voorbereidingen, boekingen etc. kaartverkoop, gaat hard zo, zal op z'n vroegst september worden voor er weer zoiets kanquote:Op dinsdag 16 maart 2021 12:00 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Werchter is toch diep in de zomer pas? Damn, verwachten ze blijkbaar nu al dat er dan nog steeds zoveel maatregelen zijn dat het niet kan?
De eerste zondag die in juli valt en dan de vier dagen er voor, eind juni dus. Er was eerst sprake van dat het misschien naar september verplaatst zou worden. Maar dat is niet haalbaar met de grote bands die voor het tweede jaar al geboekt zijn. Het is nu 30 juni 2022. Nou ja, de kaartjes, gekocht in december 2019, blijven weer geldig.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 12:00 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Werchter is toch diep in de zomer pas? Damn, verwachten ze blijkbaar nu al dat er dan nog steeds zoveel maatregelen zijn dat het niet kan?
Ja, makes sense..... zo'n groot festival organiseer je niet ff in een weekje natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 12:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
voorbereidingen, boekingen etc. kaartverkoop, gaat hard zo, zal op z'n vroegst september worden voor er weer zoiets kan
wel balen, ik zou vorig jaar september naar https://www.chefsrevolution.nl/ in Zwolle gaan, dat hebben ze een jaar uitgesteld maar het begint voor hun ook al krap te wordenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 12:03 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ja, makes sense..... zo'n groot festival organiseer je niet ff in een weekje natuurlijk.
Oeh, dat lijkt me lekker. Maar zoiets zal toch wel kunnen dan?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 12:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel balen, ik zou vorig jaar september naar https://www.chefsrevolution.nl/ in Zwolle gaan, dat hebben ze een jaar uitgesteld maar het begint voor hun ook al krap te worden
zou je wel denken maar als organisatie moet je daar momenteel nog wel op gokkenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 12:12 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Oeh, dat lijkt me lekker. Maar zoiets zal toch wel kunnen dan?
Ik heb zelf ook nog wat concerten en twee kleinere festivals voor september, maar ga er toch wel van uit dat dat dan wel door kan gaan.
Ik woon sinds ik uit huis ben gegaan nog nergens 10+ jaar, dus ik weet het nietquote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:52 schreef Mammietje het volgende:
Ben ik eigenlijk de enige die na 10+ jaar na verhuizing nog onuitgepakte dozen op zolder heeft staan?![]()
En dat je dan daar iets in zoekt en na een uur afleiding van de andere shit die er in zit, het toch maar weer opgeeft?![]()
[ afbeelding ]
Hier zijn alle dozen een dag na een verhuizing wel uitgepakt.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:52 schreef Mammietje het volgende:
Ben ik eigenlijk de enige die na 10+ jaar na verhuizing nog onuitgepakte dozen op zolder heeft staan?![]()
En dat je dan daar iets in zoekt en na een uur afleiding van de andere shit die er in zit, het toch maar weer opgeeft?![]()
[ afbeelding ]
Nah.... dan heb je tenminste een goede reden om alles in dozen te laten zitten!quote:Op dinsdag 16 maart 2021 15:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik woon sinds ik uit huis ben gegaan nog nergens 10+ jaar, dus ik weet het niet![]()
[ afbeelding ]
Moving expert
Beter!quote:Op dinsdag 16 maart 2021 15:06 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hier zijn alle dozen een dag na een verhuizing wel uitgepakt.
[ afbeelding ]
Wij zijn zo georganiseerd dat menig persoon er naar van zou worden. Zitten we 's avonds op de bank gezellig onze spreadsheetjes bij te werken. Dat van mij met alle planten in de tuin is aardig, maar dat van m'n vriend met al z'n cryptovaluta is ronduit indrukwekkend.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 15:10 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Beter!![]()
Misschien bewaar ik ook teveel shit.![]()
Het zijn vooral papieren en boeken die nog in dozen zitten. Als ik niet zou denken dat er iets belangrijks tussen zou zitten, leverde ik het vandaag nog bij het oud papier af.
Kies je altijd een willekeurige auto uit voor de terugweg?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 15:29 schreef Salina het volgende:
Op naar de kroeg / koffiebar / restaurant. Op naar het bier / chai latte / espresso.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op naar dronken worden.![]()
[ afbeelding ]
Zoveel paarden en dan geen Ford Mustang gebruiken?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 15:29 schreef Salina het volgende:
Op naar de kroeg / koffiebar / restaurant. Op naar het bier / chai latte / espresso.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op naar dronken worden.![]()
[ afbeelding ]
Hoeveel heeft jouw paard?quote:
Lol ja schiet bij mij ook niet op. Mijn vorige huis zat ik op 5 jaar, dus ging redelijk. En toen gingen we eind afgelopen jaar verhuizen.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 15:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik woon sinds ik uit huis ben gegaan nog nergens 10+ jaar, dus ik weet het niet![]()
[ afbeelding ]
Moving expert
Rijden we dezelfde auto?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 16:05 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
1/200 van mijn auto. Maar hij kan wel hoger springen.
Ik zal niet snel een Italiaanse auto rijden.quote:
Mwa. Ik zou een Maserati nou niet snel weigeren...quote:Op dinsdag 16 maart 2021 16:16 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ik zal niet snel een Italiaanse auto rijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij hebt vast een Duitse.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 16:16 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ik zal niet snel een Italiaanse auto rijden.
ach, ik rij een volkswagen caddy diesel op grijs kenteken........geen prachtige dikke bak, maar het scheelt me toch een partij centen.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 16:27 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ein dikke Deutsche wurstwagen ja!
Ik rij 1:9 met een beetje geluk.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 16:31 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ach, ik rij een volkswagen caddy diesel op grijs kenteken........geen prachtige dikke bak, maar het scheelt me toch een partij centen.
ouch....maar ik bedoelde meer wegenbelasting/verzekering.quote:
En reuze handig, je kunt er van alles in vervoeren. Zelfs kippetjes en alpaca's!quote:Op dinsdag 16 maart 2021 16:31 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ach, ik rij een volkswagen caddy diesel op grijs kenteken........geen prachtige dikke bak, maar het scheelt me toch een partij centen.
Haha, ik zou juist weer nooit een Japanse auto rijden. Een motor wel, als ik zou kunnen motor rijden.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 16:30 schreef Mr.Sandman het volgende:
Japans!
Maar goed, zou inderdaad geen nee zeggen tegen een leuke Ferrari ofzo.
Ik zou er wel nee te zeggen. #teamJapansquote:Op dinsdag 16 maart 2021 16:30 schreef Mr.Sandman het volgende:
Japans!
Maar goed, zou inderdaad geen nee zeggen tegen een leuke Ferrari ofzo.
Voor erbij dan wel, natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 16:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zou er wel nee te zeggen. #teamJapans
Deurtje mis denk?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 16:51 schreef RedFever007 het volgende:
[ twitter ]https://twitter.com/mousmar/status/1371829854874787840![]()
maar laten we gelijk STOPPEN MET PRIKKEN!!!!
Media er gelijk op als een stel bloedhonden natuurlijk.
Hele vaccinatieprogramma ligt nu stil, honderden doden die WEL aan corona gaan sterven
![]()
Heeft wel dezelfde kleur als mijn zeer trouwe en oude 207quote:
Staat dat op je dating profile?quote:
Zowaar een geslaagd garpje, gelachenquote:
verkeerde topic.......opzouten hier met dat soort shit...quote:Op dinsdag 16 maart 2021 16:51 schreef RedFever007 het volgende:
[ twitter ]https://twitter.com/mousmar/status/1371829854874787840![]()
maar laten we gelijk STOPPEN MET PRIKKEN!!!!
Media er gelijk op als een stel bloedhonden natuurlijk.
Hele vaccinatieprogramma ligt nu stil, honderden doden die WEL aan corona gaan sterven
![]()
hier ook.....quote:
Daarom rijd ik al ruim 3 jaar in een jaren 90 Toyota. Ding kan nul meer afschrijven. Rijdt nog best zuinig ook, èn is rete betrouwbaar.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 18:24 schreef Predator40 het volgende:
[..]
hier ook.....![]()
ik had een uitgerekend wat een Audi S6 kost in 4 jaar tijd.....
een 2de handse kost je 50 ruggen aan afschrijving, onderhoud, verzekering en wegenbelasting.
en dan hebben we het nog niet over de benzine
kan ik heeeel veel ( zelfs business class ) tickets voor kopen om de wereld te beleven.
een corolla zeker ?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 18:32 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Daarom rijd ik al ruim 3 jaar in een jaren 90 Toyota. Ding kan nul meer afschrijven. Rijdt nog best zuinig ook, èn is rete betrouwbaar.
Nee een Paseoquote:Op dinsdag 16 maart 2021 18:50 schreef Predator40 het volgende:
[..]
een corolla zeker ?![]()
die dingen zijn TE betrouwbaar, verdienen ze niks aan hahahaha
mijn caddy komt uit januari 2006, een diesel ouder dan 2006 komt mogen ze rotterdam/amsterdam niet meer in dus ik had mazzel.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |