Fijn om te horen, we maakten ons zorgen.quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:06 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Even contact gehad.
Hij heeft geen makkelijk jaar achter de rug, andere prioriteiten dan Fok, maar komt in de toekomst wel weer, waarschijnlijk.
Wel wat vreemd om te lezen dat diverse mensen zich al lange tijd zorgen om hem maakten, maar dat niemand hem dan zelf even een berichtje stuurt.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 20:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Fijn om te horen, we maakten ons zorgen.
Ik heb hem wel een paar keer een DM gestuurd met waar hij toch was en dat ik me zorgen maakte. Maar hoe ik hem buiten fok had kunnen vinden, geen idee.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 23:59 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Wel wat vreemd om te lezen dat diverse mensen zich al lange tijd zorgen om hem maakten, maar dat niemand hem dan zelf even een berichtje stuurt.
Ik had ook geen werkende contactgegevens meer, maar had 'm binnen een paar minuten gevonden - op basis van z'n posts op Fok.
Gelukkig maarquote:Op woensdag 13 oktober 2021 23:59 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Wel wat vreemd om te lezen dat diverse mensen zich al lange tijd zorgen om hem maakten, maar dat niemand hem dan zelf even een berichtje stuurt.
Ik had ook geen werkende contactgegevens meer, maar had 'm binnen een paar minuten gevonden - op basis van z'n posts op Fok.
Dat laatste dus. Ken hem niet buiten FOK! om, dus geen contactgegevens. Plus SeLang is wel vaker een tijdje weg als hij weer eens een langdurige trekking doet. Maar wel fijn om te horen dat iemand contact met hem kon leggen. Hopelijk zien we hem hier weer snel in goede orde terug.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 00:40 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb hem wel een paar keer een DM gestuurd met waar hij toch was en dat ik me zorgen maakte. Maar hoe ik hem buiten fok had kunnen vinden, geen idee.
Gelukkig mag je wel gewoon je camera bedienen achter het stuurquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 20:35 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
Hier mag je 30. Best irritant...
Ondertussen lopen hier de cijfers weer op en gaat heel NL binnenkort weer naar rood waarschijnlijkquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 22:02 schreef Fogel het volgende:
https://www.aftenposten.n(...)et?pinnedEntry=40072
Goed nieuwsalle Scandinavische luchtvaartmaatschappijen heffen de mondkapjesverplichting aan boord op voor binnenlandse en inter-Scandinavie vluchten. Dingen worden weer normaal
Toen reed ik precies 0km/u.quote:Op maandag 18 oktober 2021 14:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gelukkig mag je wel gewoon je camera bedienen achter het stuur
Oh gezellig… ben van plan om over enkele weken richting NL te vliegen voor een weekend.quote:Op maandag 18 oktober 2021 14:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ondertussen lopen hier de cijfers weer op en gaat heel NL binnenkort weer naar rood waarschijnlijkBenieuwd of ik over een maand nog naar Cyprus mag.
Als je wilt (en kunt) kun je bij de GGD in Groningen en in Utrecht je vaccinatie in het NLse systeem laten zetten zodat je niet hoeft te testen voor toegang. Wel eerst een afspraak maken.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 08:23 schreef LangeTabbetje het volgende:
Yessssss, a.s. maandag mijn 2e vaccinatie laten zetten. Dan 2 weekjes wachten en ik mag Nederland weer in, kan ik mijn oude vader opzoeken
. Zoals de zaken nu liggen ga ik eind november voor een dag of 10.
Ik moet nog allemaal precies uitzoeken hoe het zit. Maar om in Groningen of Utrecht te komen, moet ik natuurlijk al getest zijnquote:Op zondag 24 oktober 2021 08:50 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Als je wilt (en kunt) kun je bij de GGD in Groningen en in Utrecht je vaccinatie in het NLse systeem laten zetten zodat je niet hoeft te testen voor toegang. Wel eerst een afspraak maken.
Om de ándere dag?quote:Op zondag 24 oktober 2021 09:12 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Ik moet nog allemaal precies uitzoeken hoe het zit. Maar om in Groningen of Utrecht te komen, moet ik natuurlijk al getest zijn, en dan verlangt de KLM volgens mij ook nog een negatieve test .... goede tip, dank daarvoor, maar zal even zien.....
(Af en toe ook wel het gevoel dat de regeltjes om de andere dag veranderen.....)
Niet helemaal zo vintage, maar de eerste keer dat ik vloog was midden jaren 80 tussen Oosteind en Southampton. M'n vader had zijn lappenmes (grote dolk) aan z'n riem hangen om brood mee te snijden aan boord. Dat zou nu een Interpol zaak zijn.quote:Op zondag 31 oktober 2021 21:45 schreef Fogel het volgende:
Nostalgie die ik zelf niet mee heb mogen maken, want zo oud ben ik nou ook weer niet
Niet eens van een Afrikaanse prins en je hoefde ook niet eerst geld over te maken om aanspraak te kunnen maken op dit fortuin??quote:Op maandag 1 november 2021 09:47 schreef UIO_AMS het volgende:
Verborgen vermogen: We kregen dit weekend een schrijven van een uitvaartverzekeraar of we de polis van mijn moeder willen uitbreiden. M'n moeder is al bijna twee jaar dood en had nooit een uitvaartverzekering. Dat dachten we tenminste. Kennelijk heeft opa bij de geboorte van mijn moeder in 1947 een uitvaartverzekering afgesloten voor een paar dubbeltjes of zo. Staat nu een formidabel bedrag van ¤ 55 op ons te wachten..
Ach wat liefquote:Op maandag 1 november 2021 09:47 schreef UIO_AMS het volgende:
Verborgen vermogen: We kregen dit weekend een schrijven van een uitvaartverzekeraar of we de polis van mijn moeder willen uitbreiden. M'n moeder is al bijna twee jaar dood en had nooit een uitvaartverzekering. Dat dachten we tenminste. Kennelijk heeft opa bij de geboorte van mijn moeder in 1947 een uitvaartverzekering afgesloten voor een paar dubbeltjes of zo. Staat nu een formidabel bedrag van ¤ 55 op ons te wachten..
Klinkt interessant!quote:Op maandag 1 november 2021 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee kijk dit eens mogelijkheden openen![]()
https://nos.nl/artikel/24(...)inding-met-noorwegen
Yes yes yes! Geboekt! Netherlands....... Here I come. Volgende week..... Yehey !quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 08:23 schreef LangeTabbetje het volgende:
Yessssss, a.s. maandag mijn 2e vaccinatie laten zetten. Dan 2 weekjes wachten en ik mag Nederland weer in, kan ik mijn oude vader opzoeken
. Zoals de zaken nu liggen ga ik eind november voor een dag of 10.
Je dacht: "Laten we de periode met het hoogste aantal positieve tests eens uitzoeken?"quote:Op dinsdag 9 november 2021 04:32 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Yes yes yes! Geboekt! Netherlands....... Here I come. Volgende week..... Yehey !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |