Ze gaan je mars voor rotearmeefraktion-en...quote:Op maandag 15 maart 2021 18:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Groenlinks en SP halen opeens geen stemmen meer in Nijmegen
GENOT.
Dat is toch voor ouderenquote:Op maandag 15 maart 2021 18:26 schreef tong80 het volgende:
Deze dikke SPer laat zijn eten door tafeltje dekje thuis bezorgen.
O ja, dat was ik alweer vergeten. Nu begrijp ik opeens de angst van Thierry voor verkiezingsfraude wel een stuk beter.quote:Op maandag 15 maart 2021 18:14 schreef Zipportal het volgende:
VBL wenst user @:Caland veel succes met het tellen van de stemmen.
Joking. Is Thuibezorgd.NLquote:
Klopt, die komen ook altijd bij mijn oma langs (die zwaar dementerend is).quote:
Geen dramaandag trouwens.quote:Op maandag 15 maart 2021 18:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt, die komen ook altijd bij mijn oma langs (die zwaar dementerend is).
Valt redelijk mee, al was ik er zaterdag wel aardig vanaf.quote:
Heb je jezelf ergens gigantisch belachelijk gemaakt?quote:Op maandag 15 maart 2021 18:52 schreef Buitendam het volgende:
[ twitter ]
Doe ik nu een @:Onlogisch ?
Is dit filmpje een jaar oud?quote:Op maandag 15 maart 2021 18:52 schreef Buitendam het volgende:
[ twitter ]
Ik snap de D66 referentie nietquote:Op maandag 15 maart 2021 18:52 schreef Buitendam het volgende:
[ twitter ]
Moet ik de tekst dan cynisch lezen?quote:Op maandag 15 maart 2021 19:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ollongren is/was toch verantwoordelijk voor het stemmen per post?
Je moet doen waar je jezelf prettig bij voeltquote:Op maandag 15 maart 2021 19:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moet ik de tekst dan cynisch lezen?
Daar ga ik wel vanuit ja.quote:Op maandag 15 maart 2021 19:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moet ik de tekst dan cynisch lezen?
Tja, als ze er om vraagt. Je wil als grootouder natuurlijk niet je kleinkind teleurstellen.quote:
Toch typisch dat de kinderen bij opa en oma wel altijd krijgen waar ze om vragen.quote:Op maandag 15 maart 2021 19:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Tja, als ze er om vraagt. Je wil als grootouder natuurlijk niet je kleinkind teleurstellen.
Ik voel mij zo prettig en veilig hier dat ik mijn mbo denkniveau durf te erkennenquote:Op maandag 15 maart 2021 19:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moet doen waar je jezelf prettig bij voelt
Misschien moet je dan voortaan ook maar je eten door tafeltje dekje laten bezorgen.quote:Op maandag 15 maart 2021 19:15 schreef maxi-mus het volgende:
Volgens mij kreeg ik een beroerte voor de vorige post.
quote:Op maandag 15 maart 2021 19:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch typisch dat de kinderen bij opa en oma wel altijd krijgen waar ze om vragen.
Typisch altijd dat die kutkinderen altijd maar blijven doordrammen.quote:
quote:Op maandag 15 maart 2021 19:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien moet je dan voortaan ook maar je eten door tafeltje dekje laten bezorgen.
Everyting ingezet op de tegenstanderquote:Volgens de Telegraaf is de speler die afgelopen wedstrijden geschorst was wegens gokken een oud-bekende van Feyenoord. Jordy Clasie was er niet bij in de laatste wedstrijden van zijn werkgever AZ vanwege weddenschappen via zijn B-Win account. De middenvelder zegt dat zijn buurjongen degene was die het geld heeft ingezet en niet hij.
Nou ja zeg, eerst ben je al tegen racisme en nu ook al tegen pedofilie? Wat een negatief figuur ben jij, altijd maar overal tegenaan schoppenquote:
quote:Op maandag 15 maart 2021 19:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is een geaardheid, je bent dus ook tegen homofilie?
quote:
quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben team dit soort zaken bespreek ik niet voor de schermen.
Eerst vrienden en inmiddels zijn buurjongen. Zijn verhaal wordt beter en beterquote:Op maandag 15 maart 2021 19:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Everyting ingezet op de tegenstander
Zou Clasie aan Onana hebben gevraagd om een smoes te verzinnen?
Ik niet.quote:Op maandag 15 maart 2021 19:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
In plaats van roepen waar we allemaal op tegen zijn, kunnen we ook zeggen waar we voor zijn.
Ik trap af: ik ben voor meer diversiteit
Ik ben voor het openen van de kroegen.quote:Op maandag 15 maart 2021 19:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
In plaats van roepen waar we allemaal op tegen zijn, kunnen we ook zeggen waar we voor zijn.
Werk dan wel heropvoedkampen voor zelfgekozen beroepswerkloze.quote:Op maandag 15 maart 2021 19:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |