En wat eet jij vandaag?quote:
Lekker! De gegrilde groente waar ik het over had, zitten al in de 'verse pasta' verpakt.quote:Op woensdag 17 maart 2021 17:16 schreef Karzai het volgende:
ik ga ook groente grillen een paprika, peper en courgette, doe er gerookte kip bij wat olijven en een tomaatje
ah wel lekker een vette hap maar een stuk minder gezond!quote:Op woensdag 17 maart 2021 17:20 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Lekker! De gegrilde groente waar ik het over had, zitten al in de 'verse pasta' verpakt.
Maarrrrrrrrr, hier heeft het boysfront besloten om McDonalds-burgers te gaan halen, ook goed!
Niet erg gezond, en daarnaast geen bevredigd/verzadigd gevoel...maar ja, morgen gewoon de pasta met zalm en broccoliquote:Op woensdag 17 maart 2021 17:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
ah wel lekker een vette hap maar een stuk minder gezond!
Lekker!quote:Op donderdag 18 maart 2021 18:53 schreef kuolema het volgende:
Zelfgemaakte lasagne gaat zo de oven in.
Lekker!quote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:53 schreef Karzai het volgende:
De lentebokjes staan koud voor de vrijmibo en ik ga Chinees halen. In elk geval krokant buikspek en een loempia
loempiaatjes en kerriedriehoekjes, post wel een fotootje zo als het er isquote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Lekker!![]()
Borrelplankje nog bij je bier?
Nu thee en een (mini) mars
* Molo scheurt inmiddels richting Amsterdam met achterbak vol fokkers en wijnquote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:54 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
* mascara-klodder lift mee met @:molo
Deze sla ik opquote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:40 schreef christmastsunami het volgende:
ik heb dit recept weer gegeten, ik vind dit lekker gek
https://eatertainment.nl/cottage-pie-met-gnocchi/
Heerlijk!quote:Op zaterdag 20 maart 2021 12:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Alvast snert gemaakt voor vanavond, is nou al lekker dus dat komt goed.
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 12:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Alvast snert gemaakt voor vanavond, is nou al lekker dus dat komt goed.
Familie?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:28 schreef Karzai het volgende:
kreeg ook een bakje snert mee van moeders, maar die eet ik morgen
vanochtend kaiserbroodjes met kaas en met chorizo
yoghurt met een mandarijn
vanmiddag bordje bami met buikspek
vanavond shoarma met een salade
Zeker als je er kaas en salami of ham tussenstopt. Kreeg ze vroeger elke zondagquote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:10 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Heerlijk!
Hier net croissants van Danerolle op, wat een vette hap is dat toch
Valt me niks tegen, dat vlees uit de airfryerquote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:48 schreef golfer het volgende:
Vanavond: geroosterde spruiten uit de aifryer met kerrie- en truffelmayonaise en daarbij een Duits biefstukje.
Klopt, maar is een traktatie. Kaas/ham (tegenwoordig heeft AH biologische boerenham) ertussen en zondigen maar.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:10 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Heerlijk!
Hier net croissants van Danerolle op, wat een vette hap is dat toch
Met ham en kaas dit keerquote:Op zaterdag 20 maart 2021 16:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Zeker als je er kaas en salami of ham tussenstopt. Kreeg ze vroeger elke zondag![]()
Vanavond spaghetti met knoflookgarnalen.
Jeps, maar het valt me wel zwaar op de maag hoor.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 17:16 schreef Scheepskok het volgende:
[..]
Klopt, maar is een traktatie. Kaas/ham (tegenwoordig heeft AH biologische boerenham) ertussen en zondigen maar.
![]()
die italiaanse roerbak groenten, heb ik deze keer maar zelf gesnedenquote:Op zaterdag 20 maart 2021 11:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Deze sla ik op![]()
Vanmorgen thee, 2 eieren en blauwe druiven.
Klopt dat kan ik me ook nog herinneren. Zit een tijd niet zo lekker in je maag.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 17:40 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Jeps, maar het valt me wel zwaar op de maag hoor.
Eet lekker vanavond!
Doe het niet altijd maar het scheelt ook nog eens veel geld.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 17:53 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
die italiaanse roerbak groenten, heb ik deze keer maar zelf gesneden
en dat doe ik voortaan maar ook, een winterpeen in plakjes ipv julien gesneden is gewoon veel lekkerder
italiaanse roerbak groenten, prei, ui, wortel en paprika en courgette, het is even wassen en snijden maar vooral die peen van 25 cent, is gewoon veel beter als ie in plakjes is.
Ik weet niet wat een oosterse schijf is, is het een ufo uit china?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Klopt dat kan ik me ook nog herinneren. Zit een tijd niet zo lekker in je maag.
[..]
Doe het niet altijd maar het scheelt ook nog eens veel geld.
Had nog trek dus een Oosterse schijf (vega) geprobeerd. En is ok![]()
Nu thee en twix.
Ik ook niet maar wilde t eens proberen. Alles was 1 euro dus kon wel. Vond deze schijf lekker want kruiden smaakten naar bamischijf.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:49 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Ik weet niet wat een oosterse schijf is, is het een ufo uit china?
maargoed, die vega hype sla ik dus over, ik ga als ex kok, toch echt geen nep vlees eten, of iets wat met kunst en vliegwerk op vlees probeert te lijken, die bieten burger van beyondmeat vond ik wel lekker, maar ik zie het niet als vlees
ik ben van de groente afdeling, maar als slagerszoon, ga ik toch echt niet mezelf wijsmaken dat vega shit op vlees lijkt
ik ga maar weer eens iets nieuws proberen, die 'jackfruit' wil ik proberen, schijnt als vrucht, struktuur te hebben van vlees en het groeit gewoon.
Snert ontleent de smaak toch door de overdaad aan vleeschquote:Op zaterdag 20 maart 2021 17:19 schreef Scheepskok het volgende:
Ik had gisteren vegetarische erwtensoep van de groenteboer. Dezelfde winkel heeft ook erwtensoep met worst. Alleen, de vegetarische erwtensoep smaakte totaal anders. Lijkt wel of ook het soepgedeelte (zonder de worst) heel anders is, wat smakelozer. Wel jammer, ik dacht, laat ik het proberen, het is erwtensoep, geen worstsoep toch?
Ik zal hem het de volgende keer vragen.
Ik vind vega eten ook geen probleem... maar een hoop vleesvervangers... hoeven van mij echt nietquote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:49 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Ik weet niet wat een oosterse schijf is, is het een ufo uit china?
maargoed, die vega hype sla ik dus over, ik ga als ex kok, toch echt geen nep vlees eten, of iets wat met kunst en vliegwerk op vlees probeert te lijken, die bieten burger van beyondmeat vond ik wel lekker, maar ik zie het niet als vlees
ik ben van de groente afdeling, maar als slagerszoon, ga ik toch echt niet mezelf wijsmaken dat vega shit op vlees lijkt
ik ga maar weer eens iets nieuws proberen, die 'jackfruit' wil ik proberen, schijnt als vrucht, struktuur te hebben van vlees en het groeit gewoon.
Had daarvoor bospaddestoelensoep (zonder vlees), die was verrukkelijk. Met zoiets is het niet moeilijk om regelmatig vlees te laten staan. Iets als andijviestamppot is ook heerlijk zonder vlees.quote:Op zondag 21 maart 2021 10:33 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Snert ontleent de smaak toch door de overdaad aan vleesch
Maar dan toch minstens met piccalillyquote:Op zondag 21 maart 2021 13:59 schreef Scheepskok het volgende:
[..]
Had daarvoor bospaddestoelensoep (zonder vlees), die was verrukkelijk. Met zoiets is het niet moeilijk om regelmatig vlees te laten staan. Iets als andijviestamppot is ook heerlijk zonder vlees.
Dat ziet er heel lekker uit!quote:Op zondag 21 maart 2021 18:25 schreef sigme het volgende:
Eigengemaakte patat frites. Amora-mayonaise en zelfgemaakte knoflooksaus. Kroket van de krokettenkunst.
Zondag.
[ afbeelding ]
Heerlijk! Zou beide bordjes wel lustenquote:Op zondag 21 maart 2021 18:25 schreef sigme het volgende:
Eigengemaakte patat frites. Amora-mayonaise en zelfgemaakte knoflooksaus. Kroket van de krokettenkunst.
Zondag.
[ afbeelding ]
Ohquote:Op zondag 21 maart 2021 18:25 schreef sigme het volgende:
Zondag.
[ afbeelding ]
Jammerquote:Op maandag 22 maart 2021 19:03 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Eens maar nooit weer. 'Gered' met 50% en lui... Maar het is eigenlijk tomatensoep in blik gegoten in een lasagne...
nou als we zo gaan beginnen godverdegodver met HAAGENDASZ ijs, fdan ontdooi ik een Librije GehaktTennisbal, die ik met een broodje ga soppen in de Jus/Fond.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 13:53 schreef FutureFairytale het volgende:
Had soep, broodje kaas en fruit.
Later nog een kasteeltje.
Vanavond patat oorlog, snacks en Haagen Dazs met warme kersen toe.
Geen verjaardagstaart?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 13:53 schreef FutureFairytale het volgende:
Had soep, broodje kaas en fruit.
Later nog een kasteeltje.
Vanavond patat oorlog, snacks en Haagen Dazs met warme kersen toe.
Heb kleine gebakjes vandaar dat ik straks een kasteeltje eet (m'n lievelings want marsepeinquote:
Gefeliciteerd met je verjaardag!quote:Op dinsdag 23 maart 2021 14:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Heb kleine gebakjes vandaar dat ik straks een kasteeltje eet (m'n lievelings want marsepein). Taart is te groot voor visite wat niet mag komen
Felies!quote:Op dinsdag 23 maart 2021 14:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Heb kleine gebakjes vandaar dat ik straks een kasteeltje eet (m'n lievelings want marsepein). Taart is te groot voor visite wat niet mag komen
Gefeliciteerd!(kennelijk ben je jarig dus ik kan niet achterblijven)quote:Op dinsdag 23 maart 2021 14:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 maart 2021 15:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je verjaardag!![]()
![]()
ik had nog een tosti vanmiddag
vanavond vissticks, ovenpatat en erwtjes
quote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2021 15:33 schreef maily het volgende:
[..]
Felies!![]()
Wij hebben straks mihoen met grote garnalen.
Dankjullie hartelijk!quote:Op dinsdag 23 maart 2021 16:16 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!(kennelijk ben je jarig dus ik kan niet achterblijven)
Fijne dag gewenst en lekker kasteeltje eten!![]()
Hier straks een uit de mouw geschud kippensoepje met veel gember en rode peper om de sinussen eens lekker open te gooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |