ja zeg ik ook al de hele tijd mag echt nietquote:Op donderdag 18 maart 2021 14:40 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Naomi speelt vals kijkt steeds
quote:Op donderdag 18 maart 2021 14:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja zeg ik ook al de hele tijd mag echt niet
jillie is echt liefquote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 18 maart 2021 14:46 schreef Inca het volgende:
Naomi heeft der prijs al gehad staat niet meer op de nominatie lijst
Ja maar dat is anders....ik wil ook wat horen van thuis blaatblaatblaat het is zo oneerlijk allemaalquote:Op donderdag 18 maart 2021 14:46 schreef Inca het volgende:
Naomi heeft der prijs al gehad staat niet meer op de nominatie lijst
Ghe Ghe is logischquote:Op donderdag 18 maart 2021 14:47 schreef spapaars het volgende:
Dus de oud-bewoners zijn er met de finale
Hoezo dat dan?quote:Op donderdag 18 maart 2021 14:47 schreef spapaars het volgende:
Dus de oud-bewoners zijn er met de finale
Geen nieuws = goed nieuwsquote:Op donderdag 18 maart 2021 14:47 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Ja maar dat is anders....ik wil ook wat horen van thuis blaatblaatblaat het is zo oneerlijk allemaal
Echt hoorquote:Op donderdag 18 maart 2021 14:47 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Ja maar dat is anders....ik wil ook wat horen van thuis blaatblaatblaat het is zo oneerlijk allemaal
Karmaquote:Op donderdag 18 maart 2021 14:48 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Liese kijkt weer niet blij.
2e bericht voor Julie nu deze week.
Had ze de geld prijs moeten pakken had ze iedereen al kunnen zienquote:Op donderdag 18 maart 2021 14:47 schreef Angel79 het volgende:
[..]
In 3,2,1 na het spel meteenquote:Op donderdag 18 maart 2021 14:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echt hoorik zie het haar zo roepen straks
quote:Op donderdag 18 maart 2021 14:43 schreef Koekeloeren het volgende:
Wedden dat naomi zo gaat huilen en/of boos is dat zij geen boodschap krijgt.
quote:Op donderdag 18 maart 2021 14:48 schreef Inca het volgende:
[..]
Had ze de geld prijs moeten pakken had ze iedereen al kunnen zien
Ik mag toch wel hopen dat dit geen slecht voorteken voor Jill isquote:Op donderdag 18 maart 2021 14:51 schreef Ebinas het volgende:
ZIe jill volgens mij alweer twee wegstrepen
Ligt voor haar hoor.quote:Op donderdag 18 maart 2021 14:49 schreef Benny het volgende:
Julie komt terug. Aangedaan. Geeft de brief meteen aan Jill
oh neeeequote:Op donderdag 18 maart 2021 14:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik mag toch wel hopen dat dit geen slecht voorteken voor Jill is
Schoot ineens door mijn hoofdquote:Op donderdag 18 maart 2021 14:53 schreef Ebinas het volgende:
[..]
oh neeee![]()
zo had ik nog niet gedacht
zal brief zijn van haar broer, van haar man of zo hoort ze niks meer of haar andere kinderen, bij t voice mail bericht klapte haar broer ook alleen maar van dat hij zich geamusseerd heeft met de jarige zoon, doch van haar man of andere kinderen zei hij niksquote:
quote:Op donderdag 18 maart 2021 14:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
met bingo moet je gewoon geluk hebben
OH mag dat officieel niet?quote:Op donderdag 18 maart 2021 14:54 schreef diditje64 het volgende:
Julie doet het valsspelen niet eens stiekem
Even teruggespoeld. Je hebt gelijk.quote:
Ow echt, nooit gewetenquote:Op donderdag 18 maart 2021 14:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Hoe kun je valsspelen met Bingo?quote:Op donderdag 18 maart 2021 14:54 schreef diditje64 het volgende:
Julie doet het valsspelen niet eens stiekem
quote:Op donderdag 18 maart 2021 14:55 schreef Jockari het volgende:
Zo dadelijk 2 personen die spontaan ontbranden als nu Jill of Julie bingo hebben: Naomie en Liese.
Echt? Ik speel altijd strategisch op meerdere lijnenquote:Op donderdag 18 maart 2021 14:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Dat is toch geen valsspelen?quote:Op donderdag 18 maart 2021 14:56 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Te gaan kijken wat Nick allemaal al heeft afgelegd op dat bord
quote:Op donderdag 18 maart 2021 14:56 schreef Benny het volgende:
[..]
Echt? Ik speel altijd strategisch op meerdere lijnen
Ah oké, op die manier.quote:Op donderdag 18 maart 2021 14:56 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Te gaan kijken wat Nick allemaal al heeft afgelegd op dat bord
quote:Op donderdag 18 maart 2021 14:56 schreef Benny het volgende:
[..]
Echt? Ik speel altijd strategisch op meerdere lijnen
quote:Op donderdag 18 maart 2021 14:55 schreef Jockari het volgende:
Zo dadelijk 2 personen die spontaan ontbranden als nu Jill of Julie bingo hebben: Naomie en Liese.
dat mag niet want dan kan zij der nummers aanpassen en zo dus een eventuele valse bingo tegen gaanquote:
Liese is er van in het begin, heeft al 2 keer op de nominatiebank gezeten, is ook al echte BB-vriendjes kwijt.quote:
Nou ja, dan had je moeten opletten als je denkt een nummer gemist te hebben. Maar ik denk niet dat ze daar er een punt van maken.quote:
Echt he, het lijkt ook wel erger te worden.quote:Op donderdag 18 maart 2021 14:58 schreef utopia2.0 het volgende:
Naomi met een kinderstem. Ik denk dak bingo heb
Ze lijken ook steeds meer op elkaarquote:
Dit klinkt zuurder dan ik het bedoel.quote:Op donderdag 18 maart 2021 14:58 schreef Benny het volgende:
Dag 77... Naomi komt in contact met de buitenwereld
Die ekster is de enige bewoner, die ik het persoonlijk niet gun om BB te winnenquote:Op donderdag 18 maart 2021 14:58 schreef diditje64 het volgende:
[..]
Echt blij lijkt ze er niet mee. Poeh wat een chagerijn.
Ik ookquote:Op donderdag 18 maart 2021 14:59 schreef Koos1958 het volgende:
Had het Liese wel gegund die zit tenslotte ook op de bank.
had ze maar op de bank moeten zitten een paar keer. Ze is juist bevoordeeld vind ik dat ze dat nog niet heeft gehad.quote:Op donderdag 18 maart 2021 14:59 schreef Benny het volgende:
[..]
Dit klinkt zuurder dan ik het bedoel.
Naomi was de enige die nog niet eerder een boodschap van vrienden/familie heeft ontvangen sinds ze daar zit
Het is erger gewordenquote:Op donderdag 18 maart 2021 14:59 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Echt he, het lijkt ook wel erger te worden.
Maar dat zal wel zijn omdat ik er meer op let en me er aan ben gaan storen
Ze voelt zich duidelijk niet helemaal lekker, kijk maar eens naar haar ogenquote:
Heeft Liese al een videoboodschap gehad?quote:Op donderdag 18 maart 2021 14:59 schreef Benny het volgende:
[..]
Dit klinkt zuurder dan ik het bedoel.
Naomi was de enige die nog niet eerder een boodschap van vrienden/familie heeft ontvangen sinds ze daar zit
Is toch normaal, wacht op bericht van partnerquote:Op donderdag 18 maart 2021 15:01 schreef Joke43 het volgende:
Ow. Liese laat zich ook al lekker kennen.
wat zei ze nou tegen michelquote:
Gewoon een flink stuk vlees,ipv al dat vegaquote:Op donderdag 18 maart 2021 15:01 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Ze voelt zich duidelijk niet helemaal lekker, kijk maar eens naar haar ogen![]()
Het meisje heeft een beetje zonlicht nodig
Brief van Souf toch? In dat spel dat Jill en Liese beide geld uit de pot roofdenquote:Op donderdag 18 maart 2021 15:01 schreef Fasil het volgende:
[..]
Heeft Liese al een videoboodschap gehad?
Derde keer nominatiebank
watte ?quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:00 schreef Gerrie_55 het volgende:
Liese is wordt aan haar houding te zien
Zou ze verwacht hebben, dat Naomi haar iets zou gunnenquote:Op donderdag 18 maart 2021 15:01 schreef Benny het volgende:
Oei oei oei. Liese d'r hartslag keert zich momenteel tot een nieuw record vermoed ik
Lakje verf eroverquote:Op donderdag 18 maart 2021 15:02 schreef lonneberga het volgende:
Mooie shuttersmaar heb ze liever wit
Hopelijk kan ze vanavond langs hem liggenquote:Op donderdag 18 maart 2021 15:02 schreef Fasil het volgende:
[..]
Is toch normaal, wacht op bericht van partner
Liese ging gepikeerd naar de keuken. Michel kwam erbij staan, sloeg een arm om haarquote:
Oef zou dat?quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zou ze verwacht hebben, dat Naomi haar iets zou gunnen
het is ook wel zuur dat ze nu de gameroom niet ingegaan zijn waar ze dus wel kans had gehadquote:Op donderdag 18 maart 2021 15:02 schreef Fasil het volgende:
[..]
Is toch normaal, wacht op bericht van partner
ROOOOOOOOOOOOOOT O::::::::::::::::::quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:05 schreef freaky40 het volgende:
Ach, nog een paar uurtjes en dat is Lieske weer bij haar familie, dus waarom dan een brief van het thuisfront.
Omdat ze geen prijs (een brief ) heeftquote:Op donderdag 18 maart 2021 15:05 schreef mario390 het volgende:
hoezo is zij boos? ik heb niet gekijkt
Omdat ze een verwend nest isquote:Op donderdag 18 maart 2021 15:05 schreef mario390 het volgende:
hoezo is zij boos? ik heb niet gekijkt
Jill's moeder!quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:04 schreef puzziepie het volgende:
Julie's broer heeft contact met Thomas.
Zou maar zo kunnenquote:Op donderdag 18 maart 2021 15:06 schreef Ang3l het volgende:
"De andere kindjes zijn bij hem, geen idee waarom" zegt Julie.
Bij haar broer?
Dat, met t feit dat we nooit iets van haar vent horen.... zou ie de kids gedumpt hebben en er vandoor zijn?
Hoi.quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
ROOOOOOOOOOOOOOT O::::::::::::::::::
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |