Zit Rebekka er ook!?quote:
Neuh, BIJ1 kwam ff ter sprake en toen zag je Simons, Dario, Timmer etc in de clipquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:43 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Zit Rebekka er ook!?![]()
![]()
![]()
Ik kijk nog niet heel erg lang
Famke is Famke. Ik snap niet waarom iedereen het uitspreekt als Femkequote:
Ik hoop dat Rebekka in de kamer komtquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:44 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Neuh, BIJ1 kwam ff ter sprake en toen zag je Simons, Dario, Timmer etc in de clip
Ze zei zelf dat het uitgesproken wordt als Femkequote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:44 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Famke is Famke. Ik snap niet waarom iedereen het uitspreekt als FemkeSchaamt ze zich dat ze een Vlaamse naam heeft ofzo?
Loopt ie straks ook weg bij Van Haga?quote:
De (ex) vrouw van Dion Graus deed dat alquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:45 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik hoop dat Rebekka in de kamer komt![]()
#thierryGod!quote:
Eindbaas!quote:
Als BIJ1 2 zetels haalt, komt ze er misschien in. Weet dat ze enorm veel voorkeursstemmen krijgt.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:45 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik hoop dat Rebekka in de kamer komt![]()
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:47 schreef Viesdik het volgende:
PvDD 10 zetels?
HAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHA
Hohohohho. @RamboDirk is een prima lijstduwer.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:47 schreef Paul het volgende:
waaaaaaaat heeft Splinter 1 zetel in de peilingen? Ik dacht 0
STEM DAN MORGEN OP HAARquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:46 schreef Viesdik het volgende:
ik ga haar missen. dat lieve splinter meisje
In dee slotpeiling van Ipsos krijgen ze 1 geloof ik.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:47 schreef Paul het volgende:
waaaaaaaat heeft Splinter 1 zetel in de peilingen? Ik dacht 0
Helaas wel. Arme kinderen.quote:
Gaat waarschijnlijk geen 80.000 stemmen halen.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:42 schreef Paul het volgende:
Kan die gozer van Code Oranje nooit zo serieus nemen
Geldt dat ook voor Femke van BBB?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:48 schreef maxi-mus het volgende:
Voor 5 minuten motorboaten krijgt Femke mijn stem ook.
Ja maar toen hadden ze Van BarneveldGod als lijstduwer.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Gaat waarschijnlijk geen 80.000 stemmen halen.
Wel een knappe prestatie in 2018.
[ afbeelding ]
Dit is wat je krijgt zodra laaggeleide Ria's toegang hebben tot feesboek filmpjes van Lange Frans en Willem Engel.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:47 schreef Hexagon het volgende:
Je zal dat malle mens als moeder hebben. Stuur de kinderbescherming er op af.
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:48 schreef maxi-mus het volgende:
Nou nee Boerinnen genoeg hier in Friesland.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:49 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor Femke van BBB?
Jij ging CO stemmen.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:27 schreef Paul het volgende:
[..]
STEM OP SPLINTER EN JE KRIJGT BERGENS GELD EN JE LEVEN ZAL VOOR ALTIJD GELUKKIG ZIJN
Zou het? Ze had iets wits aan.quote:
laaggeleid, moest ze onder de tafel door kruipen?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:49 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Dit is wat je krijgt zodra laaggeleide Ria's toegang hebben tot feesboek filmpjes van Lange Frans en Willem Engel.
En wat moet Liane doen?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:48 schreef maxi-mus het volgende:
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:50 schreef Hexagon het volgende:
We worden geframed als boerenpartij![]()
Wat raar!?!!
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:48 schreef maxi-mus het volgende:
Baudet draait helemaal door jaquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:50 schreef Paul het volgende:
Baudet draait door? In meerdere gemeentes zijn toch mensen uit politieke partijen ook vrijwilliger bij stembureaus?
[ twitter ]
Ze had gezegd dat ze FvD ging stemmenquote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:50 schreef Pino112 het volgende:
Klagen dat je geframed wordt als boerenpartij
HET ZIT IN JE NAAM
Femke van Splinter is knapperquote:
Dat is vrij gebruikelijk ja.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:50 schreef Paul het volgende:
Baudet draait door? In meerdere gemeentes zijn toch mensen uit politieke partijen ook vrijwilliger bij stembureaus?
[ twitter ]
Ooh, dat had ik gemistquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:51 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ze had gezegd dat ze FvD ging stemmen![]()
Vorige verkiezing stemde ze PvdD. Echt, achterlijk FvD volk
Lijkt mij heel normaal. Mensen die politiek geëngageerd zijn, zullen eerder als vrijwilliger op een stembureau gaan werken.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:50 schreef Paul het volgende:
[ twitter ]
Heb ook maar tweet gerapporteerd. Die arme man krijgt nu natuurlijk een lading gekken voor zn deurquote:
Azarkan zat er gewoon hoorquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:52 schreef kiker het volgende:
Waarom geen DENK eigenlijk, en wie van de kleine gevestigde partijen is nog meer afwezig?
De plaatselijke voorzitter van D66 is hier ook altijd stembureaulid. Evenals een lokale pvda prominent. Lijkt me totaal niet problematisch.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:50 schreef Paul het volgende:
[ twitter ]
Terecht. De vrijwilligers staan niet massaal klaar en logischerwijs zijn dat meestal mensen die zich ook politiek inzetten.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:52 schreef Paul het volgende:
[..]
Heb ook maar tweet gerapporteerd. Die arme man krijgt nu natuurlijk een lading gekken voor zn deur
Ook even zijn privé telefoonnummer erbij gezet, keurig.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:50 schreef Paul het volgende:
[ twitter ]
Baudet is een gevaarlijke gek, dat klopt.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:50 schreef Paul het volgende:
[ twitter ]
PVDAquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:52 schreef kiker het volgende:
Waarom geen DENK eigenlijk, en wie van de kleine gevestigde partijen is nog meer afwezig?
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Terecht. De vrijwilligers staan niet massaal klaar en logischerwijs zijn dat meestal mensen die zich ook politiek inzetten.
WTF, gelijk gerapporteerd die gestoorde gek.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:50 schreef Paul het volgende:
[ twitter ]
Als mevrouw Simons de kamer in komt, is dat alleen maar een grote stap vooruit voor het land.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:58 schreef Nattekat het volgende:
Als zowel Sylvana als boer Jan in de kamer komen, zijn we als land wel heel diep gezonken
Dat zijn we al met Baudet en Wilders.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:58 schreef Nattekat het volgende:
Als zowel Sylvana als boer Jan in de kamer komen, zijn we als land wel heel diep gezonken
Hoeft niet nog dieper.quote:Op woensdag 17 maart 2021 13:34 schreef Lariekoek11 het volgende:
[..]
Dat zijn we al met Baudet en Wilders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |