Niet echt, volgens mij werd er gewoon 1 iemand uitgepikt. Dat zie je wel vaker dat ze eerst een paar bekenden eruitpikken. Was echt niets aan de hand.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:54 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
@:Tourniquet jij misschien?
Dit was zeker geen uitlokking. Een mooie actie van een arrestatie eenheid. Dat mensen als reactie hierop vanalles en nog wat naar de politie gooien....quote:
Videoinverzet.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:57 schreef SignificanteAnder het volgende:
@:Haags op welke stream zag je dat busje dan? want ik heb een stukje teruggespoeld bij Regio 15, maar dat busje rijdt toch echt parallel aan de mensen en niet erop in.
I call bullshit.
ah thnxquote:Op zondag 14 maart 2021 15:58 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Niet echt, volgens mij werd er gewoon 1 iemand uitgepikt. Dat zie je wel vaker dat ze eerst een paar bekenden eruitpikken. Was echt niets aan de hand.
[ afbeelding ]
Klopt.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:58 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Niet echt, volgens mij werd er gewoon 1 iemand uitgepikt. Dat zie je wel vaker dat ze eerst een paar bekenden eruitpikken. Was echt niets aan de hand.
[ afbeelding ]
Ik was te laat met kapenquote:
quote:Op zondag 14 maart 2021 16:00 schreef Starhopper het volgende:
Wat staat er op dat rode gebouw bij Regio15? SpaceX?
Het is wel een stuk effectiever.quote:Op zondag 14 maart 2021 16:00 schreef Haags het volgende:
Je kan ook gewoon op een nette manier insluiten, zoals op het Museumplein. Zonder de boel kort en klein te slaan, vervolgens nog even met een hele horde paarden eroverheen te gaan. Niet goed dit.
Haha. SpaceX The Hague.quote:Op zondag 14 maart 2021 16:00 schreef Starhopper het volgende:
Wat staat er op dat rode gebouw bij Regio15? SpaceX?
Jawel joh, gewoon een beetje vermaak op de zondagmiddag.quote:Op zondag 14 maart 2021 16:00 schreef Haags het volgende:
Je kan ook gewoon op een nette manier insluiten, zoals op het Museumplein. Zonder de boel kort en klein te slaan, vervolgens nog even met een hele horde paarden eroverheen te gaan. Niet goed dit.
Van de week nog een goede uitzending over geweest hoe die honden echt vreselijk behandeld en mishandeld werden.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:57 schreef RipCity het volgende:
SOW die hond... dat was wel triest. bij iemand die al ligt en door blijven meppen en bijten
Onzin. De-escaleren moet je, hier krijg je alleen maar meer gezeik van.quote:Op zondag 14 maart 2021 16:01 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Het is wel een stuk effectiever.
Ze zijn vaak genoeg gewaarschuwd
Kan maar dit is vermakelijker.quote:Op zondag 14 maart 2021 16:00 schreef Haags het volgende:
Niet janken, ze zijn een uur lang en 10000x gewaarschuwd.quote:Op zondag 14 maart 2021 16:00 schreef Haags het volgende:
Dit keer zaten er veel meer agressieve types tussen, dus snap dat ze dan ook voor een doortastendere aanpak kiezen. Bij het Museumplein gaat het ook hard zodra dat aan de orde is.quote:Op zondag 14 maart 2021 16:00 schreef Haags het volgende:
Ze mochten er al vanaf 13.00 uur niet meer zijn, tijd zat gehad om zelf weg te gaanquote:Op zondag 14 maart 2021 16:02 schreef Haags het volgende:
[..]
Onzin. De-escaleren moet je, hier krijg je alleen maar meer gezeik van.
Dat vergeet die user voor het gemak even.quote:Op zondag 14 maart 2021 16:02 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Niet janken, ze zijn een uur lang en 10000x gewaarschuwd.
In-sloten?quote:Op zondag 14 maart 2021 16:03 schreef spectrumanalyser het volgende:
Je kan ook de mensen die sloot in dwingen. Leuk voor de beelden.
Nee geweld moet altijd doelmatig en proportioneel zijn. En dat is het bij de huidige inzet van honden niet het geval. Bovendien worden die honden zelf mishandeld tijdens hun opleiding, omdat de KNPV niet in staat is over te gaan op een andere trainingsmethode.quote:Op zondag 14 maart 2021 16:01 schreef Noek het volgende:
[..]
Van de week nog een goede uitzending over geweest hoe die honden echt vreselijk behandeld en mishandeld werden.
Geeft niemand een neuk om verder want geweld doet het altijd lekker. Of het nu op mensen of honden is. GenietOn!
Bij terroristen of mensen die je op afstand moet pakken snap ik het nog wel. Dat je ze gebruikt om mensen af te schrikken ook (net als paarden). maar mensen bijten moet gewoon niet. De effecten daarvan zijn zo erg.quote:Op zondag 14 maart 2021 16:04 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Nee geweld moet altijd doelmatig en proportioneel zijn. En dat is het bij de huidige inzet van honden niet het geval. Bovendien worden die honden zelf mishandeld tijdens hun opleiding, omdat de KNPV niet in staat is over te gaan op een andere trainingsmethode.
quote:Op zondag 14 maart 2021 16:02 schreef Starhopper het volgende:
Er liep iemand met een nazi jas bij regio15
Ja, echt disgusting. Dus waar mensen juichen als zo'n beest aanvalt, zie je eigenlijk een mishandelde hond die zo gemaakt is. Als een dansende beer.quote:Op zondag 14 maart 2021 16:04 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Nee geweld moet altijd doelmatig en proportioneel zijn. En dat is het bij de huidige inzet van honden niet het geval. Bovendien worden die honden zelf mishandeld tijdens hun opleiding, omdat de KNPV niet in staat is over te gaan op een andere trainingsmethode.
Daar deden de demonstranten en politie gewoon hun vaste dans de afgelopen tijd. Dit is weer veel omvangrijker.quote:Op zondag 14 maart 2021 16:05 schreef StephanL het volgende:
Wat een chaos was dit. Deden ze dit in Amsterdam toch beter.
die gast zegt dat er geschoten isquote:Op zondag 14 maart 2021 15:57 schreef spoilert het volgende:
Livestreams:
Video in Verzet: https://www.facebook.com/VideoInVerzet/
Onrecht TV: https://www.facebook.com/enigeechteonrechttv
LNNMedia: https://www.facebook.com/watch/LNNMEDIANL/
RTDuctch: https://www.facebook.com/watch/RelevantToday7/
Revrouwlutie: https://www.facebook.com/watch/revrouwlutie/
Dit smiley.quote:Op zondag 14 maart 2021 16:07 schreef Viesdik het volgende:
[..]
die gast zegt dat er geschoten is
ik weet niet of ik dit smiley moet sturen
of deze
Zal wel gewoon vuurwerk geweest zijnquote:Op zondag 14 maart 2021 16:07 schreef Viesdik het volgende:
[..]
die gast zegt dat er geschoten is
ik weet niet of ik dit smiley moet sturen
of deze
En uit het onderzoek komt dat ze niet hard genoeg hebben ingegrepen?quote:Op zondag 14 maart 2021 16:08 schreef Haags het volgende:
Naar dit optreden moet ook zeker een onderzoek komen.
Ja, die 'demonstranten' moeten ook zeker aan onderzoek onderworpen worden.quote:Op zondag 14 maart 2021 16:08 schreef Haags het volgende:
Naar dit optreden moet ook zeker een onderzoek komen.
Net als in 1933quote:Op zondag 14 maart 2021 16:08 schreef Tourniquet het volgende:
Leuke plek voor een logo.
[ afbeelding ]
Waar kun je die kopen?quote:Op zondag 14 maart 2021 16:08 schreef Tourniquet het volgende:
Leuke plek voor een logo.
[ afbeelding ]
Misschien had hij wel een repetitie van Sound of Musicquote:Op zondag 14 maart 2021 16:08 schreef spectrumanalyser het volgende:
Iemand in Nazi-uniform liep even vol door het beeld bij Regio15, echt te bizar voor woorden.
Werkloze acteur van Soldaat van Oranje denk ik.quote:Op zondag 14 maart 2021 16:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Misschien had hij wel een repetitie van Sound of Music
Die mensen weten ook niet wat een dictatuur is. Ze hebben er geen idee van dat we nog steeds heel veel mogen in Nederland. Maar nee, we mogen na 9 uur niet naar buiten en iedereen schreeuwt moord en brand. Stel je aan zeg.quote:Op zondag 14 maart 2021 16:09 schreef vipergts het volgende:
Het zijn toch wel enorme losers die mensen die zogenaamd voor onze vrijheid opkomen en roepen dat we in een dictatuur leven.
In myanmar zijn ze al ruim een maand bezig gisteren vielen daar 7 doden en nog gaan ze niet weg. Hier rennen ze weg en gaan verontwaardigd op een afstandje staan roepen.
"oefening"quote:Op zondag 14 maart 2021 16:12 schreef spectrumanalyser het volgende:
What the... het is nog waar ook!
https://www.ad.nl/westlan(...)n-kijkduin~aa28c9eb/
maar , het is voor een oefening. niet voor de demonstranten.
10-03-21, 12:21quote:Op zondag 14 maart 2021 16:12 schreef spectrumanalyser het volgende:
What the... het is nog waar ook!
https://www.ad.nl/westlan(...)n-kijkduin~aa28c9eb/
maar , het is voor een oefening. niet voor de demonstranten.
Tja, cauteriseren die wond, zou ik ook doen.quote:Op zondag 14 maart 2021 16:13 schreef StephanL het volgende:
Bij Revrouwlutie iemand die een flinke beet heeft van een hond, zit bij de Esso.
Wel te hopen dat het een teefje was en geen reu anders weer Ophef!quote:Op zondag 14 maart 2021 16:13 schreef StephanL het volgende:
Bij Revrouwlutie iemand die een flinke beet heeft van een hond, zit bij de Esso.
Zsm naar het ziekenhuis daarmee.quote:Op zondag 14 maart 2021 16:13 schreef StephanL het volgende:
Je hebt gelijk ja! Zijn vriendin zat toen binnenquote:Op zondag 14 maart 2021 16:14 schreef jameshond7 het volgende:
Dis is de esso waar eerder demonstranten werden ingesloten door de politie
Die moet nu een vaccinatie krijgenquote:Op zondag 14 maart 2021 16:13 schreef StephanL het volgende:
Jaquote:Op zondag 14 maart 2021 16:14 schreef jameshond7 het volgende:
Dis is de esso waar eerder demonstranten werden ingesloten door de politie
Komt een man bij de dokterquote:
quote:
Dan moeten ze die persoon echt buiten het demonstratiegepeupel zien te krijgen en er ook niet met zoveel mensen om heen gaan staan koekeleren.quote:
Ja we weten nu wel dat jij van het zwartwit denken bentquote:Op zondag 14 maart 2021 16:16 schreef Haags het volgende:
Ik had wel verwacht dat de meesten hier nu zouden schreeuwen:
LAAT MAAR LIGGEN HIJ GAAT DOOD!!!!!
Boeiend, je bent toch niet van die Rebellion club?quote:Op zondag 14 maart 2021 16:15 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Het Malieveld gaat helemaal naar de kanker tering.
Ik zie die kneuzen toch vrij hard rennen, kennelijk valt het met die vrijheidstrijd erg mee.quote:Op zondag 14 maart 2021 16:12 schreef jameshond7 het volgende:
Er schijnt mogelijk geschoten te zijn op het malieveld, onderzoek is nodig, mensen laten zich niet zomaar wegjagen!!!
ik dacht al glasgerinkel te horen. maar valt nog mee.quote:
Is hondenbeetpersoon nog steeds bij het tankstation dan?quote:Op zondag 14 maart 2021 16:18 schreef jameshond7 het volgende:
Facebook:
Dorien van der Donk Vieze teringzooi de politie
Fokje IJkema kan niet, want de instructies komen van de Gestapo zelf.
Ann Sander En iemand door een hond laten verscheuren 😡😡😡
welkequote:Op zondag 14 maart 2021 16:19 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Is hondenbeetpersoon nog steeds bij het tankstation dan?
lekkere moderatie in die chat van Svenquote:Marco Geschiere Het Wordt tijd dat er terug geschoten wordt
It's about time they shot back
ja die is er nog steeds, maar volgens zijn er meerdere gebetenquote:Op zondag 14 maart 2021 16:20 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Bij de Esso was iemand die was gebeten door een politiehond.
Zijn die er? heb nog geen glimp opgevangenquote:Op zondag 14 maart 2021 16:22 schreef StephanL het volgende:
Nu al benieuwd naar NieuwNieuws uitzending
Ja. Ik zag even hun microfoon voorbij komenquote:Op zondag 14 maart 2021 16:23 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Zijn die er? heb nog geen glimp opgevangen
Ja zag je de hele tijd in beeldquote:Op zondag 14 maart 2021 16:23 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Jazeker. Die gast die al die verslagen deed van Museumplein was er.quote:Op zondag 14 maart 2021 16:23 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Ik hoop het welquote:
man man manquote:Chat word actief gemodereerd. Houd de reacties netjes. Ondanks de emoties die nu de reacties opwekken.
Nice! Gezien al die scheldende agressievelingen is het niet meer dan terecht dat ze honden en stokken hebben ingezet.quote:
Die man zie je in het eerste filmpje de hond vasthouden.quote:Op zondag 14 maart 2021 16:30 schreef RipCity het volgende:
Maar slaan ze nu op die hond om los te laten of die man?
Is er al iemand dat slachtoffer aan het vertellen dat men bij een tetanus-injectie ook een chip injecteert?quote:
Ja dat probleem is er dus vaker met de inzet van die honden. Iemand die gewoon nog gebeten wordt kan niet netjes rustig gaan liggen met zijn handen op zijn rug, dus die lijkt nog een paar tikken te krijgen omdat dat wordt opgevat als tegen sputteren.quote:
Als het goed is hebben ze daar een speciale tang voor die ze in de bek duwen van die hond.quote:Op zondag 14 maart 2021 16:30 schreef RipCity het volgende:
Maar slaan ze nu op die hond om los te laten of die man?
Jaquote:Op zondag 14 maart 2021 16:34 schreef SignificanteAnder het volgende:
Lol op de ene stream hoor ik geschreeuw over nazipraktijken terwijl op de andere stream die dude in nazi uniform in beeld is.
Waar zie je dat? Op zich terecht hoor. Jezelf veilig houden is prio 1quote:Op zondag 14 maart 2021 16:37 schreef Starhopper het volgende:
Ambulance durft niet naar de EssoEn nu roepen ze om de politie
![]()
Kijk de Zembla-afleveringen over de inzet van politiehonden even. Hondengeleiders maken wel vaker dat soort fouten.quote:Op zondag 14 maart 2021 16:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Snap dat niet he. Als iemand ligt STOP dan met dat naknuppelen en arresteer degene.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |