Waarom? Ik ben wel een beetje klaar met die zelfbenoemde mensen van het volk die staan te juichen als Geert Wilders weer eens hele bevolkingsgroepen schoffeert en criminaliseert op basis van hun achtergrond, ministers een verrader noemt omdat ze ergens een keer een hoofddoekje droegen, terwijl ze zelf op een man stemmen die tot over zijn oren in een mishandelingszaak zit met zijn ex. Wie is er dan eigenlijk de verrader?quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:36 schreef galantis het volgende:
[..]
Zullen we het gatekeepen even achterwege laten?
Het is wel duidelijk dat jij er klaar mee bent inderdaad. Ik snap je weerzin maar jij hebt geen alleenrecht op het bepalen van fatsoen. Gelukkig maar overigens.quote:Op woensdag 17 maart 2021 13:06 schreef VoMy het volgende:
[..]
Waarom? Ik ben wel een beetje klaar met die zelfbenoemde mensen van het volk die staan te juichen als Geert Wilders weer eens hele bevolkingsgroepen schoffeert en criminaliseert op basis van hun achtergrond, ministers een verrader noemt omdat ze ergens een keer een hoofddoekje droegen, terwijl ze zelf op een man stemmen die tot over zijn oren in een mishandelingszaak zit met zijn ex. Wie is er dan eigenlijk de verrader?
Dat eeuwige 'Nederland voor de Nederlanders' want dat is zo lekker veilig en ondertussen een rood bolletje inkleuren bij iemand die verdacht wordt van het prostitueren van zijn eigen vrouw. Al die flamende posts tegenover Klaver, Kaag, andere linkse politici, omdat ze Nederland zouden verkopen, flikker toch eens op joh, het Nederland van Dion Graus en Geert Wilders is er een waar je straffeloos je vrouw zou mogen mishandelen, dan is het maar goed ook dat hun aanhangers zich hier niet langer thuis voelen.
Ah een deugstem, als het geen trans was dan had je dus niet op hem gestemdquote:Op woensdag 17 maart 2021 09:44 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Daar is niets randoms aan. Ik heb bewust voor de nummer 22 gekozen![]()
De reden is dikgedrukt:
[..]
Fixed.quote:Op woensdag 17 maart 2021 13:15 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ah een deugstem, als het ze geen trans was dan had je dus niet op hem haar gestemd
Nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 17 maart 2021 16:23 schreef -XOR- het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker camerawerk wel
Anyway, deze boy heeft zojuist de wereld een weer een klein stukje mooier gemaakt.
Elke stem niet op de PVV en FvD is een goede stemquote:Op woensdag 17 maart 2021 16:23 schreef -XOR- het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker camerawerk wel
Anyway, deze boy heeft zojuist de wereld een weer een klein stukje mooier gemaakt.
Nou daar zullen ze echt mee zittenquote:Op woensdag 17 maart 2021 17:45 schreef ZarB het volgende:
Straks nog ff baudet stemmen. Al is het alleen naar om deug66 stemmers te laten schuimbekken
Jaaaaquote:Op woensdag 17 maart 2021 16:23 schreef -XOR- het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker camerawerk wel
Oohja, want ik heb niet goed nagedacht over mijn stem op de nr 22 van D66, ik heb mijn stem uitgebracht om te trollen denk jij?quote:Op woensdag 17 maart 2021 17:38 schreef ZarB het volgende:
Tjonge jonge die starhopper trollt hier wel next level hoor
De enige die gaat schuimbekken is Bidet als hij de verkiezingsuitslag zietquote:Op woensdag 17 maart 2021 17:45 schreef ZarB het volgende:
Straks nog ff baudet stemmen. Al is het alleen naar om deug66 stemmers te laten schuimbekken
Nr 5quote:Op woensdag 17 maart 2021 17:50 schreef Starhopper het volgende:
[..]
JaaaaCool!
![]()
Waarom de nummer 4 als ik vragen mag?
Ja, je hebt gelijktquote:Op woensdag 17 maart 2021 18:00 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nr 5
Omdat ze het heel goed deed in Brussel, kritisch is op autoritaire regimes, veel waarde hecht aan mensenrechten en zich helemaal in dossiers kan invreten.
Zoiets verwacht ik wel van haar in de aankomende vier jaar.quote:Op woensdag 17 maart 2021 18:06 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijkt![]()
Mooi! DankZe is een soort Omtzigt dus?
quote:Op woensdag 17 maart 2021 18:18 schreef Mikeytt het volgende:
Gelijk ook gestemd voor de Ipsos exitpoll
[ afbeelding ]
Last moment twijfelen tussen Kaag of van Ginneken, maar toch Kaag gedaanquote:
Jaquote:Op woensdag 17 maart 2021 18:50 schreef tuinkabouter5000 het volgende:
Dus als je hier je stembiljet post, word je van alle kanten tegelijk de grond in getrapt?
Leuk topic
quote:Op woensdag 17 maart 2021 18:50 schreef tuinkabouter5000 het volgende:
Dus als je hier je stembiljet post, word je van alle kanten tegelijk de grond in getrapt?
Leuk topic
Kaag is ook een topvrouw! Ik hoop echt dat ze over 4 jaar onze premier isquote:Op woensdag 17 maart 2021 18:35 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Last moment twijfelen tussen Kaag of van Ginneken, maar toch Kaag gedaan
Viesmadquote:Op woensdag 17 maart 2021 13:06 schreef VoMy het volgende:
[..]
Waarom? Ik ben wel een beetje klaar met die zelfbenoemde mensen van het volk die staan te juichen als Geert Wilders weer eens hele bevolkingsgroepen schoffeert en criminaliseert op basis van hun achtergrond, ministers een verrader noemt omdat ze ergens een keer een hoofddoekje droegen, terwijl ze zelf op een man stemmen die tot over zijn oren in een mishandelingszaak zit met zijn ex. Wie is er dan eigenlijk de verrader?
Dat eeuwige 'Nederland voor de Nederlanders' want dat is zo lekker veilig en ondertussen een rood bolletje inkleuren bij iemand die verdacht wordt van het prostitueren van zijn eigen vrouw. Al die flamende posts tegenover Klaver, Kaag, andere linkse politici, omdat ze Nederland zouden verkopen, flikker toch eens op joh, het Nederland van Dion Graus en Geert Wilders is er een waar je straffeloos je vrouw zou mogen mishandelen, dan is het maar goed ook dat hun aanhangers zich hier niet langer thuis voelen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |