SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat mag niet, maar verder puik ideequote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik dakloos was zou ik elk dag een keer bloed geven
Ik heb geen contacten dus ze kunnen ook niet wisselenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:42 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Bloed geven is het leukst na een kalenderjaar van veel wisselende contacten.
Dat wilde ik ook doen maar Fles had commentaar op de budaddy topicsquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Budaddy en de bloederige bende had wel fraai geweest
O jaquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook doen maar Fles had commentaar op de budaddy topics
En daar doe jij wat op uit?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zal een Karzadaddytopic openen de volgende keer.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:45 schreef Karzai het volgende:
ik ook buddady is niet de enige zijn meer waardevolle users
Fles was daar heul niet de eerste laat staan de enige in overigensquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Karzaddyquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zal een Karzadaddytopic openen de volgende keer.
i will nevwer be a daddyquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zal een Karzadaddytopic openen de volgende keer.
Maar naar jou luistert ze, Flesquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fles was daar heul niet de eerste laat staan de enige in overigens
Ja ja!quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar naar jou luistert ze, Fles
Ik hou van de budaddy topicsquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
stamcellen doneren waarvoor?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:48 schreef jerney het volgende:
Ohja ik moet nog eens stamcellen doneren.Is voor indo’s tricky...
Nu is het wachten tot ie me naar de keuken stuurt om bier te halen en snacks in de airfryer te gooien.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar naar jou luistert ze, Fles
Bekende FOK!kerquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Het kranten artikel met mij en een andere vader zijn interview is het meest bekeken artikel in de plaatselijke krant.![]()
![]()
D66 zou jou als K66 toch moeten aansprekenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:52 schreef Koen66 het volgende:
Echt serieus, die D'666 reclame de hele tijd
De hele stad hangt vol met plakaten maar ik heb mijn keus gemaaktquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:52 schreef Koen66 het volgende:
En biljetjes te strijken.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nu is het wachten tot ie me naar de keuken stuurt om bier te halen en snacks in de airfryer te gooien.
Komt door die rare mensen op fok die er de hele tijd over pratenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:52 schreef Koen66 het volgende:
Bv voor mensen met leukemie. Voor bepaalde groepen is een donor vinden veel lastiger, waaronder Indo’s.quote:
Ik voel de priemende ogen uit elk donker steegje naar mij kijken, gesprekken vallen stil als ik langsloop. Boze tongen beweren dat ik de slachter van 1978 ben. Kinderen beginnen spontaan te huilen.quote:
wel een voordeel van nachtdienst morgen: kan een beetje de uitslagen volgen.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
De hele stad hangt vol met plakaten maar ik heb mijn keus gemaakt
elke avond drie uur verkiezings gelul op de np01 en radio 1
Komt omdat je hier post onder de naam Koen66quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:52 schreef Koen66 het volgende:
Leukemie? Nou leukistnie.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:54 schreef jerney het volgende:
[..]
Bv voor mensen met leukemie. Voor bepaalde groepen is een donor vinden veel lastiger, waaronder Indo’s.
Op de tv bedoel ikquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komt omdat je hier post onder de naam Koen66
quote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tv reclames zijn op je surfgedrag en gesprekken in huis afgesteld, dat weet je toch wel
Oh nee dat doe ik zelf, beter voor de stappentellerquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nu is het wachten tot ie me naar de keuken stuurt om bier te halen en snacks in de airfryer te gooien.
Ja dat zal bestquote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ken wel wat leuke discussies daarover
Wilders toch?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Thierry is toch ook half Indo?
Ben jij haar/zijn vriendin toevallig?
Kweenie? Has hell frozen over?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Thierry is toch ook half Indo?
Ben jij haar/zijn vriendin toevallig?
Oeiquote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:08 schreef jerney het volgende:
[..]
Allebei geloof ik. Indo’s zijn ook wel wat vatbaar om patriotgekkie te worden.
Ik moet nog 10 min, dit is best interessantquote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
En waarom heb ik hier net een kwartier naar zitten kijken?![]()
Ben benieuwd wat je krijgtquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:08 schreef jerney het volgende:
[..]
Ehhh... ik weet zelf nog niet hoe of wat. Alleen dat ik 4,99 heb gedokt en ik morgen mag ophalen.
Fingers crossed dat het niet al te eng is
Mja je woont wel in België waar ze soms een wat 'bijzondere' smaak hebben.quote:
* jerney begint te paniekerenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja je woont wel in België waar ze soms een wat 'bijzondere' smaak hebben.
Krijg je straks gewoon een kilootje kipfiletblokjesquote:
Hahahahahaquote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijg je straks gewoon een kilootje kipfiletblokjes
*zit klaar voor de aflevering*quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:07 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja dat zal best
Lekker soebatten op de pasar malam
Ik hoop stiekem eigenlijk op een kiekenkarkas die je vervolgens vijf dagen gaat koken in een horrorpannetje soepquote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:22 schreef jerney het volgende:
[..]
Hahahahaha
Ik weet niet of ik dan opgelucht ga zijn of juist teleurgesteld.
Omg ik ooooooookquote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem eigenlijk op een kiekenkarkas die je vervolgens vijf dagen gaat koken in een horrorpannetje soep
quote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:38 schreef jerney het volgende:
[..]
Oh oeps
Ik werd afgeleid met eten ballie
nou was niet om af te lossen maar ze stond gewoon op het rooster. ze was er om half 7quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:39 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Hoe laat was je collega er om je af te lossen nou
Oeh met hoe wat waar? Ik had laatst met hele paddenstoelenpakketten gemaakt... die was ook nicequote:
jezus 2 uur te laat, zei de manager dar niks van? krijg je toch wel betaald he die extra uren of in vrije tijd terug?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou was niet om af te lossen maar ze stond gewoon op het rooster. ze was er om half 7
Oh nooooquote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ik heb extra snel naar huis gelopen
Hope so! Laatste batch was niet gelukt wat vieze drildinges betreftquote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het mooiste geluidje ter wereld weer
Dat heet collegiaal dan tochquote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
jezus 2 uur te laat, zei de manager dar niks van? krijg je toch wel betaald he die extra uren of in vrije tijd terug?
nee ik moest sowieso werken. Maar vanaf 1500 zouden we met zijn 2-en staanquote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
jezus 2 uur te laat, zei de manager dar niks van? krijg je toch wel betaald he die extra uren of in vrije tijd terug?
Okequote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:43 schreef jerney het volgende:
[..]
Oh nooooIk zal kijken of het lukt met m’n lampjes
Hoeveel peeps mogen er bij jullie straks in?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ik moest sowieso werken. Maar vanaf 1500 zouden we met zijn 2-en staan
genoeg zegt management :pquote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoeveel peeps mogen er bij jullie straks in?
Ze moest hoe laat beginnen?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou was niet om af te lossen maar ze stond gewoon op het rooster. ze was er om half 7
Circus Simpie & Sampiequote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:46 schreef bitterbal het volgende:
Ja de jongen die altijd te laat is en meeste valse beloftes maakt heeft vandaag promotie gemaakt. Hij is nu onze storemanager
Ah ik moet eerst verder lezenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ik moest sowieso werken. Maar vanaf 1500 zouden we met zijn 2-en staan
Zijn blinde narwals extra hongerig, ja?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:47 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben acht worsten aan het bakken, gvd honger als een blinde narwal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |