Okequote:Op woensdag 17 maart 2021 18:44 schreef 3rr0r het volgende:
Thierry vertrouwt de biometrsiche ontgrendeling niet, mag nu z'n code wel gaan veranderen en heeft z'n camera app verscholen in een folder
[ afbeelding ]
Dit boeit echt niemand.quote:Op woensdag 17 maart 2021 18:44 schreef 3rr0r het volgende:
Thierry vertrouwt de biometrische ontgrendeling niet, mag nu z'n code wel gaan veranderen en heeft z'n camera app verscholen in een folder
[ afbeelding ]
Wat een geluk!!quote:Op woensdag 17 maart 2021 18:40 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Mag wel maar stemmen van vrouwen en LHBTI tellen dubbel
Ik verdeel je moeder altijd in vier fictieve zones.quote:Op woensdag 17 maart 2021 18:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik verdeel mijn stembiljet altijd in vier fictieve zones
Ahaquote:Op woensdag 17 maart 2021 18:47 schreef 3rr0r het volgende:
Alleen met code werken kan ook zijn zodat de politie, mocht je in die situatie komen, je telefoon niet zomaar kan ontgrendelen door je vinger beet te pakken of hem voor je gezicht te houden.
Nee ik negeerde je gewoon, dat werkt soms beter.quote:Op woensdag 17 maart 2021 18:45 schreef GGMM het volgende:
Die grap had ik al eerder gemaakt maar aangezien ik geen boze reactie kreeg had je hem gemist denk ik.
Oja gvd. Dat heb ik er eigenlijk niet voor over.quote:Op woensdag 17 maart 2021 18:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die schooiers van marktplaats vragen daar 25 euro voor.
Ik dacht altijd dat marktplaats gratis was.quote:Op woensdag 17 maart 2021 18:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat is geen geld voor een VW Golfquote:Op woensdag 17 maart 2021 18:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niks mis met sterke vrouwen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 18:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik ben tegen opdringere "vrouwen".
Sterke vrouwenquote:
Merkel Aktion T4.quote:Op woensdag 17 maart 2021 18:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Sterke vrouwen![]()
Dat hebben we gezien, dankzij die "sterke" vrouwen ligt de hele vaccinatiebranche op zijn reet.
[ afbeelding ]
Had ik wel verwachtquote:Op woensdag 17 maart 2021 18:59 schreef GGMM het volgende:
Ik zou uit principe nooit op een vrouw stemmen
En wat als ze belooft dat ze wel gewoon het huishouden ernaast blijft doen?quote:Op woensdag 17 maart 2021 18:59 schreef GGMM het volgende:
Ik zou uit principe nooit op een vrouw stemmen
quote:Op woensdag 17 maart 2021 18:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Sterke vrouwen![]()
Dat hebben we gezien, dankzij die "sterke" vrouwen ligt de hele vaccinatiebranche op zijn reet.
[ afbeelding ]
Niet zo boos Lenny.quote:Op woensdag 17 maart 2021 18:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tyf gewoon op. Note gezet op je vorige post.
Er kwamen klachten binnen over user Mikeytt. Ik beoordeelde deze klachten als terecht dus grijp dan hard in!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |