Goede kick, was het bijna al weer vergeten.quote:Op vrijdag 16 april 2021 23:10 schreef Sjemmert het volgende:
Laatste kans om nog te veranderen mensen.
P42 na de eerste ronde, kan slechter
ik geloof dat het nu goed moet zijnquote:Op zondag 18 april 2021 23:25 schreef Sodemieters het volgende:
Leuk dat jullie al zo snel de uitslag van de race verwerkt hebben.Wel jammer dat-ie niet klopt. Verwerken jullie nog even de uitgedeelde straffen?
Zo te zien wel. Dank je!quote:Op zondag 18 april 2021 23:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik geloof dat het nu goed moet zijn
Dit inderdaad.quote:Op zondag 18 april 2021 23:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb zo kut gescoord dat ook gewoon geen enkele wissel man uitvoeren.
Alleen maar downgraden.
Ik wilde dit ook net vragen. Hoe gaat de FOK!-F1 manager dit doen?quote:Op vrijdag 30 april 2021 17:23 schreef Sodemieters het volgende:
Hoe werkt het eigenlijk met de sprintraces?
De kwallevekasie is dan op vrijdag, dus wisselen kan waarschijnlijk t/m de donderdag?
Hoeveel punten worden er uitgedeeld voor de sprintrace?
Ik denk dit, ook omdat we niet zomaar het hele systeem technisch om kunnen bouwen.quote:Op vrijdag 30 april 2021 18:08 schreef Starflyer het volgende:
Gewoon de sprintkwalificatie als de kwalificatie beschouwen en de kwalificatie als een vrije training.
Hoef je niet veel aan te passen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |