tettenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 18:52 schreef Paul het volgende:
Ik ga kijken met @:freshfruit @:moira @:ToT @:dotteke @:DW457
Want Splinter doet ook mee in dit debat!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Ik ben ook van de partij!quote:Op dinsdag 16 maart 2021 18:52 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Heeee je mag mijn avatar overnemen als je wilt! Die is namelijk echt gaafquote:
Thanks voor de reminderquote:Op dinsdag 16 maart 2021 18:52 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Thierry stuurt -verrassing- zijn kat.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 18:40 schreef Mikeytt het volgende:
Liane den Haan wordt echt volledig verpletterd denk ik..
Ben benieuwd naar Esther Ouwehand vs Thierry
Haha hij is beter maar ik hou het wel bij deze, geen zin om weer te veranderenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 18:59 schreef Paul het volgende:
[..]
Heeee je mag mijn avatar overnemen als je wilt! Die is namelijk echt gaaf
Omdat die op het moment van organseren nog op 0 stond.quote:
Gewoon op stemmen of doe je dat al?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:10 schreef Viesdik het volgende:
Hoop dat mevrouw van Splinter ook een zeteltje binnenkopt...
omdat ik haar gewoon zo leuk vind
madquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:10 schreef Momo het volgende:
Geen Volt zelfs bij de kleine partijen maar wel Henk Krol?
Zit al in de kamer.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:10 schreef Momo het volgende:
Henk Krol zat al in de kamerquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:10 schreef Momo het volgende:
Je gaat je keuze toch niet baseren op 1 punt?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je mag niet van mening veranderen in welk punt je het belangrijkst vindt?
Nee, ik stem niet omdat leuk gezichtjequote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:10 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Gewoon op stemmen of doe je dat al?
Ja, de line-up is al 2 weken bekend. Toen stond Volt nog op 0.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:10 schreef Momo het volgende:
Zetelrovers werden in eerste instantie hoger gepeild.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:10 schreef Momo het volgende:
Ik vind het ook vreemde keuzes, maar blijkbaar zijn de partijen al best een tijd geleden gekozen.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:10 schreef Momo het volgende:
Ze is 1 van de betere kamerleden en heeft een goed programma (wel een hoop tekst om doorheen te komen).quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:11 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Nee, ik stem niet omdat leuk gezichtje
Ik zat de NSDAP te overwegen.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:12 schreef H0D3NPYL het volgende:
Op een internetforum een UI nemen van het logo van een partij
Yep. Gaan last moment toch D66 stemmen.quote:
ik vind de nummer 2 van splinter een kutquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:12 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Ze is 1 van de betere kamerleden en heeft een goed programma (wel een hoop tekst om doorheen te komen).
Ze heeft ook flinke meloenen.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:11 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Nee, ik stem niet omdat leuk gezichtje
Je kan prima je keuze baseren op 1 punt, bijvoorbeeld economie, of immigratie, of pro/anti Europa. Als dat punt heel goed bij 1 partij vertegenwoordigd wordt en bij anderen niet, en het is belangrijk voor je, dan doe je dat. Dat jij dat niet doet maakt het niet onlogisch.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:11 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Je gaat je keuze toch niet baseren op 1 punt?![]()
En dan ook nog eens switchen naar compleet de andere kant van het spectrum. Ik vind dat nogal..... bijzonder.
In eerste instantie, kan uiteindelijk wel het doel zijn als de EU niet hervormd.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:13 schreef Vasilevski het volgende:
Joost werd lid van een partij die altijd voor Nexit was, is nu met zijn eigen partij tegen Nexit.
Die haalt het toch niet, maar wel goed om Femke-Merel in de kamer te houden.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:13 schreef Viesdik het volgende:
[..]
ik vind de nummer 2 van splinter een kut
Extreemquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:15 schreef Mikeytt het volgende:
Splinter... Een soort extreme SP... moet je toch niet willen.
PARDON???????????quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:15 schreef Mikeytt het volgende:
Splinter... Een soort extreme SP... moet je toch niet willen.
Ja ik ben hier nog niet echt enthousiast over.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat een ongemakkelijke setting
Als de opkomst goed is hebben ze er ook wel eens 2quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:17 schreef Mikeytt het volgende:
SGP gaat elke verkiezing tot in de oneindigheid denk ik met 3 zetels zitten.
FVD ook welquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:17 schreef maxi-mus het volgende:
Volt heeft denk ik wel de beste campagne achter de rug naast de D66.
quote:
Die gaan de D66 leegetenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:18 schreef Mikeytt het volgende:
Volt 3 zetels? Wel erg ambitieus denk ik
1 met gelukquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:18 schreef Mikeytt het volgende:
Volt 3 zetels? Wel erg ambitieus denk ik
Anderom denk ik.quote:
Laurens was bij Nieuwsuur ook sterk. Zeker in acht nemende dat het nog een relatief onervaren politicus is.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:18 schreef Vasilevski het volgende:
Volt, schijnt dat maar 15% van Nederland van die lijsttrekker gehoord heeft. Kun je veel over zeggen maar dat zijn dus wel mensen die echt op programma stemmen en niet op de poppetjes.
Sjerry durfde nietquote:
"kon het niet halen"quote:
Baudet durfde niet.quote:
Die Dassen komt sowieso erg goed over vind ik. Denk dat hij een uitstekend politicus zal zijn. Alleen de partij spreekt me wat minder aan. Beetje naïef en ben niet zo’n eurofiel (wel pro Europa).quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:20 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Laurens was bij Nieuwsuur ook sterk. Zeker in acht nemende dat het nog een relatief onervaren politicus is.
Ja klopt. Een van de burgerinsprekers was er speciaal voor hem.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:21 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Oh ja dit zou de eerste keer zijn dat ze elkaar weer in levende lijve zien zei Joost laatst.
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:10 schreef Viesdik het volgende:
Hoop dat mevrouw van Splinter ook een zeteltje binnenkopt...
omdat ik haar gewoon zo leuk vind
wel als je een degelijk politicus zou zijnquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:22 schreef 3rr0r het volgende:
Als Thierry daar gaat zitten krijg je alle poppetjes plus presentator tegen je, valt geen winst te halen
gewoon inbellen om een vraag te stellenquote:
Ach stel dat D66 ten onder gaat en Volt al hun zetels zou innemen. Dan is lid worden van Volt weinig moeite.quote:
Deze manquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:22 schreef Viesdik het volgende:
[..]
gewoon inbellen om een vraag te stellen
en dan gewoon live vragen of je d'r mag batsen________!
Betrouwbaar overkomenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:23 schreef Pino112 het volgende:
Moesten de dames verplicht in blauw ofzo?
2 halen 1 betalenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:23 schreef Pino112 het volgende:
Zo te zien krijgt ieder zijn eigen clash. Nu zijn Henk en de dames aan de beurt.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:22 schreef 3rr0r het volgende:
Als Thierry daar gaat zitten krijg je alle poppetjes plus presentator tegen je, valt geen winst te halen
Als je uit mag praten bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:22 schreef Moira het volgende:
[..]
wel als je een degelijk politicus zou zijn
alle mannen zitten ook in het zwartquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:23 schreef Pino112 het volgende:
Aan het feesten met Johan Vleminxquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waar is partij Wij Zijn Nederland
Elkaar niet uit laten praten is een beetje inherent aan zowel praatprogramma's als politiek en altijd even schijtirritantquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:25 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Als je uit mag praten bijvoorbeeld?
Denk het niet, zit wel een divers gezelschap. Henkie, SGP, die hebben geen hekel aan hem. Eerdmans zou denk ik ook geen ouwe shit oprakelen.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:22 schreef 3rr0r het volgende:
In de gevangenisquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waar is partij Wij Zijn Nederland
Inderdaad.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:26 schreef nostra het volgende:
Zien er beide goed uit voor hun leeftijd.
Ik wist 90% zeker dat ik Pvda ging stemmen, maar sinds gisteren twijfel ik nu over Splinter.quote:
Elke keer dat Baudet zijn mond open trekt, verliest hij zwevende kiezers. Zijn mond houden lijkt me dus inderdaad zeer verstandig.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:26 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Denk het niet, zit wel een divers gezelschap. Henkie, SGP, die hebben geen hekel aan hem. Eerdmans zou denk ik ook geen ouwe shit oprakelen.
Vraag me af of Baudet nu in Den Haag nog loopt te roepen dat hij zijn medestanders daar zo tof vindt dat hij de NOS lekker impulsief heeft laten zitten. Allemaal heel geinig maar er zijn ook mensen die op tv kijken en mensen die zweven zoals die moeder.
Ik voor 9Kquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:26 schreef Viesdik het volgende:
50 plus is toch ook best wel een milf hoor..
ik zou haar nog best doen voor 10k
Trotsquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:27 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik wist 90% zeker dat ik Pvda ging stemmen, maar sinds gisteren twijfel ik nu over Splinter.
STEM OP SPLINTER EN JE KRIJGT BERGENS GELD EN JE LEVEN ZAL VOOR ALTIJD GELUKKIG ZIJNquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:27 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik wist 90% zeker dat ik Pvda ging stemmen, maar sinds gisteren twijfel ik nu over Splinter.
Ja heb vorige keer ook PvdD gestemd.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:27 schreef Moira het volgende:
[..]
TrotsIk heb altijd PvdD gestemd maar nu Splinter omdat ik wil dat Femke Merel d'r zetel houdt
Er zijn er op zich 'maar' ~70.000 nodig voor een zetel, misschien iets meer als de opkomst hoger is. Dus da's wel te doenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:29 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja heb vorig jaar ook PvdD gestemd.
Ben alleen een beetje bang voor 'weggegooide stem' ding.
Heb vandaag ook de knoop doorgehakt, Splinter voor mij.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:27 schreef Guanabana het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:30 schreef Gehrman het volgende:
Hopelijk krijgt Syl een zeteltje. Dat wordt 4 jaar entertainment
De debatten zijn bij de grote partijen straksquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Saai zo zonder debat. Iedereen kan gewoon z'n politieke praatje doen
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:30 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Heb vandaag ook de knoop doorgehakt, Splinter voor mij.
Zo'n type waarvan je direct ziet dat ze niet deugt als je in die kille ogen kijkt, zonder haar verder te kennen.quote:
Ze is al gepeild op 1 zetel dus het is mogelijk!quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:29 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja heb vorige keer ook PvdD gestemd.
Ben alleen een beetje bang dat het een weggegooide stem gaat zijn...
nog een debat zo??quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De debatten zijn bij de grote partijen straks
Ach ze is wel zo aardig die vreselijke partij eigenhandig de nek om te draaienquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:31 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Zo'n type waarvan je direct ziet dat ze niet deugt als je in die kille ogen kijkt, zonder haar verder te kennen.
Ze is wel mooi voor haar leeftijd, dat wel.
Vervuilt het landschap ook totaal niet, iedereen zou zo'n ding wel in de achtertuin willen.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:33 schreef Ryan3 het volgende:
Ja, en hij wil heel NL volplempen met kerncentrales....
Prima sokjes.quote:
Nee die is van boord gevallenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:34 schreef superniger het volgende:
Leeft die lekkere dame van de piratenpartij nog?
ancilla? leeft zij nog?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:34 schreef superniger het volgende:
Dat is het logo van bij1.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:35 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Ik zie het nu pas.
Zijn dat de kleuren van zijn clubje? Ja Joost, clubje inderdaad ja.
Nee die is gekielhaald.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:34 schreef superniger het volgende:
Kan je deze spam niet gewoon in het Splintertopic houden? Dat heeft echt niks met dit debat te maken.quote:
Terecht.. Extra spreektijd voor Esther Ouwehandquote:
Hoop echt dat er eens vuurwerk komt. De RTL en NOS-devatten waren echt slaapverwekkend. Links kust elkaars kont en rechts blijft hangen in soundbites. Wilders VS Rutte deed een debat uit 2010 over. Gaaaaaapquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Na journaal komt een lange sessie met de grote partijen
Denk niet dat de gemiddelde SGP stemmer trots is dat je dat woord zomaar gebruikt!!quote:
Rebekka Timmerquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:35 schreef superniger het volgende:
Wie
[..]
Wie Is deze dame? Heeft ze insta?
Niet mijn probleemquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:37 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Denk niet dat de gemiddelde SGP stemmer trots is dat je dat woord zomaar gebruikt!!
Dame. Haha.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:35 schreef superniger het volgende:
Wie
[..]
Wie Is deze dame? Heeft ze insta?
De enige website die toegankelijk is voor dove mensen *quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:39 schreef Vasilevski het volgende:
Ik zit even te kijken op de site van BIJ1 om te kijken of ik op Quinsy, Rebekka, Kutheks of Jerry Airfryer moet stemmen, maar ik denk dat er iets misgaat met mijn browser:
[ afbeelding ]
Gek, ik dacht altijd dat hij een page-pakje, muts met veer, gouden oorringen en lippenstift droeg.
huhhhquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:39 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Bedankt, twijfel weggenomen. Ik stem GEEN Splinter.
Ik kijk ook! Azarkan doet het weer heel erg goed! Wat een mooie kerelquote:
Dat ook, maar op basis van klimaat was dat wel te verwachtenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:41 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik kijk ook! Azarkan doet het weer heel erg goed! Wat een mooie kerel
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:42 schreef maxi-mus het volgende:
Koertgod staat hier ook op de lijst.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |