Nee, de eerste zeven hebben weliswaar hetzelfde aantal punten, maar meer budget.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 23:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welkom bij de club
We staan niet eerste?
Hoe sta je dan gedeeld tweedequote:Op zaterdag 27 maart 2021 23:13 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Nee, de eerste zeven hebben weliswaar hetzelfde aantal punten, maar meer budget.
Een hoop mensen lurken alleen of maken speciaal voor de manager een account aan.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 23:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dit is voor mij eerste jaar dat ik meedoe, was trouwens verbaasd dat er zoveel mensen mee doen. Omdat het aantal mensen dat post toch best een vast clubje is, maar echt honderden
Wordt veel gebruikt bij bedrijven... zie de leagues die er zijnquote:Op zaterdag 27 maart 2021 23:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dit is voor mij eerste jaar dat ik meedoe, was trouwens verbaasd dat er zoveel mensen mee doen. Omdat het aantal mensen dat post toch best een vast clubje is, maar echt honderden
Er zijn ook honderden mensen die posten hoorquote:Op zaterdag 27 maart 2021 23:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lijkt erop dat iedereen die niet 3x AT heeft een groot probleem heeft
Tenzij ze het morgen verknallen, net als Haas een aantal jaar terug.
Nu denk ik wel dat TR het lang goed blijft doen en ze zijn er nog niet úit, dus de schade kan nog best meevallen.quote:
Goede kick, was het bijna al weer vergeten.quote:Op vrijdag 16 april 2021 23:10 schreef Sjemmert het volgende:
Laatste kans om nog te veranderen mensen.
P42 na de eerste ronde, kan slechter
ik geloof dat het nu goed moet zijnquote:Op zondag 18 april 2021 23:25 schreef Sodemieters het volgende:
Leuk dat jullie al zo snel de uitslag van de race verwerkt hebben.Wel jammer dat-ie niet klopt. Verwerken jullie nog even de uitgedeelde straffen?
Zo te zien wel. Dank je!quote:Op zondag 18 april 2021 23:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik geloof dat het nu goed moet zijn
Dit inderdaad.quote:Op zondag 18 april 2021 23:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb zo kut gescoord dat ook gewoon geen enkele wissel man uitvoeren.
Alleen maar downgraden.
Ik wilde dit ook net vragen. Hoe gaat de FOK!-F1 manager dit doen?quote:Op vrijdag 30 april 2021 17:23 schreef Sodemieters het volgende:
Hoe werkt het eigenlijk met de sprintraces?
De kwallevekasie is dan op vrijdag, dus wisselen kan waarschijnlijk t/m de donderdag?
Hoeveel punten worden er uitgedeeld voor de sprintrace?
Ik denk dit, ook omdat we niet zomaar het hele systeem technisch om kunnen bouwen.quote:Op vrijdag 30 april 2021 18:08 schreef Starflyer het volgende:
Gewoon de sprintkwalificatie als de kwalificatie beschouwen en de kwalificatie als een vrije training.
Hoef je niet veel aan te passen
En? al enige vooruitgang geboekt hier? De volgende race is al aanstaande...quote:Op donderdag 6 mei 2021 18:35 schreef Peterselieman het volgende:
Dat is echt een vraag die ik even uit moet zoeken. Kan door de drukte even duren voordat ik het antwoord voor jou heb.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |