Nu ja. Toen ik het zei was hij in de DBK.quote:Op woensdag 17 maart 2021 10:58 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hij is aan het sporten buiten, kijk je wel ?
Omdat Michel het vaak doet voor hun . Het is voor het eerst dat ze allemaal meehelpen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 10:54 schreef Rhosyn het volgende:
Waar is het voor nodig dat Julie en Nick het bed van Michel verschonen terwijl Michel aan het sporten is.
Slijmballen
Nope, hij komt nu net binnen, was al die tijd buiten aan het sportenquote:Op woensdag 17 maart 2021 10:59 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Nu ja. Toen ik het zei was hij in de DBK.
Je loopt achter, hij is inmiddels in de slaapkamer.quote:Op woensdag 17 maart 2021 10:59 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Nu ja. Toen ik het zei was hij in de DBK.
Denk dat ze de streams even moet refreshenquote:Op woensdag 17 maart 2021 11:01 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Je loopt achter, hij is inmiddels in de slaapkamer.
Vanochtend nog, samen met Jillquote:Op woensdag 17 maart 2021 11:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Omdat Michel het vaak doet voor hun . Het is voor het eerst dat ze allemaal meehelpen.
Dan geloof je me niet.quote:Op woensdag 17 maart 2021 11:01 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Nope, hij komt nu net binnen, was al die tijd buiten aan het sporten
Nick was in de DBK
Dan heeft hij een tweeling broer want zag toch echt dat Nick een keer mee hielp met de bedden.quote:Op woensdag 17 maart 2021 11:01 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Nope, hij komt nu net binnen, was al die tijd buiten aan het sporten
Nick was in de DBK
Ja duhh,hij was niet eeuwig in de DBK, het ging hier om Michel btwquote:Op woensdag 17 maart 2021 11:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dan heeft hij een tweeling broer want zag toch echt dat Nick een keer mee hielp met de bedden.
Ja, die is van de DBK maar buiten gegaan. En waarschijnlijk voor de eerste keer zijn bed niet verschoont.quote:Op woensdag 17 maart 2021 11:08 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ja duhh,hij was niet eeuwig in de DBK, het ging hier om Michel btw
ja prima toch ? Ik zei alleen wat ik op de streams zag,Cos weet je wel ?quote:Op woensdag 17 maart 2021 11:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, die is van de DBK maar buiten gegaan. En waarschijnlijk voor de eerste keer zijn bed niet verschoont.
Terwijl hier eerder nog nooit over gerept is. In begin deed hij samen met iemand nog zelfs de andere slaapkamer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |