SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat mag niet, maar verder puik ideequote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik dakloos was zou ik elk dag een keer bloed geven
Ik heb geen contacten dus ze kunnen ook niet wisselenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:42 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Bloed geven is het leukst na een kalenderjaar van veel wisselende contacten.
Dat wilde ik ook doen maar Fles had commentaar op de budaddy topicsquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Budaddy en de bloederige bende had wel fraai geweest
O jaquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook doen maar Fles had commentaar op de budaddy topics
En daar doe jij wat op uit?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zal een Karzadaddytopic openen de volgende keer.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:45 schreef Karzai het volgende:
ik ook buddady is niet de enige zijn meer waardevolle users
Fles was daar heul niet de eerste laat staan de enige in overigensquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Karzaddyquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zal een Karzadaddytopic openen de volgende keer.
i will nevwer be a daddyquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zal een Karzadaddytopic openen de volgende keer.
Maar naar jou luistert ze, Flesquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fles was daar heul niet de eerste laat staan de enige in overigens
Ja ja!quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar naar jou luistert ze, Fles
Ik hou van de budaddy topicsquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
stamcellen doneren waarvoor?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:48 schreef jerney het volgende:
Ohja ik moet nog eens stamcellen doneren.Is voor indo’s tricky...
Nu is het wachten tot ie me naar de keuken stuurt om bier te halen en snacks in de airfryer te gooien.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar naar jou luistert ze, Fles
Bekende FOK!kerquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Het kranten artikel met mij en een andere vader zijn interview is het meest bekeken artikel in de plaatselijke krant.![]()
![]()
D66 zou jou als K66 toch moeten aansprekenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:52 schreef Koen66 het volgende:
Echt serieus, die D'666 reclame de hele tijd
De hele stad hangt vol met plakaten maar ik heb mijn keus gemaaktquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:52 schreef Koen66 het volgende:
En biljetjes te strijken.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nu is het wachten tot ie me naar de keuken stuurt om bier te halen en snacks in de airfryer te gooien.
Komt door die rare mensen op fok die er de hele tijd over pratenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:52 schreef Koen66 het volgende:
Bv voor mensen met leukemie. Voor bepaalde groepen is een donor vinden veel lastiger, waaronder Indo’s.quote:
Ik voel de priemende ogen uit elk donker steegje naar mij kijken, gesprekken vallen stil als ik langsloop. Boze tongen beweren dat ik de slachter van 1978 ben. Kinderen beginnen spontaan te huilen.quote:
wel een voordeel van nachtdienst morgen: kan een beetje de uitslagen volgen.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
De hele stad hangt vol met plakaten maar ik heb mijn keus gemaakt
elke avond drie uur verkiezings gelul op de np01 en radio 1
Komt omdat je hier post onder de naam Koen66quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:52 schreef Koen66 het volgende:
Leukemie? Nou leukistnie.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:54 schreef jerney het volgende:
[..]
Bv voor mensen met leukemie. Voor bepaalde groepen is een donor vinden veel lastiger, waaronder Indo’s.
Op de tv bedoel ikquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komt omdat je hier post onder de naam Koen66
quote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tv reclames zijn op je surfgedrag en gesprekken in huis afgesteld, dat weet je toch wel
Oh nee dat doe ik zelf, beter voor de stappentellerquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nu is het wachten tot ie me naar de keuken stuurt om bier te halen en snacks in de airfryer te gooien.
Ja dat zal bestquote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ken wel wat leuke discussies daarover
Wilders toch?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Thierry is toch ook half Indo?
Ben jij haar/zijn vriendin toevallig?
Kweenie? Has hell frozen over?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Thierry is toch ook half Indo?
Ben jij haar/zijn vriendin toevallig?
Oeiquote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:08 schreef jerney het volgende:
[..]
Allebei geloof ik. Indo’s zijn ook wel wat vatbaar om patriotgekkie te worden.
Ik moet nog 10 min, dit is best interessantquote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
En waarom heb ik hier net een kwartier naar zitten kijken?![]()
Ben benieuwd wat je krijgtquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:08 schreef jerney het volgende:
[..]
Ehhh... ik weet zelf nog niet hoe of wat. Alleen dat ik 4,99 heb gedokt en ik morgen mag ophalen.
Fingers crossed dat het niet al te eng is
Mja je woont wel in België waar ze soms een wat 'bijzondere' smaak hebben.quote:
* jerney begint te paniekerenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja je woont wel in België waar ze soms een wat 'bijzondere' smaak hebben.
Krijg je straks gewoon een kilootje kipfiletblokjesquote:
Hahahahahaquote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijg je straks gewoon een kilootje kipfiletblokjes
*zit klaar voor de aflevering*quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:07 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja dat zal best
Lekker soebatten op de pasar malam
Ik hoop stiekem eigenlijk op een kiekenkarkas die je vervolgens vijf dagen gaat koken in een horrorpannetje soepquote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:22 schreef jerney het volgende:
[..]
Hahahahaha
Ik weet niet of ik dan opgelucht ga zijn of juist teleurgesteld.
Omg ik ooooooookquote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem eigenlijk op een kiekenkarkas die je vervolgens vijf dagen gaat koken in een horrorpannetje soep
quote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:38 schreef jerney het volgende:
[..]
Oh oeps
Ik werd afgeleid met eten ballie
nou was niet om af te lossen maar ze stond gewoon op het rooster. ze was er om half 7quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:39 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Hoe laat was je collega er om je af te lossen nou
Oeh met hoe wat waar? Ik had laatst met hele paddenstoelenpakketten gemaakt... die was ook nicequote:
jezus 2 uur te laat, zei de manager dar niks van? krijg je toch wel betaald he die extra uren of in vrije tijd terug?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou was niet om af te lossen maar ze stond gewoon op het rooster. ze was er om half 7
Oh nooooquote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ik heb extra snel naar huis gelopen
Hope so! Laatste batch was niet gelukt wat vieze drildinges betreftquote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het mooiste geluidje ter wereld weer
Dat heet collegiaal dan tochquote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
jezus 2 uur te laat, zei de manager dar niks van? krijg je toch wel betaald he die extra uren of in vrije tijd terug?
nee ik moest sowieso werken. Maar vanaf 1500 zouden we met zijn 2-en staanquote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
jezus 2 uur te laat, zei de manager dar niks van? krijg je toch wel betaald he die extra uren of in vrije tijd terug?
Okequote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:43 schreef jerney het volgende:
[..]
Oh nooooIk zal kijken of het lukt met m’n lampjes
Hoeveel peeps mogen er bij jullie straks in?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ik moest sowieso werken. Maar vanaf 1500 zouden we met zijn 2-en staan
genoeg zegt management :pquote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoeveel peeps mogen er bij jullie straks in?
Ze moest hoe laat beginnen?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou was niet om af te lossen maar ze stond gewoon op het rooster. ze was er om half 7
Circus Simpie & Sampiequote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:46 schreef bitterbal het volgende:
Ja de jongen die altijd te laat is en meeste valse beloftes maakt heeft vandaag promotie gemaakt. Hij is nu onze storemanager
Ah ik moet eerst verder lezenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ik moest sowieso werken. Maar vanaf 1500 zouden we met zijn 2-en staan
Zijn blinde narwals extra hongerig, ja?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:47 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben acht worsten aan het bakken, gvd honger als een blinde narwal
Vraag mij altijd af waar het bij die beesten verkeerd is gegaan. Dat is toch niet handig zo'n ding op je neusquote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:47 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben acht worsten aan het bakken, gvd honger als een blinde narwal
O heel simpelquote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oeh met hoe wat waar? Ik had laatst met hele paddenstoelenpakketten gemaakt... die was ook nice
gebruiken ze toch voor hun battlesquote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vraag mij altijd af waar het bij die beesten verkeerd is gegaan. Dat is toch niet handig zo'n ding op je neus
Die laatste zin ga ik eens 16 uur over nadenken.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:51 schreef jerney het volgende:
[..]
Zijn blinde narwals extra hongerig, ja?
Hmm ja misschien wel lastiger andere visjes aan hun lans te rijgen.
Beetje schermen met elkaarquote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vraag mij altijd af waar het bij die beesten verkeerd is gegaan. Dat is toch niet handig zo'n ding op je neus
vraag is dan natuurlijk, is het ook een goeie managerrrrttttquote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hij is wel een van de beste verkopers van het land dus daarom
Nee zeepaardje zijn schiet lekker op bedoel jequote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oeh, die variant klinkt mij ook wel heel nice! onthouden!quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O heel simpelopgebakken in een pan met een beetje boter en dan appelblokjes erbij, warme geitenkaas uit de oven en walnoten. En ik had nog een soort balsamico met framboos liggen, die was er lekker bij. Zag alleen net dat die al drie jaar over datum was maar dat zal wel niet erg zijn.
O en rucola.
beetje zwaardvechten....quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gebruiken ze toch voor hun battles
https://gewoonwateenstude(...)noten-en-rucola.htmlquote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oeh, die variant klinkt mij ook wel heel nice! onthouden!
Jomanda Narwalquote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:54 schreef bitterbal het volgende:
oh dat neem ik weer terug
Slagtand
Mannelijke narwals worden gekenmerkt door een enkele lange slagtand die uit de linkerkant van de bek naar voren steekt. Deze tand kan een lengte van 3 meter hebben en vertoont een spiraalpatroon van rechts naar links.
Er werd lang gedacht dat de mannetjes deze tand gebruikten bij zwaardgevechten om de hiërarchie vast te stellen. In 2005 publiceerde een team van wetenschappers van Harvard en the National Institute of Standards and Technology, onder leiding van Dr. Nweeia, de resultaten van een onderzoek, waarin ze stellen dat de tand een zeer gevoelig tastorgaan is.[4]
Twee slagtanden komen slechts zelden voor
Bij het onderzoek werd de slagtand onder een elektronenmicroscoop bekeken. Men vond nieuwe details in de opbouw van de tand, met name zo'n 10 miljoen zenuwtunnels, vanuit de kern van de slagtand naar het oppervlak, waardoor ze in verbinding staan met de buitenwereld. De wetenschappers stellen dat de zenuwen subtiele verschillen kunnen waarnemen in temperatuur, druk, de samenstelling van het water en de lucht, en waarschijnlijk zelfs meer, wat de narwal unieke zintuiglijke eigenschappen zou kunnen geven.
Ze ruiken ook je banksaldo, je pincode en of je vreemd gegaan bentquote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:54 schreef bitterbal het volgende:
oh dat neem ik weer terug
Slagtand
Mannelijke narwals worden gekenmerkt door een enkele lange slagtand die uit de linkerkant van de bek naar voren steekt. Deze tand kan een lengte van 3 meter hebben en vertoont een spiraalpatroon van rechts naar links.
Er werd lang gedacht dat de mannetjes deze tand gebruikten bij zwaardgevechten om de hiërarchie vast te stellen. In 2005 publiceerde een team van wetenschappers van Harvard en the National Institute of Standards and Technology, onder leiding van Dr. Nweeia, de resultaten van een onderzoek, waarin ze stellen dat de tand een zeer gevoelig tastorgaan is.[4]
Twee slagtanden komen slechts zelden voor
Bij het onderzoek werd de slagtand onder een elektronenmicroscoop bekeken. Men vond nieuwe details in de opbouw van de tand, met name zo'n 10 miljoen zenuwtunnels, vanuit de kern van de slagtand naar het oppervlak, waardoor ze in verbinding staan met de buitenwereld. De wetenschappers stellen dat de zenuwen subtiele verschillen kunnen waarnemen in temperatuur, druk, de samenstelling van het water en de lucht, en waarschijnlijk zelfs meer, wat de narwal unieke zintuiglijke eigenschappen zou kunnen geven.
is maar goed dat ze daar ver in zee zwemmen danquote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze ruiken ook je banksaldo, je pincode en of je vreemd gegaan bent
Lekker betalen met Spiegeltjes en Schelpjesquote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:56 schreef bitterbal het volgende:
kwam vandaag een jongen een bank kopen en die laat die verschepen naar Congo. Hij werkt daar dus voor Heineken
Thnxs!!! Dit maken gaat een keerquote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://gewoonwateenstude(...)noten-en-rucola.html
Dat laatste is al een plantje dat zoiets doet, ben de naam even kwijt maar als je die als ontrouwe man aanraakt dan sterf je.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze ruiken ook je banksaldo, je pincode en of je vreemd gegaan bent
In Congo verkopen ze geen bankenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:56 schreef bitterbal het volgende:
kwam vandaag een jongen een bank kopen en die laat die verschepen naar Congo. Hij werkt daar dus voor Heineken
uhuhquote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat laatste is al een plantje dat zoiets doet, ben de naam even kwijt maar als je die als ontrouwe man aanraakt dan sterf je.
ja begreep die ook niet helemaal :pquote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
In Congo verkopen ze geen banken![]()
Voor het verschepen van die pleuris bank kun je er 10 in congo kopen ofzo
BALBALBALquote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gebruiken ze toch voor hun battles
Ga jij eerst?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
BALBALBAL
IS LOOKING FOR A GOOD TIME
BALBALBAL
GET READY FOR HER GUILLOTINE
Plausiblequote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:00 schreef bitterbal het volgende:
hij vertelde dat gemiddeld 10 procent van het inkomen van de Congoiaan/Congoer/Congaan? opgaat aan bier
Congoleesquote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:00 schreef bitterbal het volgende:
hij vertelde dat gemiddeld 10 procent van het inkomen van de Congoiaan/Congoer/Congaan? opgaat aan bier
Dat is dan ook nog maar een half blikje of zo.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:00 schreef bitterbal het volgende:
ja mensen daar hebben ook veel meegemaakt jaquote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Plausible![]()
Had ik ook gedaan daar denk ik... en drugs ook
Volgens mij is het ook niet helemaal superveilig daar. Volg zo'n gast die daar in vliegtuigjes vliegt, om de haverklap worden die rangers vermoord door stropersquote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:01 schreef bitterbal het volgende:
ze lieten filmpjes zien van die berggorilla's. daar zijn ze geweest
Nee ze betalen daar een supermarkt prijs voor Heineken in tegenstelling tot hier waar je de horeca prijs betaald.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is dan ook nog maar een half blikje of zo.
Leopold II... nare manquote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja mensen daar hebben ook veel meegemaakt ja
ja zij hadden die gorillas bezocht via rwanda... Dat was veiligerquote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook niet helemaal superveilig daar. Volg zo'n gast die daar in vliegtuigjes vliegt, om de haverklap worden die rangers vermoord door stropersHele gebieden ook rood als reisadvies....
Hoe dan....quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Sow. AbendglockePappie gaat weer te bedde. Uitstekend bevallen eigenlijk gisteren
![]()
Yep... walgelijke ventquote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De Belgen die al die ledematen afhakten toch?
Was vroeger hier ook zo, als de mannen hun zakje geld kregen op vrijdag dan doken ze rechtstreeks de kroeg in en het beetje wat overbleef ging naar het gezin.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ze betalen daar een supermarkt prijs voor Heineken in tegenstelling tot hier waar je de horeca prijs betaald.
Maar hij zei wel zodra het salaris er is gaat het gelijk op en de rest van de tijd hebben ze niks te vreten
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Lijkt mij wel vet... ergens ook wel op het randje van of het überhaupt wel een goed idee is om als mens in hun leefgebied rond te banjeren omdat je graag aapjes wil kijken.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zij hadden die gorillas bezocht via rwanda... Dat was veiliger
PS...quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De Belgen die al die ledematen afhakten toch?
Mja ik denk dat het bij zon kleine groe die nog leeft niet verantwoord is eigenlijk maar goed ze zullen het geld ook gebruiken voor het beschermen van de dierenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Lijkt mij wel vet... ergens ook wel op het randje van of het überhaupt wel een goed idee is om als mens in hun leefgebied rond te banjeren omdat je graag aapjes wil kijken.
De wogsten zijn krakzout en glibbervet, precies zoals jij ze graag hebt.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:07 schreef jerney het volgende:
[..]Geen kwaad woord over de unicorns of the sea!
Komt er ook wel eens iemand klagen die niet eens een bank gekocht heeft maar gewoon denkt: bij dat serpent achter de balie ga ik even de Karen uithangen?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zal ze morgen wel naar je doorsturen als je r zoveel trek in hebt
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De wogsten zijn krakzout en glibbervet, precies zoals jij ze graag hebt.
je had geen totaal ruptuur?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Sow. AbendglockePappie gaat weer te bedde. Uitstekend bevallen eigenlijk gisteren
![]()
nee ze hebben eigenlijk altijd wel een redenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Komt er ook wel eens iemand klagen die niet eens een bank gekocht heeft maar gewoon denkt: bij dat serpent achter de balie ga ik even de Karen uithangen?
dat scheelt op jaarbasisquote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ze hebben eigenlijk altijd wel een reden
Art Deco deurenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:13 schreef jerney het volgende:
Nou Ballie, het ging moeizaam, maar ik heb een paar hoekjes kunnen vinden waar het enigszins te doen was.en een wazige cat lady selfie in lame shirt als troost!!
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
whats my screen
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:07 schreef jerney het volgende:
[..]Geen kwaad woord over de unicorns of the sea!
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:13 schreef jerney het volgende:
Nou Ballie, het ging moeizaam, maar ik heb een paar hoekjes kunnen vinden waar het enigszins te doen was.en een wazige cat lady selfie in lame shirt als troost!!
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
whats my screen
wacht eens even... foef...quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:14 schreef FranticDJ het volgende:
groot
[..]
grootoemfoefoe van de Vlaamse foef
En dat, die roos wil ik ookquote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
Vet![]()
leuk die roos op dat tafeltje
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:00 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:13 schreef jerney het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
whats my screen
* jerney barricadeert de deurquote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Art Deco deuren![]()
![]()
![]()
Kom ze meteen ophalen
Nicequote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:13 schreef jerney het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
whats my screen
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vraag is nu... hoe kan die eenhoorn zo lang onder water blijven
Hahahaquote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
Vet![]()
leuk die roos op dat tafeltje
inb4 ordiquote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wacht eens even... foef...
brb even googelen
Jaaaa ik ben nog altijd zo verliefdquote:
Winkeltje in de Nationalestraat staat er vol meequote:
quote:
Dat is waarquote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wat God samengevoegd heeft scheidde de mens niet...
Ja, en om mezelf te troosten koop ik acuut een nieuwe chesterfielbankquote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Laten we ze dan maar bij Jerney laten hangen dan... gaan we wel even huilen in een hoekje...
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wat God samengevoegd heeft scheidde de mens niet...
ouwe zegt ze..... ik weet niet hoor, maar ik zie dat niet zoquote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:22 schreef jerney het volgende:
[..]
Was lastig om mijn ouwe armpje stil te houden met m’n sfeerlampjes
Omdat de foto wazig isquote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
ouwe zegt ze..... ik weet niet hoor, maar ik zie dat niet zo
Die heeft dezelfde?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:24 schreef jerney het volgende:
[..]
Of haal ze anders maar weg bij mijn bovenbuur, da’s toch een vervelende brultoeter.
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die heeft dezelfde?
Kom etto... jij roggelt een busje, ik beuk de deur daar wel in
Weet ik niet, ben daar nooit binnen geweest! Maar benedenbuur heeft ze met stomme vaasjes eropquote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die heeft dezelfde?
Kom etto... jij roggelt een busje, ik beuk de deur daar wel in
Dan baal je als je hoort dat je bovenbuuf pauwen heeftquote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:27 schreef jerney het volgende:
[..]
Weet ik niet, ben daar nooit binnen geweest! Maar benedenbuur heeft ze met stomme vaasjes erop
jij oudquote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:22 schreef jerney het volgende:
[..]
Was lastig om mijn ouwe armpje stil te houden met m’n sfeerlampjes
Hij was zelf zo stom om een verdieping lager te gaan wonenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dan baal je als je hoort dat je bovenbuuf pauwen heeft
Tot je ziet dat de bovenbuurman glittereenhoorns heeft.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dan baal je als je hoort dat je bovenbuuf pauwen heeft
HEEFT HIJ NIET! VERDIENT HIJ NIET!quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tot je ziet dat de bovenbuurman glittereenhoorns heeft.
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja nu ik je aflevering heb gezien wel ja
De aanhanger is gereed, kom er NU aanquote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:33 schreef jerney het volgende:
[..]
Nog een pauwtje dan
[ link | afbeelding ]
Dit is wel briljant vet!quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:33 schreef jerney het volgende:
[..]
Nog een pauwtje dan
[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De aanhanger is gereed, kom er NU aan
Das inderdaad niet jong meerquote:
Ja hequote:
zeer nicequote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:33 schreef jerney het volgende:
[..]
Nog een pauwtje dan
[ link | afbeelding ]
Standaarddeur van de Praxis erin en zelf een oenige pauw erop tekenen.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:35 schreef Ygritte het volgende:
Als je ooit gaat verhuizen... deuren.... welke deuren, nee hoor toen ik hier kwam wonen zaten er geen deuren in....
Nee dan zou ik het wel directer vragenquote:
Ja! Mensen vragen me vaak waarom ik niet terug ben gekomen naar Nederland. Dit is echt wel één van de redenen. Daar kan ik echt niet zo wonenquote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Standaarddeur van de Praxis erin en zelf een oenige pauw erop tekenen.
Vive la Belgiquequote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:37 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja! Mensen vragen me vaak waarom ik niet terug ben gekomen naar Nederland. Dit is echt wel één van de redenen. Daar kan ik echt niet zo wonen
'Waarom ben je naar België verhuisd?'quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:37 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja! Mensen vragen me vaak waarom ik niet terug ben gekomen naar Nederland. Dit is echt wel één van de redenen. Daar kan ik echt niet zo wonen
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:35 schreef Ygritte het volgende:
Als je ooit gaat verhuizen... deuren.... welke deuren, nee hoor toen ik hier kwam wonen zaten er geen deuren in....
quote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Standaarddeur van de Praxis erin en zelf een oenige pauw erop tekenen.
Hahaha nouja ik woonde hier al een jaar of tien en had een baan enzoquote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Waarom ben je naar België verhuisd?'
'Ja dat huis had zo'n leuke deur'
Ja nu verpest je het weerquote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:39 schreef jerney het volgende:
[..]
Hahaha nouja ik woonde hier al een jaar of tien en had een baan enzo
Of gewoon een vretende T-Rex.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:39 schreef jerney het volgende:
[..]Ze waren wel te lui voor een plaatsbeschrijving
[..]
[..]Ik kan dit!!!! Nouja het tweede deel
Alleen als die straks groot is eet die meer vlees dan jijquote:
dat betwijfel ikquote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen als die straks groot is eet die meer vlees dan jij
Foqueville housewarming.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:41 schreef Koen66 het volgende:
mooi hoor @:jerney, tijd voor een KSC keuring als het weer mag
Crusher of dreams! At your servicequote:
ja doeiii dan gaan jullie er met mijn deuren vandoorquote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:41 schreef Koen66 het volgende:
mooi hoor @:jerney, tijd voor een KSC keuring als het weer mag
upgrade!!!quote:
Heb je nu US getekend?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zat al helemaal met dit soortig in mijn hoofd met je 'oenige pauw'![]()
[ afbeelding ]
Denk dat Jerney hier haar best voor moet doen. Mooier mag namelijk niet anders is het niet oenig....
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Denk dat Jerney hier haar best voor moet doen. Mooier mag namelijk niet anders is het niet oenig....
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is serieus mijn niveauquote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Same difference.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dan had het een paradijsvogel moeten zijn
Klinkt meer alsof je de potentiële koper wilt aanranden ipv het huis te verkopenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:48 schreef UitStraling het volgende:
Valt echt niet op als je de deuren daarmee verwisseld ook, beetje appeltaartgeur in huis sprayen, zwoel muziekje op, lichten dimmen en knoopje los.......even tekenen voor de overdracht en klaar.
Hmm...quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt meer alsof je de potentiële koper wilt aanranden ipv het huis te verkopen
Lipjes getuit, borstjes vooruit!quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:48 schreef UitStraling het volgende:
Valt echt niet op als je de deuren daarmee verwisseld ook, beetje appeltaartgeur in huis sprayen, zwoel muziekje op, lichten dimmen en knoopje los.......even tekenen voor de overdracht en klaar.
Heb je wel pauwendeurenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt meer alsof je de potentiële koper wilt aanranden ipv het huis te verkopen
Ja links of rechts, dat staat vrij duidelijk vermeld in de vraag.quote:
Alles stijf rechts behalve bestek, die draai ik om.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dingen met je handen doen![]()
schrijven/tekenen/knippen/vorken/messen rest hoef ik niet te weten
Ik mot geen pauwdeuren ...quote:
Hier hebben ze rechtshandigheid op jonge leeftijd er doorheen gedruktquote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben linkshandig met rechtsquote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alles stijf rechts behalve bestek, die draai ik om.
saai hoorquote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alles stijf rechts behalve bestek, die draai ik om.
In een open keuken past sowieso geen deurquote:
Ik links schrijven, rechts knippen, links met mes brood smeren en rechts met mes avond etenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier hebben ze rechtshandigheid op jonge leeftijd er doorheen gedrukt
Speciaal Adviseur "Ontregel de Zorg"quote:
met welke hand gooi je een bal?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik links schrijven, rechts knippen, links met mes brood smeren en rechts met mes avond eten![]()
Ah erebaantje dusquote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Speciaal Adviseur "Ontregel de Zorg"
Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Ontregelen van haar carrière is haar ook vrij goed gelukt.
Heb altijd het idee dat dit gedrag er met een stok in is geslagen.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:55 schreef bitterbal het volgende:
Een fant die een fantengrapje maakt
https://9gag.com/gag/ajm5r1p
Kan beide, maar links denk ik beter. Dominante oog is ook links.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
met welke hand gooi je een bal?
Hmm denk bij deze niet. Onder in de comments staat ook dat fanten humor hebben en er is ook uit onderzoek gebleken dat fanten mensen schattig vindenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb altijd het idee dat dit gedrag er met een stok in is geslagen.
Uit eten aan krappe tafels.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan krijg je ook altijd commentaar met uit eten aan krappe tafels?
Daar loop ik dus ook altijd mee te klungelen en dan doe ik maar hetgeen wat het meest voor de hand ligt of 'zoals het hoort'quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bij bepaalde sporten moet ik altijd uitvinden of ik daar links- of rechtshandig ben
Dit stemt mij tevreden en content.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmm denk bij deze niet. Onder in de comments staat ook dat fanten humor hebben en er is ook uit onderzoek gebleken dat fanten mensen schattig vinden
Zitten die ook gifjes van mensen naar elkaar te sturen zoals wij dat met kittens doen?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmm denk bij deze niet. Onder in de comments staat ook dat fanten humor hebben en er is ook uit onderzoek gebleken dat fanten mensen schattig vinden
Pfttt nou zeg.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:57 schreef shiitake het volgende:
[..]
Uit eten aan krappe tafels.![]()
Ik verlang ernaar.
![]()
Commentaar niet echt dat ik me kan herinneren, maar wel lastig ja.
vergeleken met sommige huidige gekkies was ze zo gek nog nietquote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:53 schreef jerney het volgende:
[..]
GawdDat gekkie was ik helemaal vergeten
Ja denk dat de touchscreens nog niet geschikt zijn voor slurvenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zitten die ook gifjes van mensen naar elkaar te sturen zoals wij dat met kittens doen?
Ga ik NU uitproberen.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja denk dat de touchscreens nog niet geschikt zijn voor slurvenanders zouden ze dat doen
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoveel verschil kan dat nooit zijn
Soms is het wel hilarisch; soms ook wel handig.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Daar loop ik dus ook altijd mee te klungelen en dan doe ik maar hetgeen wat het meest voor de hand ligt of 'zoals het hoort'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |