Ik vraag me wel af of deze niet in een ander deel thuis hoort.quote:
Liever gewoon helemaal opbokken nu toch? Niet meer in de politiek niet meer op tv. Heerlijk.quote:Op donderdag 18 maart 2021 07:44 schreef Obiekulu het volgende:
Terug naar Start en huiswerk opnieuw doen.
Ze komt gewoon terug hoor over 4 jaar.quote:Op donderdag 18 maart 2021 08:25 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Liever gewoon helemaal opbokken nu toch? Niet meer in de politiek niet meer op tv. Heerlijk.
Wat? Zijn naar bed gegaan gisteren na 21:00 uur ?quote:Op donderdag 18 maart 2021 08:31 schreef spectrumanalyser het volgende:
die teringtyfushoofdstad moet nog geteld worden
klopt, ze hebben slechts een tussenstand afgegeven, die nu wel is meegeteld overigens.quote:Op donderdag 18 maart 2021 08:35 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Wat? Zijn naar bed gegaan gisteren na 21:00 uur ?
Ohoh... Dus toch 1 zetel?quote:Op donderdag 18 maart 2021 08:34 schreef Houtenbeen het volgende:
BIJ1 heeft nu 0,8% wat genoeg zou zijn voor een zetel
[ afbeelding ]
Had het idee dat Rotterdam meer naar NIDA zou overstappen. Zelfs DENK loopt kans om kiezers te missen daar.quote:Op donderdag 18 maart 2021 08:57 schreef Pleun2011 het volgende:
Rotterdam moet nog komen en die zijn niet pro-Sylvana toch?
Het is net de VAR die het feestje komt verpesten.
Ze zal zowel in de 2e kamer als op social media genadeloos worden aangepakt. Haar aanwezigheid in "Den Haag" zal contraproductief werken want het racisme in Nederland zal door haar optreden enorm worden aangewakkerd.quote:Op donderdag 18 maart 2021 08:49 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Sylvana in haar uppie in de tweede kamer. Dat is toch pure zelfkastijding?
Dit lijkt me het meest ideale scenario.quote:Op donderdag 18 maart 2021 08:25 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Liever gewoon helemaal opbokken nu toch? Niet meer in de politiek niet meer op tv. Heerlijk.
dan komen wij toch allemaal in rode shirtjes en rode baret even langs.quote:Op donderdag 18 maart 2021 08:49 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Sylvana in haar uppie in de tweede kamer. Dat is toch pure zelfkastijding?
Je begrijpt het niet, negatief zijn over witheid, witte mensen en dan vooral cisgender heteroseksuele mannen is lekker progressief en totaal niet discriminerend en racistisch. Dat is het alleen als er iets wordt gezegd over minderheden.quote:Op donderdag 18 maart 2021 09:16 schreef Haags het volgende:
Fijn zo'n racistische partij in de kamer.
Bij1
quote:Op donderdag 18 maart 2021 09:21 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet, negatief zijn over witheid, witte mensen en dan vooral cisgender heteroseksuele mannen is lekker progressief en totaal niet discriminerend en racistisch. Dat is het alleen als er iets wordt gezegd over minderheden.
Ik snap je even niet, sorry. Bedoel je dit richting de BBB?quote:Op donderdag 18 maart 2021 09:20 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
dan komen wij toch allemaal in rode shirtjes en rode baret even langs.
we zingen het lied "Kill the boer", om de nummer 7 een hart onder de riem te steken.
ik had toch liever dat ze op haar zetel in Amstelveen zou blijven.quote:
Dat is ie toch ook?quote:Op donderdag 18 maart 2021 10:27 schreef spectrumanalyser het volgende:
Dat achterlijke mens van een Simons noemt Mark Rutte bij de eerste mogelijkheid een Neoliberale muppet.
los van of dat zo is, het voegt niets toe. dan mens zit zo vol met haat, ik kan mij niet voorstellen dat er iemand iets van opsteekt. laat staan dat het land er beter van zal worden.quote:
Oh zo. Nee, ik had BIJ1 ook liever niet in het parlement gezien verder.quote:Op donderdag 18 maart 2021 10:37 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
los van of dat zo is, het voegt niets toe. dan mens zit zo vol met haat, ik kan mij niet voorstellen dat er iemand iets van opsteekt. laat staan dat het land er beter van zal worden.
Vertel eens meid.quote:Op donderdag 18 maart 2021 10:39 schreef Tijger_m het volgende:
Als ik de reacties hier zo eens bekijk dan heeft BIJ1 volkomen gelijk over racisme in Nederland.
Ik heb persoonlijk geen enkel probleem met mijn donkere medemensen, maar Sylvana kan ik niet uitstaan. Denk dat ik daar niet alleen in sta.quote:Op donderdag 18 maart 2021 10:39 schreef Tijger_m het volgende:
Als ik de reacties hier zo eens bekijk dan heeft BIJ1 volkomen gelijk over racisme in Nederland.
Check dit draadje eens en vraag je af waar dan eigenlijk pas echt veel haat zit.quote:Op donderdag 18 maart 2021 10:37 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
los van of dat zo is, het voegt niets toe. dan mens zit zo vol met haat, ik kan mij niet voorstellen dat er iemand iets van opsteekt. laat staan dat het land er beter van zal worden.
het is nogal flink opgeklopt. de leden van BIJ1 hebben zelf de mond vol van racisme echter is er niemand binnen die partij die eens kritisch naar het handelen van de eigen leden kijkt. Op nummer 7 staat iemand die vrolijk de blanke inwoners van Zuid-Afrika de dood in wenst, dansend en schreeuwend "Kill the boer".quote:Op donderdag 18 maart 2021 10:39 schreef Tijger_m het volgende:
Ga nou gewoon eens in op wat ik zeg. Ik suggereer dat deze draad vooral veel haat bevat richting Sylvana en Bij1. Ik ben niet geïnteresseerd verder in je bespiegelingen waarin je wat door geenstijl platgetreden en uitgestampte paden gaat herhalen over hoe erg racistisch hullie wel niet zijn, en hoe haatzaaiend. Lees gewoon dit draadje, dan kun je niet anders dan concluderen dat er bijzonder veel haat richting Sylvana Simons en Bij1 geuit wordt.quote:Op donderdag 18 maart 2021 10:58 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
het is nogal flink opgeklopt.
misschien komt 't omdat Silly Sil alleen positieve dingen kan opnoemen nadat je haar eerst aanbeden hebt, liefst nog even geknield hebt. Simons ziet de blanke Nederlander als de vijand en iedereen die niets met BIJ1 op heeft als vijand, dat is wel duidelijk zo.quote:Op donderdag 18 maart 2021 11:02 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ga nou gewoon eens in op wat ik zeg. Ik suggereer dat deze draad vooral veel haat bevat richting Sylvana en Bij1. Ik ben niet geïnteresseerd verder in je bespiegelingen waarin je wat door geenstijl platgetreden en uitgestampte paden gaat herhalen over hoe erg racistisch hullie wel niet zijn, en hoe haatzaaiend. Lees gewoon dit draadje, dan kun je niet anders dan concluderen dat er bijzonder veel haat richting Sylvana Simons en Bij1 geuit wordt.
Je gaat er gewoon weer niet op in. Het is een grote whataboutism-show van je, met van de hak op de tak overspringen van de ene klaagzang op de andere. Lees het draadje. Is er haat tegen Sylvana Simons? Ja. Dat jij die haat dan wil rechtvaardigen, zegt meer over jou dan over Sylvana Simons.quote:
nou goed, ja er is haat tegen Sylvana Simons.quote:Op donderdag 18 maart 2021 11:21 schreef VoMy het volgende:
[..]
Je gaat er gewoon weer niet op in. Het is een grote whataboutism-show van je, met van de hak op de tak overspringen van de ene klaagzang op de andere. Lees het draadje. Is er haat tegen Sylvana Simons? Ja. Dat jij die haat dan wil rechtvaardigen, zegt meer over jou dan over Sylvana Simons.
Waar komt toch de haat tegen Sylvana Simons vandaan. Je oogst wat je zaait, zoiets misschien?quote:Op donderdag 18 maart 2021 11:21 schreef VoMy het volgende:
[..]
Je gaat er gewoon weer niet op in. Het is een grote whataboutism-show van je, met van de hak op de tak overspringen van de ene klaagzang op de andere. Lees het draadje. Is er haat tegen Sylvana Simons? Ja. Dat jij die haat dan wil rechtvaardigen, zegt meer over jou dan over Sylvana Simons.
Haat is haat. Er is niet zoiets als 'je oogst wat je zaait' als er een groep mensen is die bij alle onderwerpen Sylvana Simons er zelf bij gaat halen. Dan heb je het zelf ook gewoon gezaaid. Sowieso een triest whataboutism om dingen goed te praten natuurlijk. En dat erbij halen gebeurt, aan de lopende band. Zoals jij ook deed, met je shampoogehuil vanochtend.quote:Op donderdag 18 maart 2021 11:55 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Waar komt toch de haat tegen Sylvana Simons vandaan. Je oogst wat je zaait, zoiets misschien?
Mocht het een andere oorsprong hebben hoor ik het graag.
Ik persoonlijk vind haat iets heel naars. Ik haat dan ook niemand. En dit topic is niet 'alle onderwerpen' maar een topic waar je iets over Sylvana mag zeggen. Dat zij te pas en te onpas als schietschijf wordt gebruikt buiten dit topic heeft ze hoe je het ook went of keert voor een groot deel aan zichzelf te danken.quote:Op donderdag 18 maart 2021 11:58 schreef VoMy het volgende:
[..]
Haat is haat. Er is niet zoiets als 'je oogst wat je zaait' als er een groep mensen is die bij alle onderwerpen Sylvana Simons er zelf bij gaat halen. Dan heb je het zelf ook gewoon gezaaid. Sowieso een triest whataboutism om dingen goed te praten natuurlijk. En dat erbij halen gebeurt, aan de lopende band. Zoals jij ook deed, met je shampoogehuil vanochtend.
Hoe je het ook wendt of keert is dit totale onzin en het goedpraten van haat. Je hele 'ik vind haat niet erg verhaal' had je ook wel achterwege kunnen laten.quote:Op donderdag 18 maart 2021 12:24 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind haat iets heel naars. Ik haat dan ook niemand. En dit topic is niet 'alle onderwerpen' maar een topic waar je iets over Sylvana mag zeggen. Dat zij te pas en te onpas als schietschijf wordt gebruikt buiten dit topic heeft ze hoe je het ook went of keert voor een groot deel aan zichzelf te danken.
Je keurt het goed. Het ene zeggen en het andere doen.quote:Speciaal voor jou VoMy zeg ik er nog bij dat ik dat ik dat niet goedkeur, het slechts enkel wel begrijp.
Nee, jij begon over shampoo, dus jij bent degene die er een probleem van maakte. Net zoals jij ook degene bent die haat hier goed aan het praten is op basis van helemaal niets.quote:En wat jou opmerking over shampoogehuil hier mee te maken heeft is mij een raadsel.
Ik maak geen problemen over shampoo namelijk. Dat doe jij.
Je verdraait mijn woorden.quote:Op donderdag 18 maart 2021 12:27 schreef VoMy het volgende:
[..]
Hoe je het ook wendt of keert is dit totale onzin en het goedpraten van haat. Je hele 'ik vind haat niet erg verhaal' had je ook wel achterwege kunnen laten.
[..]
Je keurt het goed. Het ene zeggen en het andere doen.
[..]
Nee, jij begon over shampoo, dus jij bent degene die er een probleem van maakte. Net zoals jij ook degene bent die haat hier goed aan het praten is op basis van helemaal niets.
Nee, het is niet nodig om de voorzitter van de Tweede kamer opnieuw 4 jaar de functie van deeltijd kleuterjuf te geven.quote:Op donderdag 18 maart 2021 12:28 schreef Fcu030 het volgende:
Het is echt bizar hoeveel mensen gewoon weer Wilders en Rutte hebben gestemd, staat iedereen zich hier druk te maken om dat ene onbelangrijke kutzeteltje.
Raar land.
Ze gaan ook hun gang maar. Mensen zien wat ze willen zien en houden zich graag bezig met kansloze zaken, ik kan er niet meer wakker om liggen, betaal toch geen belasting meer.quote:Op donderdag 18 maart 2021 12:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Nee, het is niet nodig om de voorzitter van de Tweede kamer opnieuw 4 jaar de functie van deeltijd kleuterjuf te geven.
Er is dan 1 vleermuis van DENK weggestuurd en nu komt er opnieuw een krijsende peuter de kamer in.
Bij peuters breekt om de haverklap de hel los. Ze schoppen, slaan, krijsen en gooien met alles wat ze in hun vingers krijgen en hebben flinke driftbuien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |