Het ligt allemaal niet zo zwart wit als jij stelt maar iemand in je staf die als speler alles deed om te winnen is goud waard. Je kunt veel van de dorpspastoor zeggen maar het is op het veld en in de kleedkamer nooit een loser geweest.quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies, als je wint heb je een winnaarsmentaliteit en als je verliest heb je te maken met allemaal vuilniszakken.
Ik ken eigenlijk maar weinig spelers die er niet alles aan doen om te winnen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Het ligt allemaal niet zo zwart wit als jij stelt maar iemand in je staf die als speler alles deed om te winnen is goud waard.
de botox lijkt ook alweer uitgewerktquote:Op donderdag 18 maart 2021 13:39 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Het haar van Dirk is een mysterie.
Zijn er genoeg die het resultaat van de dag geen reet boeit, zo'n Gijp of koude kroket Kramer om wat voorbeelden te noemen van spelers die daar ook expliciet voor uit zijn gekomen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk maar weinig spelers die er niet alles aan doen om te winnen.
Oké Elan, ik hoop in ieder geval voor jou dat we volgend seizoen een bult stevige kerels met een over mijn lijk mentaliteit halen die het duel niet schuwen en het gras opvreten, desnoods de modder.quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn er genoeg die het resultaat van de dag geen reet boeit, zo'n Gijp of koude kroket Kramer om wat voorbeelden te noemen van spelers die daar ook expliciet voor uit zijn gekomen.
Ja lachen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 14:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Oké Elan, ik hoop in ieder geval voor jou dat we volgend seizoen een bult stevige kerels met een over mijn lijk mentaliteit halen die het duel niet schuwen en het gras opvreten, desnoods de modder.
De echte wil om te winnen ontbreekt gewoon. Lijkt me zo klaar als een klontje.quote:Op donderdag 18 maart 2021 14:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja lachen.
Je staat godverdomme vier punten achter fucking Vitesse. Bij vlagen iets meer bezieling mag wel.
Grote strik eromheen en afscheid nemen.quote:
In het geval van Vitesse kun je het toch moeilijk op kwaliteit gooien.quote:Op donderdag 18 maart 2021 14:11 schreef Caland het volgende:
[..]
De echte wil om te winnen ontbreekt gewoon. Lijkt me zo klaar als een klontje.
Eens. Anders waren de kansen die ze krijgen er echt wel in gegaan en had de ranglijst er een tikkeltje anders uit gezien.quote:Op donderdag 18 maart 2021 14:11 schreef Caland het volgende:
[..]
De echte wil om te winnen ontbreekt gewoon. Lijkt me zo klaar als een klontje.
Mentaliteit! Zij hebben wel NOAD door hun aderen stromen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 14:12 schreef Elan het volgende:
[..]
In het geval van Vitesse kun je het toch moeilijk op kwaliteit gooien.
Precies, dan mis je toch net die beleving. Als ze gewoon even de mouwen hadden opgestroopt waren die kansen er wel ingegaan.quote:Op donderdag 18 maart 2021 14:13 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Eens. Anders waren de kansen die ze krijgen er echt wel in gegaan en had de ranglijst er een tikkeltje anders uit gezien.
We hebben toch net samen al geconstateerd dat de spelers duidelijk een over mijn lijk mentaliteit missen?quote:Op donderdag 18 maart 2021 14:21 schreef Elan het volgende:
Je kunt je ook afvragen waarom je al die kansen mist
Dat was jouw vermoeiende act voornamelijk.quote:Op donderdag 18 maart 2021 14:23 schreef Caland het volgende:
[..]
We hebben toch net samen al geconstateerd dat de spelers duidelijk een over mijn lijk mentaliteit missen?
Joejoe!quote:Op donderdag 18 maart 2021 14:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat was jouw vermoeiende act voornamelijk.
Volgende keer maar niet tot half vier in het stemlokaal blijven hangen.
Ik heb geen premium maar wel een krantje gehaald vanwege de verkiezingen, wil wel een foto maken van het artikel?quote:Op donderdag 18 maart 2021 11:27 schreef Scrummie het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-komst-bij-feyenoord
[..]
Iemand met premium die het artikel kan delen (mag niet hier, maar in PM ofzo)?
Zag het al op twitter inderdaad. Gek dat dat geen nieuws op zich is.quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:19 schreef maxi-mus het volgende:
Staat overigens ook in dat Geertruida heeft bijgetekend of wisten jullie dat al?
Heb 'm inmiddels gelezen via een andere user. Maar een foto voor andere users is altijd leuk.quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb geen premium maar wel een krantje gehaald vanwege de verkiezingen, wil wel een foto maken van het artikel?
Ja het staat er ook echt in een bijzinnetje, niet eens een kader ofzo dus ik dacht wellicht is dat al common knowledge.quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zag het al op twitter inderdaad. Gek dat dat geen nieuws op zich is.
GeertGod
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vermakelijk is het zeker, maar de sfeer is ver te zoeken op Fok.quote:
Ik vind echt heel Kuyt 2.0 tot dusver super vermakelijk.quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:39 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Het haar van Dirk is een mysterie.
"Er zat misschien ook een stukje frustratie bij, daar heb ik geen problemen mee"quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:23 schreef maxi-mus het volgende:
Die frustratie tackle van Berghuis heeft ook nog een maandenlange blessure opgeleverd. (bij Hatsidiakos)
Kan gebeuren.quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:23 schreef maxi-mus het volgende:
Die frustratie tackle van Berghuis heeft ook nog een maandenlange blessure opgeleverd. (bij Hatsidiakos)
Die speelde de volgende wedstrijd 90 minuten.quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:23 schreef maxi-mus het volgende:
Dat was niet zo handig dan.quote:Op donderdag 18 maart 2021 17:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Die speelde de volgende wedstrijd 90 minuten.
Terecht geel gekregen dus.quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:23 schreef maxi-mus het volgende:
Hoeveel meer rode kaarten moet Berghuis nog pakken...quote:Op donderdag 18 maart 2021 14:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja lachen.
Je staat godverdomme vier punten achter fucking Vitesse. Bij vlagen iets meer bezieling mag wel. Hopelijk kan Slot daar ook wat aan veranderen want onder Dick is het janken met de pet op.
Dit mag AZ zichzelf aanrekenen dan en dat met de historie van de speler in kwestie.quote:Op donderdag 18 maart 2021 17:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was niet zo handig dan.
Hatzidiakos had behoorlijk last van de schop, maar stond acht dagen later toch negentig minuten op het veld tegen Vitesse (2-1 zege). Voorafgaand aan het daaropvolgende duel met Twente gaf trainer Pascal Jansen aan dat op de training 'toch weer een pittige reactie' volgde voor zijn pupil. Hatzidiakos behoorde hij niet tot de wedstrijdselectie en dat zal voorlopig ook niet het geval zijn. "Zodra er meer duidelijk is over zijn herstel, lees je dat op de media-kanalen van AZ", meldt de club. Vorig seizoen miste de mandekker al een groot deel van het seizoen door een kruisbandblessure.
Wellicht dat de schop van pak ‘em beet Rai Vloet 6 weken daarvoor dan wel de boosdoener was.quote:Op donderdag 18 maart 2021 17:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was niet zo handig dan.
Hatzidiakos had behoorlijk last van de schop, maar stond acht dagen later toch negentig minuten op het veld tegen Vitesse (2-1 zege). Voorafgaand aan het daaropvolgende duel met Twente gaf trainer Pascal Jansen aan dat op de training 'toch weer een pittige reactie' volgde voor zijn pupil. Hatzidiakos behoorde hij niet tot de wedstrijdselectie en dat zal voorlopig ook niet het geval zijn. "Zodra er meer duidelijk is over zijn herstel, lees je dat op de media-kanalen van AZ", meldt de club. Vorig seizoen miste de mandekker al een groot deel van het seizoen door een kruisbandblessure.
De medische staf zegt van niet.quote:Op donderdag 18 maart 2021 17:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Wellicht dat de schop van pak ‘em beet Rai Vloet 6 weken daarvoor dan wel de boosdoener was.
quote:Op donderdag 18 maart 2021 17:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Wellicht dat de schop van pak ‘em beet Rai Vloet 6 weken daarvoor dan wel de boosdoener was.
Las net dat Slot de tegenstander weer BIJ DE STROT WIL GRIJPEN en niet ze GEEN KANS GEEFT OP ADEM TE KOMEN, dus komt komend jaar helemaal goed. Jullie missen eigenlijk alleen nog een echte draufgänger.quote:Op donderdag 18 maart 2021 14:23 schreef Caland het volgende:
[..]
We hebben toch net samen al geconstateerd dat de spelers duidelijk een over mijn lijk mentaliteit missen?
Dat is de linksback van Twente toch?quote:Op donderdag 18 maart 2021 18:27 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Las net dat Slot de tegenstander weer BIJ DE STROT WIL GRIJPEN en niet ze GEEN KANS GEEFT OP ADEM TE KOMEN, dus komt komend jaar helemaal goed. Jullie missen eigenlijk alleen nog een echte draufgänger.
Nee, dat boerderijhoofd dat nu op de bank zit bij AZ.quote:Op donderdag 18 maart 2021 18:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is de linksback van Twente toch?
Waar las je dat?quote:Op donderdag 18 maart 2021 18:27 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Las net dat Slot de tegenstander weer BIJ DE STROT WIL GRIJPEN en niet ze GEEN KANS GEEFT OP ADEM TE KOMEN, dus komt komend jaar helemaal goed. Jullie missen eigenlijk alleen nog een echte draufgänger.
’Tegenstanders van Feyenoord moeten na afloop van de wedstrijd FYSIEK EN MENTAAL HELEMAAL KEPOT ZIJN’quote:Op donderdag 18 maart 2021 18:27 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Hierboven ergens, uit een "analyse" van het AD.quote:Op donderdag 18 maart 2021 18:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Waar las je dat?
Overigens wel onderdeel van zijn strategie ja heb iets met die strekking eerder ergens gelezen.
Lijkt me een uitstekend plan.
Ben benieuwd met welke spelers op het middenveld hij dat voor zich ziet. Op zich zijn jongens als Antonucci en Jordy Wehrmann wel geschikt al schijnt die laatste het prima naar zijn zin te hebben in Zwitserland en bovendien heeft Luzern een optie tot koop bedongen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 18:45 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Hierboven ergens, uit een "analyse" van het AD.
Met Wehrmacht win je de oorlog wel.quote:Op donderdag 18 maart 2021 18:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben benieuwd met welke spelers op het middenveld hij dat voor zich ziet. Op zich zijn jongens als Antonucci en Jordy Wehrmann wel geschikt al schijnt die laatste het prima naar zijn zin te hebben in Zwitserland en bovendien heeft Luzern een optie tot koop bedongen.
We moeten ze AFJAGEN als ze in de Kuip komen, uitgaan van onze eigen kracht en gewoon fel achter alle ballen gaan. Mouwen opstropen en kapot maken die gastenquote:Op donderdag 18 maart 2021 18:42 schreef Caland het volgende:
[..]
’Tegenstanders van Feyenoord moeten na afloop van de wedstrijd FYSIEK EN MENTAAL HELEMAAL KEPOT ZIJN’
Dat zijn nog eens teksten
kapoet*quote:Op donderdag 18 maart 2021 19:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We moeten ze AFJAGEN als ze in de Kuip komen, uitgaan van onze eigen kracht en gewoon fel achter alle ballen gaan. Mouwen opstropen en kapot maken die gasten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |