Wel opvallend dat de ex zowel in 2019 als 2021 net voor de verkiezingen begint te piepen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 11:52 schreef VoMy het volgende:
[..]
Er is aangifte gedaan ja. Er loopt ook een onderzoek. Het feit dat je trots bent op een stem op een vrouwenmisbruiker geeft toch wel aan dat je in de Nederlandse cultuur eigenlijk niets te zoeken hebt.
Nou is dat het weerquote:Op woensdag 17 maart 2021 11:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Wel opvallend dat de ex zowel in 2019 als 2021 net voor de verkiezingen begint te piepen.
Er is geen veroordeling.quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:02 schreef VoMy het volgende:
[..]
Nou is dat het weer. Altijd maar weer over iets anders beginnen als het vervelend begint te worden. Er zijn zowat elk jaar wel verkiezingen dus het is altijd vlak voor de verkiezingen.
Maar inhoudelijk doet het je dus helemaal niets dat je stemt op een misbruiker en vrouwenmishandelaar, je vindt het vooral belangrijk dat de timing van haar aangifte goed wordt geanalyseerd? Dat je ondertussen poseert met een stembiljet van iemand die vrouwen misbruikt vind je helemaal prima? Het is in jouw ogen niet bezwaarlijk, om je eigen vrouw te prostitueren.
Dan pas je toch niet hier in Nederland. Nederland is een land waar vrouwen wél rechten hebben, en niet ongestraft misbruikt kunnen worden, ook niet door hun partner. Blijkbaar heb je die boot ergens gemist, met je gebrekkige normen en waardenpakket.
Er zijn toch ook mensen die juichen als Quincy Promes voor Ajax/Oranje scoort?quote:Op woensdag 17 maart 2021 11:52 schreef VoMy het volgende:
[..]
Er is aangifte gedaan ja. Er loopt ook een onderzoek. Het feit dat je trots bent op een stem op een vrouwenmisbruiker geeft toch wel aan dat je in de Nederlandse cultuur eigenlijk niets te zoeken hebt.
Even door Google gehaald.quote:Op woensdag 17 maart 2021 09:44 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Daar is niets randoms aan. Ik heb bewust voor de nummer 22 gekozen![]()
De reden is dikgedrukt:
[..]
Ah, dus iemand kan zijn vrouw niet misbruiken als die er niet veroordeeld voor is. Slim man. Daar gaan vrouwen zich echt veiliger door voelen, door deze insteek. Wat een heerlijk gegeven moet dat voor ze zijn, wetende dat ze niet verkracht kunnen worden als de dader maar niet voor verkrachting veroordeeld wordt. Dat scheelt ook in de verwerking van het proces, of niet dan. Hier heeft de wereld echt wat aan. Kunnen we nog meer zaken afsluiten? Epstein bijvoorbeeld, die is ook nooit veroordeeld, die was dus onschuldig. Heb jij nog suggesties?quote:
We moeten inderdaad naar een systeem toe waar we gewoon alles geloven van wat iedere vrouw zegt.quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:16 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ah, dus iemand kan zijn vrouw niet misbruiken als die er niet veroordeeld voor is. Slim man. Daar gaan vrouwen zich echt veiliger door voelen, door deze insteek. Wat een heerlijk gegeven moet dat voor ze zijn, wetende dat ze niet verkracht kunnen worden als de dader maar niet voor verkrachting veroordeeld wordt. Dat scheelt ook in de verwerking van het proces, of niet dan. Hier heeft de wereld echt wat aan. Kunnen we nog meer zaken afsluiten? Epstein bijvoorbeeld, die is ook nooit veroordeeld, die was dus onschuldig. Heb jij nog suggesties?
Nee dat denk je niet, je vindt het gewoon leuk dat ze een piemelamputatie heeft gehad.quote:Op woensdag 17 maart 2021 09:52 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Waarom is dat juist een reden om niet op haar te stemmen?
Tja, ik ben bij D66 uitgekomen. Ik vind het leuk om verder te kijken dan de nummer 1 en ik denk dat zij wel van toegevoegde waarde kan zijn in de kamer.
Dat staat er niet. Ik vind het opmerkelijk dat je zonder blikken of blozen een vrouwenmepper en -misbruiker de kamer in wil stemmen en er nog trots op bent ook. Dan pas je eigenlijk niet in deze maatschappij.quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:24 schreef Nober het volgende:
[..]
We moeten inderdaad naar een systeem toe waar we gewoon alles geloven van wat iedere vrouw zegt.
We zullen zien hoe de rechter oordeelt als er ooit een rechtszaak komt.quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:29 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dat staat er niet. Ik vind het opmerkelijk dat je zonder blikken of blozen een vrouwenmepper en -misbruiker de kamer in wil stemmen en er nog trots op bent ook. Dan pas je eigenlijk niet in deze maatschappij.
Zullen we het gatekeepen even achterwege laten?quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:29 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dat staat er niet. Ik vind het opmerkelijk dat je zonder blikken of blozen een vrouwenmepper en -misbruiker de kamer in wil stemmen en er nog trots op bent ook. Dan pas je eigenlijk niet in deze maatschappij.
Het zou zo maar je zus kunnen zijn he, of je moeder, of je nichtje, of je dochter. En dan heb jij mooi een stem uitgebracht op degene die haar misbruikte. Fantastisch gewerkt.quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:32 schreef Nober het volgende:
[..]
We zullen zien hoe de rechter oordeelt als er ooit een rechtszaak komt.
Waarom? Ik ben wel een beetje klaar met die zelfbenoemde mensen van het volk die staan te juichen als Geert Wilders weer eens hele bevolkingsgroepen schoffeert en criminaliseert op basis van hun achtergrond, ministers een verrader noemt omdat ze ergens een keer een hoofddoekje droegen, terwijl ze zelf op een man stemmen die tot over zijn oren in een mishandelingszaak zit met zijn ex. Wie is er dan eigenlijk de verrader?quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:36 schreef galantis het volgende:
[..]
Zullen we het gatekeepen even achterwege laten?
Het is wel duidelijk dat jij er klaar mee bent inderdaad. Ik snap je weerzin maar jij hebt geen alleenrecht op het bepalen van fatsoen. Gelukkig maar overigens.quote:Op woensdag 17 maart 2021 13:06 schreef VoMy het volgende:
[..]
Waarom? Ik ben wel een beetje klaar met die zelfbenoemde mensen van het volk die staan te juichen als Geert Wilders weer eens hele bevolkingsgroepen schoffeert en criminaliseert op basis van hun achtergrond, ministers een verrader noemt omdat ze ergens een keer een hoofddoekje droegen, terwijl ze zelf op een man stemmen die tot over zijn oren in een mishandelingszaak zit met zijn ex. Wie is er dan eigenlijk de verrader?
Dat eeuwige 'Nederland voor de Nederlanders' want dat is zo lekker veilig en ondertussen een rood bolletje inkleuren bij iemand die verdacht wordt van het prostitueren van zijn eigen vrouw. Al die flamende posts tegenover Klaver, Kaag, andere linkse politici, omdat ze Nederland zouden verkopen, flikker toch eens op joh, het Nederland van Dion Graus en Geert Wilders is er een waar je straffeloos je vrouw zou mogen mishandelen, dan is het maar goed ook dat hun aanhangers zich hier niet langer thuis voelen.
Ah een deugstem, als het geen trans was dan had je dus niet op hem gestemdquote:Op woensdag 17 maart 2021 09:44 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Daar is niets randoms aan. Ik heb bewust voor de nummer 22 gekozen![]()
De reden is dikgedrukt:
[..]
Fixed.quote:Op woensdag 17 maart 2021 13:15 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ah een deugstem, als het ze geen trans was dan had je dus niet op hem haar gestemd
Nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 17 maart 2021 16:23 schreef -XOR- het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker camerawerk wel
Anyway, deze boy heeft zojuist de wereld een weer een klein stukje mooier gemaakt.
Elke stem niet op de PVV en FvD is een goede stemquote:Op woensdag 17 maart 2021 16:23 schreef -XOR- het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker camerawerk wel
Anyway, deze boy heeft zojuist de wereld een weer een klein stukje mooier gemaakt.
Nou daar zullen ze echt mee zittenquote:Op woensdag 17 maart 2021 17:45 schreef ZarB het volgende:
Straks nog ff baudet stemmen. Al is het alleen naar om deug66 stemmers te laten schuimbekken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |