Ga je ook om negen uur naar bed vanavond?quote:Op zondag 14 maart 2021 17:20 schreef engine het volgende:
Ik heb vanmiddag ook een pizza gehaald omdat ik wist dat ze pizza gingen eten
quote:Op zondag 14 maart 2021 17:29 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Ga je ook om negen uur naar bed vanavond?
Dat is hier sowieso geen optiequote:Op zondag 14 maart 2021 17:31 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Ga toch liever voor een NY pizza..
de hele vegan community is voor Naomiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op zondag 14 maart 2021 17:31 schreef Lavenderr het volgende:
Ik heb het idee dat Naomi gaat winnen. Kameleon is het en die komen vaak het verste.
quote:Op zondag 14 maart 2021 17:29 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Ga je ook om negen uur naar bed vanavond?
Ik eet ze het liefst van Domino’s. Die zit hier om de hoek;)quote:Op zondag 14 maart 2021 17:31 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Ga toch liever voor een NY pizza..
Ik heb geen oven maar een airfryer. Maar nee, nog niet. Al zien die pizza's van hun er wel echt goed uit weer.quote:
Zou het ook niet helemaal verdiend vinden.quote:Op zondag 14 maart 2021 17:31 schreef Lavenderr het volgende:
Ik heb het idee dat Naomi gaat winnen. Kameleon is het en die komen vaak het verste.
Ja nu je het zegt..quote:Op zondag 14 maart 2021 17:38 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Ik eet ze het liefst van Domino’s. Die zit hier om de hoek;)
quote:Op zondag 14 maart 2021 17:39 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb geen oven maar een airfryer. Maar nee, nog niet. Al zien die pizza's van hun er wel echt goed uit weer.
Dat mag ik graag horen! Werkt mijn zoon.quote:Op zondag 14 maart 2021 17:38 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Ik eet ze het liefst van Domino’s. Die zit hier om de hoek;)
quote:Op zondag 14 maart 2021 17:38 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Warm houden, zodat ze samen kunnen eten.
Jazeker, Naomi heeft dat heel goed gedaan. Maar verdient de finale niet, de vrienden-verraadsterquote:Op zondag 14 maart 2021 17:33 schreef odie22 het volgende:
[..]
de hele vegan community is voor Naomiiiiiiiiiiiiiiii![]()
![]()
Als Michel dit doet noemen we het sportenquote:Op zondag 14 maart 2021 17:40 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
de kleuter wil weer aandacht
ja maar dan wil de baby niet mee doenquote:Op zondag 14 maart 2021 17:40 schreef engine het volgende:
[..]
Als Michel dit doet noemen we het sporten
Het zal best smaken.quote:Op zondag 14 maart 2021 17:39 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb geen oven maar een airfryer. Maar nee, nog niet. Al zien die pizza's van hun er wel echt goed uit weer.
Is totaal geen kleuterquote:Op zondag 14 maart 2021 17:40 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Die is jong moet even haar energie kwijt niks op tegen tochquote:Op zondag 14 maart 2021 17:40 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Helemaal niks, ja ze heeft vandaag gesneden maar dat was het ook.quote:Op zondag 14 maart 2021 17:29 schreef Gerrie_55 het volgende:
Die Liese voert ook geen zak uit hè ja als het moet ivm huisregels
kan ze toch meedoen met sporten met michelquote:Op zondag 14 maart 2021 17:42 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Die is jong moet even haar energie kwijt niks op tegen toch
Al spijt dat je geen pizza in huis gehaald hebt?quote:
Maar dat is dan weer geen reet aan. Iedereen heeft zijn eigen manieren van energie kwijtraken. Michel sport, Nick petanquet, Jill en Julie stoeien en Matt trekt zichzelf af onder een dekbed.quote:Op zondag 14 maart 2021 17:44 schreef odie22 het volgende:
[..]
kan ze toch meedoen met sporten met michel![]()
![]()
Nou ik wil best ruilen.quote:Op zondag 14 maart 2021 17:46 schreef engine het volgende:
[..]
Al spijt dat je geen pizza in huis gehaald hebt?
Ja volgens mij echt een verwend nest wat dat betreftquote:Op zondag 14 maart 2021 17:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Helemaal niks, ja ze heeft vandaag gesneden maar dat was het ook.
Zij woont op haar zelf, vraag me echt af of Souf zo lief is dat ze dit leventje voort kan zetten.
ja jeetje zeg, als ik dat allemaal moet bij gaan houdenquote:Op zondag 14 maart 2021 17:47 schreef Yolk het volgende:
[..]
Maar dat is dan weer geen reet aan. Iedereen heeft zijn eigen manieren van energie kwijtraken. Michel sport, Nick petanquet, Jill en Julie stoeien en Matt trekt zichzelf af onder een dekbed.
hele dag mooi zijn kost veel energie hoorquote:Op zondag 14 maart 2021 17:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Helemaal niks, ja ze heeft vandaag gesneden maar dat was het ook.
Zij woont op haar zelf, vraag me echt af of Souf zo lief is dat ze dit leventje voort kan zetten.
Het deeg is niet goed afgebakken lijkt het wel..quote:Op zondag 14 maart 2021 17:47 schreef rinardo het volgende:
Pizzas zijn te groot , groter dan vorige x het gaat lastiger
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Vroeg ik me ook al af.quote:Op zondag 14 maart 2021 17:49 schreef zodeju het volgende:
Zullen ze na het einde dit huis slopen, want eigenlijk hebben ze best veel voor drie maanden...hoe leuk had het geweest in de zomer met zijn alle buiten pizza eten. Nu is hij nog maar 2 keer gebruikt. Tuin is mooi.
Het is wel zo gebouwd dat het ook makkelijk af te breken is. Wat ze hebben lijkt meer dan het is omdat je een sauna, hottub en pizza oven ziet. Het hok zelf stelt niet veel voor.quote:Op zondag 14 maart 2021 17:49 schreef zodeju het volgende:
Zullen ze na het einde dit huis slopen, want eigenlijk hebben ze best veel voor drie maanden...hoe leuk had het geweest in de zomer met zijn alle buiten pizza eten. Nu is hij nog maar 2 keer gebruikt. Tuin is mooi.
De koningin wacht tot ze bediend wordt?quote:
Kant en klaar deeg. Is te plakkerigquote:Op zondag 14 maart 2021 17:49 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Het deeg is niet goed afgebakken lijkt het wel..
precies!quote:Op zondag 14 maart 2021 17:52 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Kant en klaar deeg. Is te plakkerig
Zelfgemaakte bodem was beter.
is die al klaar danquote:Op zondag 14 maart 2021 17:49 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Het deeg is niet goed afgebakken lijkt het wel..
Obstipatie alert..quote:Op zondag 14 maart 2021 17:52 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Kant en klaar deeg. Is te plakkerig
? Ze woont alleen, regelt dus alles zelfquote:Op zondag 14 maart 2021 17:48 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja volgens mij echt een verwend nest wat dat betreft
Liese mist de schwanz van soefiequote:Op zondag 14 maart 2021 17:55 schreef Ebinas het volgende:
Nick en Naomi hebben het over Liese, wat er is.
"Ze heeft eene slechte dag"
met souf toch?quote:Op zondag 14 maart 2021 17:55 schreef Fasil het volgende:
[..]
? Ze woont alleen, regelt dus alles zelf
En is een bekwame thuisverpleegster
Verwend?
pruts pizzabakker danquote:Op zondag 14 maart 2021 17:57 schreef Ebinas het volgende:
De oven is er ook bij aangezet, gaat het wat sneller
[ afbeelding ]
Hele rare manier van pizza snijden.quote:
daar reageerde ik niet op, de oven is erbij aan gezetquote:Op zondag 14 maart 2021 18:01 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Om warm te houden. Kunnen ze samen eten.
Om de eerder gebakken pizza's warm te houdenquote:Op zondag 14 maart 2021 18:02 schreef odie22 het volgende:
[..]
daar reageerde ik niet op, de oven is erbij aan gezet
Mr. Grootspraak neemt het even over. Zou het goedgaan?quote:Op zondag 14 maart 2021 18:06 schreef cobain1994 het volgende:
Heeft hij nou zo;n grijze kleur?
[ afbeelding ]
Denk het niequote:Op zondag 14 maart 2021 18:08 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Mr. Grootspraak neemt het even over. Zou het goedgaan?
quote:Op zondag 14 maart 2021 18:03 schreef engine het volgende:
[..]
Om de eerder gebakken pizza's warm te houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |