waarom denk je dat die namen uberhaupt voorbij komen?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Feyenoord is echt de laatste club waar je veel geld aan moet geven. Het beleid moet eerst op orde. En zolang je met namen als Clasie, BMI, etc. aan komt zetten kun je je afvragen of geld wel gaat helpen.
Ook als je geen geld hebt gaan die spelers niet ineens wat toevoegen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:32 schreef aTypisch het volgende:
[..]
waarom denk je dat die namen uberhaupt voorbij komen?
Maar die namen worden enkel genoemd omdat er geen geld is.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Feyenoord is echt de laatste club waar je veel geld aan moet geven. Het beleid moet eerst op orde. En zolang je met namen als Clasie, BMI, etc. aan komt zetten kun je je afvragen of geld wel gaat helpen.
uh, okequote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Ook als je geen geld hebt gaan die spelers niet ineens wat toevoegen.
Dat die namen worden genoemd bevestigt juist dat er geen beleid is. Hoezo wil je spelers halen die niets gaan toevoegen? Zowel sportief als financieel? Clasie heeft de vorige periode al bewezen echt helemaal niks meer toe te voegen en BMI is een ontzettend matige verdediger.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar die namen worden enkel genoemd omdat er geen geld is.
Maar het beleid moet wel echt op orde ja. Adriaanse, Brard en Troost mogen sowieso wel eens geveegd worden.
JAA ALLES WEGquote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar die namen worden enkel genoemd omdat er geen geld is.
Maar het beleid moet wel echt op orde ja. Adriaanse, Brard en Troost mogen sowieso wel eens geveegd worden.
Ik wacht liever 8 wedstrijden, daarna zal er wel snel bekend worden wat Slot van plan is.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Kan @:klaasweetalles niet weer eens een keer Paint aanzetten en een foto maken met iedereen die volgens hem weg moet?
Het liefst met groene pijltjes.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Kan @:klaasweetalles niet weer eens een keer Paint aanzetten en een foto maken met iedereen die volgens hem weg moet?
Scrummie = Klaas confirmed??quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik wacht liever 8 wedstrijden, daarna zal er wel snel bekend worden wat Slot van plan is.
Precies en dan kunnen we er altijd nog een paint van maken!quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik wacht liever 8 wedstrijden, daarna zal er wel snel bekend worden wat Slot van plan is.
ja je haalt die spelers niet voor de lol hé, net als een diemers en linssenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Zoals altijd inhoudelijk weer niks toe te voegen en alleen maar semi cynische reacties.
Feyenoord biedt nog altijd het dubbele aan salaris van wat hij in Alkmaar kon verdienen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:37 schreef DonRaja het volgende:
Mijn hoop is gevestigd op de overweging van Slot om naar ons te komen. Hij was onderdeel van een solide organisatie met mooie vooruitzichten. Waarom hij dan toch naar ons hoopje ongeregeld overstapt? Ik ga er dan maar van uit dat ze hem een realistisch toekomstperspectief hebben kunnen bieden.
atypisch wegquote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
JAA ALLES WEG
DE OPLOSSING
GEEL OUT
GIO WEG
ALLES WEG
Ja, maar wat heb je daaraan als je na 6 maanden alweer moet wieberen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord biedt nog altijd het dubbele aan salaris van wat hij in Alkmaar kon verdienen.
best veel want dan moet Feyenoord dat hele salaris overschrijvenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, maar wat heb je daaraan als je na 6 maanden alweer moet wieberen.
Ja dat is het punt. Als je alleen maar gratis middelmaat kan halen die nooit meer waard worden kan je beter helemaal niemand halen en met eigen jeugd gaan spelen. Dan zak je in het begin verder weg qua niveau, maar komt er wel snel geld vrij om een seizoen later te gaan investeren.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja je haalt die spelers niet voor de lol hé, net als een diemers en linssen
maar als je ze niet haalt moet je spelers als bannis en burger opstellen
Dan heeft hij in 6 maanden verdiend wat hij in Alkmaar in 4 jaar zou krijgen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, maar wat heb je daaraan als je na 6 maanden alweer moet wieberen.
Als je spelers gaat halen die niets toevoegen kun je inderdaad net zo goed jeugd opstellen (al gaat de vergelijking Clasie/BMI en Bannis/Burger niet op natuurlijk, pak dan in ieder geval Hendriks die zich uitstekend ontwikkelt).quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja je haalt die spelers niet voor de lol hé, net als een diemers en linssen
maar als je ze niet haalt moet je spelers als bannis en burger opstellen
Ik snap het punt, maar ik zou het een te groot risico vinden.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan heeft hij in 6 maanden verdiend wat hij in Alkmaar in 4 jaar zou krijgen.
Ja, maar alleen als ik een debiel kan vinden die mijn oude tv voor meer geld koopt. Zeg maar, de Ajaxmanier van kopen/verkopen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Als je spelers gaat halen die niets toevoegen kun je inderdaad net zo goed jeugd opstellen (al gaat de vergelijking Clasie/BMI en Bannis/Burger niet op natuurlijk, pak dan in ieder geval Hendriks die zich uitstekend ontwikkelt).
Of koop jij ook een nieuwe televisie van een paar honderd euro terwijl je er al 1 in huis hebt die hetzelfde functioneert?
Voor @:erasmus zou dat verstandig zijn trouwens.
En dat zit er helaas niet inquote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, maar alleen als ik een debiel kan vinden die mijn oude tv voor meer geld koopt. Zeg maar, de Ajaxmanier van kopen/verkopen.
En dan nu weer bedelen om de seizoenskaarten te doneren.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord biedt nog altijd het dubbele aan salaris van wat hij in Alkmaar kon verdienen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |