tettenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 18:52 schreef Paul het volgende:
Ik ga kijken met @:freshfruit @:moira @:ToT @:dotteke @:DW457
Want Splinter doet ook mee in dit debat!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Ik ben ook van de partij!quote:Op dinsdag 16 maart 2021 18:52 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Heeee je mag mijn avatar overnemen als je wilt! Die is namelijk echt gaafquote:
Thanks voor de reminderquote:Op dinsdag 16 maart 2021 18:52 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Thierry stuurt -verrassing- zijn kat.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 18:40 schreef Mikeytt het volgende:
Liane den Haan wordt echt volledig verpletterd denk ik..
Ben benieuwd naar Esther Ouwehand vs Thierry
Haha hij is beter maar ik hou het wel bij deze, geen zin om weer te veranderenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 18:59 schreef Paul het volgende:
[..]
Heeee je mag mijn avatar overnemen als je wilt! Die is namelijk echt gaaf
Omdat die op het moment van organseren nog op 0 stond.quote:
Gewoon op stemmen of doe je dat al?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:10 schreef Viesdik het volgende:
Hoop dat mevrouw van Splinter ook een zeteltje binnenkopt...
omdat ik haar gewoon zo leuk vind
madquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:10 schreef Momo het volgende:
Geen Volt zelfs bij de kleine partijen maar wel Henk Krol?
Zit al in de kamer.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:10 schreef Momo het volgende:
Henk Krol zat al in de kamerquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:10 schreef Momo het volgende:
Je gaat je keuze toch niet baseren op 1 punt?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je mag niet van mening veranderen in welk punt je het belangrijkst vindt?
Nee, ik stem niet omdat leuk gezichtjequote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:10 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Gewoon op stemmen of doe je dat al?
Ja, de line-up is al 2 weken bekend. Toen stond Volt nog op 0.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:10 schreef Momo het volgende:
Zetelrovers werden in eerste instantie hoger gepeild.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:10 schreef Momo het volgende:
Ik vind het ook vreemde keuzes, maar blijkbaar zijn de partijen al best een tijd geleden gekozen.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:10 schreef Momo het volgende:
Ze is 1 van de betere kamerleden en heeft een goed programma (wel een hoop tekst om doorheen te komen).quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:11 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Nee, ik stem niet omdat leuk gezichtje
Ik zat de NSDAP te overwegen.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:12 schreef H0D3NPYL het volgende:
Op een internetforum een UI nemen van het logo van een partij
Yep. Gaan last moment toch D66 stemmen.quote:
ik vind de nummer 2 van splinter een kutquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:12 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Ze is 1 van de betere kamerleden en heeft een goed programma (wel een hoop tekst om doorheen te komen).
Ze heeft ook flinke meloenen.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:11 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Nee, ik stem niet omdat leuk gezichtje
Je kan prima je keuze baseren op 1 punt, bijvoorbeeld economie, of immigratie, of pro/anti Europa. Als dat punt heel goed bij 1 partij vertegenwoordigd wordt en bij anderen niet, en het is belangrijk voor je, dan doe je dat. Dat jij dat niet doet maakt het niet onlogisch.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:11 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Je gaat je keuze toch niet baseren op 1 punt?![]()
En dan ook nog eens switchen naar compleet de andere kant van het spectrum. Ik vind dat nogal..... bijzonder.
In eerste instantie, kan uiteindelijk wel het doel zijn als de EU niet hervormd.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:13 schreef Vasilevski het volgende:
Joost werd lid van een partij die altijd voor Nexit was, is nu met zijn eigen partij tegen Nexit.
Die haalt het toch niet, maar wel goed om Femke-Merel in de kamer te houden.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:13 schreef Viesdik het volgende:
[..]
ik vind de nummer 2 van splinter een kut
Extreemquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:15 schreef Mikeytt het volgende:
Splinter... Een soort extreme SP... moet je toch niet willen.
PARDON???????????quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:15 schreef Mikeytt het volgende:
Splinter... Een soort extreme SP... moet je toch niet willen.
Ja ik ben hier nog niet echt enthousiast over.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat een ongemakkelijke setting
Als de opkomst goed is hebben ze er ook wel eens 2quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:17 schreef Mikeytt het volgende:
SGP gaat elke verkiezing tot in de oneindigheid denk ik met 3 zetels zitten.
FVD ook welquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:17 schreef maxi-mus het volgende:
Volt heeft denk ik wel de beste campagne achter de rug naast de D66.
quote:
Die gaan de D66 leegetenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:18 schreef Mikeytt het volgende:
Volt 3 zetels? Wel erg ambitieus denk ik
1 met gelukquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:18 schreef Mikeytt het volgende:
Volt 3 zetels? Wel erg ambitieus denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |