abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 16 maart 2021 @ 18:14:27 #1
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198533506



Operation Lockstep, Rockefeller foudation
PDF: https://www.ourgreatawake(...)ads/2020/05/FTID.pdf
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Cal @ Off-Guardian wrote:
'Bodily autonomy is so 20th century
Forget how you feel; if you feel well, or unwell is not for you to decide. You do not know yourself
Big Pharma shall test you and decide if you are unwell or not. If you feel healthy but the test says you are positive - then you shall be declared unwell'

'In a genuine pandemic, this constant mental battering would be superfluous. If the Black Death were raging outside my door, government would know full well that they didn't have to fork out millions to convince me to stay inside; more likely, they would have to pay me to leave the house.' - Gillian Dymond

https://off-guardian.org/2020/12/13/why-this-campaign-of-terror/



En hier verder:
Paar dagen rond de eerste lockdown....
Probably covering their arses.

Status of COVID-19
https://www.gov.uk/guidan(...)d#status-of-covid-19
As of 19 March 2020, COVID-19 is no longer considered to be a high consequence infectious diseases (HCID) in the UK.

The 4 nations public health group made an interim recommendation in January 2020 to classify COVID-19 as an HCID. This was based on consideration of the UK criteria about the virus and the disease with information available during the early stages of the outbreak. Now that more is known about COVID-19, the public health bodies in the UK have reviewed the most up to date information about COVID-19 against the UK criteria. They have determined that several features have now changed; in particular, more information is available about mortality rates (low overall), and there is now greater clinical awareness and a specific and sensitive laboratory test, the availability of which continues to increase.

The Advisory Committee on Dangerous Pathogens (ACDP) is also of the opinion that COVID-19 should no longer be classified as an HCID.

Definition of
In the UK, a high consequence infectious disease (HCID) is defined according to the following criteria:
- acute infectious disease
- typically has a high case-fatality rate
- may not have effective prophylaxis or treatment
- often difficult to recognise and detect rapidly
- ability to spread in the community and within healthcare settings
- requires an enhanced individual, population and system response to ensure it is managed effectively, efficiently and safely

Originele OP:

(bron:RIVM)





twitter



Alleen mietjes dragen mondmaskers


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

The show must go on folks!

[ Bericht 4% gewijzigd door controlaltdelete op 17-03-2021 13:53:28 ]
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 16 maart 2021 @ 18:17:23 #2
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_198533560
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 18:13 schreef devlinmr het volgende:

[..]

En jij hebt DE waarheid?
Niet alle aspecten van de waarheid heb ik reeds in kaart.

Het is in ieder geval erg ver weg van die dagelijkse poppenkast die we voorgeschoteld krijgen. Dus kindertjes, geloof niet alles wat jan Klaassen en Katrijn zeggen.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_198533593
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 18:17 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Niet alle aspecten van de waarheid heb ik reeds in kaart.

Het is in ieder geval erg ver weg van die dagelijkse poppenkast die we voorgeschoteld krijgen. Dus kindertjes, geloof niet alles wat jan Klaassen en Katrijn zeggen.
En wat heb je allemaal al in kaart
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198533707
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 15:39 schreef devlinmr het volgende:

[..]

ja maar

We weten allemaal dat de kwaadaardige elite, de promotors van Agenda-21 en de Great Reset (‘Build Back Better’ – X.), altijd al van plan zijn geweest om tussen de 90% en 95% van de wereldbevolking te doden.

Was leuk zolang het duurde zal ik dan maar zeggen
Wie is 'we' ?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 16 maart 2021 @ 18:25:41 #5
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_198533719
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 18:18 schreef devlinmr het volgende:

[..]

En wat heb je allemaal al in kaart
Dat er een crisis van "ongekende omvang" is gecreerd om bepaalde ontwikkelingen te bespoedigen, en waardoor bepaalde doelstellingen voor blijvende macht en marktaandeel van de gevestigde orde gehaald worden.

Investeringen in de toekomst van de globale elite.

Er wordt een monopolie gecreerd.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_198533784
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 18:24 schreef Tingo het volgende:

[..]

Wie is 'we' ?
Moet je niet aan mij vragen... Xander van Xandernieuws beweert dat
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198533834
quote:
Die Dr. vanden Bossche niet te vertrouwen is.Imo.
Dus Dr.Vernon Cole heb ik ook m'n twijfels over.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_198533873
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 18:29 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Moet je niet aan mij vragen... Xander van Xandernieuws beweert dat
Oh - je post 'n quote van xander was. Ik dacht jij heb dat geschreven.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_198534682
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 18:33 schreef Tingo het volgende:

[..]

Oh - je post 'n quote van xander was. Ik dacht jij heb dat geschreven.
En toen stelde je zowaar een kritische vraag.... grappig
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198534711
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 18:25 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Dat er een crisis van "ongekende omvang" is gecreerd om bepaalde ontwikkelingen te bespoedigen, en waardoor bepaalde doelstellingen voor blijvende macht en marktaandeel van de gevestigde orde gehaald worden.

Investeringen in de toekomst van de globale elite.

Er wordt een monopolie gecreerd.
Een monopolie op wat?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198534915
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 19:08 schreef devlinmr het volgende:

[..]

En toen stelde je zowaar een kritische vraag.... grappig
Wie is 'we'?
I was concerned that you were trying to asociate, thats all.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 16 maart 2021 @ 19:22:09 #12
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198535049
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 19:08 schreef devlinmr het volgende:

[..]

En toen stelde je zowaar een kritische vraag.... grappig
Zou dit een tactiek kunnen worden?
Huilen dan.
  dinsdag 16 maart 2021 @ 19:34:10 #13
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_198535429
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 19:08 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Een monopolie op wat?
Een monopolie op ons. Wij hebben nodig wat zij hebben, zij lossen onze problemen op, hebben onze data, hebben onze vaccins, bij hun gratie hebben wij vrijheid.

Welkom in Utopia.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_198535920
twitter
pi_198536487
twitter


Dit kan toch niet waar zijn? Laat het niet waar zijn.

Wanneer gaat de media eens berichten over dat er 100000 meer tests uitgevoerd zijn?
pi_198536620
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 19:34 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Een monopolie op ons. Wij hebben nodig wat zij hebben, zij lossen onze problemen op, hebben onze data, hebben onze vaccins, bij hun gratie hebben wij vrijheid.

Welkom in Utopia.
:')
"Zij" hebben niks
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198536740
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 20:05 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]

Dit kan toch niet waar zijn? Laat het niet waar zijn.

Wanneer gaat de media eens berichten over dat er 100000 meer tests uitgevoerd zijn?
Sowieso niet Nederland..
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  dinsdag 16 maart 2021 @ 20:17:39 #18
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_198536789
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 20:10 schreef devlinmr het volgende:

[..]

:')
"Zij" hebben niks
Nee jij hebt niks

Mag niet zonder afspraak naar een kledingwinkel, een biertje drinken en zit te wachten op het heilige sap der genezing gefabriceerd door miljardenbedrijven.

Poor soul
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_198536790
Bombshell: Moderna Chief Medical Officer Admits MRNA Alters DNA

Several prominent physicians, doctors, Sons of Liberty Media Health and Wellness expert Kate Shemirani, her colleague Dr. Kevin Corbett, and I have postulated that the current experimental mRNA injection for coronavirus, aka COVID-19, could alter one’s genetic code or DNA. Bill Gates stated it, which was included in my video “Human Genome 8 and mRNA Vaccine” on Brighteon.com. It is one reason the term “experimental human genome altering mRNA injection” has been used to describe the jab being foisted onto the mostly unsuspecting public. While many in the media, Dr. Anthony Fauci and his merry band of chronic liars, and “fact checkers” have declared this claim as false, a video of a TEDx Beacon Street talk by Tal Zaks, chief medical officer of Moderna, Inc., one pharmaceutical company manufacturer of the experimental mRNA technology injection, confirms mRNA injection for COVID-19 can change your genetic code or DNA. This TEDx Beacon Street talk occurred in 2017. H/T to YouTube channel Silview Media Backup Channel.

https://thewashingtonstan(...)its-mrna-alters-dna/
pi_198536822
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 20:17 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Nee jij hebt niks

Mag niet zonder afspraak naar een kledingwinkel, een biertje drinken en zit te wachten op het heilige sap der genezing gefabriceerd door miljardenbedrijven.

Poor soul
Correctie... Ik mag naar een kledingwinkel
Biertje drinken mag ik ook... Alleen ff niet in een caf
Vaccinatie is geen geneesmiddel

Alle punten die je probeert te maken zitten ernaast
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198536845
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 20:17 schreef weetjewel5 het volgende:
Bombshell: Moderna Chief Medical Officer Admits MRNA Alters DNA

Several prominent physicians, doctors, Sons of Liberty Media Health and Wellness expert Kate Shemirani, her colleague Dr. Kevin Corbett, and I have postulated that the current experimental mRNA injection for coronavirus, aka COVID-19, could alter one’s genetic code or DNA. Bill Gates stated it, which was included in my video “Human Genome 8 and mRNA Vaccine” on Brighteon.com. It is one reason the term “experimental human genome altering mRNA injection” has been used to describe the jab being foisted onto the mostly unsuspecting public. While many in the media, Dr. Anthony Fauci and his merry band of chronic liars, and “fact checkers” have declared this claim as false, a video of a TEDx Beacon Street talk by Tal Zaks, chief medical officer of Moderna, Inc., one pharmaceutical company manufacturer of the experimental mRNA technology injection, confirms mRNA injection for COVID-19 can change your genetic code or DNA. This TEDx Beacon Street talk occurred in 2017. H/T to YouTube channel Silview Media Backup Channel.

https://thewashingtonstan(...)its-mrna-alters-dna/
Als dit waar is, wat het niet is, dan zou je dna ook veranderen door een simpele verkoudheid, wat het dus niet doet
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198536925
Ik zie dat Sjerrie weer het debat niet durft aan te gaan


https://www.ad.nl/politie(...)-moment-af~a503d858/
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  dinsdag 16 maart 2021 @ 20:28:17 #23
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_198536963
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 20:19 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Correctie... Ik mag naar een kledingwinkel
Biertje drinken mag ik ook... Alleen ff niet in een caf
Vaccinatie is geen geneesmiddel

Alle punten die je probeert te maken zitten ernaast
"Ff niet" staat voor jou gelijk aan een jaar? Ok dus "ff de bak in", "ff pissen"?

"Vaccinatie is geen geneesmiddel" als ik een wappie was zou ik denken dat je propagandarobot op een of ander gaar macroscript bent.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_198537091
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 20:28 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

"Ff niet" staat voor jou gelijk aan een jaar? Ok dus "ff de bak in", "ff pissen"?
van de zomer kon ik gewoon het terras op hoor, ook gewoon restaurant etc. Dus zeker geen jaar. Ff geteld, 5 maanden dus. Niet leuk maar komt wel weer
quote:
"Vaccinatie is geen geneesmiddel" als ik een wappie was zou ik denken dat je propagandarobot op een of ander gaar macroscript bent.
Vaccinatie is een manier om je lichaam voor te bereiden op een aanval van een specifiek virus. Het is dus preventief.
Geneesmiddelen zijn reactief

[ Bericht 1% gewijzigd door devlinmr op 16-03-2021 20:40:38 ]
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198537437
Ik heb als huiswerk voor mijn opleiding opgekregen dat ik vast moet gaan oefenen met typen met handschoentjes aan

Moet binnenkort 3 examens maken op locatie waar je het toetsenbord alleen mag bedienen met die krengen aan. Helemaal gek geworden zijn ze :') ;(
pi_198537648
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 20:46 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik heb als huiswerk voor mijn opleiding opgekregen dat ik vast moet gaan oefenen met typen met handschoentjes aan

Moet binnenkort 3 examens maken op locatie waar je het toetsenbord alleen mag bedienen met die krengen aan. Helemaal gek geworden zijn ze :') ;(
Je mag blij zijn als je jouw opleiding na de zomer uberhaupt in mag zonder vaccinatiepaspoort:
NWS / Radboud Universiteit: alleen toegang met vaccinatie of sneltest
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_198537836
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 20:46 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik heb als huiswerk voor mijn opleiding opgekregen dat ik vast moet gaan oefenen met typen met handschoentjes aan

Moet binnenkort 3 examens maken op locatie waar je het toetsenbord alleen mag bedienen met die krengen aan. Helemaal gek geworden zijn ze :') ;(
Pick your battles, gewoon ff van die latex dingen aan geen energie aan verspillen.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  dinsdag 16 maart 2021 @ 21:04:07 #28
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_198538020
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 20:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Je mag blij zijn als je jouw opleiding na de zomer uberhaupt in mag zonder vaccinatiepaspoort:
NWS / Radboud Universiteit: alleen toegang met vaccinatie of sneltest
Zal heus niet de laatste instelling zijn die dit instelt.

Veel interessanter is hoe houdbaar het is als er grote verschillen gaan bestaan tussen wel/niet gevaccineerden.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 16 maart 2021 @ 21:05:27 #29
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198538061
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 20:26 schreef devlinmr het volgende:
Ik zie dat Sjerrie weer het debat niet durft aan te gaan


https://www.ad.nl/politie(...)-moment-af~a503d858/
Water is nat.
Huilen dan.
pi_198538085
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 20:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Je mag blij zijn als je jouw opleiding na de zomer uberhaupt in mag zonder vaccinatiepaspoort:
NWS / Radboud Universiteit: alleen toegang met vaccinatie of sneltest
Scheelt dat het al voor de zomer gefixt moet zijn. Heb nog geen signalen dat dit ineens een vereiste is.

Maar het betreffen examens op diverse juridische gebieden. Als daar discussie over komt, kan ik gelijk de theorie in de praktijk gaan oefenen. Je kunt niet zomaar ineens een overeenkomst eenzijdig wijzigen en zulks.
pi_198538170
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 20:58 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Pick your battles, gewoon ff van die latex dingen aan geen energie aan verspillen.
Nee was ik in dit geval inderdaad ook niet van plan. Kan mijn energie hard zat voor die examens gebruiken :X
pi_198538992
twitter


Zo lekker 8,4 miljoen euro verdiend met het testen van 84000 kinderen. Waar zijn die ouders mee bezig.
pi_198539046
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 20:46 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik heb als huiswerk voor mijn opleiding opgekregen dat ik vast moet gaan oefenen met typen met handschoentjes aan

Moet binnenkort 3 examens maken op locatie waar je het toetsenbord alleen mag bedienen met die krengen aan. Helemaal gek geworden zijn ze :') ;(
Want je kan het toetsenbord na afloop niet schoon maken ofzo? Of is dat corona virus zo gevaarlijk dat je dan meteen allerlei andere mensen besmet?
pi_198539236
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 21:35 schreef mir1986 het volgende:

[..]

Want je kan het toetsenbord na afloop niet schoon maken ofzo? Of is dat corona virus zo gevaarlijk dat je dan meteen allerlei andere mensen besmet?
Ja ook, ervoor en erna wordt de examenplek helemaal 'ontsmet'. Maar dan nog moet ik die handschoentjes aan. En aangezien ik nogal wat moet typen op dat moment, kan ik beter van tevoren maar wel even oefenen :')
pi_198540039
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 21:40 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Ja ook, ervoor en erna wordt de examenplek helemaal 'ontsmet'. Maar dan nog moet ik die handschoentjes aan. En aangezien ik nogal wat moet typen op dat moment, kan ik beter van tevoren maar wel even oefenen :')
Ze zijn gek geworden in de wereld. Ik had al bijna ziek moeten worden van de demonstratie van afgelopen zondag. Nou ik zal jullie vertellen, nog nergens last van.

Ik maak mijn winkelkarretje niet schoon, mijn mondkapje hangt vaker onder mijn kon dan waar hij volgens jullie zou moeten horen en dan zie ik ook nog veel mensen.
pi_198540487
Terrie haalt zijn stemmen toch niet op als die niet kan uitspreken.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 16 maart 2021 @ 22:35:27 #37
24329 KNAK
ff w88,......
pi_198540507
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 22:10 schreef mir1986 het volgende:

[..]

Ze zijn gek geworden in de wereld. Ik had al bijna ziek moeten worden van de demonstratie van afgelopen zondag. Nou ik zal jullie vertellen, nog nergens last van.

Ik maak mijn winkelkarretje niet schoon, mijn mondkapje hangt vaker onder mijn kon dan waar hij volgens jullie zou moeten horen en dan zie ik ook nog veel mensen.
Als eigenaar van restaurants waarvan er n open is voor bezorging weiger ik mondkapje op te doen tijdens mn werk. Mn werknemers hoeven dat ook niet. Opsodeflikkeren. Moet hierdoor wel klanten buiten laten wachten als ze komen afhalen, want zodra er iemand naar binnen loopt is het een publieke situatie en kunnen we dus boetes krijgen. Ik leg / laat het werknemers uitleggen waarom men even buiten moet staan. 99/100 heeft er begrip voor. Al vanaf 't begin van Corona hobbel ik rond zonder mee te doen aan die Coronameuk, en zolang dat nog gaat lukken blijf ik dat weigeren.

Zodra we open mogen wordt het wel een uitdaging. Het is vrij simpel om dat ding onder je neus te doen en alleen maar door de neus te ademen tijdens werk, boodschappen e.d., iets wat velen al doen. Als dat het enige is overleven we die onzin wel.. We moeten verder maar even slalommend om die andere compleet debiele regeltjes heen gaan, in de hoop dat ze daar in Den Haag op welke wijze dan ook stoppen met deze nonsens.

Aangezien mafklappartij VVD, met die blonde doos Kaag en d'r D66 bende in de kielzog weer de grootste gaat worden is dat helaas wishful thinking...

[ Bericht 1% gewijzigd door KNAK op 16-03-2021 22:50:49 ]
Mai pben rai~!
pi_198540541
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 22:35 schreef KNAK het volgende:

[..]

Als eigenaar van restaurants waarvan er n open is voor bezorging weiger ik mondkapje op te doen tijdens mn werk. Mn werknemers hoeven dat ook niet. Opsodeflikkeren. Moet hierdoor wel klanten buiten laten wachten als ze komen afhalen, want zodra er iemand naar binnen loopt is het een publieke situatie en kunnen we dus boetes krijgen. Ik leg / laat het werknemers uitleggen waarom men even buiten moet staan. 99/100 heeft er begrip voor. Al vanaf Corona hobbel ik rond zonder mee te doen aan die Coronameuk, en zolang dat nog gaat lukken blijf ik dat weigeren.

Zodra we open mogen wordt het wel een uitdaging. Het is vrij simpel om dat ding onder je neus te doen en alleen maar door de neus te ademen tijdens boodschappen e.d., iets wat velen al doen. We moeten maar even slalommend om die idiote, compleet debiele regeljes heen gaan, in de hoop dat ze daar in Den Haag op welke wijze dan ook stoppen met deze Corona nonsens.

Aangezien mafklappartij VVD, met die blonde doos Kaag en d'r D66 bende in de kielzog weer de grootste gaat worden is dat helaas wishful thinking...
Wat drukt die Kaag naar voren dan? Slap wijfie. Nog erger dan Biden. En bij Biden had je maar 1 andere keus.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198540613
Die Kaag moeten we in de gaten houden. die wordt naar voren geschoven.
Wat nou verkiezingen.
  dinsdag 16 maart 2021 @ 22:58:28 #40
24329 KNAK
ff w88,......
pi_198540851
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 22:43 schreef koosbasterd het volgende:
Die Kaag moeten we in de gaten houden. die wordt naar voren geschoven.
Wat nou verkiezingen.
Kaag is een halve extremist als het gaat om Corona maatregels. Past eigenlijk het beste van alle partijen bij deze onzin, ook de niet-Corona gerelateerde zaken weet ze compleet te vernaggelen met d'r waanbeelden/ideen
Gaat VVD samen met D66 kunnen we onze lol ng meer op :')
Mai pben rai~!
pi_198540900
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 22:58 schreef KNAK het volgende:

[..]

Kaag is een halve extremist als het gaat om Corona maatregels. Past eigenlijk het beste van alle partijen bij deze onzin, ook de niet-Corona gerelateerde zaken weet ze compleet te vernaggelen met d'r waanbeelden/ideen
Gaat VVD samen met D66 kunnen we onze lol ng meer op :')
Dat staat al vast joh. D66 CDA D66 is een gegeven.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 16 maart 2021 @ 23:08:19 #42
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198540976
Flink aantal stempassen niet bezorgd in PVV-bolwerk Kerkrade, gemeente stelt onderzoek in

In Kerkrade hebben veel meer mensen dan normaal een vervangende stempas aangevraagd voor de Tweede Kamerverkiezingen. Normaal gesproken worden er zo’n 90 aangevraagd en dit jaar zijn het er 250. Veel mensen blijken hun stempas niet te hebben gekregen, meldt 1Limburg.

Er lijkt iets mis te zijn gegaan bij het bezorgen van de stempassen. Veel mensen in Kerkrade die wilden gaan stemmen kwamen er achter dat hun stempas niet is bezorgd. De gemeente heeft nu 250 vervangende stempassen verstrekt, maar dat gaat dus alleen om de mensen die op tijd een aanvraag hebben gedaan. Mensen die pas n vrijdag 12 maart ontdekten dat zij geen stempas hadden ontvangen en alsnog een aanvraag deden, hebben pech.


:eye roll:
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198541004
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 23:08 schreef controlaltdelete het volgende:
Flink aantal stempassen niet bezorgd in PVV-bolwerk Kerkrade, gemeente stelt onderzoek in

In Kerkrade hebben veel meer mensen dan normaal een vervangende stempas aangevraagd voor de Tweede Kamerverkiezingen. Normaal gesproken worden er zo’n 90 aangevraagd en dit jaar zijn het er 250. Veel mensen blijken hun stempas niet te hebben gekregen, meldt 1Limburg.

Er lijkt iets mis te zijn gegaan bij het bezorgen van de stempassen. Veel mensen in Kerkrade die wilden gaan stemmen kwamen er achter dat hun stempas niet is bezorgd. De gemeente heeft nu 250 vervangende stempassen verstrekt, maar dat gaat dus alleen om de mensen die op tijd een aanvraag hebben gedaan. Mensen die pas n vrijdag 12 maart ontdekten dat zij geen stempas hadden ontvangen en alsnog een aanvraag deden, hebben pech.


:eye roll:
quote:
Gemeente stuurt medewerker stembureau weg na ‘grap’ over Forum en PVV
Een medewerkster van een stembureau in Rotterdam is uit haar functie gezet na een post op sociale media. In een foto van zichzelf op Instagram liet ze weten alle stemmen op Geert Wilders en Thierry Baudet te zullen verscheuren.
https://www.ad.nl/rotterd(...)rum-en-pvv~a01d273d/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_198541019
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 22:58 schreef KNAK het volgende:

[..]

Kaag is een halve extremist als het gaat om Corona maatregels. Past eigenlijk het beste van alle partijen bij deze onzin, ook de niet-Corona gerelateerde zaken weet ze compleet te vernaggelen met d'r waanbeelden/ideen
Gaat VVD samen met D66 kunnen we onze lol ng meer op :')
Kaag heeft een agenda te volgen. ze is er klaar voor.

[ Bericht 2% gewijzigd door koosbasterd op 17-03-2021 00:50:53 ]
pi_198541029
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 23:02 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat staat al vast joh. D66 CDA D66 is een gegeven.
denk het ook
pi_198541052
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 23:08 schreef controlaltdelete het volgende:
Flink aantal stempassen niet bezorgd in PVV-bolwerk Kerkrade, gemeente stelt onderzoek in

In Kerkrade hebben veel meer mensen dan normaal een vervangende stempas aangevraagd voor de Tweede Kamerverkiezingen. Normaal gesproken worden er zo’n 90 aangevraagd en dit jaar zijn het er 250. Veel mensen blijken hun stempas niet te hebben gekregen, meldt 1Limburg.

Er lijkt iets mis te zijn gegaan bij het bezorgen van de stempassen. Veel mensen in Kerkrade die wilden gaan stemmen kwamen er achter dat hun stempas niet is bezorgd. De gemeente heeft nu 250 vervangende stempassen verstrekt, maar dat gaat dus alleen om de mensen die op tijd een aanvraag hebben gedaan. Mensen die pas n vrijdag 12 maart ontdekten dat zij geen stempas hadden ontvangen en alsnog een aanvraag deden, hebben pech.


:eye roll:
Het is allemaal spel.
  dinsdag 16 maart 2021 @ 23:17:18 #47
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198541098
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 23:14 schreef koosbasterd het volgende:

[..]

Het is allemaal spel.
Om het gepeupel in de waan te laten dat ze wat in de melk te brokkelen hebben, vertel mij wat.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 16 maart 2021 @ 23:20:05 #48
24329 KNAK
ff w88,......
pi_198541136
Gezellig bij Jinek in de studio... stuk of 15 man op een paar vierkante meter zonder mondkapje, een uur lang elkaar bombarderen met microfluimpjes.... Lachen, hard praten, samen met een aantal figuren die ook nog eens al weken lang het land doorbanjeren en campagne voeren...

Als ik zo aan tafel zit met mn gordijnen open klopt handhaving op de ramen :')
Mai pben rai~!
pi_198541279
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 23:17 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Om het gepeupel in de waan te laten dat ze wat in de melk te brokkelen hebben, vertel mij wat.
Precies, ik trap er al jaren niet meer in. Stemmen is zinloos.
Dat tuig op wie je gaat stemmen heeft een agenda te volgen. ze volgen orders van bovenaf. (wat wij gepeupel nooit zullen weten/zien, tenzij...ach )
ze moeten wel.
De leiders (lees: slaafjes)van de hele wereld moeten het uitvoeren.
Anders klopt het spelletje niet meer.

het enige wat kan, ik zeg kan helpen is........neem nooit het vaccin en laat je nooooit testen.
Alleen dan heb je straks nog enige invloed. wat denk jij dan?
  dinsdag 16 maart 2021 @ 23:51:04 #50
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198541464
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 23:30 schreef koosbasterd het volgende:

[..]

Precies, ik trap er al jaren niet meer in. Stemmen is zinloos.
Dat tuig op wie je gaat stemmen heeft een agenda te volgen. ze volgen orders van bovenaf. (wat wij gepeupel nooit zullen weten/zien, tenzij...ach )
ze moeten wel.
De leiders (lees: slaafjes)van de hele wereld moeten het uitvoeren.
Anders klopt het spelletje niet meer.

het enige wat kan, ik zeg kan helpen is........neem nooit het vaccin en laat je nooooit testen.
Alleen dan heb je straks nog enige invloed. wat denk jij dan?
Ik denk dat het een groot experiment is op verschillende vlakken. Kan best dat een groot gedeelte van hun spuitjes weer in de vuilnisbak verdwijnen. De animo wordt steeds minder en steeds meer mensen krijgen argwaan na al die verontrustende berichten.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198541479
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 23:30 schreef koosbasterd het volgende:

[..]

Precies, ik trap er al jaren niet meer in. Stemmen is zinloos.
Dat tuig op wie je gaat stemmen heeft een agenda te volgen. ze volgen orders van bovenaf. (wat wij gepeupel nooit zullen weten/zien, tenzij...ach )
ze moeten wel.
De leiders (lees: slaafjes)van de hele wereld moeten het uitvoeren.
Anders klopt het spelletje niet meer.

het enige wat kan, ik zeg kan helpen is........neem nooit het vaccin en laat je nooooit testen.
Alleen dan heb je straks nog enige invloed. wat denk jij dan?
En waarom zou niet vaccineren en niet testen jou invloed geven?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198541494
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 23:51 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik denk dat het een groot experiment is op verschillende vlakken. Kan best dat een groot gedeelte van hun spuitjes weer in de vuilnisbak verdwijnen. De animo wordt steeds minder en steeds meer mensen krijgen argwaan na al die verontrustende berichten.
Bron?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198541519
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 23:54 schreef devlinmr het volgende:

[..]

En waarom zou niet vaccineren en niet testen jou invloed geven?
Dat weet jij heus wel shilletje/trolivier. 100 procent dat jij dat vaccin niet gaat nemen, en anders ben je. edit. Dat zou dus betekenen dat je hier shilletje gaat spelen en krijgt veel geld, maar verder naef zijn, dus afhankelijk.
Speel je rolletje maar bij anderen, net zoals je collega isdatzo.
het valt niet op hoor.

[ Bericht 0% gewijzigd door koosbasterd op 17-03-2021 01:00:15 ]
pi_198541526
Waar kan ik dat geld krijgen?
pi_198541545
edit: ach ja

[ Bericht 87% gewijzigd door koosbasterd op 17-03-2021 00:45:58 ]
pi_198541802
Geen reden om AstraZeneca vaccinaties af te serveren:

quote:
The World Health Organization and the European Medicines Agency have said that there does not seem to be an increased risk of blood clots with the vaccine and have advised that vaccinations should continue. On 16 March WHO’s chief scientist, Soumya Swaminathan, said, “We do not want people to panic, and we would, for the time being, recommend that countries continue vaccinating with AstraZeneca . . . So far, we do not find an association between these events and the vaccine.”

The EMA said there had been 30 reports of thromboembolic events among nearly five million people given the AstraZeneca vaccine in the European Economic Area.2

AstraZeneca has said 37 blood clots have been reported out of more than 17 million people vaccinated in the EU and Britain. Five of the cases were deep vein thrombosis, and 22 were pulmonary embolisms. “This is much lower than would be expected to occur naturally in a general population of this size and is similar across other licensed covid-19 vaccines,” it said in a statement.

Phil Bryan, vaccines safety lead at the UK Medicines and Healthcare Products Regulatory Agency, said, “Blood clots can occur naturally and are not uncommon. More than 11 million doses of the AstraZeneca vaccine have now been administered across the UK, and the number of blood clots reported after having the vaccine is not greater than the number that would have occurred naturally in the vaccinated population.

“We are working closely with international counterparts in understanding the global safety experience of covid-19 vaccines and on the rapid sharing of safety data and reports. People should still go and get their covid-19 vaccine when asked to do so.”

The BMJ
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_198542307
Nou dat is dan wellicht een positieve bijwerking van het vaccin

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 17 maart 2021 @ 05:15:33 #58
458309 Gebruikersnaam_7
alles laten meewerken ten goed
pi_198542340
Eindtijd is lang en breed al begonnen #boekopenbaringenbijbel

Een voorbeeld:

https://brandnewtube.com/v/RcE
  woensdag 17 maart 2021 @ 05:21:01 #59
458309 Gebruikersnaam_7
alles laten meewerken ten goed
pi_198542350
quote:
10s.gif Op woensdag 17 maart 2021 04:52 schreef Kijkertje het volgende:
Nou dat is dan wellicht een positieve bijwerking van het vaccin

[ twitter ]
->Some of those people = Enkele van deze mensen...

Wellicht = Waarschijnlijk
pi_198542368
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 05:21 schreef Gebruikersnaam_7 het volgende:

[..]

->Some of those people = Enkele van deze mensen...

Wellicht = Waarschijnlijk
Ja dat staat er!

En nu :?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_198542377
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 05:15 schreef Gebruikersnaam_7 het volgende:
Eindtijd is lang en breed al begonnen #boekopenbaringenbijbel

Een voorbeeld:

https://brandnewtube.com/v/RcE
Samenvatting: ik geloof en bedenk complotten? O~)
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_198542761
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 00:02 schreef koosbasterd het volgende:

[..]

Dat weet jij heus wel shilletje/trolivier. 100 procent dat jij dat vaccin niet gaat nemen, en anders ben je. edit. Dat zou dus betekenen dat je hier shilletje gaat spelen en krijgt veel geld, maar verder naef zijn, dus afhankelijk.
Speel je rolletje maar bij anderen, net zoals je collega isdatzo.
het valt niet op hoor.
Shilletje? :?

Geld?

Paranoia?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  woensdag 17 maart 2021 @ 07:43:37 #63
458309 Gebruikersnaam_7
alles laten meewerken ten goed
pi_198542833
quote:
6s.gif Op woensdag 17 maart 2021 01:14 schreef Kijkertje het volgende:
Geen reden om AstraZeneca vaccinaties af te serveren:
[..]

quote:
3s.gif Op woensdag 17 maart 2021 05:34 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Samenvatting: ik geloof en bedenk complotten? O~)
Ik denk het wel.

Gevolgen van het vaccin zijn levensgevaarlijke bloedproppen en bloedstolstels, en toch plaats je een stuk erover, met als eerste zin: "The World Health Organization and the European Medicines Agency have said that there does not seem to be an increased risk of blood clots with the vaccine and have advised that vaccinations should continue".

Natuurlijk lijkt (en niet 'blijkt') er volgens de who en de ema geen verhoogd risico op bloedstolsels te zijn met het vaccin en ze hebben geadviseerd de vaccinaties voort te zetten. Er wordt erg veel geld mee verdiend, heel erg veel... En geld corrumpeert ...

(corrumperen = benvloeden door onrechtmatig verkregen geld, bijvoorbeeld door vaccines aan te prijzen in de testfase waarvan de werking twijfelachtig is en die tevens gevaarlijk voor de gezondheid zijn)
pi_198542857
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 07:43 schreef Gebruikersnaam_7 het volgende:

[..]


[..]

Ik denk het wel.

Gevolgen van het vaccin zijn levensgevaarlijke bloedproppen en bloedstolstels, en toch plaats je een stuk erover, met als eerste zin: "The World Health Organization and the European Medicines Agency have said that there does not seem to be an increased risk of blood clots with the vaccine and have advised that vaccinations should continue".

Natuurlijk lijkt (en niet 'blijkt') er volgens de who en de ema geen verhoogd risico op bloedstolsels te zijn met het vaccin en ze hebben geadviseerd de vaccinaties voort te zetten. Er wordt erg veel geld mee verdiend, heel erg veel... En geld corrumpeert ...

(corrumperen = benvloeden door onrechtmatig verkregen geld, bijvoorbeeld door vaccines aan te prijzen in de testfase waarvan de werking twijfelachtig is en die tevens gevaarlijk voor de gezondheid zijn)
Naja, allemaal prima... Laat ze maar gewoon medische klachten bijhouden.. Als de huisarts binnen 4 weken na vaccinatie gewoon info doorgeeft aan Lareb..
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198543001
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 07:43 schreef Gebruikersnaam_7 het volgende:

[..]

[..]

Ik denk het wel.

Gevolgen van het vaccin zijn levensgevaarlijke bloedproppen en bloedstolstels, en toch plaats je een stuk erover, met als eerste zin: "The World Health Organization and the European Medicines Agency have said that there does not seem to be an increased risk of blood clots with the vaccine and have advised that vaccinations should continue".
Gevolgen van Corona? 50% van de mensen die in de IC belanden krijgt trombose..
quote:
Natuurlijk lijkt (en niet 'blijkt') er volgens de who en de ema geen verhoogd risico op bloedstolsels te zijn met het vaccin en ze hebben geadviseerd de vaccinaties voort te zetten. Er wordt erg veel geld mee verdiend, heel erg veel... En geld corrumpeert ...

(corrumperen = benvloeden door onrechtmatig verkregen geld, bijvoorbeeld door vaccines aan te prijzen in de testfase waarvan de werking twijfelachtig is en die tevens gevaarlijk voor de gezondheid zijn)
Zal vast geld mee verdient worden ergens, echter de cijfers zijn wat ze zijn en zelfs van deze variant van trombose komen er normaal al meer dan 500 per jaar voor. DAt is dus 1:34000 mensen. Eigenlijk zou je dus verwachten gezien de meer dan 1 miljoen vaccinaties dat er nu al een aantal tussen hadden moeten zitten
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  woensdag 17 maart 2021 @ 08:08:49 #66
458309 Gebruikersnaam_7
alles laten meewerken ten goed
pi_198543028
Ifr van corona is 0,23, ongeveer dezelfde als griep.

"Het is de waanzin ten top"

pi_198543040
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 08:08 schreef Gebruikersnaam_7 het volgende:
Ifr van corona is tussen de 0,23, ongeveer dezelfde als griep.

"Het is de waanzin ten top"

En hoe verklaar je dan de 15000 oversterfte vorig jaar?
Haga lult weer een eind weg en de geitjes hobbelen er achteraan

Misschien moet je je eens inlezen over IFR en wat het betekend
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  woensdag 17 maart 2021 @ 08:12:03 #68
458309 Gebruikersnaam_7
alles laten meewerken ten goed
pi_198543062
Er was geen oversterfte in vergelijking met andere jaren.

Bron zoek ik later op. Geen tijd nu..

:)

Fijne dag gewenst.
pi_198543098
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 08:12 schreef Gebruikersnaam_7 het volgende:
Er was geen oversterfte in vergelijking met andere jaren.

Bron zoek ik later op. Geen tijd nu..

:)

Fijne dag gewenst.
Nee hoor helemaal geen oversterfte



https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)ndheid-in-coronatijd

:')

Fijne dag Thierry

Oh btw... Als je het over "griep" hebt, heb je het dan over Influenza A of B?
En indien A, heb je het dan over H1N1 of H3N2.

En indien B, heb je het dan over de Yamagata-lijn of de Victoria-lijn.?

En hebben die allemaal dezelfde IFR? Zo ja hoe kan het dan dat we het ene jaar meer griepdoden hebben dan andere jaren als ze allemaal dezelfde IFR hebben? Als ze verschillende IFRs hebben, wat zijn die dan?

Vragen vragen...
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198543431
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 08:09 schreef devlinmr het volgende:

[..]

En hoe verklaar je dan de 15000 oversterfte vorig jaar?
Haga lult weer een eind weg en de geitjes hobbelen er achteraan

Misschien moet je je eens inlezen over IFR en wat het betekend
Die zijn vervangen voor de griepdoden die opeens zijn verdwenen
pi_198543775
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 08:43 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Die zijn vervangen voor de griepdoden die opeens zijn verdwenen
Alweer? in 2014 ook al, hadden we toen ook COVID?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198543975
https://twitter.com/bslagter/status/1297629101759627264

Goede uitleg over IFR griep vs Covid... Een stuk beter uitgelegd dan door Haga
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198544081
Bert Slager _O-
  woensdag 17 maart 2021 @ 09:48:11 #74
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198544222
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 00:02 schreef koosbasterd het volgende:

[..]

Dat weet jij heus wel shilletje/trolivier. 100 procent dat jij dat vaccin niet gaat nemen, en anders ben je. edit. Dat zou dus betekenen dat je hier shilletje gaat spelen en krijgt veel geld, maar verder naef zijn, dus afhankelijk.
Speel je rolletje maar bij anderen, net zoals je collega isdatzo.
het valt niet op hoor.
Shit je hebt me door :'( .
Huilen dan.
pi_198544236
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 00:02 schreef koosbasterd het volgende:

[..]

Dat weet jij heus wel shilletje/trolivier. 100 procent dat jij dat vaccin niet gaat nemen, en anders ben je. edit. Dat zou dus betekenen dat je hier shilletje gaat spelen en krijgt veel geld, maar verder naef zijn, dus afhankelijk.
Speel je rolletje maar bij anderen, net zoals je collega isdatzo.
het valt niet op hoor.
Deze post is amper leesbaar, maar ik lees dus dat je veel geld kan krijgen als je je laat vaccineren?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 17 maart 2021 @ 09:53:45 #76
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198544280
quote:
11s.gif Op woensdag 17 maart 2021 09:49 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Deze post is amper leesbaar, maar ik lees dus dat je veel geld kan krijgen als je je laat vaccineren?
Nee nee. Je krijgt veel geld om hier propaganda te verspreiden ehhh, leugens en desinformatie te weerleggen. Is een project van Soros. Ik DM je wel even hoe dat werkt.
Huilen dan.
  woensdag 17 maart 2021 @ 10:00:52 #77
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198544391
twitter


_O_
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 17 maart 2021 @ 10:02:37 #78
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198544417
quote:
Seniele bejaarden indoctrineren _O_ .
Huilen dan.
  woensdag 17 maart 2021 @ 10:07:42 #79
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198544494
Oudje heeft geeft haar mening op een vraag niks indoctrinatie, treurig om een mens op leeftijd meteen als seniel weg te zetten.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 17 maart 2021 @ 10:11:33 #80
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198544551
twitter


Zie um gaan met zijn kekke schoenen wat een man. :+
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198544622
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 10:07 schreef controlaltdelete het volgende:
Oudje heeft geeft haar mening op een vraag niks indoctrinatie, treurig om een mens op leeftijd meteen als seniel weg te zetten.
Was bij Biden ook geen probleem toch?
Om nog maar te zwijgen over jouw "mening" over Greta Thunberg. _O- _O-
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 17 maart 2021 @ 10:20:50 #82
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198544679
Ik volg het niet zo, maar zouden haar tieten inmiddels al aanvaardbare proporties hebben aangenomen?
Huilen dan.
  woensdag 17 maart 2021 @ 10:30:28 #83
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198544838
Daar gaan ze ff lekker grappen en grollen aka trollen en sneren. OT het oudje heeft groot gelijk.

Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 17 maart 2021 @ 11:15:38 #84
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_198545398
Yay ik mag morgen avond 20 min winkelen.
Maar nu maak ik me zorgen, je krijgt 20 min.
Wat als je die niet haalt??

Krijg je dan GELIJK een boete? word je te plekke gevaccineerd? tegen de muur gezet??

:{
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 17 maart 2021 @ 11:32:10 #85
24329 KNAK
ff w88,......
pi_198545645
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 11:15 schreef theguyver het volgende:
Yay ik mag morgen avond 20 min winkelen.
Maar nu maak ik me zorgen, je krijgt 20 min.
Wat als je die niet haalt??

Krijg je dan GELIJK een boete? word je te plekke gevaccineerd? tegen de muur gezet??

:{
Doe het nu 't nog steeds kan. Hugo en Rutte kunnen niet wachten om weer een nieuwe serie aan compleet achterlijke maatregels, of minimaal de oude te herinvoeren / te verlengen want '' 't gaat weer de verkeerde kant op "

Noord-Holland grote Corona brandhaarden
35% hogere infecties bij sinds de scholen open zijn gegaan
Ziekenhuisopnames gestegen
etc

Als we klaar zijn met het denken dat we iets kunnen veranderen door te gaan stemmen zullen ze snel klaar zijn met formeren daar dit plannetje al klaar ligt en pakken ze dezelfde idioterie weer op.
Mai pben rai~!
  woensdag 17 maart 2021 @ 11:57:05 #86
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_198546027
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 11:32 schreef KNAK het volgende:

[..]

Doe het nu 't nog steeds kan. Hugo en Rutte kunnen niet wachten om weer een nieuwe serie aan compleet achterlijke maatregels, of minimaal de oude te herinvoeren / te verlengen want '' 't gaat weer de verkeerde kant op "

Noord-Holland grote Corona brandhaarden
35% hogere infecties bij sinds de scholen open zijn gegaan
Ziekenhuisopnames gestegen
etc

Als we klaar zijn met het denken dat we iets kunnen veranderen door te gaan stemmen zullen ze snel klaar zijn met formeren daar dit plannetje al klaar ligt en pakken ze dezelfde idioterie weer op.
Eh... Moet ik hier uit opmaken dat ik gexecuteerd word als ik het niet red???

Want leuk verhaal maar heeft weinig met mijn vraag te maken
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 17 maart 2021 @ 12:25:24 #87
24329 KNAK
ff w88,......
pi_198546480
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 11:57 schreef theguyver het volgende:

[..]

Eh... Moet ik hier uit opmaken dat ik gexecuteerd word als ik het niet red???

Want leuk verhaal maar heeft weinig met mijn vraag te maken
Wat denk je zelf? Met "Doe het nu 't nog steeds kan" bedoel ik geen executie maar meer dat het shoppen z weer voorbij is gezien de laatste Corona infecties.

Het meest voor de hand liggende? Dat zal Pietje de scholier die er werkt wel zijn, staat er met een klok je tijd op te nemen. Als je tijd (bijna) verstreken is zullen ze het of omroepen, of persoonlijk aan je komen melden, iets wat natuurlijk niet nodig zou moeten zijn aangezien je zelf ook de tijd in de gaten dient te houden mede omdat de volgende groep staat te wachten. Dat worden overigens weer mooie anti-sociale dumpert-filmpjes; gefrustreerd publiek met een reservering dat te lang voor de deur moet wachten om naar binnen te kunnen omdat iemand iets meer tijd nodig heeft en dit ook pakt.
Mai pben rai~!
  woensdag 17 maart 2021 @ 12:47:45 #88
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198546799
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 12:25 schreef KNAK het volgende:

[..]

Wat denk je zelf? Met "Doe het nu 't nog steeds kan" bedoel ik geen executie maar meer dat het shoppen z weer voorbij is gezien de laatste Corona infecties.

Het meest voor de hand liggende? Dat zal Pietje de scholier die er werkt wel zijn, staat er met een klok je tijd op te nemen. Als je tijd (bijna) verstreken is zullen ze het of omroepen, of persoonlijk aan je komen melden, iets wat natuurlijk niet nodig zou moeten zijn aangezien je zelf ook de tijd in de gaten dient te houden mede omdat de volgende groep staat te wachten. Dat worden overigens weer mooie anti-sociale dumpert-filmpjes; gefrustreerd publiek met een reservering dat te lang voor de deur moet wachten om naar binnen te kunnen omdat iemand iets meer tijd nodig heeft en dit ook pakt.
Dat er nog mensen zijn die daar aan meedoen, door de hoepel springen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 17 maart 2021 @ 12:53:35 #89
24329 KNAK
ff w88,......
pi_198546881
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 12:47 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dat er nog mensen zijn die daar aan meedoen, door de hoepel springen.
Ja, dit is weer zo een regel dat mooi past in het rijtje met onzinnige belachelijkheden.

Ik ben ook reuze benieuwd op welke wijze en onder welke voorwaarden en welke regeltjes ik dalijk mn terras mag openen, voor zover dat nog doorgaat want de angst-machine blijft op volle toeren draaien;

https://www.telegraaf.nl/(...)estand-tegen-vaccins
_O-

De EEK variant, een variant van de Britse variant... nu ng dodelijker, ng besmettelijker en de huidige vaccins hebben er problemen mee.
Het is nt een mega slechte voorspelbare B-film

[ Bericht 12% gewijzigd door KNAK op 17-03-2021 13:11:22 ]
Mai pben rai~!
pi_198547172
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 12:53 schreef KNAK het volgende:

[..]

Ja, dit is weer zo een regel dat mooi past in het rijtje met onzinnige belachelijkheden.

Ik ben ook reuze benieuwd op welke wijze en onder welke voorwaarden en welke regeltjes ik dalijk mn terras mag openen, voor zover dat nog doorgaat want de angst-machine blijft op volle toeren draaien;

https://www.telegraaf.nl/(...)estand-tegen-vaccins
_O-

De EEK variant, een variant van de Britse variant... nu ng dodelijker, ng besmettelijker en de huidige vaccins hebben er problemen mee.
Het is nt een mega slechte voorspelbare B-film

Inderdaad - dat gevoel heb ik sinds het begin van de hele shitshow.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 17 maart 2021 @ 13:14:54 #91
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198547184
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 12:53 schreef KNAK het volgende:

[..]

Ja, dit is weer zo een regel dat mooi past in het rijtje met onzinnige belachelijkheden.

Ik ben ook reuze benieuwd op welke wijze en onder welke voorwaarden en welke regeltjes ik dalijk mn terras mag openen, voor zover dat nog doorgaat want de angst-machine blijft op volle toeren draaien;

https://www.telegraaf.nl/(...)estand-tegen-vaccins
_O-

De EEK variant, een variant van de Britse variant... nu ng dodelijker, ng besmettelijker en de huidige vaccins hebben er problemen mee.
Het is nt een mega slechte voorspelbare B-film

Ja vervelend he, hoe natuurlijke selectie werkt.
Huilen dan.
  woensdag 17 maart 2021 @ 13:16:40 #92
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_198547215
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 12:53 schreef KNAK het volgende:

[..]

Ja, dit is weer zo een regel dat mooi past in het rijtje met onzinnige belachelijkheden.

Ik ben ook reuze benieuwd op welke wijze en onder welke voorwaarden en welke regeltjes ik dalijk mn terras mag openen, voor zover dat nog doorgaat want de angst-machine blijft op volle toeren draaien;

https://www.telegraaf.nl/(...)estand-tegen-vaccins
_O-

De EEK variant, een variant van de Britse variant... nu ng dodelijker, ng besmettelijker en de huidige vaccins hebben er problemen mee.
Het is nt een mega slechte voorspelbare B-film

Ook al cowboyverhalen dat de Britse variant 50% dodelijker is. Ja 50% ten opzichte van wat?

Het is super voorspelbaar. Eigenlijk om te janken.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 17 maart 2021 @ 13:18:29 #93
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_198547236
quote:
83s.gif Op woensdag 17 maart 2021 13:14 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ja vervelend he, hoe natuurlijke selectie werkt.
Als ik posts van sommigen lees vraag ik me werkelijk af of natuurlijke selectie zijn ding wel heeft gedaan door de eeuwen heen.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 17 maart 2021 @ 13:19:57 #94
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198547255
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 13:18 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Als ik posts van sommigen lees vraag ik me werkelijk af of natuurlijke selectie zijn ding wel heeft gedaan door de eeuwen heen.
Ja dat vraag ik me ook wel eens af, maar evolutionair gezien is het fruitvliegje even succesvol als dat wij dat zijn.
Huilen dan.
pi_198547318
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 13:16 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Ook al cowboyverhalen dat de Britse variant 50% dodelijker is. Ja 50% ten opzichte van wat?

Het is super voorspelbaar. Eigenlijk om te janken.
Mooi is dat he, dat een virus muteert is een gegeven, dat daar gevaarlijkere en succesvollere varianten uit voortkomen ook. Dus dit voorspellen is niet echt een voorspelling maar een gegeven
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  woensdag 17 maart 2021 @ 13:27:28 #96
24329 KNAK
ff w88,......
pi_198547376
quote:
1s.gif Op woensdag 17 maart 2021 13:23 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Mooi is dat he, dat een virus muteert is een gegeven, dat daar gevaarlijkere en succesvollere varianten uit voortkomen ook. Dus dit voorspellen is niet echt een voorspelling maar een gegeven
Het is dus een gegeven dat we allemaal bij elke variant een vaccin moeten gaan scoren?
Heb mn lieve grootvader nooit 16x per jaar een griepprik zien halen :')

Los van behoorlijke ellende dat Corona mij persoonlijk geeft is het hier op Fok in dt topic kostelijk amusant.Dank daarvoor!
Mai pben rai~!
  woensdag 17 maart 2021 @ 13:31:05 #97
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_198547439
quote:
1s.gif Op woensdag 17 maart 2021 13:23 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Mooi is dat he, dat een virus muteert is een gegeven, dat daar gevaarlijkere en succesvollere varianten uit voortkomen ook. Dus dit voorspellen is niet echt een voorspelling maar een gegeven
Dat zal best. Dit virus muteert echter sneller dan verf in lauwe zeik, en dat is een beetje vreemd.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 17 maart 2021 @ 13:31:47 #98
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_198547454
quote:
7s.gif Op woensdag 17 maart 2021 13:19 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ja dat vraag ik me ook wel eens af, maar evolutionair gezien is het fruitvliegje even succesvol als dat wij dat zijn.
En fruitvliegen vaccineren toch ook niet
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 17 maart 2021 @ 13:34:24 #99
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198547492
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 13:31 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

En fruitvliegen vaccineren toch ook niet
Mooie gelegenheid om je daarvan te onderscheiden.
Huilen dan.
pi_198547522
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 13:31 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Dat zal best. Dit virus muteert echter sneller dan verf in lauwe zeik, en dat is een beetje vreemd.
En waarom is dat vreemd?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198547542
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 13:27 schreef KNAK het volgende:

[..]

Het is dus een gegeven dat we allemaal bij elke variant een vaccin moeten gaan scoren?
Heb mn lieve grootvader nooit 16x per jaar een griepprik zien halen :')

Los van behoorlijke ellende dat Corona mij persoonlijk geeft is het hier op Fok in dt topic kostelijk amusant.Dank daarvoor!
Maar je beseft wel dat "De" griepprik elk jaar andere varianten bevat? of is dat nieuws voor je
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  woensdag 17 maart 2021 @ 13:40:32 #102
24329 KNAK
ff w88,......
pi_198547571
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 13:38 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Maar je beseft wel dat "De" griepprik elk jaar andere varianten bevat? of is dat nieuws voor je
Zeker. Elk jaar
Niet net als Corona 23 varianten per maand :)
Mai pben rai~!
pi_198547608
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 13:40 schreef KNAK het volgende:

[..]

Zeker. Elk jaar
Niet net als Corona 23 varianten per maand :)
Hoe meer besmettingen hoe meer mutaties
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  woensdag 17 maart 2021 @ 13:47:09 #104
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198547663
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 13:43 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Hoe meer besmettingen hoe meer mutaties
En het ene virus is het andere niet. De complexiteit van de wereld en de rol van toeval, en de resulterende onvoorspelbaarheid, lijkt voor veel mensen lastig te accepteren.
Huilen dan.
pi_198547683
quote:
7s.gif Op woensdag 17 maart 2021 13:47 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

En het ene virus is het andere niet. De complexiteit van de wereld en de rol van toeval, en de resulterende onvoorspelbaarheid, lijkt voor veel mensen lastig te accepteren.
Zullen we ze dan ook maar niet vertellen dat er al duizenden mutaties zijn geweest maar dat alleen de potentieel gevaarlijkere worden gemeld?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  woensdag 17 maart 2021 @ 13:50:17 #106
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198547708
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 13:48 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Zullen we ze dan ook maar niet vertellen dat er al duizenden mutaties zijn geweest maar dat alleen de potentieel gevaarlijkere worden gemeld?
Zullen we maar wel vertellen dat mutaties waardoor het virus minder besmettelijk wordt vanzelf uitdoven?
Huilen dan.
  woensdag 17 maart 2021 @ 13:52:01 #107
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198547732
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198547737
quote:
7s.gif Op woensdag 17 maart 2021 13:50 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Zullen we maar wel vertellen dat mutaties waardoor het virus minder besmettelijk wordt vanzelf uitdoven?
Nee dat gaat toch tegen ons protocol in? We krijgen toch een bonus voor elk angstverhogende bericht?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  woensdag 17 maart 2021 @ 13:54:02 #109
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198547755
Moet wel geloofwaardig blijven he.
Huilen dan.
pi_198547758
quote:
Zie ik daar Engel en Frans in een cameo?

Tering heel de bende zit er in. manman
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  woensdag 17 maart 2021 @ 14:28:49 #111
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_198548183
quote:
14s.gif Op woensdag 17 maart 2021 13:34 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Mooie gelegenheid om je daarvan te onderscheiden.
Waarom zou ik, ze waren toch net zo succesvol?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 17 maart 2021 @ 14:30:17 #112
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_198548197
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 13:36 schreef devlinmr het volgende:

[..]

En waarom is dat vreemd?
Omdat het zogenaamd Covid is en geen barbapapa
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 17 maart 2021 @ 14:35:01 #113
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_198548264
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 14:30 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Omdat het zogenaamd Covid is en geen barbapapa
Waarom zou een corona virus niet kunnen muteren?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_198548304
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 14:30 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Omdat het zogenaamd Covid is en geen barbapapa
Kun je nagaan.. Covid muteert dan zelfs nog langzaam voor een virus
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198548329
Experimenteren met je immuunsysteem _O_
Waarvan de lange termijn effecten niet eens bekend zijn, prima idee

En dat tegen een virus vergelijkbaar met de griep :')
pi_198548342
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 14:39 schreef PSVCL het volgende:
Experimenteren met je immuunsysteem _O_
Waarvan de lange termijn effecten niet eens bekend zijn, prima idee

En dat tegen een virus vergelijkbaar met de griep :')
Als je iets telkens maar blijft herhalen wordt het niet plotseling de waarheid hoor.
En ja je kunt Corona vergelijken met de griep.... op dezelfde manier dat je een cavia met een olifant kunt vergelijken.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198548373
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 14:40 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Als je iets telkens maar blijft herhalen wordt het niet plotseling de waarheid hoor.
En ja je kunt Corona vergelijken met de griep.... op dezelfde manier dat je een cavia met een olifant kunt vergelijken.
Niet gelezen man. Je gaat op negeer :W
  woensdag 17 maart 2021 @ 14:47:17 #118
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_198548416
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 14:39 schreef PSVCL het volgende:
Experimenteren met je immuunsysteem _O_
Waarvan de lange termijn effecten niet eens bekend zijn, prima idee
Hoeveel honderd jaar moeten we nog ervaring opdoen met vaccins voordat het volgens jou voldoende is?

quote:
En dat tegen een virus vergelijkbaar met de griep :')
Dat is het niet...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 17 maart 2021 @ 14:50:14 #119
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198548457
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 14:39 schreef PSVCL het volgende:
Experimenteren met je immuunsysteem _O_
Je immuunsysteem op slimme wijze trainen _O_ .
quote:
Waarvan de lange termijn effecten niet eens bekend zijn, prima idee

En dat tegen een virus vergelijkbaar met de griep :')
:z
Huilen dan.
  woensdag 17 maart 2021 @ 14:50:14 #120
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_198548458
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 12:47 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dat er nog mensen zijn die daar aan meedoen, door de hoepel springen.
en hoe ga jij naar de supermarkt?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 17 maart 2021 @ 14:51:46 #121
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198548479
twitter


Hoe kan dit?
Hij is de enige die deze app gebruikt.


:+
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198548567
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 14:51 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]

Hoe kan dit?
Hij is de enige die deze app gebruikt.


:+
Samme zeg.
Mooie getimed.
Arme Hugo.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 17 maart 2021 @ 15:12:09 #123
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_198548743
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 14:35 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Waarom zou een corona virus niet kunnen muteren?
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 14:37 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Kun je nagaan.. Covid muteert dan zelfs nog langzaam voor een virus
Hmmja boring.

Kreeg toch ook niet 5 keer griep per jaar.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_198548846
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 14:51 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]

Hoe kan dit?
Hij is de enige die deze app gebruikt.


:+
_O-
Effe reclame maken voor de app
pi_198548966
Vraagjes, gewoon uit interesse....
Heeft iemand hier 'n vaccinatie uitnodiging ontvangen?
Ik niet.
Wat zou je doen met die uitnodiging?
Ja of nee invullen dan terug sturen?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_198549233
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 14:51 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]

Hoe kan dit?
Hij is de enige die deze app gebruikt.


:+
Herrinerde me aan die verhaaltjes van 'n jaartje geleden....

https://edition.cnn.com/2(...)-gbr-intl/index.html

Johnson announced his diagnosis in a remarkable video posted on social media, in which he said he would continue to lead the UK government's efforts from self-isolation in an apartment in Downing Street. Minutes later, his secretary of state for health, Matt Hancock, also said he had the virus and would work from home.
The Prime Minister said he'd been tested on the advice of England's chief medical officer, Chris Whitty. A matter of hours later, Whitty said he was going into self-isolation after displaying symptoms of Covid-19.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_198549349
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 14:47 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Hoeveel honderd jaar moeten we nog ervaring opdoen met vaccins voordat het volgens jou voldoende is?
[..]

Dat is het niet...
Ehhh, hey, die MRNA techniek is toch echt nieuw qua toegepast worden op grote schaal op mens.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198549359
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 14:47 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Hoeveel honderd jaar moeten we nog ervaring opdoen met vaccins voordat het volgens jou voldoende is?
[..]

Dat is het niet...
Ehhh, hey, die MRNA techniek is toch echt nieuw qua toegepast worden op grote schaal op mens.
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 14:40 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Als je iets telkens maar blijft herhalen wordt het niet plotseling de waarheid hoor.
En ja je kunt Corona vergelijken met de griep.... op dezelfde manier dat je een cavia met een olifant kunt vergelijken.
Jij kan een mens nog niet van een olifant onderscheiden, hou dat ego van je eens in bedwang.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198549420
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 15:54 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ehhh, hey, die MRNA techniek is toch echt nieuw qua toegepast worden op grote schaal op mens.
[..]

Jij kan een mens nog niet van een olifant onderscheiden, hou dat ego van je eens in bedwang.
Straks krijgen we 'n dikke,vette olifant variant.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 17 maart 2021 @ 16:00:18 #130
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198549436
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 15:27 schreef Tingo het volgende:
Vraagjes, gewoon uit interesse....
Heeft iemand hier 'n vaccinatie uitnodiging ontvangen?
Ik niet.
Wat zou je doen met die uitnodiging?
Ja of nee invullen dan terug sturen?
Verscheuren en in de prullenbak ermee dus niet op reageren, ben je toch niet verplicht lijkt me? Ze zoeken het maar uit met de rotzooi.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198549458
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 14:47 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Hoeveel honderd jaar moeten we nog ervaring opdoen met vaccins voordat het volgens jou voldoende is?
[..]

Dat is het niet...
Ehhh, hey, die MRNA techniek is toch echt nieuw qua toegepast worden op grote schaal op mens.
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 14:40 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Als je iets telkens maar blijft herhalen wordt het niet plotseling de waarheid hoor.
En ja je kunt Corona vergelijken met de griep.... op dezelfde manier dat je een cavia met een olifant kunt vergelijken.
Jij kan een mens nog niet van een olifant onderscheiden, hou dat ego van je eens in bedwang.
quote:
7s.gif Op woensdag 17 maart 2021 13:47 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

En het ene virus is het andere niet. De complexiteit van de wereld en de rol van toeval, en de resulterende onvoorspelbaarheid, lijkt voor veel mensen lastig te accepteren.
Ik zou deze tekst graag nog een beetje aanpassen.

Men denkt some dat de wereld enorm maakbaar is. Die gedachte is overdreven.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198549501
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 15:54 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ehhh, hey, die MRNA techniek is toch echt nieuw qua toegepast worden op grote schaal op mens.
[..]
Pas 20 jaar in ontwikkeling... en al duizenden jaren worden we oa via verkoudheidsvirussen op deze manier besmet
quote:
Jij kan een mens nog niet van een olifant onderscheiden, hou dat ego van je eens in bedwang.
Toch nog een ad hominem... gelukkig
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198549522
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 15:12 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

[..]

Hmmja boring.

Kreeg toch ook niet 5 keer griep per jaar.
Klopt, wat is je punt?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198549529
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 14:50 schreef theguyver het volgende:

[..]

en hoe ga jij naar de supermarkt?
CAD danst overal naar toe
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198549546
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 16:04 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Pas 20 jaar in ontwikkeling... en al duizenden jaren worden we oa via verkoudheidsvirussen op deze manier besmet
Er zullen wel wat meer verschillen zijn. Maar okay.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198549558
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 14:43 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Niet gelezen man. Je gaat op negeer :W
typisch
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  woensdag 17 maart 2021 @ 16:15:33 #137
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_198549686
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 15:12 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

[..]

Hmmja boring.

Kreeg toch ook niet 5 keer griep per jaar.
Nou vertel maar, waarom zou dat virus niet muteren.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 17 maart 2021 @ 16:15:56 #138
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_198549701
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 15:53 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ehhh, hey, die MRNA techniek is toch echt nieuw qua toegepast worden op grote schaal op mens.
Vaccins zelf zijn niet nieuw.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_198549732
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 16:15 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Vaccins zelf zijn niet nieuw.
Nee maar de techniek is nogal verschillend he...
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198549756
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 16:15 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Nou vertel maar, waarom zou dat virus niet muteren.
? Waar komt die vraag vandaan.

Natuurlijk muteert het zooitje. Alleen als je immuunsysteem een virus herkent of redelijk goed herkent is het beter gewapend tegen een virus. Binnen tijd x raak je dus niet zo snel opnieuw besmet met virus Y.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 17 maart 2021 @ 16:19:34 #141
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_198549775
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 16:17 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nee maar de techniek is nogal verschillend he...
Dat klopt ja. En nu?

Nieuw is trouwens ook relatief voor de mRNA technieken. Dat is ondertussen ook alweer +-30 jaar oud.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 17 maart 2021 @ 16:20:17 #142
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_198549783
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 16:18 schreef ludovico het volgende:

[..]

? Waar komt die vraag vandaan.

Natuurlijk muteert het zooitje. Alleen als je immuunsysteem een virus herkent of redelijk goed herkent is het beter gewapend tegen een virus. Binnen tijd x raak je dus niet zo snel opnieuw besmet met virus Y.
Ja no shit, dat hoef je mij niet uit te leggen...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_198549839
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 16:00 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Verscheuren en in de prullenbak ermee dus niet op reageren, ben je toch niet verplicht lijkt me? Ze zoeken het maar uit met de rotzooi.
Of terugsturen met 'n bedankt briefje en om ze te laten weten dat je 'n goed werkende immuunsysteem heeft?
Of recycle de brief en zelf WC papier van maken...als preparatie voor 'n WC papier te kort crisis bvb.
Misschien straks moet je 'n vaxpas hebben om WC papier te kopen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_198549847
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 15:27 schreef Tingo het volgende:
Vraagjes, gewoon uit interesse....
Heeft iemand hier 'n vaccinatie uitnodiging ontvangen?
Ik niet.
Wat zou je doen met die uitnodiging?
Ja of nee invullen dan terug sturen?
Die verdwijnt linea recta in het papieren archief hier
pi_198549943
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 16:23 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Die verdwijnt linea recta in het papieren archief hier
Ja maar ik was aan 't denken hoe je kan het hele process vertragen. Maak gewoon extra werk voor de vaccin verkopers bvb.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 17 maart 2021 @ 16:31:41 #146
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198549944
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 16:01 schreef ludovico het volgende:

Ik zou deze tekst graag nog een beetje aanpassen.

Men denkt some dat de wereld enorm maakbaar is. Die gedachte is overdreven.
Hangt een beetje af van de schaal waarop je kijkt, maar ik ben geneigd het met je eens te zijn. Wat echter niet betekent dat we niet op alle schalen een grote invloed uitoefenen.
Huilen dan.
  woensdag 17 maart 2021 @ 16:32:20 #147
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198549956
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 16:31 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ja maar ik was aan 't denken hoe je kan het hele process vertragen.
13.gif
Huilen dan.
  woensdag 17 maart 2021 @ 16:32:48 #148
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198549962
Zou gewoon een vaccinatielocatie opblazen joh.
Huilen dan.
pi_198549989
quote:
15s.gif Op woensdag 17 maart 2021 16:32 schreef Isdatzo het volgende:
Zou gewoon een vaccinatielocatie opblazen joh.
Dat soort dingen wil je graag horen eh.
Nee hoor. Zo extreem ben ik helemaal niet. Er zijn peaceful manieren om wat te doen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 17 maart 2021 @ 16:35:45 #150
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198550016
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 16:34 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nee hoor. Zo extreem ben ik helemaal niet. Er zijn peaceful manieren om wat te doen.
Prima dat je geen vaccinatie wil. Zelf weten. Maar je gaat toch niet bewust het proces frustreren :') ?
Huilen dan.
pi_198550117
quote:
7s.gif Op woensdag 17 maart 2021 16:35 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Prima dat je geen vaccinatie wil. Zelf weten. Maar je gaat toch niet bewust het proces frustreren :') ?
Dat doet Hugo wel voor hem
pi_198550337
quote:
Nieuwe variant in Bretagne 'moeilijker te traceren', maar meer onderzoek nodig
In een ziekenhuis in Lannion, in het noordwesten van Bretagne, is een nieuwe coronavariant aangetroffen. Daar werden 79 gevallen getest. Bij acht testresultaten die eerst negatief uitpakten bleek het over een nog onbekende variant van het virus te gaan. Het RIVM heeft de 'Bretonse variant' in ons land nog niet waargenomen.
https://nos.nl/artikel/23(...)onderzoek-nodig.html
:o
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 17 maart 2021 @ 16:58:33 #153
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198550384
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 16:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

:o
Spooky.
Huilen dan.
  woensdag 17 maart 2021 @ 17:00:27 #154
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198550416
Sluit je op, mondkap op ook in bed en onder de douche.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198550428
quote:
6s.gif Op woensdag 17 maart 2021 16:58 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Spooky.
Vraag me af hoe ze dan mensen gaan testen op deze variant als een wattenstaafje in je keel niet afdoende werkt.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 17 maart 2021 @ 17:07:48 #156
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198550519
Nog ene dan maar, Def is ook aardig woke


*O*
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 17 maart 2021 @ 17:07:56 #157
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198550524
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 17:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Vraag me af hoe ze dan mensen gaan testen op deze variant als een wattenstaafje in je keel niet afdoende werkt.
Tussen de bips.
Huilen dan.
  woensdag 17 maart 2021 @ 17:23:25 #158
24329 KNAK
ff w88,......
pi_198550745
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 16:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

:o
2021 is al afgeschreven. 2022 gaat op deze wijze niet veel anders worden

....over een paar uurtjes is het worstjes en koekjes voorhoud-feest voor het volk ook ten einde en kunnen ze alle keutels weer intrekken. Wat angst, nieuwe lockdowns, maatregels en beperkingen er doorheen drukken om vervolgens de oplossing in de vorm van een vaccinatie te blijven stimuleren.

De manieren waarmee het volk beloond wordt begint ook al allerlei vormen aan te nemen

Een reisbewijs, whoohoo :')

https://www.rtlnieuws.nl/(...)rt-vaccin-coronatest

En dit is voor Europa.. en dit bewijs moet bij "grensposten" worden laten zien. Zullen ze daarmee de douanes bedoelen bij luchthavens alleen? of gaan we weer mooie poortjes krijgen langs auto/fiets/wandel wegen?

Gaat Geert dan toch zn dichte grenzen krijgen? :D

[ Bericht 14% gewijzigd door KNAK op 17-03-2021 17:34:24 ]
Mai pben rai~!
pi_198551147
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 17:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Vraag me af hoe ze dan mensen gaan testen op deze variant als een wattenstaafje in je keel niet afdoende werkt.
Zijn we af van de besmettingen en kunnen we stoppen met de belachelijke regels.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_198551148
Geertje gestemd net.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198551179
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 16:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

:o
Misschien handig als ze op influenza gaan testen? Lol.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198551209
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 17:50 schreef ludovico het volgende:
Geertje gestemd net.
waarom geert?
pi_198551212
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 17:23 schreef KNAK het volgende:

[..]

2021 is al afgeschreven. Tm 2030 gaat op deze wijze niet veel anders worden
Fixed that for you.

En inderdaad, als de stemmen binnen zijn dan gaan we een dezer dagen weer op slot en gaat de angstpropaganda weer op volle toeren draaien. Nog meer besmettingen, code donkerzwart in mei, en nog engere varianten aangetroffen.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_198551259
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 17:53 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

waarom geert?
Minder Marokkanen rechtzaak + rechts van VVD op de juiste punten en links van VVD op de juiste punten.

Vleugje D66 qua drugsbeleid en lijf zelfbeschikking erin en PVV zou de perfecte partij zijn.

Geertje lijkt ook nog enigszins de maatregelen af te wegen. Die kabinetspartijen zijn van god los.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198551268
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 17:53 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

waarom geert?
Een grotere PVV is moeilijk te negeren, strategische stem.

Overigens FvD gestemd.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  woensdag 17 maart 2021 @ 17:58:41 #166
24329 KNAK
ff w88,......
pi_198551309
quote:
7s.gif Op woensdag 17 maart 2021 17:56 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Een grotere PVV is moeilijk te negeren, strategische stem.

Overigens FvD gestemd.
Haga net roodgekleurd, net als heel wat andere om mij heen, waaronder veel mede-ondernemers

Lastige keuze tussen FvD en PVV, maar al jaren PVV dus nu maar eens een keer de echte underdog.
Mai pben rai~!
pi_198551357
Zo... GroenLinks heeft er weer een stem bij ^O^
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  woensdag 17 maart 2021 @ 18:03:20 #168
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_198551391
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 17:55 schreef ludovico het volgende:

[..]

Minder Marokkanen rechtzaak + rechts van VVD op de juiste punten en links van VVD op de juiste punten.

Vleugje D66 qua drugsbeleid en lijf zelfbeschikking erin en PVV zou de perfecte partij zijn.

Geertje lijkt ook nog enigszins de maatregelen af te wegen. Die kabinetspartijen zijn van god los.
Ik heb lopen twijfelen tussen PVV en de SP. Beiden kwamen bij de stemwijzers ook veel naar boven. SP geworden uiteindelijk, man heeft wel PVV gestemd.

Jammer dat het niks uitmaakt, we krijgen gewoon dezelfde partijen weer.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_198551453
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 17:58 schreef KNAK het volgende:

[..]

Haga net roodgekleurd, net als heel wat andere om mij heen, waaronder veel mede-ondernemers

Lastige keuze tussen FvD en PVV, maar al jaren PVV dus nu maar eens een keer de echte underdog.
PVV is mij net wat te extreem op immigratiegebied en hoe zij mensen bij voorbaat al uitsluiten. Verder vind ik Forum een jonge, frisse en enthousiaste partij en hun corona standpunt is duidelijk en een verademing.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_198551556
quote:
2s.gif Op woensdag 17 maart 2021 18:03 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik heb lopen twijfelen tussen PVV en de SP. Beiden kwamen bij de stemwijzers ook veel naar boven. SP geworden uiteindelijk, man heeft wel PVV gestemd.

Jammer dat het niks uitmaakt, we krijgen gewoon dezelfde partijen weer.
Dat denk ik ook.

Mijn ideale partij zit meer in de strekking nieuwe wegen / JA21 / Henk Krol
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 17 maart 2021 @ 18:14:08 #171
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198551609
quote:
7s.gif Op woensdag 17 maart 2021 18:06 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

PVV is mij net wat te extreem op immigratiegebied en hoe zij mensen bij voorbaat al uitsluiten. Verder vind ik Forum een jonge, frisse en enthousiaste partij en hun corona standpunt is duidelijk en een verademing.
Ben ik met je eens. Heb zo af en aan zijn karavaan gevolgd en het trok best wat volk, kun je denken van ze wat je wil maar ze hebben daar wel hun ziel en zaligheid in gestopt. Genoeg mensen die het zat zijn. Dat stukje van secreet Jinek over het dansen, schandalig volgens de gevestigde mondkapjes-orde. Volgens Hugo de Clown was FvD zelfs schuldig aan het slagveld in Den Haag.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198551816
quote:
2s.gif Op woensdag 17 maart 2021 18:03 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik heb lopen twijfelen tussen PVV en de SP. Beiden kwamen bij de stemwijzers ook veel naar boven. SP geworden uiteindelijk, man heeft wel PVV gestemd.

Jammer dat het niks uitmaakt, we krijgen gewoon dezelfde partijen weer.
Mijn man heeft Van Haga gestemd. Ik de 1e vrouw op de kieslijst van FvD (ik kies altijd een vrouw).

De bagger die Thierry/FvD over zoch heen kreeg bij Jinek was voor mij de druppel.

Eerst even wat vrijheden terug veroveren. Als dat betekent dat we ovwr een half jaar terug moeten naar de stembus, dan is dat zo.

Vind het wel spannend deze keer.
pi_198551828
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 18:14 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ben ik met je eens. Heb zo af en aan zijn karavaan gevolgd en het trok best wat volk, kun je denken van ze wat je wil maar ze hebben daar wel hun ziel en zaligheid in gestopt. Genoeg mensen die het zat zijn. Dat stukje van secreet Jinek over het dansen, schandalig volgens de gevestigde mondkapjes-orde. Volgens Hugo de Clown was FvD zelfs schuldig aan het slagveld in Den Haag.
Ik denk dat Hugo daar zelf deels ten grondslag aan ligt :'). Zelfreflectie is top daar in Den Haag, goh bijna een jaar in lockdown en verbaast zijn dat er demonstraties en woede komt. Die lui staan zo ver af van de samenleving, ongelooflijk.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_198551904
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 18:23 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Mijn man heeft Van Haga gestemd. Ik de 1e vrouw op de kieslijst van FvD (ik kies altijd een vrouw).

De bagger die Thierry/FvD over zoch heen kreeg bij Jinek was voor mij de druppel.

Eerst even wat vrijheden terug veroveren. Als dat betekent dat we ovwr een half jaar terug moeten naar de stembus, dan is dat zo.

Vind het wel spannend deze keer.
Frederik Jansen gestemd. Komt op voor de jongeren. Baudet en Haga komen toch wel in de kamer.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  woensdag 17 maart 2021 @ 18:30:47 #175
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_198551968
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 16:05 schreef devlinmr het volgende:

[..]

CAD danst overal naar toe
De vraag is hoe..
Met of zonder mondkapje?

Of word alles online besteld?

Naar mijn mening ik ga liever naar een winkel, ik ben ouderwets.
Ik wil zien voor ik iets koop.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_198551999
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 18:30 schreef theguyver het volgende:

[..]

De vraag is hoe..
Met of zonder mondkapje?

Of word alles online besteld?

Naar mijn mening ik ga liever naar een winkel, ik ben ouderwets.
Ik wil zien voor ik iets koop.
Same here... Hou momenteel bakken met geld over
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  woensdag 17 maart 2021 @ 18:47:35 #177
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198552287
quote:
1s.gif Op woensdag 17 maart 2021 18:01 schreef devlinmr het volgende:
Zo... GroenLinks heeft er weer een stem bij ^O^
Tik 'm aan.

Twijfelde nog of ik PvdD zou stemmen, uiteindelijk niet gedaan.
Huilen dan.
  woensdag 17 maart 2021 @ 18:50:50 #178
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198552348
Overwoog nog even om op Kaag te stemmen om @ludovico te stangen, maar toen dacht ik dat principes belangrijker waren.
Huilen dan.
pi_198552490
quote:
7s.gif Op woensdag 17 maart 2021 18:06 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

PVV is mij net wat te extreem op immigratiegebied en hoe zij mensen bij voorbaat al uitsluiten. Verder vind ik Forum een jonge, frisse en enthousiaste partij en hun corona standpunt is duidelijk en een verademing.
Dat begrijp ik niet. Waarom zou je door immigratie een stijgende bevolking willen hebben in een van de drukst bezette stukjes aarde van de wereld?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198552498
quote:
6s.gif Op woensdag 17 maart 2021 18:50 schreef Isdatzo het volgende:
Overwoog nog even om op Kaag te stemmen om @:Ludovico te stangen, maar toen dacht ik dat principes belangrijker waren.
Wees maar gerust, Kaag krijgt een onverklaarbaar hoog aantal stemmen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 17 maart 2021 @ 19:00:03 #181
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198552508
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 18:59 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wees maar gerust, Kaag krijgt een onverklaarbaar hoog aantal stemmen.
Prima verklaarbaar hoor pikkebaas.
Huilen dan.
  woensdag 17 maart 2021 @ 19:12:35 #182
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_198552785
quote:
1s.gif Op woensdag 17 maart 2021 18:32 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Same here... Hou momenteel bakken met geld over
Aan de ene kant mooi, spaar je wat op.. aan de andere kant geld moet rollen.

Nja het is dit keer voor washandjes handdoeken en kleine simpele dingen wat gewoon via online vaak enorme extra verzendkosten met zich mee brengt.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 17 maart 2021 @ 19:13:35 #183
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_198552809
quote:
14s.gif Op woensdag 17 maart 2021 18:47 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Tik 'm aan.

Twijfelde nog of ik PvdD zou stemmen, uiteindelijk niet gedaan.
SP
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_198552989
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 18:58 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat begrijp ik niet. Waarom zou je door immigratie een stijgende bevolking willen hebben in een van de drukst bezette stukjes aarde van de wereld?
Geert sluit ook mensen uit die al in Nederland gentegreerd zijn en ook een verrijking voor de samenleving zijn, dat vind ik ongepast. Mee eens dat er een stop op de migratie en asiel moet en dat radicalen harder aangepakt moeten worden. En voor wie dat wil moet remigratie aantrekkelijk worden gemaakt bijvoorbeeld. Maar ik vind dat we het met de mensen moeten doen die hier wonen en het ook willen, ongeacht afkomst. Daar staat Forum voor.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_198553033
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 18:59 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wees maar gerust, Kaag krijgt een onverklaarbaar hoog aantal stemmen.
De prinses van Klaus moet wel aan de macht komen van het WEF idd.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  woensdag 17 maart 2021 @ 19:42:04 #186
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198553394
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 19:13 schreef theguyver het volgende:

[..]

SP
En van de weinige partijen die nog staan voor hun idealen. Kijk op veel punten toch wat anders tegen zaken aan dus zal er niet heel snel op stemmen, maar heb wel respect voor de SP. En Renske Leijten doet ontzettend goed werk.
Huilen dan.
pi_198553639
quote:
7s.gif Op woensdag 17 maart 2021 19:22 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Geert sluit ook mensen uit die al in Nederland gentegreerd zijn en ook een verrijking voor de samenleving zijn, dat vind ik ongepast. Mee eens dat er een stop op de migratie en asiel moet en dat radicalen harder aangepakt moeten worden. En voor wie dat wil moet remigratie aantrekkelijk worden gemaakt bijvoorbeeld. Maar ik vind dat we het met de mensen moeten doen die hier wonen en het ook willen, ongeacht afkomst. Daar staat Forum voor.
Ach mensen lullen over de vorm joh maar niet over de inhoud.

Een goedaardige Marokkaan mag heus wel blijven van Wilders, en die extremere randjes krijg je er in een coalitie toch niet doorheen en dat vindt Wilders ook heus geen probleem.

Gewoon een marketing trucje van Wilders...
Vraag me alleen af hoe hij het voor elkaar zou kunnen boxen om weer te regeren.. Denk dat die zichzelf wel heel erg buiten spel heeft gezet daarvoor namelijk.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198553668
quote:
7s.gif Op woensdag 17 maart 2021 19:00 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Prima verklaarbaar hoor pikkebaas.
Naviteit =).
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 17 maart 2021 @ 20:31:08 #189
24329 KNAK
ff w88,......
pi_198554607
https://www.telegraaf.nl/(...)a-in-belgie-loopt-op

Ochjee..

En dat is dus wat er in de media naar voren komt. Je kan raden hoeveel shit er gaande is wat de media niet haalt, of zelfs verzwegen wordt

Mooi joh, die vaccinaties _O-
Mai pben rai~!
pi_198555095
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:31 schreef KNAK het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)a-in-belgie-loopt-op

Ochjee..

En dat is dus wat er in de media naar voren komt. Je kan raden hoeveel shit er gaande is wat de media niet haalt, of zelfs verzwegen wordt

Mooi joh, die vaccinaties _O-
En hoe verhouden die gevallen zich tot normaal? Gezien dat trombose doodsoorzaak nummer 4 is in Nederland komt het van nature al vaak voor
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198555206
quote:
1s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:49 schreef devlinmr het volgende:

[..]

En hoe verhouden die gevallen zich tot normaal? Gezien dat trombose doodsoorzaak nummer 4 is in Nederland komt het van nature al vaak voor
Zeg jij maar wat het normale dagelijkse diagnoses zijn in die leeftijdsgroep per dag.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 17 maart 2021 @ 20:56:03 #192
458309 Gebruikersnaam_7
alles laten meewerken ten goed
  woensdag 17 maart 2021 @ 21:02:01 #193
24329 KNAK
ff w88,......
pi_198555540
En hop, VVD wederom de grootste. 2021 knus op z’n lockdowns doorlopen.
Mai pben rai~!
pi_198555683
Stembureaus dicht, dus de tijdelijke pauze van de avondklok is weer weg.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_198555888
Grote overwinning voor D66.
VVD, D66 en CDA kunnen met zijn 3-en al een coalitie vormen. _O-
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_198555990
En natuurlijk om de wappies te trollen een zetel voor BBB
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_198556022
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:53 schreef ludovico het volgende:

[..]

Zeg jij maar wat het normale dagelijkse diagnoses zijn in die leeftijdsgroep per dag.
30000 per jaar over ale leeftijden.
Over welke leeftijdsgroep heb jij het?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198556033
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 21:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Grote overwinning voor D66.
VVD, D66 en CDA kunnen met zijn 3-en al een coalitie vormen. _O-
*O* *O* *O*
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  woensdag 17 maart 2021 @ 21:10:47 #199
24329 KNAK
ff w88,......
pi_198556061
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 22:35 schreef KNAK het volgende:

[..]

Aangezien mafklappartij VVD, met die blonde doos Kaag en d'r D66 bende in de kielzog weer de grootste gaat worden is dat helaas wishful thinking...
Jezelf quoten mag in dit geval :D

Wat een aanfluiting, al dan niet geheel volgens de verwachting. Er gaat dus helemaal niets veranderen, maar verergeren.

ach ja..
Mai pben rai~!
pi_198556350
Sjerrie zal zo wel fraude gaan roepen
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  woensdag 17 maart 2021 @ 21:21:43 #201
458309 Gebruikersnaam_7
alles laten meewerken ten goed
pi_198556515
Een oom van iemand zit in de kiesraad.

-En wat in de USA kan, kan hier ook.

: ' (
  woensdag 17 maart 2021 @ 21:23:45 #202
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198556602
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 21:21 schreef Gebruikersnaam_7 het volgende:
Een oom van iemand zit in de kiesraad.

-En wat in de USA kan, kan hier ook.

: ' (
:o
Huilen dan.
  woensdag 17 maart 2021 @ 21:24:35 #203
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_198556642
quote:
14s.gif Op woensdag 17 maart 2021 19:42 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

En van de weinige partijen die nog staan voor hun idealen. Kijk op veel punten toch wat anders tegen zaken aan dus zal er niet heel snel op stemmen, maar heb wel respect voor de SP. En Renske Leijten doet ontzettend goed werk.
Ben wel beetje verbaasd door de uitslag, nja prognose uitslag ding.

Schijnbaar vind een groot gedeelte van Nederland alsnog de voorgaande regering zo slecht nog niet.
Met 2+ zetels er bij op.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 17 maart 2021 @ 21:26:09 #204
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_198556709
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 21:10 schreef KNAK het volgende:

[..]

Jezelf quoten mag in dit geval :D

Wat een aanfluiting, al dan niet geheel volgens de verwachting. Er gaat dus helemaal niets veranderen, maar verergeren.

ach ja..
Edit. Dubbel
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 17 maart 2021 @ 21:26:51 #205
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198556736
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 21:24 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ben wel beetje verbaasd door de uitslag, nja prognose uitslag ding.

Schijnbaar vind een groot gedeelte van Nederland alsnog de voorgaande regering zo slecht nog niet.
Met 2+ zetels er bij op.
Vooral door de groei van D66, wat wss veel strategische stemmen zijn.
Huilen dan.
  woensdag 17 maart 2021 @ 21:28:35 #206
24329 KNAK
ff w88,......
pi_198556808
quote:
1s.gif Op woensdag 17 maart 2021 21:18 schreef devlinmr het volgende:
Sjerrie zal zo wel fraude gaan roepen
En wie weet is dat ook wel het geval. In USA komen ze er mee weg, waarom niet hier. Doet er verder niet toe of het wel of niet eerlijk is gegaan, we konden namelijk al ruiken wat het zou worden. Ze kunnen nu namelijk geen partij veroorloven die de macht krijgt om de Corona situatie zoals deze in gang is gezet en gaande is te stoppen/af te wenden.

Het pluspuntje van dit hele verhaal is dat uiteindelijk diegene die nu juichen net zo hard genaaid gaan worden als de wat meer nuchtere Nederlander. Jullie willen het, jullie krijgen het _O- 4 jaar leedvermaak! *O*
Mai pben rai~!
  woensdag 17 maart 2021 @ 21:28:37 #207
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_198556809
quote:
7s.gif Op woensdag 17 maart 2021 21:26 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Vooral door de groei van D66, wat wss veel strategische stemmen zijn.
Agh ja het volk heeft gesproken.
Nu maar wachten tot een van de verliezers op gaat roepen om het torentje gaan bestormen en fraude gaat gillen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_198556852
quote:
7s.gif Op woensdag 17 maart 2021 21:26 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Vooral door de groei van D66, wat wss veel strategische stemmen zijn.
T is gewoon prettig te zien dat Nederland toch niet zo gepolariseerd is als het af en toe lijkt.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198556887
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 21:28 schreef KNAK het volgende:

[..]

En wie weet is dat ook wel het geval. In USA komen ze er mee weg,
Jij hebt het missende bewijs?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  woensdag 17 maart 2021 @ 21:30:55 #210
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198556894
quote:
1s.gif Op woensdag 17 maart 2021 21:29 schreef devlinmr het volgende:

[..]

T is gewoon prettig te zien dat Nederland toch niet zo gepolariseerd is als het af en toe lijkt.
Dat hele gedoe over polarisatie is vooral een meta-discussie.
Huilen dan.
pi_198557299
Maar jullie roepen al maanden dat het volk het nu echt zat is en dat er elk moment een opstand kan komen.
In plaats daarvan winnen de partijen die voor de grootste en strengste maatregelen hebben gezorgd. En dat zijn ook nog eens de coalitiepartijen terwijl iedere verkiezingen de coalitiepartijen per saldo zetels inleveren.

Maar ach, dat kan natuurlijk helemaal niet en het zal allemaal wel fraude zijn.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_198557685
quote:
1s.gif Op woensdag 17 maart 2021 21:10 schreef devlinmr het volgende:

[..]

30000 per jaar over ale leeftijden.
Over welke leeftijdsgroep heb jij het?
Die 7 waren tussen 20-50...
O wacht in het artikel stond zelf al dat 1 de verwachting was, niet 7.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198557781
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 21:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Maar jullie roepen al maanden dat het volk het nu echt zat is en dat er elk moment een opstand kan komen.
In plaats daarvan winnen de partijen die voor de grootste en strengste maatregelen hebben gezorgd. En dat zijn ook nog eens de coalitiepartijen terwijl iedere verkiezingen de coalitiepartijen per saldo zetels inleveren.

Maar ach, dat kan natuurlijk helemaal niet en het zal allemaal wel fraude zijn.
In de Verenigde Staten kiezen ze de zittende president als ze in oorlog zijn. Als je ons vraagt of de angstpropaganda goed werkt bij veel mensen zeggen wij ook ja. Vooral degene die een teruggetrokken bestaan leven, op straat zie je een omgekeerd tendens.

Maar gezien het gebrek aan covid kritische partijen had ik wel wat meer zetels bij kritische partijen verwacht.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 17 maart 2021 @ 21:54:24 #214
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198557936
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 21:28 schreef KNAK het volgende:

[..]

En wie weet is dat ook wel het geval. In USA komen ze er mee weg, waarom niet hier. Doet er verder niet toe of het wel of niet eerlijk is gegaan, we konden namelijk al ruiken wat het zou worden. Ze kunnen nu namelijk geen partij veroorloven die de macht krijgt om de Corona situatie zoals deze in gang is gezet en gaande is te stoppen/af te wenden.

Het pluspuntje van dit hele verhaal is dat uiteindelijk diegene die nu juichen net zo hard genaaid gaan worden als de wat meer nuchtere Nederlander. Jullie willen het, jullie krijgen het _O- 4 jaar leedvermaak! *O*
Lockdownies zijn volgers, die doen straks nog 2 mondkappies op als de grote leider zegt dat het iets doet. :o
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 17 maart 2021 @ 21:55:28 #215
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198557981
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 21:54 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Lockdownies zijn volgers, die doen straks nog 2 mondkappies op als de grote leider zegt dat het iets doet. :o
Wat heb jij gestemd cad?
Huilen dan.
pi_198558051
quote:
7s.gif Op woensdag 17 maart 2021 21:26 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Vooral door de groei van D66, wat wss veel strategische stemmen zijn.
Zou het, Naja ieder zijn strategie natuurlijk... Maar linkser wordt het niet met een stem op D66 want nu kunnen ze zonder linkse partij een coalitie vormen met VVD en CDA.

Dat de media actief heeft meegeholpen is mij wel duidelijk...

Tjah ik vind toch het aantal extremisten van GroenLinks die dan wegstapt wel opvallend. Maar misschien is dat gewoon het deel geweest dat is overgestapt dat GroenLinks stemde vanwege klimaat beleid. D66 is wel een beetje het net iets minder idioot radicale broertje van GroenLinks.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 17 maart 2021 @ 21:59:07 #217
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198558111
quote:
7s.gif Op woensdag 17 maart 2021 21:55 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Wat heb jij gestemd cad?
Wat gaat jou dat aan op wie ik gestemd heb en of ik berhaupt wel gestemd heb? Mij boeit het niet wat jij stemt.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 17 maart 2021 @ 22:00:26 #218
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_198558156
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 21:54 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Lockdownies zijn volgers, die doen straks nog 2 mondkappies op als de grote leider zegt dat het iets doet. :o
Hoe doe jij boodschappen?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 17 maart 2021 @ 22:01:09 #219
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198558186
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 21:59 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Wat gaat jou dat aan op wie ik gestemd heb en of ik berhaupt wel gestemd heb? Mij boeit het niet wat jij stemt.
Rustig maar hoor. 't Gaat me niks aan en je hoeft het ook niet te vertellen maar ik was gewoon benieuwd.
Huilen dan.
  woensdag 17 maart 2021 @ 22:01:47 #220
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_198558201
Ik kan moeilijk leven met de exitpolls. Grootste teleurstelling is misschien wel dat het land gevuld is met naeve leeghoofden. Ga maar gauw een spuitje halen. Zielig land.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_198558202
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 21:59 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Wat gaat jou dat aan op wie ik gestemd heb en of ik berhaupt wel gestemd heb? Mij boeit het niet wat jij stemt.
Volgens mij was het gewoon een vraag.
Je hebt zelf van alles te melden over mensen die stemmen, dan kun je deze vraag wel verwachten.
pi_198558235
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 22:01 schreef inslagenreuring het volgende:
Ik kan moeilijk leven met de exitpolls. Grootste teleurstelling is misschien wel dat het land gevuld is met naeve leeghoofden. Ga maar gauw een spuitje halen. Zielig land.
Dit is wel volstrekt in de lijn der verwachting.
  woensdag 17 maart 2021 @ 22:05:26 #223
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_198558343
quote:
1s.gif Op woensdag 17 maart 2021 22:02 schreef mootie het volgende:

[..]

Dit is wel volstrekt in de lijn der verwachting.
Dat zal.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_198558356
quote:
1s.gif Op woensdag 17 maart 2021 22:02 schreef mootie het volgende:

[..]

Dit is wel volstrekt in de lijn der verwachting.
In deze reeks werd in ieder deeltje wel een keer geroepen dat 'het volk de maatregelen zat was en dat de partijen achter deze maatregelen het wel zouden merken' .

Nu blijken deze partijen zelfs enorm beloond te zijn door de kiezers.

Hopelijk hoeven we die onzin over dat er elk moment een opstand kan komen we voorlopig niet meer aan te horen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 17 maart 2021 @ 22:06:09 #225
24329 KNAK
ff w88,......
pi_198558368
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 21:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Maar jullie roepen al maanden dat het volk het nu echt zat is en dat er elk moment een opstand kan komen.
In plaats daarvan winnen de partijen die voor de grootste en strengste maatregelen hebben gezorgd. En dat zijn ook nog eens de coalitiepartijen terwijl iedere verkiezingen de coalitiepartijen per saldo zetels inleveren.

Maar ach, dat kan natuurlijk helemaal niet en het zal allemaal wel fraude zijn.
Heb jij weleens in NL een opstand gezien? Ja, de boeren met hun tractors op een grasveldje, of een handjevol 'koffiedrinkers', of scholieren die genieten van een vrije dag in ruil voor op datzelfde grasveldje staan met spandoeken volgeklad met klimaatleuzen.

Wij zijn niet zoals o.a. de Fransen; weken lang gele hesjes en een hoofdstad lamleggen, of hele snelwegen blokkeren zoals ze dat vroeger deden, of hoe ze in een hoop andere landen her en der met 100.000-en naar buiten lopen
De NLer is wat dat betreft een lui, verwend volkje en zal, zolang het gewoon alles kan doen wat het wil doen, nog steeds netflix kan kijken met een zak chips op schoot, nog gewoon volle schappen heeft in de supermarkt etc, naar het werk kan in de leasebak geen fluit doen. Er moet heel wat meer gebeuren wil er vanuit het volk een massale reactie komen.

Huidige maatregels zijn daarnaast geen extreme beperkingen, uiteraard compleet gestoord en buiten proporties, maar zorgen niet voor totale ontwrichting van een ieders leventje. Het gevaar is echter dat de weg met deze maatregels naar erger open ligt en dat die weg inmiddels ook bewandelt wordt. Gif in je lijf geprikt krijgen, niet meer zonder datzelfde gif sociale, publieke activityeiten kunnen ondernemen, reizen, restaurants etc,.. Een opstand zou natuurlijk nog kunnen gaan komen als ze zo door blijven gaan want iedereen heeft een grens. Wie weet wordt deze wel bereikt met :') :') VVD en D66 :') :') samen in het kabinet.

[ Bericht 0% gewijzigd door KNAK op 17-03-2021 22:13:27 ]
Mai pben rai~!
  woensdag 17 maart 2021 @ 22:06:34 #226
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198558385
Ik heb aan niemand gevraagd wat hij/zij gaat stemmen en ik reageer sowieso bar weinig op de luitjes die graag een mondkapje dragen dit is inmiddels wel duidelijk dat hun zo vanalles willen weten over mij .. their loss. Ah daar is Mootie ook weer uit het niets - ons morele kompas :*
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 17 maart 2021 @ 22:07:21 #227
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_198558413
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 21:59 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Wat gaat jou dat aan op wie ik gestemd heb en of ik berhaupt wel gestemd heb? Mij boeit het niet wat jij stemt.
Vragen mag, en geen probleem hoor ik ga er vooraf al vanuit dat je het zelfde stemt als Summers.

Ik hoop echt dat men ooit de bnw partij opricht.
Het helpt vooral om anders denkende makke schaapjes te noemen en zo.

En ik zie wel wat er van komt, zelfs al merk ik meeste mensen de regels kudt vind maar noodzakelijk.


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_198558419
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 22:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

In deze reeks werd in ieder deeltje wel een keer geroepen dat 'het volk de maatregelen zat was en dat de partijen achter deze maatregelen het wel zouden merken' .

Nu blijken deze partijen zelfs enorm beloond te zijn door de kiezers.

Hopelijk hoeven we die onzin over dat er elk moment een opstand kan komen we voorlopig niet meer aan te horen.
Ik ben bang dat we nu allemaal geneuzel gaan horen over vals spel, vooropgezet, fraude etc.
pi_198558435
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 21:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Grote overwinning voor D66.
VVD, D66 en CDA kunnen met zijn 3-en al een coalitie vormen. _O-
Voor altijd in lockdown _O_


De coalitie van het World Economic Forum *O*
  woensdag 17 maart 2021 @ 22:08:27 #230
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_198558450
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 22:06 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik heb aan niemand gevraagd wat hij/zij gaat stemmen en ik reageer sowieso bar weinig op de luitjes die graag een mondkapje dragen dit is inmiddels wel duidelijk dat hun zo vanalles willen weten over mij .. their loss. Ah daar is Mootie ook weer uit het niets - ons morele kompas :*
Wie draagt hier GRAAG een mondkapje?
Wijs ze eens aan want, mijn idee is NIEMAND!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_198558462
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 22:06 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik heb aan niemand gevraagd wat hij/zij gaat stemmen en ik reageer sowieso bar weinig op de luitjes die graag een mondkapje dragen dit is inmiddels wel duidelijk dat hun zo vanalles willen weten over mij .. their loss. Ah daar is Mootie ook weer uit het niets - ons morele kompas :*
Ik zit er overigens totaal niet mee dat mijn morele kompas prima werkt *;
Ik heb er tenminste een.
pi_198558466
quote:
9s.gif Op woensdag 17 maart 2021 22:07 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik ben bang dat we nu allemaal geneuzel gaan horen over vals spel, vooropgezet, fraude etc.
Ga ik ook van uit _O-
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 17 maart 2021 @ 22:08:56 #233
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_198558477
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 22:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

In deze reeks werd in ieder deeltje wel een keer geroepen dat 'het volk de maatregelen zat was en dat de partijen achter deze maatregelen het wel zouden merken' .

Nu blijken deze partijen zelfs enorm beloond te zijn door de kiezers.

Hopelijk hoeven we die onzin over dat er elk moment een opstand kan komen we voorlopig niet meer aan te horen.
En dan kom je als lockdownie natuurlijk gelijk naar BNW om het er in te wrijven.

Lekker bezig.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_198558479
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 22:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

In deze reeks werd in ieder deeltje wel een keer geroepen dat 'het volk de maatregelen zat was en dat de partijen achter deze maatregelen het wel zouden merken' .

Nu blijken deze partijen zelfs enorm beloond te zijn door de kiezers.

Hopelijk hoeven we die onzin over dat er elk moment een opstand kan komen we voorlopig niet meer aan te horen.
Fraude
  woensdag 17 maart 2021 @ 22:09:40 #235
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_198558500
quote:
9s.gif Op woensdag 17 maart 2021 22:07 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik ben bang dat we nu allemaal geneuzel gaan horen over vals spel, vooropgezet, fraude etc.
Yay kan niet wachten, popcorn en bier herhaling 6 januari.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_198558517
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 22:08 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

En dan kom je als lockdownie natuurlijk gelijk naar BNW om het er in te wrijven.

Lekker bezig.
Dat heet leedvermaak en dat is een belangrijke reden dat ik hier kom inderdaad.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_198558521
Wat is lockdownie nou weer voor rare uitdrukking...
  woensdag 17 maart 2021 @ 22:10:19 #238
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_198558530
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 22:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ga ik ook van uit _O-
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 22:08 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Fraude
Bedoel je dit?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_198558599
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 22:08 schreef PSVCL het volgende:

De coalitie van het World Economic Forum *O*
Waarvoor denk je dat BBB in de Kamer komt? Die moeten natuurlijk iemand in de Kamer hebben om toe te zien dat
'Het Grote Plan' goed ingevoerd word.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_198558614
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 22:08 schreef theguyver het volgende:

[..]

Wie draagt hier GRAAG een mondkapje?
Wijs ze eens aan want, mijn idee is NIEMAND!
Niemand? Tuurlijk wel joh, ieder succesvol geindoctrineerd persoon voelt zich lekker deugend want ze denken de ander te beschermen.

Het meest opvallende is de stelligheid van de overtuiging die puur en alleen zijn oorsprong vind in een beleidsmaatregel met matig bewijs voor werkzaamheid.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198558633
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 22:10 schreef theguyver het volgende:

[..]

[..]

Bedoel je dit?
:Y
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 17 maart 2021 @ 22:13:11 #242
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_198558637
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 22:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Waarvoor denk je dat BBB in de Kamer komt? Die moeten natuurlijk iemand in de Kamer hebben om toe te zien dat
'Het Grote Plan' goed ingevoerd word.
Als je het mis hebt mogen we dat dan ook even goed inwrijven?
Vis versa natuurlijk ook h.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 17 maart 2021 @ 22:13:41 #243
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198558658
quote:
9s.gif Op woensdag 17 maart 2021 22:07 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik ben bang dat we nu allemaal geneuzel gaan horen over vals spel, vooropgezet, fraude etc.
SMULLEN :9~ .
Huilen dan.
  woensdag 17 maart 2021 @ 22:16:07 #244
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198558748
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 22:08 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

En dan kom je als lockdownie natuurlijk gelijk naar BNW om het er in te wrijven.

Lekker bezig.
Treurig trekje van die lui inderdaad, de mondkapjesbrigade en de lockdownies komen het inpeperen. Genieten joh nog meer lockdowns en straks dagklok want zomer. Geeft niks want het killervirus en net goed voor de wappies. Wat een volk. :o
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 17 maart 2021 @ 22:16:44 #245
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_198558767
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 22:12 schreef ludovico het volgende:

[..]

Niemand? Tuurlijk wel joh, ieder succesvol geindoctrineerd persoon voelt zich lekker deugend want ze denken de ander te beschermen.
Ik draag een mondkapje op werk winkel en dergelijke net als iedereen hier.

Tenzij ze al een jaar thuis zitten en teren op thuisbezorgd en picnic of andere bezorg services.
Maar dat geloof ik niet.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 17 maart 2021 @ 22:17:31 #246
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_198558791
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 22:16 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Treurig trekje van die lui inderdaad, de mondkapjesbrigade en de lockdownies komen het inpeperen. Genieten joh nog meer lockdowns en straks dagklok want zomer. Geeft niks want het killervirus en net goed voor de wappies. Wat een volk. :o
Hoe doe jij je boodschappen?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_198558793
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 22:16 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Treurig trekje van die lui inderdaad, de mondkapjesbrigade en de lockdownies komen het inpeperen. Genieten joh nog meer lockdowns en straks dagklok want zomer. Geeft niks want het killervirus en net goed voor de wappies. Wat een volk. :o
Mag complotgekkies en wappies ook weer eigenlijk?
pi_198558828
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 22:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Waarvoor denk je dat BBB in de Kamer komt? Die moeten natuurlijk iemand in de Kamer hebben om toe te zien dat
'Het Grote Plan' goed ingevoerd word.
Klopt


pi_198558844
quote:
1s.gif Op woensdag 17 maart 2021 22:17 schreef mootie het volgende:

[..]

Mag complotgekkies en wappies ook weer eigenlijk?
Hier mag alles
  woensdag 17 maart 2021 @ 22:19:37 #250
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_198558860
quote:
1s.gif Op woensdag 17 maart 2021 22:17 schreef mootie het volgende:

[..]

Mag complotgekkies en wappies ook weer eigenlijk?
Je vergeet snowflakes.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 17 maart 2021 @ 22:20:45 #251
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_198558911
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 22:16 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Treurig trekje van die lui inderdaad, de mondkapjesbrigade en de lockdownies komen het inpeperen. Genieten joh nog meer lockdowns en straks dagklok want zomer. Geeft niks want het killervirus en net goed voor de wappies. Wat een volk. :o
Zelfgenoegzaam klapvee.

Als je enige wereld de vier muren van je woning zijn wordt er ook niet veel afgepakt i guess...
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_198558965
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 22:20 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Zelfgenoegzaam klapvee.

Als je enige wereld de vier muren van je woning zijn wordt er ook niet veel afgepakt i guess...
Waar haal je dat idee nou eigenlijk vandaan?
Ik ga ook gewoon werken, buitenshuis.
Sporten, ook buitenshuis.
Op bezoek etc.
pi_198559149
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 22:18 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Klopt


[ link | afbeelding ]
ach ja dat hele world economic forum is niet eng. Ze bedoelen het goed en willen niet zesenhalf miljard mensen uitmoorden.
  woensdag 17 maart 2021 @ 22:26:57 #254
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_198559160
quote:
1s.gif Op woensdag 17 maart 2021 22:17 schreef mootie het volgende:

[..]

Mag complotgekkies en wappies ook weer eigenlijk?
Liever niet, er zijn betere manieren om elkaar toe te spreken. Op de bal zeg maar. Maar ik vind het ook niet erg genoeg (ligt ook aan de context) om een post meteen weg te vegen als ik een bepaald woordje tevoorschijn zie komen :P
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  woensdag 17 maart 2021 @ 22:28:38 #255
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198559252
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 22:20 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Zelfgenoegzaam klapvee.

Als je enige wereld de vier muren van je woning zijn wordt er ook niet veel afgepakt i guess...
Ja joh.. want de supermarkt is nog open, er is netflix en ik kan ook nog naar werk, meer heeft een mens niet nodig 8)7
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198559279
quote:
7s.gif Op woensdag 17 maart 2021 22:26 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Liever niet, er zijn betere manieren om elkaar toe te spreken. Op de bal zeg maar. Maar ik vind het ook niet erg genoeg (ligt ook aan de context) om een post meteen weg te vegen als ik een bepaald woordje tevoorschijn zie komen :P
Ik zal zelfgenoegzaam klapvee met een moreel kompas zijn en braaf naar je luisteren.
pi_198559312
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 22:28 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ja joh.. want de supermarkt is nog open, er is netflix en ik kan ook nog naar werk, meer heeft een mens niet nodig 8)7
Voor wie zit je nu allemaal in te vullen?
  woensdag 17 maart 2021 @ 22:30:24 #258
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_198559326
quote:
11s.gif Op woensdag 17 maart 2021 22:29 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik zal zelfgenoegzaam klapvee met een moreel kompas zijn en braaf naar je luisteren.
_O-

Iemand die naar een mod luistert; voor alles is een eerste keer :+
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  woensdag 17 maart 2021 @ 22:30:46 #259
24329 KNAK
ff w88,......
pi_198559339
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 22:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Dat heet leedvermaak en dat is een belangrijke reden dat ik hier kom inderdaad.
Blijf je wel hangen als je zelf enorm begint te balen? De verwachting is niet dat je dat kenbaar maakt, maar het zou wel zo netjes zijn, anders moeten we namelijk naar jou toe :')

Ik zie namelijk niemand vrolijk doen als ze o.a. in de zomer een dag/avondklok voor hun kiezen krijgen, of erger; net een vaccinatie in hun flikker hebben gekregen en een dag later te horen krijgen dat dat vaccin ernstige problemen geeft bij grote aantallen mensen, of wat voor andere onzin waar ze onherroepelijk mee gaan komen de komende tijd.

Het zou je als lockdownie juist moeten geruststellen dat er een kritische laag in de bevolking bestaat, die er mogelijk voor gaat zorgen dat niet alles zomaar geaccepteerd wordt, bedenkingen heeft, vragentekens durft te plaatsen bij de bijzonder idiote ideeen en plannen en beleid.
Mai pben rai~!
  woensdag 17 maart 2021 @ 22:32:30 #260
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_198559410
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 21:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Maar jullie roepen al maanden dat het volk het nu echt zat is en dat er elk moment een opstand kan komen.
In plaats daarvan winnen de partijen die voor de grootste en strengste maatregelen hebben gezorgd. En dat zijn ook nog eens de coalitiepartijen terwijl iedere verkiezingen de coalitiepartijen per saldo zetels inleveren.

Maar ach, dat kan natuurlijk helemaal niet en het zal allemaal wel fraude zijn.
Het wil vooral zeggen dat er heel veel mensen zijn die uit gewoonte op hun oude vertrouwde partij stemt. Als ik zo mensen om me heen hoor stemmen mensen vooral op de huidige partijen omdat ze niet elk negatief nieuwtje mee krijgen dus oprecht geloven dat ze het goed doen. Of uit gewoonte. Of omdat er in hun ogen geen partij is die het beter zou kunnen, dus dan maar de oude vertrouwde.

Hier in NL gaan er echt geen grote opstanden komen nee, daar zijn we veel te braaf voor. En je ziet het; het grootste gedeelte accepteert alles zolang het maar geleidelijk genoeg gaat. Mogen ze de komende vier jaar ook niet klagen :P
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_198559419
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 22:30 schreef KNAK het volgende:

[..]

Blijf je wel hangen als je zelf enorm begint te balen? De verwachting is niet dat je dat kenbaar maakt, maar het zou wel zo netjes zijn, anders moeten we namelijk naar jou toe :')

Ik zie namelijk niemand vrolijk doen als ze o.a. in de zomer een dag/avondklok voor hun kiezen krijgen, of erger; net een vaccinatie in hun flikker hebben gekregen en een dag later te horen krijgen dat dat vaccin ernstige problemen geeft bij grote aantallen mensen, of wat voor andere onzin waar ze onherroepelijk mee gaan komen de komende tijd.

Het zou je als lockdownie juist moeten geruststellen dat er een kritische laag in de bevolking bestaat, die er mogelijk voor gaat zorgen dat niet alles zomaar geaccepteerd wordt, bedenkingen heeft, vragentekens durft te plaatsen bij de bijzonder idiote ideeen en plannen en beleid.
Ik houd van kritisch, maar als ik de spreekbuizen van de kritiek eens nader bekijk, dan zakt de moed me in de schoenen.
  woensdag 17 maart 2021 @ 22:35:54 #262
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_198559521
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 22:30 schreef KNAK het volgende:

[..]

Blijf je wel hangen als je zelf enorm begint te balen? De verwachting is niet dat je dat kenbaar maakt, maar het zou wel zo netjes zijn, anders moeten we namelijk naar jou toe :')

Ik zie namelijk niemand vrolijk doen als ze o.a. in de zomer een dag/avondklok voor hun kiezen krijgen, of erger; net een vaccinatie in hun flikker hebben gekregen en een dag later te horen krijgen dat dat vaccin ernstige problemen geeft bij grote aantallen mensen, of wat voor andere onzin waar ze onherroepelijk mee gaan komen de komende tijd.

Het zou je als lockdownie juist moeten geruststellen dat er een kritische laag in de bevolking bestaat, die er mogelijk voor gaat zorgen dat niet alles zomaar geaccepteerd wordt, bedenkingen heeft, vragentekens durft te plaatsen bij de bijzonder idiote ideeen en plannen en beleid.
Hoeveel zijn dat op de aantallen vaccinaties?
Ik kwam op 3 doden en 20 slecht aan toe.
Van een van de vaccinaties.
In verhouding op aantal zieken en doden is dat peantus.
Bedoel we zijn hier op bnw.. en gaat mij er om dat men zo hard gilt dat het maar een griepje is en aantal doden en zieken niet uit maakt om het open te gooien, maar als het om vaccinatie gaat holy shit..m dan is het wel relevant.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 17 maart 2021 @ 22:37:00 #263
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_198559566
quote:
1s.gif Op woensdag 17 maart 2021 22:21 schreef mootie het volgende:

[..]

Waar haal je dat idee nou eigenlijk vandaan?
Ik ga ook gewoon werken, buitenshuis.
Sporten, ook buitenshuis.
Op bezoek etc.
Omdat ik niet begrijp hoeveel volk deze main stage act blijft aanhangen.

Denk je dat er op je grafsteen komt te staan dat je keurig een mondkapje hebt gedragen? Altijd lekker op 150 centimeter zat? Nee.

Maar je grafsteen komt dichterbij en wij zitten in deze facking bullshitsituatie. En wat doet Nederland? Die stemt die vreselijke testikelloze marionet van de VN/WHO weer aan de macht.

Jan Modaal is eigenlijk maar een kinderlijke idioot. Egostische klootzak, als die zijn pensioen, modale loon en zijn standaard huisje boompje beestje maar heeft. Who cares dat er mensen zijn die het niet meer trekken. Lekker thuiswerken, centjes sparen en weer stemmen op Rutte.

Bah
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 17 maart 2021 @ 22:37:41 #264
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198559587
quote:
1s.gif Op woensdag 17 maart 2021 22:32 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik houd van kritisch, maar als ik de spreekbuizen van de kritiek eens nader bekijk, dan zakt de moed me in de schoenen.
Kritiek impliceert een beargumenteerde beoordeling. Dat oordelen lukt aardig, dat beargumenteren doorgaans wat minder.
Huilen dan.
  woensdag 17 maart 2021 @ 22:38:28 #265
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_198559607
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 22:37 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Omdat ik niet begrijp hoeveel volk deze main stage act blijft aanhangen.

Denk je dat er op je grafsteen komt te staan dat je keurig een mondkapje hebt gedragen? Altijd lekker op 150 centimeter zat? Nee.

Maar je grafsteen komt dichterbij en wij zitten in deze facking bullshitsituatie. En wat doet Nederland? Die stemt die vreselijke testikelloze marionet van de VN/WHO weer aan de macht.

Jan Modaal is eigenlijk maar een kinderlijke idioot. Egostische klootzak, als die zijn pensioen, modale loon en zijn standaard huisje boompje beestje maar heeft. Who cares dat er mensen zijn die het niet meer trekken. Lekker thuiswerken, centjes sparen en weer stemmen op Rutte.

Bah
Ik zou zeggen sla ze in elkaar die klojos die het voor jou verpesten!!!

Fuck hun andere mening!!!!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 17 maart 2021 @ 22:41:09 #266
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198559697


twitter


Wordt een mooie zomer met een beetje geluk nog een dagklok als we het wagen het park in te gaan 8-)
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 17 maart 2021 @ 22:41:42 #267
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_198559716
quote:
1s.gif Op woensdag 17 maart 2021 22:38 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ik zou zeggen sla ze in elkaar die klojos die het voor jou verpesten!!!

Fuck hun andere mening!!!!
Het reguleert zichzelf als ze straks met een iets te oud Astra Zenecaatje in de arm zitten.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 17 maart 2021 @ 22:43:10 #268
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_198559781
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 22:41 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Het reguleert zichzelf als ze straks met een iets te oud Astra Zenecaatje in de arm zitten.
Ik heb al een stuk of 3 chip's van de tests werkt dat wel goed in combinatie daarvan?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_198559785
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 22:41 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Het reguleert zichzelf als ze straks met een iets te oud Astra Zenecaatje in de arm zitten.
Wens je nou weer iemand dood?
pi_198559805
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 22:41 schreef controlaltdelete het volgende:
[ afbeelding ]

[ twitter ]

Wordt een mooie zomer met een beetje geluk nog een dagklok als we het wagen het park in te gaan 8-)
Ik zou lekker binnenblijven, anders stoor je je aan al die schapen.
pi_198559826
Slaap lekker, xx
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 17 maart 2021 @ 22:44:46 #272
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_198559831
quote:
1s.gif Op woensdag 17 maart 2021 22:43 schreef mootie het volgende:

[..]

Wens je nou weer iemand dood?
Ik liet me net gaan.
Maar wens nu zeker niemand dood toch?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_198559832
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 22:30 schreef KNAK het volgende:

[..]

Blijf je wel hangen als je zelf enorm begint te balen? De verwachting is niet dat je dat kenbaar maakt, maar het zou wel zo netjes zijn, anders moeten we namelijk naar jou toe :')

Ik zie namelijk niemand vrolijk doen als ze o.a. in de zomer een dag/avondklok voor hun kiezen krijgen, of erger; net een vaccinatie in hun flikker hebben gekregen en een dag later te horen krijgen dat dat vaccin ernstige problemen geeft bij grote aantallen mensen, of wat voor andere onzin waar ze onherroepelijk mee gaan komen de komende tijd.

Het zou je als lockdownie juist moeten geruststellen dat er een kritische laag in de bevolking bestaat, die er mogelijk voor gaat zorgen dat niet alles zomaar geaccepteerd wordt, bedenkingen heeft, vragentekens durft te plaatsen bij de bijzonder idiote ideeen en plannen en beleid.
Nou wat ik hier zie van die 'kritische' laag die vragen durft te stellen is vooral veel onwetendheid, achterdocht, onkunde betrouwbare informatie te scheiden van de onbetrouwbare en een gebrek aan inzicht in de complexe problematiek.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 17 maart 2021 @ 22:48:46 #274
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_198559952
quote:
1s.gif Op woensdag 17 maart 2021 22:43 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik zou lekker binnenblijven, anders stoor je je aan al die schapen.
Ik lees maar weinig dat mensen uit de supermarkt worden geschopt omdat ze weigeren een mondkapje te dragen.

De rest haalt de krant wel en denk niet dat er een bnw held bij zit.
Net als bij de zovele protest acties.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_198560034
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 22:00 schreef theguyver het volgende:

[..]

Hoe doe jij boodschappen?
Dansend
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198560175
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 22:26 schreef mir1986 het volgende:

[..]

ach ja dat hele world economic forum is niet eng. Ze bedoelen het goed en willen niet zesenhalf miljard mensen uitmoorden.
En dan... Zijn er 500 miljoen over.. en dan?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198560256
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 22:26 schreef mir1986 het volgende:

[..]

ach ja dat hele world economic forum is niet eng. Ze bedoelen het goed en willen niet zesenhalf miljard mensen uitmoorden.
Tuurlijk meid. Logisch hoor! _O- :')

Waarom willen ze dat eigenlijk :?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 17 maart 2021 @ 22:59:22 #278
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_198560284
quote:
1s.gif Op woensdag 17 maart 2021 22:55 schreef devlinmr het volgende:

[..]

En dan... Zijn er 500 miljoen over.. en dan?
Dat was het doel.
BNW / De wereldbevolking decimeren, hoe te doen?

BNW / De wereldbevolking decimeren, hoe te doen?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 17 maart 2021 @ 22:59:57 #279
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198560304
Uit het AD

Overvolle Utrechtse stembussen, stembiljetten gaan tijdelijk in onverzegelde dozen

Op sommige Utrechtse stembureaus is het zo druk, dat stembussen overvol raken. Kiezers moeten hun stembiljet in onverzegelde dozen stoppen.

Dat bevestigt een woordvoerder van de gemeente Utrecht. ,,Enkele stemlocaties bleken populairder dan vooraf is ingeschat. Daar raken de stemmen bussen sneller vol dan verwacht. Omdat dit op meerdere plekken tegelijk gebeurde, konden wij niet overal tijdig nieuwe, lege stembussen bezorgen.”

Als noodmaatregel heeft de gemeente Utrecht toestemming gegeven om de stemmen tijdelijk in lege dozen te bewaren. ,,Deze zijn inderdaad niet verzegeld, maar er staat iemand van het stembureau naast om er op toe te zien dat niemand aan de doos komt. Het is een tijdelijke oplossing, die is goedgekeurd door het ministerie van Binnenlandse Zaken.”



Wat een gerommel met die stemmen. :{w
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 17 maart 2021 @ 23:02:44 #280
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198560365
quote:
81s.gif Op woensdag 17 maart 2021 22:44 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Nou wat ik hier zie van die 'kritische' laag die vragen durft te stellen is vooral veel onwetendheid, achterdocht, onkunde betrouwbare informatie te scheiden van de onbetrouwbare en een gebrek aan inzicht in de complexe problematiek.
Tja, ik heb het idee dat mensen hun gebrek aan kennis en het onvermogen om complexe materie te bevatten (waarschijnlijk onbewust) verhullen met complotdenken. Dan valt de complexiteit weg en is de wereld verklaarbaar ^O^ .
Huilen dan.
pi_198560382
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 22:18 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Klopt

[ link | afbeelding ]
Toch wel onverwachts dat BBB een zetel weet te winnen. Denk je dat ze nu gelijk mee gaan regeren zodat ze op de hoogte zullen zijn van elke nieuwe wet die ingediend word door de coalitie zodat ze daar over mee kunnen beslissen?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 17 maart 2021 @ 23:06:30 #282
458309 Gebruikersnaam_7
alles laten meewerken ten goed
pi_198560473
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 21:28 schreef KNAK het volgende:

[..]

En wie weet is dat ook wel het geval. In USA komen ze er mee weg, waarom niet hier. Doet er verder niet toe of het wel of niet eerlijk is gegaan, we konden namelijk al ruiken wat het zou worden. Ze kunnen nu namelijk geen partij veroorloven die de macht krijgt om de Corona situatie zoals deze in gang is gezet en gaande is te stoppen/af te wenden.

Het pluspuntje van dit hele verhaal is dat uiteindelijk diegene die nu juichen net zo hard genaaid gaan worden als de wat meer nuchtere Nederlander. Jullie willen het, jullie krijgen het _O- 4 jaar leedvermaak! *O*
Mee eens.

Alles komt op hun eigen hoofd terug.

[ Bericht 1% gewijzigd door Gebruikersnaam_7 op 17-03-2021 23:30:42 ]
pi_198560474
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198560511
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 22:59 schreef controlaltdelete het volgende:
Uit het AD

Overvolle Utrechtse stembussen, stembiljetten gaan tijdelijk in onverzegelde dozen

Op sommige Utrechtse stembureaus is het zo druk, dat stembussen overvol raken. Kiezers moeten hun stembiljet in onverzegelde dozen stoppen.

Dat bevestigt een woordvoerder van de gemeente Utrecht. ,,Enkele stemlocaties bleken populairder dan vooraf is ingeschat. Daar raken de stemmen bussen sneller vol dan verwacht. Omdat dit op meerdere plekken tegelijk gebeurde, konden wij niet overal tijdig nieuwe, lege stembussen bezorgen.”

Als noodmaatregel heeft de gemeente Utrecht toestemming gegeven om de stemmen tijdelijk in lege dozen te bewaren. ,,Deze zijn inderdaad niet verzegeld, maar er staat iemand van het stembureau naast om er op toe te zien dat niemand aan de doos komt. Het is een tijdelijke oplossing, die is goedgekeurd door het ministerie van Binnenlandse Zaken.”



Wat een gerommel met die stemmen. :{w
Zo'n gerommel dat het open en bloot gebeurt
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198560548
quote:
7s.gif Op woensdag 17 maart 2021 23:02 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Tja, ik heb het idee dat mensen hun gebrek aan (wetenschappelijke) kennis en het onvermogen om complexe materie te bevatten (waarschijnlijk onbewust) verhullen met complotdenken. Dan valt de complexiteit weg en is de wereld verklaarbaar ^O^ .
Mss moeten ze zich ook maar eens gaan bemoeien met alle op de gezondheid gerichte handelingen van doktoren en chirurgen! Die komen vast alleen maar voort uit de drang van wetenschappers om met hun kennis de bevolking te decimeren! Dat moet echt veel beter kunnen dus wordt het tijd om 'kritische' vragen te stellen daarover! :Y

Bemoei je er gewoon niet mee als je er geen verstand van hebt }:|
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_198560582
Vanavond is het officieel geworden. We krijgen een WEF-kabinet en we zitten permanent in lockdown en vast aan een 1.5 metermaatschappij.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_198560666
quote:
1s.gif Op woensdag 17 maart 2021 21:48 schreef ludovico het volgende:

[..]

Die 7 waren tussen 20-50...
O wacht in het artikel stond zelf al dat 1 de verwachting was, niet 7.
Staat er niet in.. wellicht beter lezen

https://www.telegraaf.nl/(...)a-in-belgie-loopt-op
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  woensdag 17 maart 2021 @ 23:13:44 #288
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198560696
twitter


Die mensen hebben daar tenminste nog een ouderwets leuke avond gehad.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198560753
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 23:13 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]

Die mensen hebben daar tenminste nog een ouderwets leuke avond gehad.
FvD en een leuke avond is een contradictie
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  woensdag 17 maart 2021 @ 23:16:31 #290
24329 KNAK
ff w88,......
pi_198560786
quote:
7s.gif Op woensdag 17 maart 2021 23:10 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Vanavond is het officieel geworden. We krijgen een WEF-kabinet en we zitten permanent in lockdown en vast aan een 1.5 metermaatschappij.
Mondkapjes, avondklok, wie weet dagklok, continue persco's met dreigementen, vaccinatiepaspoorten, reisbeperkingen, klappen van hele sectoren...

Het aftellen naar nieuwe beperkingen ipv versoepelingen kan gaan beginnen, en vergeet als horecaondernemer maar de opening van terrassen :|W
Mai pben rai~!
  woensdag 17 maart 2021 @ 23:18:07 #291
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_198560837
quote:
1s.gif Op woensdag 17 maart 2021 23:06 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Jeetje in 2009 al
Er was ook al 1 of 2 aankondigingen in het bnw/truth tijdperk (pre 2009) maar die kon ik zo snel even niet vinden.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 17 maart 2021 @ 23:19:36 #292
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198560880
quote:
7s.gif Op woensdag 17 maart 2021 23:10 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Vanavond is het officieel geworden. We krijgen een WEF-kabinet en we zitten permanent in lockdown en vast aan een 1.5 metermaatschappij.
Dat ziet er wel naar uit ja. Met klimaathysterie. Virus en Groen en loop in het gareel, werk is het uitje als je nog werk hebt. Ja Grote Leider u weet het het beste. Ik vind het welletjes voor vandaag. Fijne avond nog!
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198560942
O ja en de 'kritische' laag heeft ook al veel verstand van klimaatwetenschappen _O-

Mijn hemel wat een infantiliteit allemaal :X
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_198560981
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 23:13 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]

Die mensen hebben daar tenminste nog een ouderwets leuke avond gehad.
D66 heeft ook een leuke avond in hun hoofdkwartier. De 1.5 meter wordt niet nageleefd en mondkapjes bestaan niet zoals te zien tijdens de toespraak, doodeng dat killervirus waar alle ondernemers voor moeten bloeden maar blijkbaar gelden de regels niet voor de elite die zij nota bene zelf hebben opgesteld.

Zijn zij niet angstig om dit zeer gevaarlijke virus onder de leden te krijgen?
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_198561117
quote:
Kaag zei te willen samenwerken met andere partijen, maar liet meteen weten waar ze de nadruk op zal leggen. ,,Het aanpakken van de klimaatramp kan niet wachten. Niemand heft daar op te wachten. We willen progressiever, eerlijker en vooral groener. Deze uitslag betekent dat er een grote verantwoordelijkheid op ons rust. Met dat vertrouwen gaan we heel serieus om. We zijn er klaar voor.”
https://www.ad.nl/dossier(...)al-groener~a9e74f5c/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 17 maart 2021 @ 23:30:35 #296
24329 KNAK
ff w88,......
pi_198561163
quote:
10s.gif Op woensdag 17 maart 2021 23:22 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

D66 heeft ook een leuke avond in hun hoofdkwartier. De 1.5 meter wordt niet nageleefd en mondkapjes bestaan niet zoals te zien tijdens de toespraak, doodeng dat killervirus waar alle ondernemers voor moeten bloeden maar blijkbaar gelden de regels niet voor de elite die zij nota bene zelf hebben opgesteld.

Zijn zij niet angstig om dit zeer gevaarlijke virus onder de leden te krijgen?
De schijn ophouden is terecht wat lastig als je zojuist te horen hebt gekregen dat je mee man doen met het volledig verkrachten van een land dat al een tijdje letterlijk en figuurlijk gebukt gaat onder een hoop ellende, Alsof we nog niet genoeg onzin hebben gehad krijgen we een hele bak aan ander (o.a. klimaat) gebral erbij _O-
Mai pben rai~!
  woensdag 17 maart 2021 @ 23:31:54 #297
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198561195
quote:
10s.gif Op woensdag 17 maart 2021 23:22 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

D66 heeft ook een leuke avond in hun hoofdkwartier. De 1.5 meter wordt niet nageleefd en mondkapjes bestaan niet zoals te zien tijdens de toespraak, doodeng dat killervirus waar alle ondernemers voor moeten bloeden maar blijkbaar gelden de regels niet voor de elite die zij nota bene zelf hebben opgesteld.

Zijn zij niet angstig om dit zeer gevaarlijke virus onder de leden te krijgen?
Sociteit de Witte in Den Haag is ook nog steeds open, het restaurant ook maar alleen voor notabele klanten ofwel de Haagse elite. :Z
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198561271
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 23:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ik kijk nu al uit naar de persconferenties waar ze klimaatlockdowns aankondigen.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  woensdag 17 maart 2021 @ 23:35:06 #299
458309 Gebruikersnaam_7
alles laten meewerken ten goed
pi_198561282
quote:
14s.gif Op woensdag 17 maart 2021 23:09 schreef Kijkertje het volgende:
Mss moeten ze zich ook maar eens gaan bemoeien met alle op de gezondheid gerichte handelingen van doktoren
Je doelt zeker de op onze gezondheid gerichte faksienaties....
  woensdag 17 maart 2021 @ 23:37:52 #300
458309 Gebruikersnaam_7
alles laten meewerken ten goed
pi_198561344
quote:
10s.gif Op woensdag 17 maart 2021 23:22 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

D66 heeft ook een leuke avond in hun hoofdkwartier. De 1.5 meter wordt niet nageleefd en mondkapjes bestaan niet zoals te zien tijdens de toespraak, doodeng dat killervirus waar alle ondernemers voor moeten bloeden maar blijkbaar gelden de regels niet voor de elite die zij nota bene zelf hebben opgesteld.

Zijn zij niet angstig om dit zeer gevaarlijke virus onder de leden te krijgen?
Ik vind het ook raar, bij zo'n gevaarlijk firus gaat men toch niet zo onvoorzichtig doen? Net als bij de bruiloft van grapjes huis.
  woensdag 17 maart 2021 @ 23:39:04 #301
24329 KNAK
ff w88,......
pi_198561379
quote:
7s.gif Op woensdag 17 maart 2021 23:34 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Ik kijk nu al uit naar de persconferenties waar ze klimaatlockdowns aankondigen.
Het volk is er kennelijk klaar voor.

Popcorn-tijd in aantoch met al die "Ja,..maar dr heb ik niet voor gestemd?!?! - reacties van datzelfde volk over een jaar _O- _O-
Mai pben rai~!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')