Dikverdiende like gegeven, dit was weer een wetenschappelijk onderzoek zoals we van je gewend zijn!quote:Op dinsdag 16 maart 2021 15:25 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Onderzoek gedaan en krap aan akkoord bevonden.
Aan het begin van het onderzoek was ik in een tunnelvisie belandt i.v.m. haar opmerking "Als je op Thierry of Geert stemt, verscheuren we je stembiljet." dit i.c.m. de woonplaats Rotterdam (broeinest van allochtonen), dacht ik met een DENK aanhanger te maken te hebben. Ofwel een allochtone, Turks moslim achtige dame. Ik hield rekening in mijn onderzoek tegen snorren, hoofddoekjes en zulks aan te lopen.
Niet is minder waar, dame in kwestie gaat door het leven als Lisa Tiggelman (Hollandser krijg je ze niet) en is naar eigen zeggen freelance writer voor myfitfood. Daarnaast is ze actief op verschillende socials en verkoopt ze kleren via vinted. Ze komt naïef en ietwat wereldvreemd over, je zou haar als GroenLinks meisje kunnen omschrijven. Ze leeft waarschijnlijk van het geld van ome DUO of haar ouders. Inmiddels heeft ze n.a.v. de ophef verschillende socials uitgezet, wat het onderzoek belemmerde.
[ afbeelding ]
Haar fysiek heeft een groot jongensachtig koorknaapjes gehalte en curves zijn haar nog niet bepaalt gegund. De borsten kunnen we omschrijven als borstjes, haar heupen zijn geen breeding material en enige kont heb ik niet kunnen ontdekken. Al met al houdt het niet over, gezien haar leeftijd kan dit nog enigszins goed komen. Twijfelachtige 6/10.
Ter vergelijking.
[ afbeelding ]
Dit is een vrouw.
daarom ook 'dat duidt indirect op racisme', en niet directquote:Op dinsdag 16 maart 2021 15:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit is echt heel erg kort door de bocht en best gevaarlijk wat jij doet hoor, meteen het predicaat racisme erop plakken. Eigenlijk ben je daarmee zelf degene die het meest discrimineert.
Prof Dr Mr RamboDirkquote:Op dinsdag 16 maart 2021 15:25 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Aan het begin van het onderzoek was ik in een tunnelvisie belandt i.v.m. haar opmerking "Als je op Thierry of Geert stemt, verscheuren we je stembiljet." dit i.c.m. de woonplaats Rotterdam (broeinest van allochtonen), dacht ik met een DENK aanhanger te maken te hebben. Ofwel een allochtone, Turks moslim achtige dame. Ik hield rekening in mijn onderzoek tegen snorren, hoofddoekjes en zulks aan te lopen.
Niet is minder waar, dame in kwestie gaat door het leven als Lisa Tiggelman (Hollandser krijg je ze niet) en is naar eigen zeggen freelance writer voor myfitfood. Daarnaast is ze actief op verschillende socials en verkoopt ze kleren via vinted. Ze komt naïef en ietwat wereldvreemd over, je zou haar als GroenLinks meisje kunnen omschrijven. Ze leeft waarschijnlijk van het geld van ome DUO of haar ouders. Inmiddels heeft ze n.a.v. de ophef verschillende socials uitgezet, wat het onderzoek belemmerde.
[ afbeelding ]
Haar fysiek heeft een groot jongensachtig koorknaapjes gehalte en curves zijn haar nog niet bepaalt gegund. De borsten kunnen we omschrijven als borstjes, haar heupen zijn geen breeding material en enige kont heb ik niet kunnen ontdekken. Al met al houdt het niet over, gezien haar leeftijd kan dit nog enigszins goed komen. Twijfelachtige 6/10.
Ter vergelijking.
[ afbeelding ]
Dit is een vrouw.
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 15:25 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ter vergelijking.
[ afbeelding ]
Dit is een vrouw.
Kijk, een lange post die interessant is en niet volstaat met onzinquote:Op dinsdag 16 maart 2021 15:25 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ter vergelijking.
[ afbeelding ]
Dit is een vrouw.
Hoe weet je dat er onzin in mijn post stond als je het niet hebt gelezen?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 15:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk, een lange post die interessant is en niet volstaat met onzin
Daar kunnen andere users wat van leren
@:gurneyisbestoke
Dat zeiden @fetX @Scrummie en nog iemand geloof ikquote:Op dinsdag 16 maart 2021 15:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoe weet je dat er onzin in mijn post stond als je het niet hebt gelezen?
Ik heb geen opvrolijking nodig.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 15:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien kan mijn post in het Feyenoord is een parodie topic je iets opvrolijken.
Ik kan je toch aanraden om te kijken. Feyenoord, specifiek Brard, heeft weer een enorme blunder begaanquote:Op dinsdag 16 maart 2021 15:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb geen opvrolijking nodig.
Dus niet gekeken
Nou vooruit dan maarquote:Op dinsdag 16 maart 2021 15:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik kan je toch aanraden om te kijken. Feyenoord, specifiek Brard, heeft weer een enorme blunder begaan
Hier ook.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Echt iedereen daar is wit he
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 15:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb geen opvrolijking nodig.
Dus niet gekeken
Ik heb het gevoel dat je nog wat geirriteerd naar mij bent wegens eerder vanmiddag en mij nu met goedkope opmerkingen probeert omlaag te halen, wat redelijk misluktquote:
Vanwege wat vanmiddag?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 15:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat je nog wat geirriteerd naar mij bent wegens eerder vanmiddag en mij nu met goedkope opmerkingen probeert omlaag te halen, wat redelijk mislukt
Ja ik was veel te laat maatquote:Op dinsdag 16 maart 2021 16:00 schreef GGMM het volgende:
Mijn kroegen open reactie heeft al 7 likes binnen
Die van @:caland pas 1
vallen beiden in het niet bij JCquote:Op dinsdag 16 maart 2021 16:00 schreef GGMM het volgende:
Smiechten zijn hetquote:Op dinsdag 16 maart 2021 16:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik was veel te laat maat
Ze hadden het ook niet verpakt in een cijfersheadline dus dan hap ik er niet op.
Prima reactie van FesGod ook weer.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 16:00 schreef GGMM het volgende:
Confronterend.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 16:08 schreef GGMM het volgende:
@:buitendam heeft je zojuist genoemd in... * GGMM klikt weg
Nou zeg.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik weet oprecht niet wie er naast @:Onlogisch dit forum pretenderen te modereren.
Wat mag zoiets kosten eigenlijk?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 16:34 schreef Caland het volgende:
COVID-19 rapport - negatief resultaat
Hoe sta ik ervoor?
Je hebt geen of onvoldoende aantoonbare antistoffen voor COVID-19. Waarschijnlijk ben je, ondanks je klachten, nog niet of onvoldoende besmet geweest met COVID-19. Houd er rekening mee dat je alsnog met COVID-19 besmet kunt raken.
@:lenny_leonard
MEN VATTE ZE NIE
Dat is wel relaxed.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 16:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee, hoefde ik zelf nie te betoale.
Mietjequote:Op dinsdag 16 maart 2021 16:34 schreef Caland het volgende:
Je hebt geen of onvoldoende aantoonbare antistoffen voor COVID-19.
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 16:34 schreef Caland het volgende:
COVID-19 rapport - negatief resultaat
Hoe sta ik ervoor?
Je hebt geen of onvoldoende aantoonbare antistoffen voor COVID-19. Waarschijnlijk ben je, ondanks je klachten, nog niet of onvoldoende besmet geweest met COVID-19. Houd er rekening mee dat je alsnog met COVID-19 besmet kunt raken.
@:lenny_leonard
MEN VATTE ZE NIE
Je steekt hier teveel tijd in wat ik overigens bijzonder waardeer en respecteerquote:Op dinsdag 16 maart 2021 15:25 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ter vergelijking.
[ afbeelding ]
Dit is een vrouw.
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:38 schreef Scrummie het volgende:
Geen boze DM van een VBL moderator in mijn inbox. Tegenvaller.
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zou daar niet teveel van verwachten.
Dat onderste mokkel begint er wel steeds meer uit te zien als een zeemeermin. Iets voor jou?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je steekt hier teveel tijd in wat ik overigens bijzonder waardeer en respecteer
Like gegeven
Ik zie dat je het stemadvies van @tong80 hebt opgevolgd.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:52 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dat onderste mokkel begint er wel steeds meer uit te zien als een zeemeermin. Iets voor jou?
Pauper met je SPquote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:52 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dat onderste mokkel begint er wel steeds meer uit te zien als een zeemeermin. Iets voor jou?
Ik erken Rambo zijn waarheid als de enig juiste wat helaas inhoudt dat ik het onjuist zie.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:52 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik ben tegen het overmatig gebruik van smilies.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 18:42 schreef AFCNiels het volgende:
Het lijkt me nu wel onomstotelijk bewezen. #STEMFRAUDE
[ twitter ]
Zo zeg! Wat een enorm geheim is er nu uitgelekt! De fraude ligt nu ontzettend op straat. “Democratie”quote:Op dinsdag 16 maart 2021 18:42 schreef AFCNiels het volgende:
Het lijkt me nu wel onomstotelijk bewezen. #STEMFRAUDE
[ twitter ]
Dat is een indirect gevolg van het leven in een #bananenrepubliekquote:Op dinsdag 16 maart 2021 18:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik ben tegen het overmatig gebruik van smilies.
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 18:52 schreef aTypisch het volgende:
ik heb eten besteld bij een tentje in mijn straat
de bezorgster belt net dat ze verkeerd is gereden
thuisbezorgdgoden
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 18:52 schreef aTypisch het volgende:
ik heb eten besteld bij een tentje in mijn straat
de bezorgster belt net dat ze verkeerd is gereden
thuisbezorgdgoden
Volgens mij ben jij niet helemaal barkie.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 18:56 schreef 3rr0r het volgende:
Uiers om 19:00 bij NPO1, voor al die simps hier (aandacht voor kleine partijen)
Mijn hart kotst van jouw vooringenomenheidquote:Op dinsdag 16 maart 2021 18:56 schreef 3rr0r het volgende:
Uiers om 19:00 bij NPO1, voor al die simps hier (aandacht voor kleine partijen)
niet helemaal 100 euro?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 18:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij niet helemaal barkie.
Je kent de uitspraken van de grote Els Rechts toch wel.quote:
Ik zie af en toe wat langs komen hier maar dat dirigeer ik eigenlijk naar het zeer, zeer korte termijngeheugen.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je kent de uitspraken van de grote Els Rechts toch wel.
Haar hart kotst als ze dit leest.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik zie af en toe wat langs komen hier maar dat dirigeer ik eigenlijk naar het zeer, zeer korte termijngeheugen.
rawrquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:09 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Els_Rechts doet mij denken aan Winny de Jong. Die was ook zwaar para.
true, maar ik kwam er pas achter toen ze beldequote:Op dinsdag 16 maart 2021 18:57 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Kan je in t vervolg beter direct bij die toko bestellen, scheelt ze ook een fee die ze aan thuisbezorgd moeten betalen.
Ik overwoog met het geluid uit te kijken maar was bang dat ik door middel van grafieken of plaatjes toch meer over het partijprogramma te weten zou komen.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:23 schreef maxi-mus het volgende:
Femke-Merel ziet er érg appetijtelijk uit.
Ze staat voor het eerst op 1 zetel in sommige peilingenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik overwoog met het geluid uit te kijken maar was bang dat ik door middel van grafieken of plaatjes toch meer over het partijprogramma te weten zou komen.
Je hoeft maar tot je 65e door te werken.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik overwoog met het geluid uit te kijken maar was bang dat ik door middel van grafieken of plaatjes toch meer over het partijprogramma te weten zou komen.
Uiersquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:23 schreef maxi-mus het volgende:
Femke-Merel ziet er érg appetijtelijk uit.
Wat denk jij maat?quote:
Ik haat je. Als je zo doorgaat laat ik Stinho een feedback post over jou plaatsenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je hoeft maar tot je 65e door te werken.
wel langer hoorquote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je hoeft maar tot je 65e door te werken.
Veel meer zal er niet uitkomen. (lol)quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik haat je. Als je zo doorgaat laat ik Stinho een feedback post over jou plaatsen
quote:
Ze wil een kiesdrempel. (lol)quote:Op dinsdag 16 maart 2021 19:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zullen er nog steeds mensen zijn die op 50plus gaan stemmen, het lijkt me niet.
Je laatste post in VBL was in januari 2021.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dank voor deze tag, @:el-stinho ik doe mijn best, jammer dat het niet opvalt?
Stop er gewoon meequote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dank voor deze tag, @:el-stinho ik doe mijn best, jammer dat het niet opvalt?
Natuurlijk niet, maar ben blij er weer even te zijn.quote:
Ik niet. Ga je voor Ploumen?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar ben blij er weer even te zijn.
Alles goed?? Wie gaat er morgen ook PvdA stemmen
Oh voetbal.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
2e scherm, 1e scherm Real-Atalanta.
Nee, Kathmann. Wethouder geweest hier in Rotterdam en 'ken' ik redelijk goed.quote:
Ja, fantastisch. Je bent nog een grotere flop dan @Klummie .quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar ben blij er weer even te zijn.
Alles goed?? Wie gaat er morgen ook PvdA stemmen
Zo dan.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, fantastisch. Je bent nog een grotere flop dan @:klummie .
Dit klinkt bepaald niet als een topshow.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:15 schreef fetX het volgende:
1. WILDERS - KAAG De stelling van de PVV luidt: "Stop de massa-immigratie."
2. MARIJNISSEN - PLOUMEN De stelling van de SP luidt: "De verzorgingshuizen sluiten was een historische fout"
3. KLAVER - HOEKSTRA De stelling van GroenLinks luidt: "De grote industrie moet een eerlijke prijs betalen voor hun milieuvervuiling."
4. RUTTE - WILDERS De stelling van de VVD luidt: "Alleen met realisme en optimisme komt Nederland uit de crisis."
5. SEGERS - KLAVER De stelling van de CU luidt: "Nederland wordt alleen groener en socialer als je kunt samenwerken."
6. KAAG - MARIJNISSEN De stelling van D66 luidt: "Ik zeg ja tegen Europa en ja tegen de euro."
7. PLOUMEN - SEGERS De stelling van de PvdA luidt: "Iedereen moet in Nederland zichzelf kunnen zijn."
8. HOEKSTRA - RUTTE De stelling van het CDA luidt: "Voor herstel na corona moeten de sterkste schouders meer belasting gaan betalen."
Ik twijfel inmiddels weer. Misschien alleen Wilders - Kaag en Rutte - Wilders meepakken.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit klinkt bepaald niet als een topshow.
Kaag - Wilders kan met die stelling nog wel leuk worden als Wilders er zin in heeft. Daar blijft het wel bij.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit klinkt bepaald niet als een topshow.
Gewoon niet moeilijk doen en op Splinter stemmen.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:26 schreef skysherrif het volgende:
De stelling van de PvdA luidt: "Iedereen moet in Nederland zichzelf kunnen zijn."
Is dit serieus de stelling waarmee PvdA komt ja?
Ok ik ga geen PvdA meer stemmen, ze flikkeren maar op
Die voegen wat mij betreft vrij weinig toequote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gewoon niet moeilijk doen en op Splinter stemmen.
Kun je even normaal doen.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Die voegen wat mij betreft vrij weinig toe
Splinter zitten echt allemaal poppetjes die kosten wat kost in de kamer willen zitten en gebruiken daar 'splinter' als vehikel voorquote:
Nee jij dan met je moderatorschap puur voor het kleurtje / de tools.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Splinter zitten echt allemaal poppetjes die kosten wat kost in de kamer willen zitten en gebruiken daar 'splinter' als vehikel voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |