En wat eet jij vandaag?quote:
Lekker! De gegrilde groente waar ik het over had, zitten al in de 'verse pasta' verpakt.quote:Op woensdag 17 maart 2021 17:16 schreef Karzai het volgende:
ik ga ook groente grillen een paprika, peper en courgette, doe er gerookte kip bij wat olijven en een tomaatje
ah wel lekker een vette hap maar een stuk minder gezond!quote:Op woensdag 17 maart 2021 17:20 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Lekker! De gegrilde groente waar ik het over had, zitten al in de 'verse pasta' verpakt.
Maarrrrrrrrr, hier heeft het boysfront besloten om McDonalds-burgers te gaan halen, ook goed!
Niet erg gezond, en daarnaast geen bevredigd/verzadigd gevoel...maar ja, morgen gewoon de pasta met zalm en broccoliquote:Op woensdag 17 maart 2021 17:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
ah wel lekker een vette hap maar een stuk minder gezond!
Lekker!quote:Op donderdag 18 maart 2021 18:53 schreef kuolema het volgende:
Zelfgemaakte lasagne gaat zo de oven in.
Lekker!quote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:53 schreef Karzai het volgende:
De lentebokjes staan koud voor de vrijmibo en ik ga Chinees halen. In elk geval krokant buikspek en een loempia
loempiaatjes en kerriedriehoekjes, post wel een fotootje zo als het er isquote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Lekker!![]()
Borrelplankje nog bij je bier?
Nu thee en een (mini) mars
* Molo scheurt inmiddels richting Amsterdam met achterbak vol fokkers en wijnquote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:54 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
* mascara-klodder lift mee met @:molo
Deze sla ik opquote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:40 schreef christmastsunami het volgende:
ik heb dit recept weer gegeten, ik vind dit lekker gek
https://eatertainment.nl/cottage-pie-met-gnocchi/
Heerlijk!quote:Op zaterdag 20 maart 2021 12:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Alvast snert gemaakt voor vanavond, is nou al lekker dus dat komt goed.
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 12:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Alvast snert gemaakt voor vanavond, is nou al lekker dus dat komt goed.
Familie?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:28 schreef Karzai het volgende:
kreeg ook een bakje snert mee van moeders, maar die eet ik morgen
vanochtend kaiserbroodjes met kaas en met chorizo
yoghurt met een mandarijn
vanmiddag bordje bami met buikspek
vanavond shoarma met een salade
Zeker als je er kaas en salami of ham tussenstopt. Kreeg ze vroeger elke zondagquote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:10 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Heerlijk!
Hier net croissants van Danerolle op, wat een vette hap is dat toch
Valt me niks tegen, dat vlees uit de airfryerquote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:48 schreef golfer het volgende:
Vanavond: geroosterde spruiten uit de aifryer met kerrie- en truffelmayonaise en daarbij een Duits biefstukje.
Klopt, maar is een traktatie. Kaas/ham (tegenwoordig heeft AH biologische boerenham) ertussen en zondigen maar.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:10 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Heerlijk!
Hier net croissants van Danerolle op, wat een vette hap is dat toch
Met ham en kaas dit keerquote:Op zaterdag 20 maart 2021 16:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Zeker als je er kaas en salami of ham tussenstopt. Kreeg ze vroeger elke zondag![]()
Vanavond spaghetti met knoflookgarnalen.
Jeps, maar het valt me wel zwaar op de maag hoor.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 17:16 schreef Scheepskok het volgende:
[..]
Klopt, maar is een traktatie. Kaas/ham (tegenwoordig heeft AH biologische boerenham) ertussen en zondigen maar.
![]()
die italiaanse roerbak groenten, heb ik deze keer maar zelf gesnedenquote:Op zaterdag 20 maart 2021 11:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Deze sla ik op![]()
Vanmorgen thee, 2 eieren en blauwe druiven.
Klopt dat kan ik me ook nog herinneren. Zit een tijd niet zo lekker in je maag.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 17:40 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Jeps, maar het valt me wel zwaar op de maag hoor.
Eet lekker vanavond!
Doe het niet altijd maar het scheelt ook nog eens veel geld.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 17:53 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
die italiaanse roerbak groenten, heb ik deze keer maar zelf gesneden
en dat doe ik voortaan maar ook, een winterpeen in plakjes ipv julien gesneden is gewoon veel lekkerder
italiaanse roerbak groenten, prei, ui, wortel en paprika en courgette, het is even wassen en snijden maar vooral die peen van 25 cent, is gewoon veel beter als ie in plakjes is.
Ik weet niet wat een oosterse schijf is, is het een ufo uit china?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Klopt dat kan ik me ook nog herinneren. Zit een tijd niet zo lekker in je maag.
[..]
Doe het niet altijd maar het scheelt ook nog eens veel geld.
Had nog trek dus een Oosterse schijf (vega) geprobeerd. En is ok![]()
Nu thee en twix.
Ik ook niet maar wilde t eens proberen. Alles was 1 euro dus kon wel. Vond deze schijf lekker want kruiden smaakten naar bamischijf.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:49 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Ik weet niet wat een oosterse schijf is, is het een ufo uit china?
maargoed, die vega hype sla ik dus over, ik ga als ex kok, toch echt geen nep vlees eten, of iets wat met kunst en vliegwerk op vlees probeert te lijken, die bieten burger van beyondmeat vond ik wel lekker, maar ik zie het niet als vlees
ik ben van de groente afdeling, maar als slagerszoon, ga ik toch echt niet mezelf wijsmaken dat vega shit op vlees lijkt
ik ga maar weer eens iets nieuws proberen, die 'jackfruit' wil ik proberen, schijnt als vrucht, struktuur te hebben van vlees en het groeit gewoon.
Snert ontleent de smaak toch door de overdaad aan vleeschquote:Op zaterdag 20 maart 2021 17:19 schreef Scheepskok het volgende:
Ik had gisteren vegetarische erwtensoep van de groenteboer. Dezelfde winkel heeft ook erwtensoep met worst. Alleen, de vegetarische erwtensoep smaakte totaal anders. Lijkt wel of ook het soepgedeelte (zonder de worst) heel anders is, wat smakelozer. Wel jammer, ik dacht, laat ik het proberen, het is erwtensoep, geen worstsoep toch?
Ik zal hem het de volgende keer vragen.
Ik vind vega eten ook geen probleem... maar een hoop vleesvervangers... hoeven van mij echt nietquote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:49 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Ik weet niet wat een oosterse schijf is, is het een ufo uit china?
maargoed, die vega hype sla ik dus over, ik ga als ex kok, toch echt geen nep vlees eten, of iets wat met kunst en vliegwerk op vlees probeert te lijken, die bieten burger van beyondmeat vond ik wel lekker, maar ik zie het niet als vlees
ik ben van de groente afdeling, maar als slagerszoon, ga ik toch echt niet mezelf wijsmaken dat vega shit op vlees lijkt
ik ga maar weer eens iets nieuws proberen, die 'jackfruit' wil ik proberen, schijnt als vrucht, struktuur te hebben van vlees en het groeit gewoon.
Had daarvoor bospaddestoelensoep (zonder vlees), die was verrukkelijk. Met zoiets is het niet moeilijk om regelmatig vlees te laten staan. Iets als andijviestamppot is ook heerlijk zonder vlees.quote:Op zondag 21 maart 2021 10:33 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Snert ontleent de smaak toch door de overdaad aan vleesch
Maar dan toch minstens met piccalillyquote:Op zondag 21 maart 2021 13:59 schreef Scheepskok het volgende:
[..]
Had daarvoor bospaddestoelensoep (zonder vlees), die was verrukkelijk. Met zoiets is het niet moeilijk om regelmatig vlees te laten staan. Iets als andijviestamppot is ook heerlijk zonder vlees.
Dat ziet er heel lekker uit!quote:Op zondag 21 maart 2021 18:25 schreef sigme het volgende:
Eigengemaakte patat frites. Amora-mayonaise en zelfgemaakte knoflooksaus. Kroket van de krokettenkunst.
Zondag.
[ afbeelding ]
Heerlijk! Zou beide bordjes wel lustenquote:Op zondag 21 maart 2021 18:25 schreef sigme het volgende:
Eigengemaakte patat frites. Amora-mayonaise en zelfgemaakte knoflooksaus. Kroket van de krokettenkunst.
Zondag.
[ afbeelding ]
Ohquote:Op zondag 21 maart 2021 18:25 schreef sigme het volgende:
Zondag.
[ afbeelding ]
Jammerquote:Op maandag 22 maart 2021 19:03 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Eens maar nooit weer. 'Gered' met 50% en lui... Maar het is eigenlijk tomatensoep in blik gegoten in een lasagne...
nou als we zo gaan beginnen godverdegodver met HAAGENDASZ ijs, fdan ontdooi ik een Librije GehaktTennisbal, die ik met een broodje ga soppen in de Jus/Fond.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 13:53 schreef FutureFairytale het volgende:
Had soep, broodje kaas en fruit.
Later nog een kasteeltje.
Vanavond patat oorlog, snacks en Haagen Dazs met warme kersen toe.
Geen verjaardagstaart?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 13:53 schreef FutureFairytale het volgende:
Had soep, broodje kaas en fruit.
Later nog een kasteeltje.
Vanavond patat oorlog, snacks en Haagen Dazs met warme kersen toe.
Heb kleine gebakjes vandaar dat ik straks een kasteeltje eet (m'n lievelings want marsepeinquote:
Gefeliciteerd met je verjaardag!quote:Op dinsdag 23 maart 2021 14:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Heb kleine gebakjes vandaar dat ik straks een kasteeltje eet (m'n lievelings want marsepein). Taart is te groot voor visite wat niet mag komen
Felies!quote:Op dinsdag 23 maart 2021 14:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Heb kleine gebakjes vandaar dat ik straks een kasteeltje eet (m'n lievelings want marsepein). Taart is te groot voor visite wat niet mag komen
Gefeliciteerd!(kennelijk ben je jarig dus ik kan niet achterblijven)quote:Op dinsdag 23 maart 2021 14:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 maart 2021 15:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je verjaardag!![]()
![]()
ik had nog een tosti vanmiddag
vanavond vissticks, ovenpatat en erwtjes
quote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2021 15:33 schreef maily het volgende:
[..]
Felies!![]()
Wij hebben straks mihoen met grote garnalen.
Dankjullie hartelijk!quote:Op dinsdag 23 maart 2021 16:16 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!(kennelijk ben je jarig dus ik kan niet achterblijven)
Fijne dag gewenst en lekker kasteeltje eten!![]()
Hier straks een uit de mouw geschud kippensoepje met veel gember en rode peper om de sinussen eens lekker open te gooien
je hebt de champions iets te heet gebakken Karzai, maar het is iig op een wit bord, dan kunnen we zien wat we etenquote:Op woensdag 24 maart 2021 15:35 schreef Karzai het volgende:
vanavond een maaltijdsalade met veldsla, avocado, gebakken ui, gebakken kastagne champignons, franse kaas en gerookte kip
[ afbeelding ]
ik had er een beetje gerookt paprikapoeder over gedaan dat is een beetje aangebrand iddquote:Op woensdag 24 maart 2021 19:01 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
je hebt de champions iets te heet gebakken Karzai, maar het is iig op een wit bord, dan kunnen we zien wat we eten
wat voor olie heb je gebruikt? olie die wat heter wordt, is wat makkelijker om lekker even heet te bakken, zonder dat het verbrandt. Ik zelf neem om heet te bakken meestal koolzaad olie of arachide/pinda olie, olijf olie is gewoon niet zo handig, die kan een extreem hete temperatuur gewoon niet aan.quote:Op donderdag 25 maart 2021 05:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik had er een beetje gerookt paprikapoeder over gedaan dat is een beetje aangebrand idd
koffie!
olijfolie, ik had het vuur wat lager moeten zetten, vanavond een nieuwe pogingquote:Op donderdag 25 maart 2021 09:26 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
wat voor olie heb je gebruikt? olie die wat heter wordt, is wat makkelijker om lekker even heet te bakken, zonder dat het verbrandt. Ik zelf neem om heet te bakken meestal koolzaad olie of arachide/pinda olie, olijf olie is gewoon niet zo handig, die kan een extreem hete temperatuur gewoon niet aan.
echt koken, doe je ook heel rustig, als je lekker alles van te voren klaar zet, kan je wat beter bakken en koken, en neem je tijd, rustig garen is meestal net wat een beter eind resultaat.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
olijfolie, ik had het vuur wat lager moeten zetten, vanavond een nieuwe poging
vanavond eet ik een entrecote met champignons, ovenpatat, veldsla en tomaat
Wordt pasta met bacon, boursin, ui en champignons (want bacon en champignons moeten op).quote:Op donderdag 25 maart 2021 08:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Gebakken aardappels, sperziebonen met pindasaus, kaasschnitzel.
Dat is een lang spekje.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:34 schreef mascara-klodder het volgende:
Thee en een spekkie van een halve meter
Als je aan het einde van dat spekkie bent weet je ongeveer waar het begin is geblevenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:34 schreef mascara-klodder het volgende:
LEKKERquote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Monchoutaart, lekker machtigen een bakje koffie
Ik heb al meer dan de helft op. Nu ben ik een beetje misselijkquote:
mooie dachshund, hoe heet ie?, ik zal ff aan me me hand laten snuffelen, vind ie lekke nu ik net vlees heb aangeraakt.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 17:06 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb al meer dan de helft op. Nu ben ik een beetje misselijk
https://ibb.co/yqWcqdP
Ha lekker maar snap wel dat je daar misselijk van kunt wordenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:34 schreef mascara-klodder het volgende:
Bladerdeeghapjes zijn zo simpel en zó lekker!quote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:52 schreef maily het volgende:
[..]
Als je aan het einde van dat spekkie bent weet je ongeveer waar het begin is gebleven![]()
Wij hadden bacon-/kaasrolletjes gemaakt met bladerdeeg. Elk rolletje in 5 stukjes gesneden, afgelakt met een losgeklopt ei, en sesamzaadjes erover. Rechtop in de pan van de airfryer; 13 minuutjes op 180 °C.
Tnx! Zij heet Jeroen Poepaanjeschoenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 17:18 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
mooie dachshund, hoe heet ie?
Jouw hondje lijkt een beetje 'schuldig' te kijkenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 17:06 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb al meer dan de helft op. Nu ben ik een beetje misselijk
https://ibb.co/yqWcqdP
tot dat die mijn kerrie eiersalade rookquote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:52 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Jouw hondje lijkt een beetje 'schuldig' te kijken![]()
Wat een lieverdje!
Ze heet Jeroen, las ik net.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:58 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
tot dat die mijn kerrie eiersalade rook
af Truus af het is niet van jou
Smullen!quote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:28 schreef ondeugend het volgende:
Iemand heeft asperges meegenomen van de boer.
Het was zeker smullen. Ik ben nu een bouillon aan het trekken van de schillen en de kontjes. Gaat de diepvries in en dan wanneer zin in een lentesoepje opwarmen,wat room er door en dan opnieuw genieten van het waardevolle afval.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Smullen!
Mijn kip romana (Italiaanse stoof) was weer heerlijk. 2x Opgeschept. Toe roomyoghurt met boerenjongens.
Nu kop thee.
Heerlijk ook, verse aspergesoep.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:06 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Het was zeker smullen. Ik ben nu een bouillon aan het trekken van de schillen en de kontjes. Gaat de diepvries in en dan wanneer zin in een lentesoepje opwarmen,wat room er door en dan opnieuw genieten van het waardevolle afval.
Het viel mij nog mee...70 cent per stuk en flink aan de maat.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Heerlijk ook, verse aspergesoep.
Ik wacht graag tot ze iets goedkoper zijn.
Serieus prijs per stuk?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 20:09 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Het viel mij nog mee...70 cent per stuk en flink aan de maat.
10 hele grote voor 7 euro. Voor de eerste lading viel het mij mee.quote:
Echt voor het eerst dat ik hoor dat asperges per stuk verkocht wordenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 20:22 schreef ondeugend het volgende:
[..]
10 hele grote voor 7 euro. Voor de eerste lading viel het mij mee.
Nee ik heb ze niet per stuk gekocht. Ik heb 7 euro voor 10 betaald. Dat komt neer op 70 cent per stuk. Zo bedoelde ik dat.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 20:25 schreef Moass het volgende:
[..]
Echt voor het eerst dat ik hoor dat asperges per stuk verkocht worden![]()
Belangrijkste is dat het gesmaakt heeft uiteraard!
als je die apsperges op de oude kook methode klaar maakt, met....., ik ben om.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 21:17 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nee ik heb ze niet per stuk gekocht. Ik heb 7 euro voor 10 betaald. Dat komt neer op 70 cent per stuk. Zo bedoelde ik dat.
wat ga je er eigenlijk met de venkel doen? Alsof in een grote pan met water koken?quote:Op zondag 28 maart 2021 13:05 schreef Molo het volgende:
Vanavond geroosterde lamsbout met klassiek peper, zout, knoflook thijm en op het eind wat honing.
Erbij venkel denk ik, misschien salade, misschien geroosterd, en parelcouscous.
Dunne plakken snijden, vinaigrette eroverquote:Op zondag 28 maart 2021 13:40 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
wat ga je er eigenlijk met de venkel doen? Alsof in een grote pan met water koken?
Zie: CUL / Thuis-uit-eten. Welk restaurant heeft er voor jou gekookt?#2quote:Op zondag 28 maart 2021 12:59 schreef golfer het volgende:
Voor vanavond hebben we door Ron Blaauw voor ons laten koken en thuisbezorgen: een oud-Hollandsche rijsttafel.
Dat ziet er goed uit, Golfer! Eten jullie echt ieder zo’n bord leeg?quote:Op zondag 28 maart 2021 18:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Zie: CUL / Thuis-uit-eten. Welk restaurant heeft er voor jou gekookt?#2
Ja hoor. Zoveel is het nou weer niet.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:21 schreef Smallish het volgende:
Dat ziet er goed uit, Golfer! Eten jullie echt ieder zo’n bord leeg?Daar eet ik twee dagen van!
Lekker. Hiero groentesoep met stokbrood en kruidenboter. Het is warm, dus veel minder honger.quote:
Jaa mafaldine. Heerlijk klinkt het iddquote:Op maandag 29 maart 2021 20:00 schreef Molo het volgende:
Ik had een simpele pasta (mafaldine) met gebakken uien, goeie tomaatjes uit blik, wat zout en wat buffelmozzarella
Goddelijk
mja mijn eten is ook niet elke dag geweldig, toch je vitamientjes weer binnenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:07 schreef phoenyx het volgende:
[ afbeelding ]
Wat goedkope prut salade in een oud gloeilelijk Tupperware bakje
En wat eten wat eruit ziet als kots met dikke stukjes die ik nog niet eens aan een hond zou voeren op een stuk kartondeeg
Nou dit heeft mijn vriendin gemaakt dat is nog wel het ergste, bedoel je hebt eten en je hebt eten maar kom op. Ze zit zolang in de keuken en dan komt ze hiermee aan.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
mja mijn eten is ook niet elke dag geweldig, toch je vitamientjes weer binnen
Ze zal vast heel blij zijn dat jij haar kookkunsten hier zo liefdevol verdedigd.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:41 schreef phoenyx het volgende:
Nou dit heeft mijn vriendin gemaakt dat is nog wel het ergste, bedoel je hebt eten en je hebt eten maar kom op. Ze zit zolang in de keuken en dan komt ze hiermee aan.
* verdedigtquote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze zal vast heel blij zijn dat jij haar kookkunsten hier zo liefdevol verdedigd.
Haha maak je ook nog een fotoquote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:41 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nou dit heeft mijn vriendin gemaakt dat is nog wel het ergste, bedoel je hebt eten en je hebt eten maar kom op. Ze zit zolang in de keuken en dan komt ze hiermee aan.
Is geen wrap is ditquote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Haha maak je ook nog een foto
Heerlijk![]()
Vind t niet verkeerd eruit zien, alleen erg weinig vulling voor de wrap.
Ik zou daar ook niet blij van wordenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:51 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Is geen wrap is dit
[ afbeelding ]
https://www.google.nl/sea(...)imgrc=5FAMPZrRmYzqMM
Die plaatjes zien er al uit als babykots maar zij had nog het geniale idee om pompoenstukken te gebruiken
Ja kwam niet op de naam. Weet alleen dat ze het (o.a.) in Ethiopië eten.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:51 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Is geen wrap is dit
[ afbeelding ]
https://www.google.nl/sea(...)imgrc=5FAMPZrRmYzqMM
Die plaatjes zien er al uit als babykots maar zij had nog het geniale idee om pompoenstukken te gebruiken
Dat mag nog niet hè, het is zondag pas Pasenquote:Op woensdag 31 maart 2021 10:17 schreef Karzai het volgende:
koffie
yoghurt met een peer, croissant en een saucijzenbroodje
vanmiddag paasbrood met roomboter
een ijsje calippo cola
biertje en nootjes
vanavond pasta
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zuurdesembroodje met jonge kaas hier
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Heerlijke dagquote:Op woensdag 31 maart 2021 10:17 schreef Karzai het volgende:
koffie
yoghurt met een peer, croissant en een saucijzenbroodje
vanmiddag paasbrood met roomboter
een ijsje calippo cola
biertje en nootjes
vanavond pasta
quote:Op woensdag 31 maart 2021 10:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat mag nog niet hè, het is zondag pas Pasen![]()
![]()
En al die mensen die al weken aan de paaseitjes zitten dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zuurdesembroodje met jonge kaas hier
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Die moeten direct in het gevang, of opgeknoopt of aan een kruis gespijkerdquote:Op woensdag 31 maart 2021 10:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Heerlijke dag
[..]
En al die mensen die al weken aan de paaseitjes zitten dan?
quote:Op woensdag 31 maart 2021 10:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Die moeten direct in het gevang, of opgeknoopt of aan een kruis gespijkerd
Ik had er laatst ook een van de supermarkt. Maar viel wat tegen....smaak was goed, maar niet goed schoon.quote:Op woensdag 31 maart 2021 21:39 schreef mascara-klodder het volgende:
Een haring van de supermarkt. Was nog goed te doen ook
Haringquote:Op donderdag 1 april 2021 12:48 schreef maily het volgende:
[..]
Wat is dat bruine aan de rechterkant?
Heb je al weekend na vandaag?quote:
nee nu nog geen bier, ik bedoelde suikerhoudende drankjesquote:Op donderdag 1 april 2021 13:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Heb je al weekend na vandaag?
Ik denk dat ik de pasta ga wijzigen naar gebakken mie met champignonmix, rode ui en kroepoek. Niet zo veel zin in pasta.
Gaat idd niks boven een haring van de marktquote:Op woensdag 31 maart 2021 21:42 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik had er laatst ook een van de supermarkt. Maar viel wat tegen....smaak was goed, maar niet goed schoon.
Bij de visboer is het toch verser en lekkerder
quote:Op donderdag 1 april 2021 20:31 schreef Prego het volgende:
Ik heb (weer) Libanees laten bezorgen omdat klote dag enzo.
Heerlijk, iedere keer weer bij hunquote:Op donderdag 1 april 2021 22:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]![]()
Wel genoten van het eten?
Ik had thee en m&m's paaseitjes
Zijn die m&m's eitjes de moeite waard?quote:Op donderdag 1 april 2021 22:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]![]()
Wel genoten van het eten?
Ik had thee en m&m's paaseitjes
Ja lekker! Niet bijzonder want m&m's maar goed, die zijn lekker.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:47 schreef Moass het volgende:
[..]
Zijn die m&m's eitjes de moeite waard?
Net tosti kaas met veel ketchup![]()
quote:
Die van de Aldi vind ik wel OK, maar wel eten als er nog 3 dagen op de tht zit. Die van de AH waren niet te vreten. Vers is het lekkerst maar ik snack het graag s avonds en die van de visboer moet je ook geen uren bewaren.quote:Op woensdag 31 maart 2021 21:42 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik had er laatst ook een van de supermarkt. Maar viel wat tegen....smaak was goed, maar niet goed schoon.
Bij de visboer is het toch verser en lekkerder
ooh zo lekkerquote:Op vrijdag 2 april 2021 11:14 schreef Karzai het volgende:
Ah tis chocolonely![]()
ik heb kalfskroketjes voor de lunch
Klopt, die van de visboer koop ik en eet ik meteen thuis op.quote:Op vrijdag 2 april 2021 12:33 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Die van de Aldi vind ik wel OK, maar wel eten als er nog 3 dagen op de tht zit. Die van de AH waren niet te vreten. Vers is het lekkerst maar ik snack het graag s avonds en die van de visboer moet je ook geen uren bewaren.
quote:Op zaterdag 3 april 2021 13:00 schreef anndb het volgende:
Asperges vanavond, met een stukje kabeljauw, wat zeekraal, bearnaise saus en krieltjes
Ontbijt was een restje roti van gisteren en bara bakkeljauw
Heerlijke menu's beidenquote:Op zaterdag 3 april 2021 15:40 schreef golfer het volgende:
Net op: vitello tonato.
Vanavond: gebakken aardappeltjes, een lekker aangemaakte salade en voor mij een gebraden entrecote en voor B. een gebakken kalfsschnitzel.
Lekker!quote:Op zaterdag 3 april 2021 12:29 schreef Karzai het volgende:
lunch, kopje citroen/gember thee
kaiserbroodjes met spek,kaas,ei, mayonaise en sambal
[ afbeelding ]
Gewoon alles 15 munuten koken?quote:Op zaterdag 3 april 2021 20:24 schreef maily het volgende:
Pittige kipkerriesoep.
Met kipdijfilet, pâte de curry van Patak, beetje wortel, erwtjes, ui, knof, selderij en champignons (allemaal restjes).
Eerst de ui (en knof) aanbakken in de soeppan, dan de stukjes kipdijfilet erbij. Kerriepoeder en currypasta en beetje bloem erdoorheen roeren.quote:
Dat ziet er smakelijk uit!quote:
Jeroen zit al klaarquote:Op zondag 4 april 2021 15:49 schreef mascara-klodder het volgende:
Borrelplankje staat al klaar
[ link | afbeelding ]
Haar vriendin is inmiddels ook gearriveerdquote:Op zondag 4 april 2021 15:53 schreef maily het volgende:
[..]
Jeroen zit al klaar![]()
Zometeen bladerdeeghapjes; opgerold met ham en kaas, bestrijken met ei, sesamzaad erover en dan in de airfryer
quote:Op zondag 4 april 2021 16:29 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Haar vriendin is inmiddels ook gearriveerd![]()
[ link | afbeelding ]
Jeroen heeft al de helft opgegeten, arm vriendinnetje!quote:Op zondag 4 april 2021 16:29 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Haar vriendin is inmiddels ook gearriveerd![]()
[ link | afbeelding ]
Je messenleggers!quote:Op zondag 4 april 2021 18:15 schreef sigme het volgende:
Andijviestamppot en een schnitzel
[ afbeelding ]
Toe: griesmeel van Oetker (löffelglück) met vlierbessenjam en versgeslagen room.
[ afbeelding ]
Ik zou niet zonder kunnenquote:
Was het nog bevroren?quote:Op zondag 4 april 2021 18:41 schreef phoenyx het volgende:
Meest mislukte broodje hamburger ooit
[ afbeelding ]
Broodje had je moeten toasten ofzo?quote:Op zondag 4 april 2021 18:41 schreef phoenyx het volgende:
Meest mislukte broodje hamburger ooit
[ afbeelding ]
Was het broodje nog bevroren?quote:Op zondag 4 april 2021 19:08 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nee tartaar gewoon ongevroren
[..]
Geen idee, misschien wel, wat vreselijke bagger
Hamburger maak je niet van tartaarquote:Op zondag 4 april 2021 19:08 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nee tartaar gewoon ongevroren
[..]
Geen idee, misschien wel, wat vreselijke bagger
Bummer!quote:Op zondag 4 april 2021 19:12 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nee juist niet
[..]
Nee klopt, zoveel dingen die verkeerd zijn gegaan
Lekker!quote:Op zondag 4 april 2021 18:15 schreef sigme het volgende:
Andijviestamppot en een schnitzel
[ afbeelding ]
Toe: griesmeel van Oetker (löffelglück) met vlierbessenjam en versgeslagen room.
[ afbeelding ]
CUL / Thuis-uit-eten. Welk restaurant heeft er voor jou gekookt?#2quote:Op zondag 4 april 2021 14:02 schreef golfer het volgende:
Vanavond laten we voor ons koken door Truffels Eetertainment uit Haarlem.
quote:Op zondag 4 april 2021 17:51 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Jeroen heeft al de helft opgegeten, arm vriendinnetje!
P.S. ik ben fan van Jeroentje
Had deze combi nog niet eerder gemaakt maar het was heerlijk.quote:Op zondag 4 april 2021 21:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wat een goed idee, met pasta. Ziet er goed uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |