Dat verschil in de laatste drie en de eerste drie winnaars van dit lijstjequote:Op woensdag 17 maart 2021 14:46 schreef TargaFlorio het volgende:
Milaan-Sanremo - zaterdag 20 maart 2021
[ afbeelding ]
Erelijst laatste tien edities:
2011 Matthew Goss
2012 Simon Gerrans
2013 Gerald Ciolek
2014 Alexander Kristoff
2015 John Degenkolb
2016 Arnaud Démare
2017 Michał Kwiatkowski
2018 Vincenzo Nibali
2019 Julian Alaphilippe
2020 Wout van Aert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 maart 2021 15:40 schreef showtimer het volgende:
[ afbeelding ]
Spannend! @:wimderonKarsten deed zelfs die relive-sessies op Facebook waar 25 mensen naar keken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De edities met Goss en Ciolek waren wel geniaal andersquote:Op woensdag 17 maart 2021 15:31 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dat verschil in de laatste drie en de eerste drie winnaars van dit lijstje
Volgens mij bedoelde hij of aanvallen op de Poggio en wegblijven (met 2/3 renners) of weer ingerekend en sprinten met een gereduceerde groep.quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:42 schreef Faraday01 het volgende:
Mathieu in interview bij de Nos: 20-30 man na de Poggio. Dat gelooft hij toch zelf nietDenk eerder max 2 of 3 als hij weer een stukje tegen 1250-1500W bergop gaat rijden
Ja, in 2017, toen eindigde hij op 1,5 minuutquote:Op donderdag 18 maart 2021 21:48 schreef Zwansen het volgende:
Ik had Rooklic wel eens in vorm de Poggio op willen zien fietsen. Heeft ie ooit MSR gereden?
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Raar, doch fantastisch. De charme van San Remo is de tensie. Met iedere meter die we dichter bij de Via Roma komen schuif je een klein beetje meer naar voren op je stoel. Bij de Tre Capi krijg je het warm, op de Cipressa begin je te zweten en op de Poggio gaan alle broekjes uit. Ik heb er ongeloofloos veel zin in.
Wat vinden we eigenlijk de strafste muur in (semi) klassiekers? Geraardsbergen, Huy of Sormano? Ik neig naar de muro di Sormano.quote:
De Koppenberg is altijd een feestje.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:51 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Wat vinden we eigenlijk de strafste muur in (semi) klassiekers? Geraardsbergen, Huy of Sormano? Ik neig naar de muro di Sormano.
Jammer dat ik het moment niet heb gehoord waarop Karsten en Jeroen het live tijdens een T-A-etappe te horen kregenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Karsten heeft er wat moeite mee
https://www.ad.nl/dossier(...)ttige-klus~a7b3c742/
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Karsten heeft er wat moeite mee
https://www.ad.nl/dossier(...)ttige-klus~a7b3c742/
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:40 schreef poiuytr het volgende:
Kan iemand mij zeggen hoe laat de finish ongeveer wordt verwacht? Al wat zitten Googlen maar kan het nergens vinden. Moet namelijk werken en wil graag de laatste 10-20km nog kunnen meepakken als dat even kan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:00 schreef showtimer het volgende:
[..]Dat wordt te laat inschakelen-genot met het rugwindjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
U vraagt wij draaien.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jammer dat ik het moment niet heb gehoord waarop Karsten en Jeroen het live tijdens een T-A-etappe te horen kregen
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
U vraagt wij draaien.
https://streamable.com/mlzsi8
450km zou pas echt fantastisch zijnquote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:01 schreef VoMy het volgende:
Ergens is het jammer dat MSR niet 350 kilometer voor de Poggio heeft.
[..]
U vraagt wij draaien.
Als ze daar ook van start tot finish uitzenden krijg je een in het wiel podcast x7. Weet niet of iemand daar op zit te wachten.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 23:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Op de commerciële Belg is Thijs Zonneveld co commentatorwe gaan dus kiezen voor Eurosport
[..]
U vraagt wij draaien.
Wat een enthousiasme.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
U vraagt wij draaien.
Och ja, de eeuwige pleejur. Even wachten nog.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 09:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
https://www.eurosportplay(...)remo-ad-free-1513661
van der Poel, Mathieu 3.25quote:
Bedankt, Lance.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 09:34 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik gooi een steen in de kikkerpoel: Skin Quimmons.
Mikael Delage (LBL '05') 19y 261dquote:Op zaterdag 20 maart 2021 10:06 schreef Columbiafan het volgende:
Is Ponomar de jongste deelnemer aan MSR/ een monument sinds mensenheugenis?
Die is erg goed bezig inderdaadquote:Op zaterdag 20 maart 2021 09:34 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]quote:Op zaterdag 20 maart 2021 10:11 schreef Slobeend het volgende:
Waarom bestaat Novo-Nordisk eigenlijk nog?
Sporza deelt altijd 2x3 ster, 3x2 ster en 5x1 ster uit.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 10:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had Julian ook drie sterretjes gegeven...
***** Wout van Aertquote:Op zaterdag 20 maart 2021 10:17 schreef byah het volgende:
Lekker dat het seizoen weer begint, maar om nou de hele koers uit te zenden
Jammer dat alleen mensen met de Player dit meekrijgen.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 11:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Op de Player reclame maken voor de Player.
Maar 1 ster voor de snelste Cipressa beklimmer ooit?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 10:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had Julian ook drie sterretjes gegeven...
2013 was gouden editiequote:Op zaterdag 20 maart 2021 14:21 schreef Mani89 het volgende:
Goss, Gerrans, Ciolek, Kristoff. Jezus wat een donkere tijden waren dat.
Goss en Ciolek waren twee prachtedities.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 14:21 schreef Mani89 het volgende:
Kutwinnaars.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 14:43 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Goss en Ciolek waren twee prachtedities.
Niet iedereen heet Mathieu Wout Tadej.quote:
Demare past naadloos in dit lijstje.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 14:21 schreef Mani89 het volgende:
Nahh Demare is wel iets meer een klasbak die nog mooie dingen heeft laten zien.quote:
Ik vind het altijd zo'n bij-gebrek-aan-beter-sprinter.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 14:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nahh Demare is wel iets meer een klasbak die nog mooie dingen heeft laten zien.
Bij hem had ik het idee dat ie Parijs Roubaix zou kunnen winnen.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 14:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nuyensquote:Op zaterdag 20 maart 2021 14:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
Toen Hayman Parijs-Roubaix won was ook prachtig. Kleine namen hoeft geen probleem te zijn.
Ja, in 2016 met 80km/u de Cipressa opquote:Op zaterdag 20 maart 2021 14:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Op zich was dat best wel een mooie koers. En was het ook mooi hoe Nuyens wel rustig bleef itt Stijn.quote:
Andrii mag straks direct door naar Izola in Slovenië voor de Gran Premio Istria vsan morgen.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 14:25 schreef Columbiafan het volgende:
Die Davy rijdt gewoon San Remo nadat ie gisteren in Koksijde reed?
Ik kan me ook voorstellen dat andere ploegen willen openen om de snelle 3 voor te zijn.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:12 schreef Momo het volgende:
Zou Mathieu al gaan aanvallen voor de Poggio ?
Gaat ook meer om de manier waarop, als Kristoff of pakweg Ewan de koers winnen weet je dat je naar een totale anti climax hebt gekeken.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 14:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
Toen Hayman Parijs-Roubaix won was ook prachtig. Kleine namen hoeft geen probleem te zijn.
Dat was bij jouw voorbeelden alleen niet helemaal het gevalquote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gaat ook meer om de manier waarop, als Kristoff of pakweg Ewan de koers winnen weet je dat je naar een totale anti climax hebt gekeken.
Zeg je hier nu dat sprinten geen sport is?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gaat ook meer om de manier waarop, als Kristoff of pakweg Ewan de koers winnen weet je dat je naar een totale anti climax hebt gekeken.
Ik zou gaan sparen tot de Poggioquote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:12 schreef Momo het volgende:
Zou Mathieu al gaan aanvallen voor de Poggio ?
Kristoff die een groepsprintje wint is een anti climax, altijd. Goss en Gerrans die de hele koers profiteren en 5 meter voor de streep na een koers van 300 kilometer even aanzetten is ook een kutwinnaar.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:17 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat was bij jouw voorbeelden alleen niet helemaal het geval
Doelpalen worden vakkundig verplaatst in zijn posts ja.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:17 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat was bij jouw voorbeelden alleen niet helemaal het geval
Nee hoor, al die winnaars zijn om hun eigen redenen kut.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Doelpalen worden vakkundig verplaatst in zijn posts ja.
Dit klopt. Alleen Mani zit te zeuren.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga er vanuit dat ik nog níets gemist heb
Vroeger had je ten minste nog maffia-dwerg Comesso die in de finale geen meter op kop reed vanuit de kopgroepquote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan heb ik dus écht niks gemist.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit klopt. Alleen Mani zit te zeuren.
Ik vind het ook helemaal geen interessant punt, maar als Koffieplanter het dom gelul vindt vraag ik me af waarom.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit klopt. Alleen Mani zit te zeuren.
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kristoff die een groepsprintje wint is een anti climax, altijd. Goss en Gerrans die de hele koers profiteren en 5 meter voor de streep na een koers van 300 kilometer even aanzetten is ook een kutwinnaar.
Laat het gaan.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind het ook helemaal geen interessant punt, maar als Koffieplanter het dom gelul vindt vraag ik me af waarom.
Als hij vroeg gaat op de Poggio, is het al eerder dan normaal hier..quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zou gaan sparen tot de Poggio
Jij bent kut.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee hoor, al die winnaars zijn om hun eigen redenen kut.
De afgelopen 250 km is er inderdaad nog helemaal niets gebeurd. Desondanks is dit heerlijke slow-tv.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga er vanuit dat ik nog níets gemist heb
Ik moet tot 16:00 uur werreke dus ik vind dit eigenlijk ideaal.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: MSR is de saaiste klassieker op de kalender.
De finale is meestal puntje op je stoel, maar het is geen wedstrijd, in tegenstelling tot RvV en P-R, die ik van start tot finish wil kijken.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leuk dat Taco weer eens in beeld rijdt.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De afgelopen 250 km is er inderdaad nog helemaal niets gebeurd. Desondanks is dit heerlijke slow-tv.
Tensiequote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
de meeste lijken op elkaar, de renners maken de koersquote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
'quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:30 schreef wimderon het volgende:
Volgens het snelste tijdschema zouden we hier om 15:35 moeten zijn.
Wielerclub De Dagjesmens gaat dit niet leuk vinden.
Trapt door de boter. De winnaar is gekend.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 09:34 schreef Koffieplanter het volgende:
Ben je gek? Dit is zoals het Italiaanse '0-0' voetbal. Eigenlijk gebeurt er niks, maar de spanning dat er iets zou kunnen gaan gebeuren is de hele tijd aanwezig ...quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Al degenen die het EPO-record van 1995 breken zouden ze per direct levenslang moeten schorsen ...quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:53 schreef Aguero het volgende:
Hoe hard gaan we straks de Poggio op, 5:40?
http://www.climbing-recor(...)er-broken-again.html
Dit meen je niet.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:30 schreef Koffieplanter het volgende:
Alleen Roubaix is mooier. [ afbeelding ]
Dit is qua spanning de mooiste koers van het jaar. Er gebeurt niks, maar het zou elk moment toch zomaar eens kunnen losbarsten ...quote:
Zal met de zijwind toch wel lastig zijn denk ik.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:53 schreef Aguero het volgende:
Hoe hard gaan we straks de Poggio op, 5:40?
http://www.climbing-recor(...)er-broken-again.html
Dat verhaal was de reden voor mijnquote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:57 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Mooie vent, dat verhaal net ook wie die geslagen had
Rechten zitten bij Eurosport (en in België bij VTM, daar is Zonneveld zelfs de commentator)quote:
Of Gilbert ?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:59 schreef Koffieplanter het volgende:
Mening: de ideale pion om iets te proberen op de Cipressa is Sagan.
Daar verwacht ik niks van.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:59 schreef Koffieplanter het volgende:
Maar die is helemaal niet fit.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:59 schreef Koffieplanter het volgende:
Vind ik niet.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:57 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dit is qua spanning de mooiste koers van het jaar. Er gebeurt niks, maar het zou elk moment toch zomaar eens kunnen losbarsten ...
''Er gebeurt niets, maar het is wel spannend''quote:
Ik heb geen TV. Heeft het zin om als Nederlander je te laten inloggen bij HLN om de koers via VTM te kunnen volgen?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:59 schreef noodgang het volgende:
[..]
Geen rechten voor de Italiaanse koersen. Maar waarom zou je NOS kijken?
Dat kun je toch ook zeggen over Vlaanderen en Roubaix?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:57 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dit is qua spanning de mooiste koers van het jaar. Er gebeurt niks, maar het zou elk moment toch zomaar eens kunnen losbarsten ...
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 16:02 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik heb geen TV. Heeft het zin om als Nederlander je te laten inloggen bij HLN om de koers via VTM te kunnen volgen?
Bij Sporza word ik als niet-Belg altijd geblokkeerd voor de live-beelden.
San Remo winnen is als het leggen van een puzzel, als het lezen van een goed boek. Het is de makkelijkste om te rijden, maar de moeilijkste om te winnen. Alle wegen leiden naar (de Via) Roma hahaha. Om de zoveel tellen kijk je naar dat tellertje linksboven en met iedere pedaalslag schuif je een beetje meer naar voren op je stoel, om op de Poggio het puntje bereikt te hebben. Geweldige wedstrijd, mooi.quote:
VTM Go werkt gewoon inderdaad, maar moet je bij aanmaken account geen Belgisch gsm nummer ingeven?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 16:04 schreef Van_Poppel het volgende:
VTM Go werkt hier gewoon
https://vtm.be/vtmgo/live-kijken/vtm
Je bent duidelijk niet de koning van de beeldspraak.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 16:05 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
San Remo winnen is als het leggen van een puzzel, als het lezen van een goed boek. Het is de makkelijkste om te rijden, maar de moeilijkste om te winnen. Alle wegen leiden naar (de Via) Roma hahaha. Om de zoveel tellen kijk je naar dat tellertje linksboven en met iedere pedaalslag schuif je een beetje meer naar voren op je stoel, om op de Poggio het puntje bereikt te hebben. Geweldige wedstrijd, mooi.
Heb dat geloof ik nooit gedaan.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 16:05 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
VTM Go werkt gewoon inderdaad, maar moet je bij aanmaken account geen Belgisch gsm nummer ingeven?
Hoi Thijs Z.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 16:05 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
San Remo winnen is als het leggen van een puzzel, als het lezen van een goed boek. Het is de makkelijkste om te rijden, maar de moeilijkste om te winnen. Alle wegen leiden naar (de Via) Roma hahaha. Om de zoveel tellen kijk je naar dat tellertje linksboven en met iedere pedaalslag schuif je een beetje meer naar voren op je stoel, om op de Poggio het puntje bereikt te hebben. Geweldige wedstrijd, mooi.
Misschien ben ik in de war met de website van VRT.quote:
Ovalen tandwielen, ademende ondershirts, zwemtrainers...quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Al degenen die het EPO-record van 1995 breken zouden ze per direct levenslang moeten schorsen ...
Wel een uitstekende tijdrit.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 16:08 schreef TheArt het volgende:
Bettiol was in Tirreno ook echt dramatisch.
Op VRT NU moet je dat inderdaad wel doen ...quote:Op zaterdag 20 maart 2021 16:08 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Misschien ben ik in de war met de website van VRT.
Zo'n Belgische gsm nummer kun je wel regelen op een bepaalde website.
Dat zou hij toch al doen, want Trentin is alleen voor Trentin. Hij heeft Ewan hier al eens grandioos genaaid.quote:
Met Wout in bloedvorm zijn ze aan elkaar gewaagd, ook in de massaspurt.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 16:12 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Straks klopt Matthieu ze gewoon in de massaspurt ...
Wout zou dat ook kunnen.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 16:12 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Kristoff en Gaviria er af. De vraag is natuurlijk of Wout die mannen sowieso niet had geklopt in een sprint.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 16:12 schreef Pedroso het volgende:
Wout alleen nu, wat heeft JumboVisma nu bereikt ?
Al zal de sterkste gewoon gaan winnen, met knechten of niet.
In een echte massasprint zijn Van Aert, Ewan en Bennett rapper.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 16:12 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Aert sneller dan Mathieu? Mwaquote:Op zaterdag 20 maart 2021 16:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
In een echte massasprint zijn Van Aert, Ewan en Bennett rapper.
Van der Poel heeft nog nooit op WT-niveau een massasprint gewonnen. Kan sowieso qua positioneren nog veel leren van Wout.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 16:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Aert sneller dan Mathieu? Mwa
Uitstekende reactie erbijquote:Op zaterdag 20 maart 2021 16:14 schreef El-Stinho het volgende:
Het 10-jarig jubileum van Karl-Pozzato was gisteren al.
Heeft hij ooit echt meegedaan? Meestal rijdt hij dan voor Merlier of een andere ploeggenootquote:Op zaterdag 20 maart 2021 16:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Van der Poel heeft nog nooit op WT-niveau een massasprint gewonnen. Kan sowieso qua positioneren nog veel leren van Wout.
Poëtisch enzo maar in feite kijk je tot de Poggio naar niks. Vlaanderen, Roubaix en Strade is vanaf dat er beelden zijn al interessant, San Remo niet.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 16:05 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat laatste staat buiten kijf maar of Wout daarmee principieel sneller is betwijfel ik. Mathieu hebben we weinig zien meesprintenquote:Op zaterdag 20 maart 2021 16:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Van der Poel heeft nog nooit op WT-niveau een massasprint gewonnen. Kan sowieso qua positioneren nog veel leren van Wout.
En toch zitten we al de hele tijd op het puntje van onze stoel ... naar niks te kijken.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 16:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Poëtisch enzo maar in feite kijk je tot de Poggio naar niks. Vlaanderen, Roubaix en Strade is vanaf dat er beelden zijn al interessant, San Remo niet.
Vorig jaar ook niet, binnen 30 seconden zat ie weer goed.quote:
Dat zitten we pas een kilometer of vijftien.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 16:22 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
En toch zitten we al de hele tijd op het puntje van onze stoel ... naar niks te kijken.
Tot die tijd was het vooral het live dingetje op PCS in de gaten houden jaquote:Op zaterdag 20 maart 2021 16:23 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat zitten we pas een kilometer of vijftien.
Zondequote:Op zaterdag 20 maart 2021 16:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tjeu moet weer 20 meter goedmaken
Op het puntje dan toch zeker!quote:
Fixed.quote:
Goed voor FPCL welquote:
Die heeft met de Ineos ploeg een stel uitzendkrachten ingehuurd lijkt het wel ...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |