Het ging om Mario die stelde: "ik kann niet eens op de heilige koekoek stemmen"quote:Op donderdag 18 maart 2021 12:56 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik denk dat ze bedoeld dat je koekoek bent
Dat is toch zo ongeveer élke kat ever? Wij hebben er twee, die doen precies hetzelfde.quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:06 schreef Ebinas het volgende:
Jill heeft te lang stilgezeten.
Ik heb zo'n kat, ineens krijgt ze de gloeiende vijf, rent ze als een dwaas door het huis.
Vooral in de winter even energie lozen.
quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:05 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het ging om Mario die stelde: "ik kann niet eens op de heilige koekoek stemmen"
Dat is nog steeds en niet-ontcijferd raadsel.
quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:06 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat is toch zo ongeveer élke kat ever? Wij hebben er twee, die doen precies hetzelfde.
hondjes ookquote:Op donderdag 18 maart 2021 13:06 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat is toch zo ongeveer élke kat ever? Wij hebben er twee, die doen precies hetzelfde.
Jill zorgt er in ieder geval wel voor dat Liese ook weer even kan lachen, de hele sfeer verandert danquote:
Ik heb een kleinzoon, die zulke dingen ook doet, mensen laten schrikken en dan zelf in een deuk liggen..quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:06 schreef Ebinas het volgende:
Jill heeft te lang stilgezeten.
Ik heb zo'n kat, ineens krijgt ze de gloeiende vijf, rent ze als een dwaas door het huis.
Vooral in de winter even energie lozen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat na het zien van de beelden, de Nederlandse overheid heeft besloten om hun stemrecht voorlopig op te schortenquote:Op donderdag 18 maart 2021 13:10 schreef Rmie het volgende:
Iets over tweede kamer stemmen vernomen? Hebben de nl.ers mensen gemachtigd?
Nee, helemaal niet ter sprake geweest naar ik weet.quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:10 schreef Rmie het volgende:
Iets over tweede kamer stemmen vernomen? Hebben de nl.ers mensen gemachtigd?
Jill zorgt nog voor leven in de brouwerij.quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:05 schreef magnaal het volgende:
Jill lekker bezig, die danst het voer er wel af...
Thomas had het toch goed gezien, met tegen Jill zeggen Je moet meer met Julli optrekken.quote:
Tante Sidonia?quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:09 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Tante begint met uteeetehhh
lkkr heur
ff uitjes sniden
rode ui aanbakken .."zal wel ""
hopla pan in
straks gevulde paprika's op het menu
we zien er naar uit
Dat weet niemand. Het is hier al vaker ter sprake gekomen, maar hoe het precies zit weten we niet.quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:17 schreef Hznootje het volgende:
Valt mij op dat Julie het nooit over haar vriend heeft..ik vind dat gek, of hebben ze daar afspraken over gemaakt oid?
??? Dus liese gaat ofwat?quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:18 schreef freaky40 het volgende:
Jill heeft haar zegen gegeven en ziet dat het goed is: Julie blijft.
Ze keek net ook heel erg lelijk naar Jill en Juliequote:Op donderdag 18 maart 2021 13:20 schreef Verida het volgende:
[..]
Julie en Jill hebben gewoon lol en opoe vegan zit aan de zijlijn te kijken.
Welnee, dat is een dekmantel want het valt me ook op dat ze nooit wat te horen of te zien krijgt van haar 'vriend'. Gisteren was het haar broer op die voicemail en zo waren er nog wel meer opdrachten waarin haar vriend niet ter spraken kwam te horen of te zien was.quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:17 schreef Hznootje het volgende:
Valt mij op dat Julie het nooit over haar vriend heeft..ik vind dat gek, of hebben ze daar afspraken over gemaakt oid?
oef, Julie wordt nu toch wel echt mager, mager snoetje en die sleutelbeenderen die nu uit gaan stekenquote:
Hoe weet je dat? Heb ik iets gemistquote:Op donderdag 18 maart 2021 13:21 schreef magnaal het volgende:
Julie en Jill zijn de blijverds van vandaag
Moge duidelijk zijn, maar eigenlijk mag Jill gewoon vertrekken al dan niet naar een geheime kamer. Dat zou voor potentiële winnaars nog wel een leuke twist kunnen zijn om het leuker te maken.quote:
Het kan toch ook prima zijn, dat die vriend heeft aangegeven op niet 1 enkele manier in de media te willen komen , kan me dat goed voorstellen eigenlijkquote:Op donderdag 18 maart 2021 13:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Welnee, dat is een dekmantel want het valt me ook op dat ze nooit wat te horen of te zien krijgt van haar 'vriend'. Gisteren was het haar broer op die voicemail en zo waren er nog wel meer opdrachten waarin haar vriend niet ter spraken kwam te horen of te zien was.
Van vandaag he?quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Heb ik iets gemist
Geloof daar geen jota van eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:23 schreef rinardo het volgende:
[..]
Het kan toch ook prima zijn, dat die vriend heeft aangegeven op niet 1 enkele manier in de media te willen komen , kan me dat goed voorstellen eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |