Dank voor deze aanvulling. Nu weet ik in ieder geval zeker dat ik niet op Volt ga stemmen.quote:Op maandag 15 maart 2021 12:56 schreef Hawk123 het volgende:
Een voorbeeld van zo'n plan kwam 2 weken geleden aan bod: (niet officieel van Volt maar kan n.m.m. alleen met Volt ) https://mathijsbouman.nl/verplaats-schiphol-niet-naar-zee-maar-bouw-vliegveld-europa-ergens-links-van-lille/. Een plan dus om een super vliegveld te ontwikkelen voor alleen intercontinentale vluchten en daarbij nationale luchthavens te sluiten en eveneens daarmee een goede start te maken om Europa een trein netwerk uit te breiden.
Want? Je werkt op Schiphol?quote:Op maandag 15 maart 2021 17:42 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dank voor deze aanvulling. Nu weet ik in ieder geval zeker dat ik niet op Volt ga stemmen.
Wat is voor Nederland het voordeel om Schiphol naar het buitenland te verplaatsen en de KLM virtueel de nek om te draaien?quote:
Om een plan van Matthijs Bouman die verder op geen enkele manier aan de partij is verbonden?quote:Op maandag 15 maart 2021 17:42 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dank voor deze aanvulling. Nu weet ik in ieder geval zeker dat ik niet op Volt ga stemmen.
Het is slechts een voorbeeld. Iets als een zeer groot vliegveld voor West Europa zal slechts mogelijk zijn na heel veel overleg maar ik verwacht dat het pas van de grond kan komen als Volt een begrip in Europa wordt.quote:Op maandag 15 maart 2021 17:42 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dit soort denken is nu precies de reden dat ik Volt stem.quote:Op maandag 15 maart 2021 19:30 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Wat is voor Nederland het voordeel
Ik ben pro EU. Maar zonder voordeel voor Nederland (of land x) houdt het heel snel op met draagvlak in Nederland (of land x).quote:Op woensdag 17 maart 2021 14:33 schreef Zelva het volgende:
[..]
Dit soort denken is nu precies de reden dat ik Volt stem.
Maar waar blijkt uit dat dit een plan van Volt is? Ik zie alleen een link naar de website van Mathijs Bouwman.quote:Op maandag 15 maart 2021 17:42 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Yup, wie weet een opmaat naar iets groters. Laat het maar zien idd!quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:21 schreef Fok-it het volgende:
Netjes. Ben benieuwd hoe ze zich gaan manifesteren
Zouden ze niet liever eerst wat kamer-ervaring willen opdoen ipv meteen te gaan meeregeren?quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:30 schreef HiZ het volgende:
Ik ben ook wel verbaasd, en benieuwd naar wat het definitief gaat worden. Het is niet volledig onmogelijk dat ze straks mogen meepraten over de nieuwe coalitie.
Heerlijk toch. Het pro-EU geluid klinkt al met D66, en Volt komt erbij met een frisse blink en vers talent.quote:Op woensdag 17 maart 2021 09:05 schreef Gehenna het volgende:
Ik ben ook benieuwd. Gun ze van harte een handjevol
Lijkt me ook. En ze zitten niet in de eerste kamer, da's ook niet handig aangezien een meerderheid daar sowieso al lastig isquote:Op woensdag 17 maart 2021 21:33 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zouden ze niet liever eerst wat kamer-ervaring willen opdoen ipv meteen te gaan meeregeren?
Zal spannend blijven tot de meeste stemmen geteld zijn, denk ik.quote:
Dit idd. Hoop dat ze die zetel van bij1 weten te pakken.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:54 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zal spannend blijven tot de meeste stemmen geteld zijn, denk ik.
Nee.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:33 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zouden ze niet liever eerst wat kamer-ervaring willen opdoen ipv meteen te gaan meeregeren?
Daarom idd ook volt gestemd.quote:Op maandag 15 maart 2021 15:32 schreef DarkwingDuck het volgende:
Tussen D66 en Volt; Volt.
Een nieuwe frisse partij. In meerdere EU landen actief. Bij D66 weet je wat je krijgt, en dat is niet fraai. Ze beloven x en doe het tegenovergestelde met dezelfde overtuiging als ze x verkondigden.
Linksom of rechtsom, dat geluid gaat in volume toenemenquote:Op woensdag 17 maart 2021 22:54 schreef capricia het volgende:
Als D66 een pro EU geluid gaat laten horen in dit nieuwe kabinet, dan gaat Volt daar een probleem mee krijgen. Maar het dwingt ook Rutte om kleur te bekennen.
Doen ze dat niet, gaat Volt groeien.
Graag.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
Linksom of rechtsom, dat geluid gaat in volume toenemen
Ik vermoed niet dat de ballenbak van Dinosaurus '66 deze jongere partij eruit gaat werken. De transitie zal eerder naar de andere kant omslaanquote:Op woensdag 17 maart 2021 22:54 schreef capricia het volgende:
Als D66 een pro EU geluid gaat laten horen in dit nieuwe kabinet, dan gaat Volt daar een probleem mee krijgen. Maar het dwingt ook Rutte om kleur te bekennen.
Juist.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:06 schreef Mike het volgende:
Hier ook Volt gestemd. Een partij die een duidelijke toekomstvisie heeft met interessante oplossingen voor de grote uitdagingen die er aankomen.
Scheelt ons giga veel belastinggeld. AF-KLM is een dood paard. In NL zijn ze te duur, in FR gooien ze bij elk meter die verder moeten lopen vanaf de parkeerplaats de boel plat en al dat gevlieg is sowieso klaar na de coronacrisis. Veels te dure overgesubsidieerde hobby waar we als Nederland met dank aan Wopke volle bak ingezogen zijn met zijn aandelenactie van vorig jaarquote:Op maandag 15 maart 2021 19:30 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Wat is voor Nederland het voordeel om Schiphol naar het buitenland te verplaatsen en de KLM virtueel de nek om te draaien?
Ik vind het echt heel knap. Het gebeurt niet vaak dat een nieuwe partij met 3 zetels de Kamer in komt.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:08 schreef capricia het volgende:
[..]
Juist.
Maar ik kende je al langer.![]()
Heerlijke avond hè.
Ik ben het met heel veel punten niet eens, behalve dat er meer EU geluid moet komen in de kamer en inderdaad dat CDA/VVD eens kleur bekennen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:54 schreef capricia het volgende:
Iedere partij is pro Europaquote:Op woensdag 17 maart 2021 23:30 schreef Beathoven het volgende:
Ik vind het nog niet eens erg dat men bij andere partijen niet zo uitgesproken voor Europa was. Maar de achilleshiel van de andere partijen is geweest dat ze begrip gingen tonen voor het anti-geluid. Als in.. we snappen dat, maar Europa is ook nog wel best belangrijk.
Waarschijnlijk was die slappe benadering omdat ze bang waren wat te verliezen.
Met een pro Europa geluid laat je de groep die niet mee wil maar mooi zonder begrip te tonen in de vorige eeuw staan, dan kan de rest gewoon vooruit.
Stop met die propagandaquote:Op woensdag 17 maart 2021 23:58 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Nee alle nexit partijen zijn anti europa.
EU bestaat uit 80% van de europese landen, en
Het hele buitenland was weg bij de campagnes. En daar liggen de komende jaren nog echt wel uitdagingen. In noem een China, NAVO, Rusland, vluchtelingen, klimaat.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:30 schreef Beathoven het volgende:
Ik vind het nog niet eens erg dat men bij andere partijen niet zo uitgesproken voor Europa was. Maar de achilleshiel van de andere partijen is geweest dat ze begrip gingen tonen voor het anti-geluid. Als in.. we snappen dat, maar Europa is ook nog wel best belangrijk.
Waarschijnlijk was die slappe benadering omdat ze bang waren wat te verliezen.
Met een pro Europa geluid laat je de groep die niet mee wil maar mooi zonder begrip te tonen in de vorige eeuw staan, dan kan de rest gewoon vooruit.
Dit is zeker geen propaganda, het tegen overgestelde is juist de propaganda. Want de EU is vereniging van de landen in europa.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:59 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Stop met die propaganda
EU =/= Europa
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |