SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat mag niet, maar verder puik ideequote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik dakloos was zou ik elk dag een keer bloed geven
Ik heb geen contacten dus ze kunnen ook niet wisselenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:42 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Bloed geven is het leukst na een kalenderjaar van veel wisselende contacten.
Dat wilde ik ook doen maar Fles had commentaar op de budaddy topicsquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Budaddy en de bloederige bende had wel fraai geweest
O jaquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook doen maar Fles had commentaar op de budaddy topics
En daar doe jij wat op uit?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zal een Karzadaddytopic openen de volgende keer.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:45 schreef Karzai het volgende:
ik ook buddady is niet de enige zijn meer waardevolle users
Fles was daar heul niet de eerste laat staan de enige in overigensquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Karzaddyquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zal een Karzadaddytopic openen de volgende keer.
i will nevwer be a daddyquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zal een Karzadaddytopic openen de volgende keer.
Maar naar jou luistert ze, Flesquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fles was daar heul niet de eerste laat staan de enige in overigens
Ja ja!quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar naar jou luistert ze, Fles
Ik hou van de budaddy topicsquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |