Dit was gewoon een arrestatie eenheid die een relschopper probeerde te arresteren.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:48 schreef Haags het volgende:
[..]
Dit was gewoon uitlokking, sloeg HELEMAAL nergens op
Dat was ook wat ik zag inderdaad. Iemand een samenvattend gifje?quote:Op zondag 14 maart 2021 15:49 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dit was gewoon een arrestatie eenheid die een relschopper probeerde te arresteren.
Niks daarvan, dit is moedwillig uitlokken. Opzouten!quote:Op zondag 14 maart 2021 15:49 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dit was gewoon een arrestatie eenheid die een relschopper probeerde te arresteren.
JANKEN HAAGS JANKEN MET JE MUILquote:Op zondag 14 maart 2021 15:50 schreef Haags het volgende:
[..]
Niks daarvan, dit is moedwillig uitlokken. Opzouten!
https://www.facebook.com/(...)&ref=watch_permalinkquote:Op zondag 14 maart 2021 15:51 schreef Scorpie het volgende:
Op welke stream kan je nu het beste zien hoe mensen gemept worden ? Had er 1 maar die is offline
Ruptly en Regio 15quote:Op zondag 14 maart 2021 15:51 schreef Scorpie het volgende:
Op welke stream kan je nu het beste zien hoe mensen gemept worden ? Had er 1 maar die is offline
Groep natmaken, dan worden ze met deze temperaturen vanzelf sip en druipen ze af.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:51 schreef SignificanteAnder het volgende:
Huh wat zijn dit voor sproeiertjes?
Ja echt heel normaal, met een ME busje op het publiek inrijden, uitstappen en erop los beginnen te meppen.quote:
Waar blijft dat gifje waar dit goed te zien is dan? Was puur om mensen te arresteren en af te voeren die niet weken voor de linie van wat ik zag.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:52 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja echt heel normaal, met een ME busje op het publiek inrijden, uitstappen en erop los beginnen te meppen.
Hulde voor de hoeren van justitie
@Tourniquet jij misschien?quote:Op zondag 14 maart 2021 15:53 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Waar blijft dat gifje waar dit goed te zien is dan? Was puur om mensen te arresteren en af te voeren die niet weken voor de linie van wat ik zag.
Malieveld is wel toffe locatie. lastiger en meer ruimte.quote:
Sven heeft over uitlokking e.d.quote:
MISSCHIEN HAD JE GEWOON MOETEN LUISTEREN TOEN DE POLITIE ZEI DAT JE NAAR HUIS MOEST GAANquote:Op zondag 14 maart 2021 15:52 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja echt heel normaal, met een ME busje op het publiek inrijden, uitstappen en erop los beginnen te meppen.
Hulde voor de hoeren van justitie
Er mochten al vanaf 13.00 uur maar 200 mensen aanwezig zijn en het was een veelvoud ervan inmiddels, ze hebben eigenlijk nog te lang gewacht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |