schreef Jockari het volgende:
Nick spreekt altijd over "Die van os" (hij bedoelt zijn vriendin). Wordt in onze streek als marginaal aanzien deze spreektaal.
Inderdaad.quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:32 schreef ChocoFan het volgende:
Fuck, ik vind het sneu voor miesje dat ie niets heeft van thuis.
Vind hem ook sneu nu.quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:32 schreef ChocoFan het volgende:
Nick heeft ook niets.quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:32 schreef ChocoFan het volgende:
Hij keek echt heel zielig net toen Liese haar excuus aanbood.quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:33 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Vind hem ook sneu nu.
Mss vindt hij het zelf helemaal niet erg,
maar ziet niet zo uit
Heeft ze tochquote:Op donderdag 18 maart 2021 15:34 schreef mario390 het volgende:
hoezo zall liese geen brief kregen? man man
Nee maar Nick keek niet zo zielig.quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nick heeft ook niets.
Ik snap dat gejank om een brief sowieso niet
Nick gaf zelf aan niets te willen, liet daar ook niet een twijfel over.quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nick heeft ook niets.
Ik snap dat gejank om een brief sowieso niet
Ik weet het ook nietquote:Op donderdag 18 maart 2021 15:38 schreef D. het volgende:
*binnenvalt
[..]
Waarom nemen ze dan geen andere puzzel?
Gosh heb er een knoop van in mijn maag....kan er niet tegen. Vooral als ze het eigenlijk willen verstoppen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:37 schreef Ebinas het volgende:
Geen brief, maar ook zijn maatje zit op de schopstoel.
Het is een beetje alles bij elkaar mss
quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:38 schreef D. het volgende:
*binnenvalt
[..]
Ik vermoed het ook.quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:37 schreef Ebinas het volgende:
Geen brief, maar ook zijn maatje zit op de schopstoel.
Het is een beetje alles bij elkaar mss
Zou nu zonde zijn, deze stukjes zijn straks allemaal kromquote:Op donderdag 18 maart 2021 15:38 schreef D. het volgende:
*binnenvalt
[..]
Geen idee , zoet?quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:38 schreef Harry het volgende:
Vraagje (voor de Belgen): wat betekent zuut ? Ik erger me er kapot aan.
Hoor ik daar een lama schijten?quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat kunnen ze wel selfs entscheiden
Ik ben zelf ook Belg maar in mijn regio wordt dit niet gesproken. Word eerder als " zoet" ofzo gebruiktquote:Op donderdag 18 maart 2021 15:38 schreef Harry het volgende:
Betekent zoet. Is een dialect hier bij ons. Sommige woordjes met een "oe"-klank krijgen in het dialect een "uu"-klank. Zo zegt Nick ook geregeld bruur ipv broer.quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:38 schreef Harry het volgende:
Volgende week.quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:41 schreef Joyce-43 het volgende:
Hoorde mies zeggen hij had HM moeten zijn en haar moeten beschermen
Dan zal ik nu door mijn stem al een poging doen om haar te beschermen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:41 schreef Joyce-43 het volgende:
Het wordt in de serie gebruikt om iets (de dag) af te ronden.quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook Belg maar in mijn regio wordt dit niet gesproken. Word eerder als " zoet" ofzo gebruikt
dat zei die idd net tegen Liese dat hij het niet leuk vond hoe ze deed toen hij naar der toe gingquote:Op donderdag 18 maart 2021 15:41 schreef Gerrie_55 het volgende:
Denk dat er ook stukje frustratie bij komt dat Liese weer haar zin kreeg en hem ook afsnauwde en natuurlijk dat Julie genomineerd is vind wel sneu
Iedereen zit leuk met zijn brieven. Niemand kijkt naar hem om.quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Gosh heb er een knoop van in mijn maag....kan er niet tegen. Vooral als ze het eigenlijk willen verstoppen.
Echtscheidingquote:Op donderdag 18 maart 2021 15:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat kunnen ze wel selfs entscheiden
Ja ja, dit heeft deze persoonsbeveiliger niet goed aangepakt.quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:41 schreef Joyce-43 het volgende:
quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dit doet me ook veel meer als dat vrouwen huilen....
wat lief van jequote:Op donderdag 18 maart 2021 15:42 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dan zal ik nu door mijn stem al een poging doen om haar te beschermen.
nee want hij valt meer op liese krijgen we dit nu weer het zijn maatjesquote:
Maak je niet druk. BB heeft allang besloten wie er weg moet.quote:
quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee want hij valt meer op liese krijgen we dit nu weer het zijn maatjes
zuut (bn.)quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:38 schreef Harry het volgende:
Michel is echt wel verliefd op Julie.. dat is nu wel overduidelijkquote:Op donderdag 18 maart 2021 15:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Klaar met dat jank wijf. Opzouten. Nog liever aansteller Jill erinquote:Op donderdag 18 maart 2021 15:47 schreef puzziepie het volgende:
Iedereen supertrots op Julie
[ afbeelding ]
Hoezo krijgen we dit nu weer..Het is toch overduidelijk? Als je zijn gedrag bekijkt en afzet tegen de dingen die hij zelf verteld heeft ,over als hij verliefd is..Kan er niks anders van maken.quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Dacht eerder over hemzelf zo van nounou wat is die jongen sterk....quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:48 schreef Joyce-43 het volgende:
zei mies nou pff want is die jongen sterk, ging dit nou over Nick
Kleine correctie aangebracht volgens ons dialect ;-)quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
zuut (bn.)
1: zoet
2: zachtaardig
1: Als kind at ik op de kermis graag zo’n mierzute suikerspin, ook al was ik er achteraf mottig van.
2: Ik ga al van kindsaf bij dezelfde tandarts, ik was vroeger vruuger namelijk doodsbang van tandartsen en mijn tandarts is een stille, zute mens die me van m’n angst afgeholpen heeft.
ach Lieske was de hele tijd chagi.. nu kan ze lachenquote:
aha ok ja kan ook iddquote:Op donderdag 18 maart 2021 15:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dacht eerder over hemzelf zo van nounou wat is die jongen sterk....
blablabla trots, blablabla je doet het goed, blablabla hou volquote:Op donderdag 18 maart 2021 15:50 schreef greysbones het volgende:
iemand enig idee wat er in de brief van Liese staat?
komt best overeen met achterhoeks dialectquote:Op donderdag 18 maart 2021 15:50 schreef Jockari het volgende:
[..]
Kleine correctie aangebracht volgens ons dialect ;-)
jij snapt het niet ergquote:Op donderdag 18 maart 2021 15:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Klaar met dat jank wijf. Opzouten. Nog liever aansteller Jill erin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |