Misschien heeft ze het wel altijd geweten, maar stilzwijgend geaccepteerd. Nu het allemaal landelijk breed uitgemeten is, is wellicht een grens (trots, schaamte, eigenwaarde) overschreden. Al verbaast het me dat ze zijn toenaderingen dan niet resoluut afwijst. Ze is kennelijk toch weer gaan twijfelen.quote:Op woensdag 26 mei 2021 10:25 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ja hoor, daarom verkopen ze het huis. Gaan beide ergens anders wonen. En gaan officieel scheiden.
Geen van alle is gebeurd en zal gaan gebeuren.quote:Op woensdag 26 mei 2021 10:25 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ja hoor, daarom verkopen ze het huis. Gaan beide ergens anders wonen. En gaan officieel scheiden.
Dat moge duidelijk,zijn gezien haar statement op insta.quote:Op woensdag 26 mei 2021 10:35 schreef Cynix ® het volgende:
Ik zou zelf waarschijnlijk gaan voor de optie: financieel flink uitkleden, huis, boot en auto claimen en verdergaan met je leven, al dan niet in de anonimiteit. Maar zij kan natuurlijk hele andere afwegingen maken.
Scheiding is officieel heeft hij zelf verklaard bij Linda. Penthouse Marco is gekocht. Huis Leontien is gehuurd.quote:Op woensdag 26 mei 2021 10:42 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Geen van alle is gebeurd en zal gaan gebeuren.
Hij heeft een tijdelijke woning gedurende het proces, niet bepaald een appartement voor de lange duur.
Marco en minnaar in 1 zin bezorgt me nachtmerries en een misselijk gevoel. Ik hoop dat nooit meer ergens te lezen. Nooit👏meer👏quote:Op vrijdag 21 mei 2021 00:49 schreef Za het volgende:
[..]
WTF zeg.
Waarom toch wil men Leontien zo dolgraag in de slachtofferhoek duwen.
Artiesten gaan vreemd en zijn vaak van huis, who cares.
Marco is wat burgerlijk, saai en ziet er ook niet sexy uit, maar is een hele intense lieve man, misschien verwacht je het niet, maar dit is het type fantastische minnaar, ondanks al zijn doorsnee kwaliteiten en zeurliederen.
Vandaar de hereniging waarbij niemand een slachtoffer is. IMO
Vergeet de gastendoekjes niet!quote:Op woensdag 26 mei 2021 10:35 schreef Cynix ® het volgende:
Ik zou zelf waarschijnlijk gaan voor de optie: financieel flink uitkleden, huis, boot en auto claimen en verdergaan met je leven, al dan niet in de anonimiteit. Maar zij kan natuurlijk hele andere afwegingen maken.
André weer?quote:Op donderdag 27 mei 2021 00:03 schreef MissJ het volgende:
Ik lees net in de stories van Life of Yvonne op Instagram dat Leontien ook is vreemdgegaan tijdens hun huwelijk. Met een jongere kerel
Kinderen hè, the thiefs of joy.quote:Op woensdag 26 mei 2021 10:35 schreef Cynix ® het volgende:
kan belastingtechnisch misschien vooordelig zijn geweest, een investeringspandje op naam van business erbij (winst in business laag houden = weinig belasting) , zij even tijdelijk iets huren zodat er verder geen eigen kapitaal is... zijn zat constructies te bedenken hier.quote:Op woensdag 26 mei 2021 11:26 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Scheiding is officieel heeft hij zelf verklaard bij Linda. Penthouse Marco is gekocht. Huis Leontien is gehuurd.
Wat? Waren ze niet echt gescheiden?quote:Op woensdag 26 mei 2021 10:42 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Geen van alle is gebeurd en zal gaan gebeuren.
Hij heeft een tijdelijke woning gedurende het proces, niet bepaald een appartement voor de lange duur.
Het zou me niet eens verbazen.quote:Op zondag 30 mei 2021 15:20 schreef An_0_Niem het volgende:
https://www.mediacourant.(...)o-hij-deed-50-dames/
30/40/50 dames
Druk baasje die Marcoquote:Op zondag 30 mei 2021 15:20 schreef An_0_Niem het volgende:
30/40/50 dames
Seks is maar seks he? Al zou ik dan persoonlijk niet eerst de hele wereld hebben aangekondigd dat er gescheiden zou worden en ook daadwerkelijk de scheiding hebben doorgezet. Ik zou, maar das persoonlijk, mn lippen (pun intended) stijf bij elkaar gehouden hebben en onderzocht wat ik nog voelde voor ik definitieve stappen ging zetten.quote:Op zondag 30 mei 2021 16:26 schreef Pisces29 het volgende:
Zoveel vrouwen? Dan heeft ze het al die jaren zeker wel geweten, dat ze het nu kan accepteren. Anders verzin je het toch niet om iemand terug te nemen.
10, 30, 50.quote:Op zondag 30 mei 2021 15:20 schreef An_0_Niem het volgende:
30/40/50 dames
Gaverdamme man, Marco heeft echt 0 sexappeal.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 16:41 schreef Za het volgende:
[..]
Indien je hint op zijn affaires, denk je werkelijk dat al die andere zangers of quasi BN'ers niet rondneuken, zo gaat dat gewoon.
Maar dat terzijde. Marco B. is een gepassioneerde intense man, vermoedelijk zeer goede minnaar, Luuk Ikink of bv een Lubach etc waarschijnlijk niet. IMO
Ik lig 1000x liever met Lubach in bed dan met Marco.quote:Op zondag 30 mei 2021 20:05 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Gaverdamme man, Marco heeft echt 0 sexappeal.
Iris Hond, een mooie getalenteerde vrouw denkt daar toch heel anders over.quote:Op woensdag 26 mei 2021 20:19 schreef Debskuh het volgende:
D
Marco en minnaar in 1 zin bezorgt me nachtmerries en een misselijk gevoel. Ik hoop dat nooit meer ergens te lezen. Nooit👏meer👏
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |