Het ligt allemaal niet zo zwart wit als jij stelt maar iemand in je staf die als speler alles deed om te winnen is goud waard. Je kunt veel van de dorpspastoor zeggen maar het is op het veld en in de kleedkamer nooit een loser geweest.quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies, als je wint heb je een winnaarsmentaliteit en als je verliest heb je te maken met allemaal vuilniszakken.
Ik ken eigenlijk maar weinig spelers die er niet alles aan doen om te winnen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Het ligt allemaal niet zo zwart wit als jij stelt maar iemand in je staf die als speler alles deed om te winnen is goud waard.
de botox lijkt ook alweer uitgewerktquote:Op donderdag 18 maart 2021 13:39 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Het haar van Dirk is een mysterie.
Zijn er genoeg die het resultaat van de dag geen reet boeit, zo'n Gijp of koude kroket Kramer om wat voorbeelden te noemen van spelers die daar ook expliciet voor uit zijn gekomen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk maar weinig spelers die er niet alles aan doen om te winnen.
Oké Elan, ik hoop in ieder geval voor jou dat we volgend seizoen een bult stevige kerels met een over mijn lijk mentaliteit halen die het duel niet schuwen en het gras opvreten, desnoods de modder.quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn er genoeg die het resultaat van de dag geen reet boeit, zo'n Gijp of koude kroket Kramer om wat voorbeelden te noemen van spelers die daar ook expliciet voor uit zijn gekomen.
Ja lachen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 14:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Oké Elan, ik hoop in ieder geval voor jou dat we volgend seizoen een bult stevige kerels met een over mijn lijk mentaliteit halen die het duel niet schuwen en het gras opvreten, desnoods de modder.
De echte wil om te winnen ontbreekt gewoon. Lijkt me zo klaar als een klontje.quote:Op donderdag 18 maart 2021 14:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja lachen.
Je staat godverdomme vier punten achter fucking Vitesse. Bij vlagen iets meer bezieling mag wel.
Grote strik eromheen en afscheid nemen.quote:
In het geval van Vitesse kun je het toch moeilijk op kwaliteit gooien.quote:Op donderdag 18 maart 2021 14:11 schreef Caland het volgende:
[..]
De echte wil om te winnen ontbreekt gewoon. Lijkt me zo klaar als een klontje.
Eens. Anders waren de kansen die ze krijgen er echt wel in gegaan en had de ranglijst er een tikkeltje anders uit gezien.quote:Op donderdag 18 maart 2021 14:11 schreef Caland het volgende:
[..]
De echte wil om te winnen ontbreekt gewoon. Lijkt me zo klaar als een klontje.
Mentaliteit! Zij hebben wel NOAD door hun aderen stromen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 14:12 schreef Elan het volgende:
[..]
In het geval van Vitesse kun je het toch moeilijk op kwaliteit gooien.
Precies, dan mis je toch net die beleving. Als ze gewoon even de mouwen hadden opgestroopt waren die kansen er wel ingegaan.quote:Op donderdag 18 maart 2021 14:13 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Eens. Anders waren de kansen die ze krijgen er echt wel in gegaan en had de ranglijst er een tikkeltje anders uit gezien.
We hebben toch net samen al geconstateerd dat de spelers duidelijk een over mijn lijk mentaliteit missen?quote:Op donderdag 18 maart 2021 14:21 schreef Elan het volgende:
Je kunt je ook afvragen waarom je al die kansen mist
Dat was jouw vermoeiende act voornamelijk.quote:Op donderdag 18 maart 2021 14:23 schreef Caland het volgende:
[..]
We hebben toch net samen al geconstateerd dat de spelers duidelijk een over mijn lijk mentaliteit missen?
Joejoe!quote:Op donderdag 18 maart 2021 14:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat was jouw vermoeiende act voornamelijk.
Volgende keer maar niet tot half vier in het stemlokaal blijven hangen.
Ik heb geen premium maar wel een krantje gehaald vanwege de verkiezingen, wil wel een foto maken van het artikel?quote:Op donderdag 18 maart 2021 11:27 schreef Scrummie het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-komst-bij-feyenoord
[..]
Iemand met premium die het artikel kan delen (mag niet hier, maar in PM ofzo)?
Zag het al op twitter inderdaad. Gek dat dat geen nieuws op zich is.quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:19 schreef maxi-mus het volgende:
Staat overigens ook in dat Geertruida heeft bijgetekend of wisten jullie dat al?
Heb 'm inmiddels gelezen via een andere user. Maar een foto voor andere users is altijd leuk.quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb geen premium maar wel een krantje gehaald vanwege de verkiezingen, wil wel een foto maken van het artikel?
Ja het staat er ook echt in een bijzinnetje, niet eens een kader ofzo dus ik dacht wellicht is dat al common knowledge.quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zag het al op twitter inderdaad. Gek dat dat geen nieuws op zich is.
GeertGod
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vermakelijk is het zeker, maar de sfeer is ver te zoeken op Fok.quote:
Ik vind echt heel Kuyt 2.0 tot dusver super vermakelijk.quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:39 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Het haar van Dirk is een mysterie.
"Er zat misschien ook een stukje frustratie bij, daar heb ik geen problemen mee"quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:23 schreef maxi-mus het volgende:
Die frustratie tackle van Berghuis heeft ook nog een maandenlange blessure opgeleverd. (bij Hatsidiakos)
Kan gebeuren.quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:23 schreef maxi-mus het volgende:
Die frustratie tackle van Berghuis heeft ook nog een maandenlange blessure opgeleverd. (bij Hatsidiakos)
Die speelde de volgende wedstrijd 90 minuten.quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:23 schreef maxi-mus het volgende:
Dat was niet zo handig dan.quote:Op donderdag 18 maart 2021 17:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Die speelde de volgende wedstrijd 90 minuten.
Terecht geel gekregen dus.quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:23 schreef maxi-mus het volgende:
Hoeveel meer rode kaarten moet Berghuis nog pakken...quote:Op donderdag 18 maart 2021 14:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja lachen.
Je staat godverdomme vier punten achter fucking Vitesse. Bij vlagen iets meer bezieling mag wel. Hopelijk kan Slot daar ook wat aan veranderen want onder Dick is het janken met de pet op.
Dit mag AZ zichzelf aanrekenen dan en dat met de historie van de speler in kwestie.quote:Op donderdag 18 maart 2021 17:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was niet zo handig dan.
Hatzidiakos had behoorlijk last van de schop, maar stond acht dagen later toch negentig minuten op het veld tegen Vitesse (2-1 zege). Voorafgaand aan het daaropvolgende duel met Twente gaf trainer Pascal Jansen aan dat op de training 'toch weer een pittige reactie' volgde voor zijn pupil. Hatzidiakos behoorde hij niet tot de wedstrijdselectie en dat zal voorlopig ook niet het geval zijn. "Zodra er meer duidelijk is over zijn herstel, lees je dat op de media-kanalen van AZ", meldt de club. Vorig seizoen miste de mandekker al een groot deel van het seizoen door een kruisbandblessure.
Wellicht dat de schop van pak ‘em beet Rai Vloet 6 weken daarvoor dan wel de boosdoener was.quote:Op donderdag 18 maart 2021 17:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was niet zo handig dan.
Hatzidiakos had behoorlijk last van de schop, maar stond acht dagen later toch negentig minuten op het veld tegen Vitesse (2-1 zege). Voorafgaand aan het daaropvolgende duel met Twente gaf trainer Pascal Jansen aan dat op de training 'toch weer een pittige reactie' volgde voor zijn pupil. Hatzidiakos behoorde hij niet tot de wedstrijdselectie en dat zal voorlopig ook niet het geval zijn. "Zodra er meer duidelijk is over zijn herstel, lees je dat op de media-kanalen van AZ", meldt de club. Vorig seizoen miste de mandekker al een groot deel van het seizoen door een kruisbandblessure.
De medische staf zegt van niet.quote:Op donderdag 18 maart 2021 17:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Wellicht dat de schop van pak ‘em beet Rai Vloet 6 weken daarvoor dan wel de boosdoener was.
quote:Op donderdag 18 maart 2021 17:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Wellicht dat de schop van pak ‘em beet Rai Vloet 6 weken daarvoor dan wel de boosdoener was.
Las net dat Slot de tegenstander weer BIJ DE STROT WIL GRIJPEN en niet ze GEEN KANS GEEFT OP ADEM TE KOMEN, dus komt komend jaar helemaal goed. Jullie missen eigenlijk alleen nog een echte draufgänger.quote:Op donderdag 18 maart 2021 14:23 schreef Caland het volgende:
[..]
We hebben toch net samen al geconstateerd dat de spelers duidelijk een over mijn lijk mentaliteit missen?
Dat is de linksback van Twente toch?quote:Op donderdag 18 maart 2021 18:27 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Las net dat Slot de tegenstander weer BIJ DE STROT WIL GRIJPEN en niet ze GEEN KANS GEEFT OP ADEM TE KOMEN, dus komt komend jaar helemaal goed. Jullie missen eigenlijk alleen nog een echte draufgänger.
Nee, dat boerderijhoofd dat nu op de bank zit bij AZ.quote:Op donderdag 18 maart 2021 18:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is de linksback van Twente toch?
Waar las je dat?quote:Op donderdag 18 maart 2021 18:27 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Las net dat Slot de tegenstander weer BIJ DE STROT WIL GRIJPEN en niet ze GEEN KANS GEEFT OP ADEM TE KOMEN, dus komt komend jaar helemaal goed. Jullie missen eigenlijk alleen nog een echte draufgänger.
’Tegenstanders van Feyenoord moeten na afloop van de wedstrijd FYSIEK EN MENTAAL HELEMAAL KEPOT ZIJN’quote:Op donderdag 18 maart 2021 18:27 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Hierboven ergens, uit een "analyse" van het AD.quote:Op donderdag 18 maart 2021 18:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Waar las je dat?
Overigens wel onderdeel van zijn strategie ja heb iets met die strekking eerder ergens gelezen.
Lijkt me een uitstekend plan.
Ben benieuwd met welke spelers op het middenveld hij dat voor zich ziet. Op zich zijn jongens als Antonucci en Jordy Wehrmann wel geschikt al schijnt die laatste het prima naar zijn zin te hebben in Zwitserland en bovendien heeft Luzern een optie tot koop bedongen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 18:45 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Hierboven ergens, uit een "analyse" van het AD.
Met Wehrmacht win je de oorlog wel.quote:Op donderdag 18 maart 2021 18:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben benieuwd met welke spelers op het middenveld hij dat voor zich ziet. Op zich zijn jongens als Antonucci en Jordy Wehrmann wel geschikt al schijnt die laatste het prima naar zijn zin te hebben in Zwitserland en bovendien heeft Luzern een optie tot koop bedongen.
We moeten ze AFJAGEN als ze in de Kuip komen, uitgaan van onze eigen kracht en gewoon fel achter alle ballen gaan. Mouwen opstropen en kapot maken die gastenquote:Op donderdag 18 maart 2021 18:42 schreef Caland het volgende:
[..]
’Tegenstanders van Feyenoord moeten na afloop van de wedstrijd FYSIEK EN MENTAAL HELEMAAL KEPOT ZIJN’
Dat zijn nog eens teksten
kapoet*quote:Op donderdag 18 maart 2021 19:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We moeten ze AFJAGEN als ze in de Kuip komen, uitgaan van onze eigen kracht en gewoon fel achter alle ballen gaan. Mouwen opstropen en kapot maken die gasten
Uit was wel echt doodzonde, toen waren we gewoon beter. Thuis zetten ze gewoon een muur neer en waren ze effectief met de kansen, tja.quote:Op donderdag 18 maart 2021 20:54 schreef hhh38 het volgende:
Het is toch echt niet zo'n schande dat we niet van Zagreb konden winnen
Thuis winnen van Wolfsberger was genoeg geweest. Maar ja.quote:Op donderdag 18 maart 2021 20:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Uit was wel echt doodzonde, toen waren we gewoon beter. Thuis zetten ze gewoon een muur neer en waren ze effectief met de kansen, tja.
Het is ook meer een optelsom van slechte wedstrijden Europees.
Dat sloeg dan ook helemaal nergens op met die mongool van een scheids.quote:Op donderdag 18 maart 2021 20:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Thuis winnen van Wolfsberger was genoeg geweest. Maar ja.
Mjah toen zijn we genaaid. Zoek graag de schuld bij Feyenoord maar dat was schandaligquote:Op donderdag 18 maart 2021 20:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Thuis winnen van Wolfsberger was genoeg geweest. Maar ja.
Zou Koevermans dit nu echt geloven?quote:Brengt het Feyenoord dan opeens dicht bij Ajax?
,,We krijgen dan minimaal 25 miljoen uit het stadion en liever nog een paar miljoen erbij; ik ga uit van 28 miljoen. Bij de bvo hebben we uiteraard nog een begroting. Daar maken we ook nog omzet. Denk dan bijvoorbeeld aan onze winkels, het contract met Adidas en de sponsoring. Reken daar circa twee miljoen winst voor. Als je in dat nieuwe stadion minimaal Europa League speelt, kom je op nog eens 10 miljoen extra. En je gaat straks ook echt weer eens spelers verkopen aan wie je pakweg tien miljoen overhoudt. Dan zit je op 50 miljoen, dat kun je grotendeels uitgeven op het veld. Dan kom je echt in de buurt van Ajax. Laat staan als je een keer wél Champions League speelt of echt succesvol spelers verkoopt.’’
Eens, maar daar uit winnen was ook genoeg. Zelfs dat kregen we niet voor elkaar.quote:Op donderdag 18 maart 2021 23:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mjah toen zijn we genaaid. Zoek graag de schuld bij Feyenoord maar dat was schandalig
Snap sowieso die hele vraag nooit en niet alleen van journalisten.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:18 schreef Haringkop het volgende:
https://www.ad.nl/nederla(...)-in-kas-br~a09645c6/
[..]
Zou Koevermans dit nu echt geloven?
mwa, bij een investering van 400 miljoen mag je toch ook wel vragen hoever je er op vooruit gaat of denkt te gaanquote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap sowieso die hele vraag nooit en niet alleen van journalisten.
De vraag of je als club erop vooruit gaat moet voldoende zijn.
Ja maar het lijkt wel alsof het doel moet zijn om met een nieuw stadion je meteen begrotingstechnisch op niveau Ajax moet zijn, terwijl als Ajax iet juist aantoont daar niet (alleen) te zijn gekomen door een nieuw stadion.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
mwa, bij een investering van 400 miljoen mag je toch ook wel vragen hoever je er op vooruit gaat of denkt te gaan
Tuurlijk mag/moet je vergelijken met de concurrentie. Maar uiteindelijk gaat het er om dat of de club zelf een volgende financiële stap kan zetten. Ajax inhalen of bijbenen gaat je echt niet lukken met alleen dit stadion. Het kan hooguit een eerste stap zijn.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
mwa, bij een investering van 400 miljoen mag je toch ook wel vragen hoever je er op vooruit gaat of denkt te gaan
Zeker niet, daarom vind ik persoonlijk deze investering absurd in verhouding met wat je ermee opschiet al hangt dat ook wel af van wat het Feyenoord uiteindelijk kost.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar het lijkt wel alsof het doel moet zijn om met een nieuw stadion je meteen begrotingstechnisch op niveau Ajax moet zijn, terwijl als Ajax iet juist aantoont daar niet (alleen) te zijn gekomen door een nieuw stadion.
In principe is Feyenoord nog steeds de 2e club, dat PSV een hogere begroting heeft ligt toch echt aan Feyenoord zelf.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:41 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Tuurlijk mag/moet je vergelijken met de concurrentie. Maar uiteindelijk gaat het er om dat of de club zelf een volgende financiële stap kan zetten. Ajax inhalen of bijbenen gaat je echt niet lukken met alleen dit stadion. Het kan hooguit een eerste stap zijn.
Structureel de tweede club worden op financieel gebied zal al een prestatie zijn, maar ik vooral het idee dat de club maar het beeld hoog wil houden dat we Ajax achterna gaan met dit stadion.
Wij zullen altijd wel qua achterban een grote club blijven, maar organisatorisch lopen we decennia achter.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
In principe is Feyenoord nog steeds de 2e club, dat PSV een hogere begroting heeft ligt toch echt aan Feyenoord zelf.
Ik ben ook bang dat ze puur die investeerders en dat stadion als enige manier zien om de concurrentie aan te gaan met Ajax (en PSV), terwijl AZ al heel dicht in de buurt komt met goed beleid. Ik denk zelfs dat goed beleid belangrijker is dan veel geld hebben. Het is heel makkelijk om dat geld steeds te verkwanselenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:41 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Tuurlijk mag/moet je vergelijken met de concurrentie. Maar uiteindelijk gaat het er om dat of de club zelf een volgende financiële stap kan zetten. Ajax inhalen of bijbenen gaat je echt niet lukken met alleen dit stadion. Het kan hooguit een eerste stap zijn.
Structureel de tweede club worden op financieel gebied zal al een prestatie zijn, maar ik je heb vooral het idee dat de club maar het beeld hoog wil houden dat we Ajax achterna gaan met dit stadion.
Volgens Koevermans zelf is dat niet zo in elk geval. Die gaf in dat grote interview laatst aan dat het alleen sneller gaat met het geld, maar qua waar ze naar toe willen veranderd niets.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben ook bang dat ze puur die investeerders en dat stadion als enige manier zien om de concurrentie aan te gaan met Ajax (en PSV), terwijl AZ al heel dicht in de buurt komt met goed beleid. Ik denk zelfs dat goed beleid belangrijker is dan veel geld hebben. Het is heel makkelijk om dat geld steeds te verkwanselen
AZ heeft die hele situatie met Dirk Scheringa en een weggewaaid dak overleefd. Als bij ons een keer per ongeluk de duurdere koffie wordt gekocht zijn we bijna failliet.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben ook bang dat ze puur die investeerders en dat stadion als enige manier zien om de concurrentie aan te gaan met Ajax (en PSV), terwijl AZ al heel dicht in de buurt komt met goed beleid. Ik denk zelfs dat goed beleid belangrijker is dan veel geld hebben. Het is heel makkelijk om dat geld steeds te verkwanselen
Als Feyenoord veel geld heeft, komen de Raiola's van deze wereld ineens met allerlei mooie praatjes de Kuip binnen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:17 schreef fetX het volgende:
Als Feyenoord een bak met geld krijgt kan dat alleen maar verkeerd aflopen.
Feyenoord is echt de laatste club waar je veel geld aan moet geven. Het beleid moet eerst op orde. En zolang je met namen als Clasie, BMI, etc. aan komt zetten kun je je afvragen of geld wel gaat helpen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als Feyenoord veel geld heeft, komen de Raiola's van deze wereld ineens met allerlei mooie praatjes de Kuip binnen.
Zal zo'n typisch geval zijn van iemand die 500.000 wint met de loterij, daavan op een wereldreis gaat en een Ferrari koopt en vervolgens geen geld meer heeft voor brandstof en de verzekering en dus dat ding met verlies moet verkopen. Met nog meer schulden achterblijft en nog jaren blijft teren op die ene vakantie en dat ene ritje in die Ferrari.
waarom denk je dat die namen uberhaupt voorbij komen?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Feyenoord is echt de laatste club waar je veel geld aan moet geven. Het beleid moet eerst op orde. En zolang je met namen als Clasie, BMI, etc. aan komt zetten kun je je afvragen of geld wel gaat helpen.
Ook als je geen geld hebt gaan die spelers niet ineens wat toevoegen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:32 schreef aTypisch het volgende:
[..]
waarom denk je dat die namen uberhaupt voorbij komen?
Maar die namen worden enkel genoemd omdat er geen geld is.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Feyenoord is echt de laatste club waar je veel geld aan moet geven. Het beleid moet eerst op orde. En zolang je met namen als Clasie, BMI, etc. aan komt zetten kun je je afvragen of geld wel gaat helpen.
uh, okequote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Ook als je geen geld hebt gaan die spelers niet ineens wat toevoegen.
Dat die namen worden genoemd bevestigt juist dat er geen beleid is. Hoezo wil je spelers halen die niets gaan toevoegen? Zowel sportief als financieel? Clasie heeft de vorige periode al bewezen echt helemaal niks meer toe te voegen en BMI is een ontzettend matige verdediger.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar die namen worden enkel genoemd omdat er geen geld is.
Maar het beleid moet wel echt op orde ja. Adriaanse, Brard en Troost mogen sowieso wel eens geveegd worden.
JAA ALLES WEGquote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar die namen worden enkel genoemd omdat er geen geld is.
Maar het beleid moet wel echt op orde ja. Adriaanse, Brard en Troost mogen sowieso wel eens geveegd worden.
Ik wacht liever 8 wedstrijden, daarna zal er wel snel bekend worden wat Slot van plan is.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Kan @:klaasweetalles niet weer eens een keer Paint aanzetten en een foto maken met iedereen die volgens hem weg moet?
Het liefst met groene pijltjes.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Kan @:klaasweetalles niet weer eens een keer Paint aanzetten en een foto maken met iedereen die volgens hem weg moet?
Scrummie = Klaas confirmed??quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik wacht liever 8 wedstrijden, daarna zal er wel snel bekend worden wat Slot van plan is.
Precies en dan kunnen we er altijd nog een paint van maken!quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik wacht liever 8 wedstrijden, daarna zal er wel snel bekend worden wat Slot van plan is.
ja je haalt die spelers niet voor de lol hé, net als een diemers en linssenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Zoals altijd inhoudelijk weer niks toe te voegen en alleen maar semi cynische reacties.
Feyenoord biedt nog altijd het dubbele aan salaris van wat hij in Alkmaar kon verdienen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:37 schreef DonRaja het volgende:
Mijn hoop is gevestigd op de overweging van Slot om naar ons te komen. Hij was onderdeel van een solide organisatie met mooie vooruitzichten. Waarom hij dan toch naar ons hoopje ongeregeld overstapt? Ik ga er dan maar van uit dat ze hem een realistisch toekomstperspectief hebben kunnen bieden.
atypisch wegquote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
JAA ALLES WEG
DE OPLOSSING
GEEL OUT
GIO WEG
ALLES WEG
Ja, maar wat heb je daaraan als je na 6 maanden alweer moet wieberen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord biedt nog altijd het dubbele aan salaris van wat hij in Alkmaar kon verdienen.
best veel want dan moet Feyenoord dat hele salaris overschrijvenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, maar wat heb je daaraan als je na 6 maanden alweer moet wieberen.
Ja dat is het punt. Als je alleen maar gratis middelmaat kan halen die nooit meer waard worden kan je beter helemaal niemand halen en met eigen jeugd gaan spelen. Dan zak je in het begin verder weg qua niveau, maar komt er wel snel geld vrij om een seizoen later te gaan investeren.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja je haalt die spelers niet voor de lol hé, net als een diemers en linssen
maar als je ze niet haalt moet je spelers als bannis en burger opstellen
Dan heeft hij in 6 maanden verdiend wat hij in Alkmaar in 4 jaar zou krijgen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, maar wat heb je daaraan als je na 6 maanden alweer moet wieberen.
Als je spelers gaat halen die niets toevoegen kun je inderdaad net zo goed jeugd opstellen (al gaat de vergelijking Clasie/BMI en Bannis/Burger niet op natuurlijk, pak dan in ieder geval Hendriks die zich uitstekend ontwikkelt).quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja je haalt die spelers niet voor de lol hé, net als een diemers en linssen
maar als je ze niet haalt moet je spelers als bannis en burger opstellen
Ik snap het punt, maar ik zou het een te groot risico vinden.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan heeft hij in 6 maanden verdiend wat hij in Alkmaar in 4 jaar zou krijgen.
Ja, maar alleen als ik een debiel kan vinden die mijn oude tv voor meer geld koopt. Zeg maar, de Ajaxmanier van kopen/verkopen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Als je spelers gaat halen die niets toevoegen kun je inderdaad net zo goed jeugd opstellen (al gaat de vergelijking Clasie/BMI en Bannis/Burger niet op natuurlijk, pak dan in ieder geval Hendriks die zich uitstekend ontwikkelt).
Of koop jij ook een nieuwe televisie van een paar honderd euro terwijl je er al 1 in huis hebt die hetzelfde functioneert?
Voor @:erasmus zou dat verstandig zijn trouwens.
En dat zit er helaas niet inquote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, maar alleen als ik een debiel kan vinden die mijn oude tv voor meer geld koopt. Zeg maar, de Ajaxmanier van kopen/verkopen.
En dan nu weer bedelen om de seizoenskaarten te doneren.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord biedt nog altijd het dubbele aan salaris van wat hij in Alkmaar kon verdienen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |