Tijdens het stoeien..quote:Op maandag 15 maart 2021 08:34 schreef greysbones het volgende:
@:suzi1 je bent niet abuis.. je hebt het juist!
Rijmt ook nog eens![]()
![]()
Jill beet nadat ze een paar keer had gezegd hou op..
kijk dat krijg je ervan, ging bijna aan mezelf twijfelen en wilde de klips al gaan rollenquote:Op maandag 15 maart 2021 08:34 schreef greysbones het volgende:
Rijmt ook nog eens![]()
![]()
ja tijdens het stoeien riep ze dat hij moest stoppen. wat hij dus niet deed.quote:
Och deze BB is al één grote teleurstelling voor de kijkers dus waarom zou de Febo naar ons luisterenquote:
Niet doen!! Je streamt veel en bent veel in de cos niet aan jezelf twijfelen!quote:Op maandag 15 maart 2021 08:35 schreef suzi1 het volgende:
[..]
kijk dat krijg je ervan, ging bijna aan mezelf twijfelen en wilde de klips al gaan rollen
Het rijmt niet hoorquote:Op maandag 15 maart 2021 08:34 schreef greysbones het volgende:
Rijmt ook nog eens![]()
![]()
Niet overdrijvenquote:Op maandag 15 maart 2021 08:36 schreef suzi1 het volgende:
Emotionele mishandeling is ook geweld en dus ook onaanvaardbaar gedrag.
Genoeg is genoeg.
ok maak er abuis en juisss vanquote:Op maandag 15 maart 2021 08:36 schreef D. het volgende:
[..]
Het rijmt niet hoor
Tenzij je in BB zit, dan is het het goed gedaan
Is daar geen bewijs van, ik bedoel van dat moment.....quote:Op maandag 15 maart 2021 08:34 schreef greysbones het volgende:
Rijmt ook nog eens![]()
![]()
zeg dat tegen noelle, die heeft dat al 20+ keer gepost op twitter. kom dat bericht steeds tegen lolquote:
de context en de manier waarop je het schreef in de discussie die gaande was.quote:Op maandag 15 maart 2021 08:36 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja tijdens het stoeien riep ze dat hij moest stoppen. wat hij dus niet deed.
wat klopt hier niet van
dit dus wat je wilt zien dusquote:Op maandag 15 maart 2021 08:36 schreef suzi1 het volgende:
Emotionele mishandeling is ook geweld en dus ook onaanvaardbaar gedrag.
Genoeg is genoeg.
quote:Op maandag 15 maart 2021 08:38 schreef Benny het volgende:
Ben ik de enige of heeft Julie met zo'n ochtendkop echt ets schattigs?
ok jij jouw zin, ik de mijnequote:Op maandag 15 maart 2021 08:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
de context en de manier waarop je het schreef in de discussie die gaande was.
Je bent de enige.quote:Op maandag 15 maart 2021 08:38 schreef Benny het volgende:
Ik vind het niet schattig.quote:Op maandag 15 maart 2021 08:38 schreef Benny het volgende:
quote:Op maandag 15 maart 2021 08:40 schreef D. het volgende:
[..]
Alleen de ouderen en zwakkeren hoorde ik op het nieuws
Die was ook meteen aan na het horen van de eerste toon van Fransiequote:Op maandag 15 maart 2021 08:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Jil is een vd weinige die met plezier polonaise loopt
quote:Op maandag 15 maart 2021 08:38 schreef Benny het volgende:
Vind het zo raar dat nu van alles wordt geroepen terwijl het hier allemaal in de Cos heeft gestaan.. er is vast bewijs van..quote:Op maandag 15 maart 2021 08:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is daar geen bewijs van, ik bedoel van dat moment.....
Ja. Die staat tijdens de klassieke muziek al bij de deur te popelen.quote:Op maandag 15 maart 2021 08:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Jil is een vd weinige die met plezier polonaise loopt
Oei heftigquote:
Jij hebt een blindspot voor Julie.. en haar kiendje is jarig hèquote:Op maandag 15 maart 2021 08:38 schreef Benny het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |