Ze gaan je mars voor rotearmeefraktion-en...quote:Op maandag 15 maart 2021 18:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Groenlinks en SP halen opeens geen stemmen meer in Nijmegen
GENOT.
Dat is toch voor ouderenquote:Op maandag 15 maart 2021 18:26 schreef tong80 het volgende:
Deze dikke SPer laat zijn eten door tafeltje dekje thuis bezorgen.
O ja, dat was ik alweer vergeten. Nu begrijp ik opeens de angst van Thierry voor verkiezingsfraude wel een stuk beter.quote:Op maandag 15 maart 2021 18:14 schreef Zipportal het volgende:
VBL wenst user @:Caland veel succes met het tellen van de stemmen.
Joking. Is Thuibezorgd.NLquote:
Klopt, die komen ook altijd bij mijn oma langs (die zwaar dementerend is).quote:
Geen dramaandag trouwens.quote:Op maandag 15 maart 2021 18:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt, die komen ook altijd bij mijn oma langs (die zwaar dementerend is).
Valt redelijk mee, al was ik er zaterdag wel aardig vanaf.quote:
Heb je jezelf ergens gigantisch belachelijk gemaakt?quote:Op maandag 15 maart 2021 18:52 schreef Buitendam het volgende:
[ twitter ]
Doe ik nu een @:Onlogisch ?
Is dit filmpje een jaar oud?quote:Op maandag 15 maart 2021 18:52 schreef Buitendam het volgende:
[ twitter ]
Ik snap de D66 referentie nietquote:Op maandag 15 maart 2021 18:52 schreef Buitendam het volgende:
[ twitter ]
Moet ik de tekst dan cynisch lezen?quote:Op maandag 15 maart 2021 19:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ollongren is/was toch verantwoordelijk voor het stemmen per post?
Je moet doen waar je jezelf prettig bij voeltquote:Op maandag 15 maart 2021 19:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moet ik de tekst dan cynisch lezen?
Daar ga ik wel vanuit ja.quote:Op maandag 15 maart 2021 19:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moet ik de tekst dan cynisch lezen?
Tja, als ze er om vraagt. Je wil als grootouder natuurlijk niet je kleinkind teleurstellen.quote:
Toch typisch dat de kinderen bij opa en oma wel altijd krijgen waar ze om vragen.quote:Op maandag 15 maart 2021 19:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Tja, als ze er om vraagt. Je wil als grootouder natuurlijk niet je kleinkind teleurstellen.
Ik voel mij zo prettig en veilig hier dat ik mijn mbo denkniveau durf te erkennenquote:Op maandag 15 maart 2021 19:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moet doen waar je jezelf prettig bij voelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |