quote:Op donderdag 18 maart 2021 10:07 schreef Salina het volgende:
[..]
Sure. Kan wel even snel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
*Komt met borrelnootjes en wijntje naar het gezellige topic!quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:29 schreef Mammietje het volgende:
*Is weer op de hoogte, vertrekt en laat nog ff bakje borrelnootjes en flesje wijn ter stimulatie van de gezelligheid achter....
Doe mij maar zo'n bal! Lekker!quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
*Komt met borrelnootjes en wijntje naar het gezellige topic!
Borrelen? Bitterballetje erbij?
[ afbeelding ]
Kan je nagaan hoe je gereageerd zou hebben als het om wel erotisch kussen zou gaan.quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:08 schreef raptorix het volgende:
Ik zag vandaag 2 mensen kussen (niet erotisch) op TV en vond dat een vreemd gezicht, het waren dus oude beelden, en ik vond het gek overkomen, pfffffffffffff suf zeg.
En tongen is nog wel mijn favoriete specialiteitquote:Op donderdag 18 maart 2021 16:15 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe je gereageerd zou hebben als het om wel erotisch kussen zou gaan.![]()
*laat gifje even achterwege, te schokkend om te zoeken
Zijn daar filmpjes van?quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:17 schreef raptorix het volgende:
[..]
En tongen is nog wel mijn favoriete specialiteit
Nou, dan moet ik gaan zoeken (denk dat ik hem nog wel heb) maar het verhaal was nog beter, maar daar moet je dan vanavond even om vragenquote:
Doe ik!quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nou, dan moet ik gaan zoeken (denk dat ik hem nog wel heb) maar het verhaal was nog beter, maar daar moet je dan vanavond even om vragen
Jawel!quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:23 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Doe ik!![]()
Zal het daglicht wel niet kunnen verdragen!![]()
kussen niet erotisch dus was familie van elkaar?quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:08 schreef raptorix het volgende:
Ik zag vandaag 2 mensen kussen (niet erotisch) op TV en vond dat een vreemd gezicht, het waren dus oude beelden, en ik vond het gek overkomen, pfffffffffffff suf zeg.
Ja of collegas ofzo.quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
kussen niet erotisch dus was familie van elkaar?
Ik ook niet, vind het wel fijn om af en toe even een rondje te lopen met een collega.quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
moet eerlijk zeggen dat ik dat sociale gedeelte niet zo enorm mis
Ah.... daar was de info al!quote:Op donderdag 18 maart 2021 23:58 schreef bloodymary1 het volgende:
Voor de liefhebbers, het is een zilverdas.
Hij woont in de USA.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 00:00 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ah.... daar was de info al!![]()
Is dat serieus een dassensoort joh?![]()
Heb er toch aardig wat van dichtbij gezien maar zou dat niet geraden hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |