abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 16 maart 2021 @ 22:33:01 #1
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_198540463
Ze gaan toch niet trouwen dus!



April 2018

André Hazes en Monique Westenberg zijn uit elkaar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

9 november 2019

André Hazes bevestigt breuk met Monique
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bericht van Monique op haar Instagram
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

10 november 2019


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.




17 februari 2020


André en Bridget maken bekend dat hun relatie over is (mede mogelijk gemaakt door ons O-) ). Onder andere de media en alle negatieve reacties krijgen de schuld.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

28 februari 2020:


André bevestigt dat hij en Monique weer samen zijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.




12 december 2020:

André vraagt Monique ten huwelijk:



De reactie van Bridget:

14 februari 2021:

Monique plaatst een foto van ezeltje Dré (ook wel bekend als An4), die zij en André hebben geadopteerd:




10 maart 2021


quote:
André Hazes en Monique Westenberg opnieuw uit elkaar
10 maart 2021 07:29

Er is opnieuw een showbizzbom gebarsten. 'Story' meldt dat André Hazes (27) en zijn verloofde Monique Westenberg (43) opnieuw uit elkaar zijn. Volgens het weekblad bevestigt een betrouwbare bron dat André hun woning heeft verlaten en dat de breuk dit keer definitief is. 'De Telegraaf' meldt dat het management van de zanger de breuk zou hebben bevestigd. Het management van Monique bevestigt de breuk aan RTL Boulevard.

André vroeg Monique ten huwelijk op 12 december van vorig jaar, waar heel Nederland uiteindelijk van mee kon genieten. Dat deed hij in het Wereldmuseum in Rotterdam. Het aanzoek was een bijzonder moment, gezien de twee eerder dat jaar niet meer samen waren. André vond zijn geluk eerder bij presentatrice Bridget Maasland. Na zijn relatie met Bridget kwam André in rustiger vaarwater terecht en probeerde hij het rustiger aan te doen. Niet meer het leven van een popster, maar het leven van een vader die er wilde zijn voor zijn vierjarige zoon André Junior.

André en Monique waren kort geleden nog op Bonaire, om te genieten van een werkvakantie. Volgens Story is de bom vlak daarna gebarsten. Wat de reden van de breuk is, is volgens het magazine nog niet bekend. Naar verwachting zouden Monique en hun zoon in het huis blijven wonen en zou André al vertrokken zijn. Hoofdredacteur Guido den Aantrekker vertelt vandaag in de Veronica Inside-Ochtendshow van Wilfred Genee een 'zeer goede bron dichtbij André en Monique te hebben'.

"We hadden al een tijdje in de gaten dat het niet zo lekker liep", vertelt Guido daar verder over. "Ook was Monique niet aanwezig bij het concert in het Ziggo Dome. In ons vak wil dat wel wat zeggen", vertelt Guido. Toen de Story later die avond paparazzi Edwin Smulders op het huis van André en Monique afstuurde, bleek dat André daar niet had geslapen, beweert Guido. De hoofdredacteur zegt 'redelijk zeker' te zijn van zijn zaak.

Het management van de zanger laat aan RTL Boulevard weten: "Alles heeft hij eraan gedaan om het thuis goed te houden. Hij was weer vaker thuis en de band met kleine André ging ook stukken beter. Tot enkele weken geleden. Er kwamen toch weer meer spanningen. Hierdoor ook weer meer ruzies. Ze hebben veel gesproken en zijn tot het besluit gekomen om uit elkaar te gaan."
SPOILER: Verklaring Monique op Instagram:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al snel komen er geruchten op gang dat André vreemd is gegaan met Sarah van Soelen:



SPOILER: Voor DEZE vrouw verliet Dre Monique
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.



Al snel gaan de geruchten dat Sarah zwanger is:




De Donkey Duck:


quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 10:13 schreef letmehearyouscream het volgende:
Kleine samenvatting van het Sapkanaal:
*Mo vond op Bonaire de tweede telefoon van André, toen barstte de bom.
*In het begin van de relatie met Mo heeft André niet alleen in het slipje van B lopen voelen, maar ook in die van van Soelen. En dat rijmt.
*Mo had toen vermoedens maar ze hebben zich er met een vaag verhaal uitgeluld.
* Daarna heeft Sarah vaker een luisterende mossel geboden.
*Het hele dorp Bergschenhoek weet ervan en de broer van Sarah heeft zich versproken. Daarnaast schijnt ze zelf nogal op te scheppen.
Ondertussen op de Insta van Bridget:



De covers eerste week
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met dank aan rubbereend:
De meest toepasselijke liedjes bij de André Hazes-soap



De diverse instagrams:

AH6: https://instagram.com/andrehazes
Monique: https://instagram.com/moniquenoell
Bridget: https://instagram.com/bridgetmaasland
Sarah: https://www.instagram.com/sarahvansoelen/

Voor de laatste nieuwtjes:
Het sapkanaal: https://instagram.com/juicechannel_?igshid=1ur1kqsa79swg
Roddelkoning Fawry: https://www.instagram.com/fawrynotsawry/
Roddelloog: https://www.instagram.com/roddelloog/



[ Bericht 1% gewijzigd door Leandra op 16-03-2021 22:58:54 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_198540990
Op Juice Channel nu inf over met wie Andre zit te eten😴
pi_198541478
O het had gewoon moeten zijn:
Fok start founding voor een echte vent voor Monique...

We moeten nu goed voor Monique zorgen en er ff vier keer een lekkere gigolo op af sturen.
pi_198542444
  woensdag 17 maart 2021 @ 06:49:09 #5
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_198542551
Ja tuurlijk.... "samen betrapt" :O
"Samen geposeerd" bedoelen ze.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator / Miss SHO woensdag 17 maart 2021 @ 06:49:53 #6
22592 crew  Ole
pi_198542555
Is Story nu #teamAntwee?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_198542565
quote:
1s.gif Op woensdag 17 maart 2021 06:49 schreef Leandra het volgende:
Ja tuurlijk.... "samen betrapt" :O
"Samen geposeerd" bedoelen ze.
Ja joh zo'n mooie scherpe foto is echt niet stiekem.
  woensdag 17 maart 2021 @ 06:55:02 #8
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_198542569
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 06:49 schreef Ole het volgende:
Is Story nu #teamAntwee?
Daar lijkt het wel op, met dat "mocht A3 een middagje meenemen van Monique".

Maar goed, kan ook zijn omdat ze wilden poseren ze konden betrappen en daarom "unieke beelden" van dit jonge maar stralende geluk hebben.
En ook nog eens omdat ze die uitzonderlijke kans toevallig nog een keer hadden toen zijn moeder het nieuwe neukertje kwam goedkeuren.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_198542575
Van de tekst rechtsonder word ik een beetje misselijk. André mocht zoon meenemen van Monique, alsof het haar bezit is...en alsof hij niet net zo goed ouder is.

[ Bericht 1% gewijzigd door letmehearyouscream op 17-03-2021 07:10:38 ]
  woensdag 17 maart 2021 @ 07:05:08 #10
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_198542627
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 06:56 schreef letmehearyouscream het volgende:
Van de tekst rechtsonder word ik een beetje misselijk. André mocht zoon meenemen van Monique, alsof het haar bezit is...en alsof hij niet zo goed ouder is.
En alsof ze dat bij uitzondering gedaan heeft en hij meestal geen contact met zijn kind zou mogen hebben.

Door de tekst wordt ze neergezet als moeder die haar kind bij zijn vader weghoudt, terwijl ze dat volgens mij nog nooit gedaan heeft.
Ze verwacht alleen wel dat hij zich aan zijn afspraken houdt en regelmatig naar zijn kind omkijkt.
En ik geloof best dat ze het niet nodig vindt dat A3 ieder neukertje van dienst leert kennen, dus hij hoeft A3 niet gelijk voor te stellen aan Sarah.

Tenzij A3 de van Soelens al kende omdat hij daar al over de vloer kwam, wat gezien het verhaal excuus van A2 best logisch zou zijn, maar eerlijk gezegd geloof ik niet zo in dat eerdere intensieve contact met de familie van Soelen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_198542672
Dus Sarah en Antwee zijn bevriend met de ex van Dino Soerel? Lekker wereldje...
pi_198542673
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 07:05 schreef Leandra het volgende:

[..]

En alsof ze dat bij uitzondering gedaan heeft en hij meestal geen contact met zijn kind zou mogen hebben.

Door de tekst wordt ze neergezet als moeder die haar kind bij zijn vader weghoudt, terwijl ze dat volgens mij nog nooit gedaan heeft.
Ze verwacht alleen wel dat hij zich aan zijn afspraken houdt en regelmatig naar zijn kind omkijkt.
En ik geloof best dat ze het niet nodig vindt dat A3 ieder neukertje van dienst leert kennen, dus hij hoeft A3 niet gelijk voor te stellen aan Sarah.

Tenzij A3 de van Soelens al kende omdat hij daar al over de vloer kwam, wat gezien het verhaal excuus van A2 best logisch zou zijn, maar eerlijk gezegd geloof ik niet zo in dat eerdere intensieve contact met de familie van Soelen.
Oh, ik had gemist dat Andrie daar ook al over de vloer kwam.

Nee dat intensieve contact is er een beetje bij verzonnen volgens mij. Hij heeft ook wel verteld hoe hij Sarah heeft leren kennen, maar niet hoe hij dan die familie kent. Als hij de familie via/na haar heeft leren kennen, is dat "jarenlang" in elk geval wat overdreven.

Maar goed, dat tijdsbesef zit er sowieso niet zo in.
  woensdag 17 maart 2021 @ 07:44:57 #13
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_198542844
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 07:14 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Oh, ik had gemist dat Andrie daar ook al over de vloer kwam.

Nee dat intensieve contact is er een beetje bij verzonnen volgens mij. Hij heeft ook wel verteld hoe hij Sarah heeft leren kennen, maar niet hoe hij dan die familie kent. Als hij de familie via/na haar heeft leren kennen, is dat "jarenlang" in elk geval wat overdreven.

Maar goed, dat tijdsbesef zit er sowieso niet zo in.
Nee ik denk niet dat A3 daar over de vloer kwam, wat natuurlijk best vreemd is als A2 daar al JA-REN-LANG over de vloer kwam om opgevangen te worden vanwege de enorme druk die zijn dagelijks leven met zich meebrengt.
Echt, de gemiddelde IC-arts heeft het het afgelopen jaar relaxed gehad, vergeleken met A2.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_198542954
quote:
1s.gif Op woensdag 17 maart 2021 06:49 schreef Leandra het volgende:
Ja tuurlijk.... "samen betrapt" :O
"Samen geposeerd" bedoelen ze.
Kijk ze lachen. :r
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_198542965
quote:
En meteen weer naar die ouwe leren zeem rennen. Walgelijk jong.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_198542977
quote:
En meteen weer naar die ouwe leren zeem rennen. Walgelijk jong.
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 06:49 schreef Ole het volgende:
Is Story nu #teamAntwee?
:Y die hebben vorige week toch de primeur gekregen
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_198542991
quote:
1s.gif Op woensdag 17 maart 2021 06:56 schreef letmehearyouscream het volgende:
Van de tekst rechtsonder word ik een beetje misselijk. André mocht zoon meenemen van Monique, alsof het haar bezit is...en alsof hij niet net zo goed ouder is.
Story schrijft dat hé story= sensatie.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  woensdag 17 maart 2021 @ 08:20:11 #18
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_198543153
quote:
1s.gif Op woensdag 17 maart 2021 07:13 schreef JaneDoe het volgende:
Dus Sarah en Antwee zijn bevriend met de ex van Dino Soerel? Lekker wereldje...
Dat stuk donkerbruin verlopen leer liet zich toch ook ooit eens beveiligen door Klaas Otto, de leider van een moterbende.
With love :*
  Spellchecker woensdag 17 maart 2021 @ 08:28:19 #19
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198543240
quote:
1s.gif Op woensdag 17 maart 2021 07:44 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee ik denk niet dat A3 daar over de vloer kwam, wat natuurlijk best vreemd is als A2 daar al JA-REN-LANG over de vloer kwam om opgevangen te worden vanwege de enorme druk die zijn dagelijks leven met zich meebrengt.
Echt, de gemiddelde IC-arts heeft het het afgelopen jaar relaxed gehad, vergeleken met A2.
Iemand hier schreef dat Bridget Sarah volgt op insta?
Misschien heeft Antwee haar zo leren kennen?
pi_198543247
Die jas van Roggel is toch van mevrouw Kluivert?
pi_198543359
quote:
1s.gif Op woensdag 17 maart 2021 08:28 schreef maily het volgende:

[..]

Iemand hier schreef dat Bridget Sarah volgt op insta?
Misschien heeft Antwee haar zo leren kennen?
Ik heb even gekeken. Bridget volgt haar niet.
Of is ze gaan ontvolgen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Spellchecker woensdag 17 maart 2021 @ 08:41:01 #22
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198543401
quote:
1s.gif Op woensdag 17 maart 2021 08:37 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik heb even gekeken. Bridget volgt haar niet.
Of is ze gaan ontvolgen.
Bridget's winkeltje?
pi_198543485
quote:
1s.gif Op woensdag 17 maart 2021 08:41 schreef maily het volgende:

[..]

Bridget's winkeltje?
Ja volgens mij volgende haar winkel Sarah.

Ik snap ook niet zo goed waarom Sarah Andre gisteren tagde in een etentje terwijl hij niet in beeld kwam. Vond ze dat dit topic te langzaam ging?
pi_198543486
quote:
1s.gif Op woensdag 17 maart 2021 08:20 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Dat stuk donkerbruin verlopen leer liet zich toch ook ooit eens beveiligen door Klaas Otto, de leider van een moterbende.
Klopt, en laten we Marco Eijk niet vergeten..
pi_198543520
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 08:47 schreef Michellee het volgende:

[..]

Ja volgens mij volgende haar winkel Sarah.

Ik snap ook niet zo goed waarom Sarah Andre gisteren tagde in een etentje terwijl hij niet in beeld kwam. Vond ze dat dit topic te langzaam ging?
Dat willen haar 70.000 nieuwe volgers zien. Dus ze levert.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')