quote:16 maart NPO1: 20:35 - 22:05
Debat tussen de lijsttrekkers van de acht grootste partijen. De lijsttrekkers gaan in duo’s met elkaar in debat. Vervolgens kunnen de partijen zelf een stelling bedenken om aan hun opponent voor te leggen.
Elke lijsttrekker gaat zo twee keer in debat: één keer over een eigen stelling en één keer over een stelling die is aangedragen door de tegenstander. De duo’s zijn: Wilders (PVV) en Kaag (D66), Marijnissen (SP) en Ploumen (PvdA), Klaver (GroenLinks) en Hoekstra (CDA), Rutte (VVD) en Wilders, Segers (ChristenUnie) en Klaver, Kaag en Marijnissen, Ploumen en Segers en Hoekstra en Rutte.
Is dit ooit eerder gedaan? Hebben we een primeur? Gaat het eindelijk gebeuren ja?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:59 schreef Zorro het volgende:
Ah, Wilders tegenover Rutte. Altijd leuk om dat ook eens een keer te zien.
De confrontatie waar iedereen reikhalzend naar uitkeek. Het premiersdebat. De grote tweestrijd van deze verkiezing. Eindelijk komen we te weten waarom Wilders 8 jaar geleden wegliep uit het Catshuis.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Is dit ooit eerder gedaan? Hebben we een primeur? Gaat het eindelijk gebeuren ja?
Beter Kaag vs Ruttequote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:59 schreef Zorro het volgende:
Ah, Wilders tegenover Rutte. Altijd leuk om dat ook eens een keer te zien.
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:01 schreef Houtenbeen het volgende:
Wilders gaat Kaag alle hoeken van de kamer laten zien
Bedankt voor jullie objectiviteit.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:02 schreef Mikeytt het volgende:
Kaag gaat Geert volledig verpletteren
Extra zetels voor D66 GENOT
Meneer Wildersquote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Is dit ooit eerder gedaan? Hebben we een primeur? Gaat het eindelijk gebeuren ja?
Is gewoon een feit. Kaag is veel beter in het debat dan Geert.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:03 schreef Nober het volgende:
[..]
[..]
Bedankt voor jullie objectiviteit.
- U bent kampioen islamisering meneer Rutte!quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:04 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Meneer Wilders
Het is nu
Meneer Wilders
Het is
Het
Het is nu kwart over zeven, ik ben bereid om vanavond in uw plaats naar Nieuwsuur te gaan
Word er niet echt enthousiast van als ik het zo zie. Zal wel weer een hoop van hetzelfde geblaat zijnquote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:11 schreef Mikeytt het volgende:
De stellingen:
1. WILDERS - KAAG De stelling van de PVV luidt: "Stop de massa-immigratie."
2. MARIJNISSEN - PLOUMEN De stelling van de SP luidt: "De verzorgingshuizen sluiten was een historische fout"
3. KLAVER - HOEKSTRA De stelling van GroenLinks luidt: "De grote industrie moet een eerlijke prijs betalen voor hun milieuvervuiling."
4. RUTTE - WILDERS De stelling van de VVD luidt: "Alleen met realisme en optimisme komt Nederland uit de crisis."
5. SEGERS - KLAVER De stelling van de CU luidt: "Nederland wordt alleen groener en socialer als je kunt samenwerken."
6. KAAG - MARIJNISSEN De stelling van D66 luidt: "Ik zeg ja tegen Europa en ja tegen de euro."
7. PLOUMEN - SEGERS De stelling van de PvdA luidt: "Iedereen moet in Nederland zichzelf kunnen zijn."
8. HOEKSTRA - RUTTE De stelling van het CDA luidt: "Voor herstel na corona moeten de sterkste schouders meer belasting gaan betalen."
Inderdaadquote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Word er niet echt enthousiast van als ik het zo zie. Zal wel weer een hoop van hetzelfde geblaat zijn
Is dit ook de volgorde?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:11 schreef Mikeytt het volgende:
De stellingen:
1. WILDERS - KAAG De stelling van de PVV luidt: "Stop de massa-immigratie."
2. MARIJNISSEN - PLOUMEN De stelling van de SP luidt: "De verzorgingshuizen sluiten was een historische fout"
3. KLAVER - HOEKSTRA De stelling van GroenLinks luidt: "De grote industrie moet een eerlijke prijs betalen voor hun milieuvervuiling."
4. RUTTE - WILDERS De stelling van de VVD luidt: "Alleen met realisme en optimisme komt Nederland uit de crisis."
5. SEGERS - KLAVER De stelling van de CU luidt: "Nederland wordt alleen groener en socialer als je kunt samenwerken."
6. KAAG - MARIJNISSEN De stelling van D66 luidt: "Ik zeg ja tegen Europa en ja tegen de euro."
7. PLOUMEN - SEGERS De stelling van de PvdA luidt: "Iedereen moet in Nederland zichzelf kunnen zijn."
8. HOEKSTRA - RUTTE De stelling van het CDA luidt: "Voor herstel na corona moeten de sterkste schouders meer belasting gaan betalen."
Valt mee. Morgen is pas de echte stemdag.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:33 schreef -0- het volgende:
Bijzonder eigenlijk al die debatten en peilingen terwijl het stemmen al 2 dagen bezig is.
Hii. je bent net op tijd om Geert te zien vallenquote:
Soms de zorg nogquote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:37 schreef XSbig het volgende:
Heeft Geert ooit een ander thema als migratie?
Grieken en de euroquote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:37 schreef XSbig het volgende:
Hij wilde bij het Jeugdjournaal niet verklappen welke producten hij gebruikt.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:37 schreef Mikeytt het volgende:
Zou Geert écht denken dat z'n haar goed zit?
Zag dat jaquote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:38 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Hij wilde bij het Jeugdjournaal niet verklappen welke producten hij gebruikt.
Moskees. En remigratie.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:37 schreef XSbig het volgende:
Ach, hij denkt ook dat hij zinnige dingen zegt.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:37 schreef Mikeytt het volgende:
Zou Geert écht denken dat z'n haar goed zit?
Hier werd vandaag als gevolg van de rust vandaag gewoon opgeroepen al te komen. M.i. had alles dit jaar op zondagavond afgesloten moeten worden.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:34 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Valt mee. Morgen is pas de echte stemdag.
Vandaag en gisteren alleen als je vanwege medische redenen niet durft
Je gaat teleurgesteld zijnquote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:38 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben hier om toe te zien hoe Kaag door de mand gaat vallen.
Bij RTL legde Kaag het enorm af tegen Wilders.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:38 schreef timmmmm het volgende:
Ben wel benieuwd naar Wilders vs Kaag.
Hij kan niet zo'n agressieve toon aanslaan als tegen Rutte. Dan kom je al snel als ongewassen hork over als je dat tegen een keurig dametje doet
Polenmeldpunt is één van de kroonjuwelen van 15 jaar PVVquote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:37 schreef XSbig het volgende:
Dat RTL debat waar ze het overtuigendst was volgens de polls ja?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij RTL legde Kaag het enorm af tegen Wilders.
Kaagquote:
Called it.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:33 schreef SignificanteAnder het volgende:
Geert gaat vooral zijn stokpaardje berijden terwijl hij zich niet laat onderbreken en onjuiste beweringen doen over wat D66 zou willen.
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:39 schreef butz0rs het volgende:
Kaag, spelregels! Geen andere onderwerpen er bij halen.
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:40 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Dat RTL debat waar ze het overtuigendst was volgens de polls ja?
Veruit haar zwakste optreden.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:40 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Dat RTL debat waar ze het overtuigendst was volgens de polls ja?
Allebei. Is al even. Hij wordt gewoon oudquote:
Word jij nooit moe van jezelf? Galbak.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:39 schreef Mikeytt het volgende:
wow, al een paar seconden en Wilders schreeuwt nog niet??
Want die kunnen niet uit Afrika komen?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:41 schreef Zorro het volgende:
Wilders: U wilt mensen uit Afrika halen!
Kaag: Ja maar kennismigranten dit dat
Alsof die uit Afrika komen
Volgens wie? Dezelfde peiler waar Bij1 op 74 zetels staat?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:41 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
En zelfs dan winnen, wat een vrouw.
Niks is onmogelijk. Ik heb er bij ASML echter weinig geen gezien.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:42 schreef XSbig het volgende:
[..]
Want die kunnen niet uit Afrika komen?
Daar zakt letterlijk mijn broek van af iddquote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:42 schreef VoMy het volgende:
Letterlijk gebruiken bij iets dat niet letterlijk is.
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:41 schreef Mikeytt het volgende:
Kaag staat een stuk sterker, nu al. Geert spreekt op dit moment eigenlijk alleen tokkies aan.
Rutte gaat de popular vote winnen. Rutte trollt iedere "premierskandidaat" al 10 jaar helemaal de moederquote:
Zou je denken?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:42 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik heb zo het idee dat je een beetje bevooroordeeld aan dit debat begonnen bent
Ze snapt het echt niet, bevooroordeeld of niet. Werknemers van ASML gaan niet uit Afrika komen.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:42 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik heb zo het idee dat je een beetje bevooroordeeld aan dit debat begonnen bent
Zijn ook gewoon kutdebatten dit. Hoe veel mensen twijfelen tussen Geert en D66? Ik durf wel te zeggen dat je dan praat over een aantal dat heel dicht bij nul ligt.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:41 schreef KoosVogels het volgende:
Hoewel ik best sympathie heb voor Wilders, word ik moe van zijn uitgekauwde immigratie-verhaal. Toen ik tien jaar geleden naar de debatten keek, zei hij praktisch hetzelfde.
Eerder uit India of Chinaquote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze snapt het echt niet, bevooroordeeld of niet. Werknemers van ASML gaan niet uit Afrika komen.
Verzonnen.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:43 schreef timmmmm het volgende:
Ik vraag me af waar die 95% vandaan komt
En toch stemmen best veel mensen op hemquote:
Niks maar ze halen daarbij beide kiezers bij andere partijen wegquote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:43 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zijn ook gewoon kutdebatten dit. Hoe veel mensen twijfelen tussen Geert en D66? Ik durf wel te zeggen dat je dan praat over een aantal dat heel dicht bij nul ligt.
Ja. Het evolueert niet echt.quote:
Ja dat geldt ook voor de VVD.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:44 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
En toch stemmen best veel mensen op hem
Kaag ookquote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:44 schreef Nattekat het volgende:
Wilders kan de bal nu in het doel schoppen.
Is gewoon een nederlands woord inderdaad!quote:
Is meer omdat hij daarmee stiekem doelt op de zoveelste generatie waarbij je daarvan niet meer echt kan spreken denk ik.quote:
Het eigen doel jaquote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:44 schreef Nattekat het volgende:
Sowieso vind ik de debatten nu kut.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:43 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zijn ook gewoon kutdebatten dit. Hoe veel mensen twijfelen tussen Geert en D66? Ik durf wel te zeggen dat je dan praat over een aantal dat heel dicht bij nul ligt.
Hij komt voorlopig vrij zwak over. Elke keer over iets anders beginnen nadat Kaag zijn opmerkingen gecounterd heeft.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:44 schreef Nattekat het volgende:
Je had Wilders beter tegenover Hoekstra kunnen zetten, inderdaad.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:43 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hij bewaart zijn munitie voor Rutte zoquote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:46 schreef VoMy het volgende:
[..]
Hij komt voorlopig vrij zwak over. Elke keer over iets anders beginnen nadat Kaag zijn opmerkingen gecounterd heeft.
Nee heel de wereld noet naar Geert luisteren.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:46 schreef maxi-mus het volgende:
Ze deed een hoofddoek om, dat zijn de normen daar. Geert vindt toch juist dat buitenlanders zich moeten aanpassen aan het land waar zij komen??
En terecht.quote:
wat voor voorstellen zijn dat, dat ze voorgetrokken moeten worden?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:46 schreef Momo het volgende:
Geert die komt komt ook op voor de homo's, maar stemt tegen alle Lgbt voorstellen in de kamer![]()
Wat is daar knap aan?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:47 schreef butz0rs het volgende:
Knap dat Geert haar zo uit de tent weet te lokken
Dit, alleen die rotkop is niet om aan te glurenquote:
Dit. Erg inhoudelijk ook.quote:
King cuck inderdaad.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk dat Bartje Nolles regelmatig zo'n balletje in zijn mond heeft.
Niemand trapt in dit trucje.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:46 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Wilders kwam veel sterker dan Kaag over. Dit zeg ik als D66 stemmer
Komt straks toch nog? of nou ja Wilders zal die realiteit ook weer naar migratie toetrekken, maar blijkbaar wil de VVD dat graag.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je had Wilders beter tegenover Hoekstra kunnen zetten, inderdaad.
Maar goed, het zou leuk zijn als Wilders eens over een ander onderwerp zou debatteren.
Sowieso vind ik de debatten nu kut.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:43 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Tja, Limburg.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:48 schreef Doevelaer het volgende:
Ik vind Ploumen altijd heel dom klinken
NOLLEDquote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dit, alleen die rotkop is niet om aan te gluren
Dat heb ik nou bij Femke Merelquote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dit, alleen die rotkop is niet om aan te gluren
Jaquote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:48 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Heeft geert of kaag nou gewonnen.
Dit topic
Tja, voor zwevende kiezers fijnquote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:48 schreef tompsv18 het volgende:
Linkse partijen met vrijwel dezelfde partijprogramma’s die met elkaar in debat gaan. Tja.
Tsja, Wilders debatteert al vijftien jaar enkel en alleen over immigratie. Het is zijn stokpaardje. Logisch dat hij sterk uit de hoek komt, dat mag ook wel.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:46 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Wilders kwam veel sterker dan Kaag over. Dit zeg ik als D66 stemmer
En niet bang voor een beetje stem verheffen met het risico als vrouw gelijk weer als hysterisch en emotioneel te worden weggezet.quote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:49 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb mijn bejaarde vader gewoon in huis genomen.
Je laat je toch geen verrader noemen...quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:49 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Normaal is Kaag altijd netjes en beheerst, nu liet ze zich gaan.
In mindere mate ook mee eens jaquote:
Kaag stelt geen grenzen, ze gooit ze openquote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:50 schreef Jojoke het volgende:
Saai debat. Geert draait altijd dezelfde langspeelplaat. Goed van Kaag om grenzen te stellen.
Ruinerwoldedquote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:49 schreef monkyyy het volgende:
Dan kan ik me voorstellen dat hij dat goede verzorgingshuis mistquote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:49 schreef monkyyy het volgende:
Ik kan Marijnissen ook wel slecht aanhoren hoor.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:49 schreef Mani89 het volgende:
Ploemen stopppp met praten je accent is niet om aan te horen
Als voorzitter van de Tupperwareverenigingquote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ploumen, zou het aardig doen in 1994.
Eergisteren zou hij met Rutte debatteren over de economie na corona. Daar ging het uiteindelijk heel niet over.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:49 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Komt straks toch nog? of nou ja Wilders zal die realiteit ook weer naar migratie toetrekken, maar blijkbaar wil de VVD dat graag.
Saved by the bell voor Kaag.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:51 schreef Nattekat het volgende:
Wilders had Kaag precies waar hij haar hebben wil, maar gaf geen beslissende slag. Zonde.
If you can't stand the heat, go back into the kitchenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:51 schreef Mikeytt het volgende:
Kan niet wachten op de 'Kaag woede-aanval' nieuwsberichten op DDS, want ze is vrouw.
Het heeft daardoor ook wel wat oprechts.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:51 schreef Stoorzendert het volgende:
Die Ploumen is toch een veel te lief huismoedertje voor deze functie...
Is een act, in het echt een arrogante bitch. Heb dit vernomen uit welingelichte bronnenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:51 schreef Stoorzendert het volgende:
Die Ploumen is toch een veel te lief huismoedertje voor deze functie...
Hoog laagbed voor de tv gezet, drempels weg laten halen, thuiszorg geregeld, doucheslang in de badkamer laten installeren, kan prima. En voor hem is dit 1000x beter dan in zo'n bejaarden tehuis tussen de wildvreemdenquote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:51 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Als voorzitter van de Tupperwarevereniging
Snap ook niet waar ze zich nu meent te onderscheiden ten opzichte van de PvdA. Gefaal van de PvdA in het verleden?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:52 schreef trein2000 het volgende:
Marijnissen heeft een kutstelling ingediend.
Als lijsttrekker van PvdA ook niet.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:52 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Het heeft daardoor ook wel wat oprechts.
Maar als MP wordt het niks natuurlijk.
Echt he, Rutte verheft zijn stem geregeld, Asscher werd ook pissig op Wilders een paar jaar terug.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:51 schreef Mikeytt het volgende:
Kan niet wachten op de 'Kaag woede-aanval' nieuwsberichten op DDS, want ze is vrouw.
Weet je al waar je definitief op gaat stemmen?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:52 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan dit echt niet volgen
Ploumen is echt verschrikkelijk slecht.
Gore app zegquote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:53 schreef Hexagon het volgende:
Op de D66 apps waar ik op zit komen een hoop mensen ongeveer klaar op die felheid van Kaag
Ik werd er ook blij van.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:53 schreef Hexagon het volgende:
Op de D66 apps waar ik op zit komen een hoop mensen ongeveer klaar op die felheid van Kaag
De SP denkt nog steeds dat Nederland wakker ligt van de zorg. Het boeit echt relatief gezien heel weinig mensen ene fuck.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:53 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Snap ook niet waar ze zich nu meent te onderscheiden ten opzichte van de PvdA. Gefaal van de PvdA in het verleden?
Ik hoor alleen maar zachte g's inderdaad.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:53 schreef Fascination het volgende:
Ik krijg niets van dit debat mee. Next
Oh ja, vrouwen zijn hysterisch als ze ietsjes hun stem verheven. Maar stel dat ze niets zegt als hij haar verrader noemt, dan is ze een zwakke vrouw die over zich heen laat lopen. Ik ben er wel klaar mee.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:51 schreef Mikeytt het volgende:
Ik ben ook niet onder de indruk van zijn verhaal. Maar Kaag reageerde niet geweldig op zijn punten. Haar verhaaltje over kennis immigranten is onzin. Meeste immigranten zijn Europese arbeidsmigranten. Daarnaast werd Kaag emotioneel aan het einde, Geertje raakte haar op een zwakke plek.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, Wilders debatteert al vijftien jaar enkel en alleen over immigratie. Het is zijn stokpaardje. Logisch dat hij sterk uit de hoek komt, dat mag ook wel.
(Ben verder niet onder de indruk van z'n immigratie-verhaal).
Heeft de SP ooit een goede campagne gehad sinds zij lijsttrekker is geworden?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:53 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Snap ook niet waar ze zich nu meent te onderscheiden ten opzichte van de PvdA. Gefaal van de PvdA in het verleden?
Moet je maar wel willen en kunnen... Maar vind het knap van jou... Maar het zal voor jou misschien gewoon normaal zijn om zoiets te doen...quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:49 schreef monkyyy het volgende:
Code Oranje.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Weet je al waar je definitief op gaat stemmen?
Dat wisselde nogal de laatste tijd.
Niet als Sjanie die net rond kan komen, met een knobbel in de borst blijft lopen omdat ze hoopt dat het niks is.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Niks mis met eigen risico voor huisarts.
WITHEET HAHAHHAquote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:54 schreef kurk_droog het volgende:
Niets tegen Kaag maar wat werd ze afgedroogd door Geert
En zo ZIEDENDWOEST worden ook.
Dit dus. Dan maar hysterisch hoor, heb ik liever dan deze twee gezapige dames.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:54 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Oh ja, vrouwen zijn hysterisch als ze ietsjes hun stem verheven. Maar stel dat ze niets zegt als hij haar verrader noemt, dan is ze een zwakke vrouw die over zich heen laat lopen. Ik ben er wel klaar mee.
Bij RTL.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:54 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Heeft de SP ooit een goede campagne gehad sinds zij lijsttrekker is geworden?
Als zij dat al doet, waarom wil ze dat dan niet verwachten vanhet allochtone volk hier die stug bij hun eigen ideologie en gebruiken blijven en zelfs eisen dat een ander het ook doet?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:46 schreef maxi-mus het volgende:
Ze deed een hoofddoek om, dat zijn de normen daar. Geert vindt toch juist dat buitenlanders zich moeten aanpassen aan het land waar zij komen??
Ik vond haar juist bijzonder sterk op deze laffe insinuaties van Wildersquote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:54 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben een D66 stemmer maar Kaag ging wel nat zeg net, ze werd gewoon helemaal hysterisch. Min min.
Dit is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:55 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Als zij dat al doet, waarom wil ze dat dan niet verwachten vanhet allochtone volk hier die stug bij hun eigen ideologie en gebruiken blijven en zelfs eisen dat een ander het ook doet?
Kaag werd gesloopt door blondie. Bij de enkels afgezaagd. Prachtig.
Nee nee dat zie ik toch anders.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik vond haar juist bijzonder sterk op deze laffe insinuaties van Wilders
Ik moest wel even overgehaald worden hoor. Gelukkig kan hij niet de trap op komen, dus dat is dan tenminste nog mijn domein.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:54 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Moet je maar wel willen en kunnen... Maar vind het knap van jou... Maar het zal voor jou misschien gewoon normaal zijn om zoiets te doen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |