SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat mag niet, maar verder puik ideequote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik dakloos was zou ik elk dag een keer bloed geven
Ik heb geen contacten dus ze kunnen ook niet wisselenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:42 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Bloed geven is het leukst na een kalenderjaar van veel wisselende contacten.
Dat wilde ik ook doen maar Fles had commentaar op de budaddy topicsquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Budaddy en de bloederige bende had wel fraai geweest
O jaquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook doen maar Fles had commentaar op de budaddy topics
En daar doe jij wat op uit?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zal een Karzadaddytopic openen de volgende keer.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:45 schreef Karzai het volgende:
ik ook buddady is niet de enige zijn meer waardevolle users
Fles was daar heul niet de eerste laat staan de enige in overigensquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Karzaddyquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zal een Karzadaddytopic openen de volgende keer.
i will nevwer be a daddyquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zal een Karzadaddytopic openen de volgende keer.
Maar naar jou luistert ze, Flesquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fles was daar heul niet de eerste laat staan de enige in overigens
Ja ja!quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar naar jou luistert ze, Fles
Ik hou van de budaddy topicsquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
stamcellen doneren waarvoor?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:48 schreef jerney het volgende:
Ohja ik moet nog eens stamcellen doneren.Is voor indo’s tricky...
Nu is het wachten tot ie me naar de keuken stuurt om bier te halen en snacks in de airfryer te gooien.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar naar jou luistert ze, Fles
Bekende FOK!kerquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Het kranten artikel met mij en een andere vader zijn interview is het meest bekeken artikel in de plaatselijke krant.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |