Zsm naar het ziekenhuis daarmee.quote:Op zondag 14 maart 2021 16:13 schreef StephanL het volgende:
Bij Revrouwlutie iemand die een flinke beet heeft van een hond, zit bij de Esso.
Je hebt gelijk ja! Zijn vriendin zat toen binnenquote:Op zondag 14 maart 2021 16:14 schreef jameshond7 het volgende:
Dis is de esso waar eerder demonstranten werden ingesloten door de politie
Die moet nu een vaccinatie krijgenquote:Op zondag 14 maart 2021 16:13 schreef StephanL het volgende:
Bij Revrouwlutie iemand die een flinke beet heeft van een hond, zit bij de Esso.
Jaquote:Op zondag 14 maart 2021 16:14 schreef jameshond7 het volgende:
Dis is de esso waar eerder demonstranten werden ingesloten door de politie
Komt een man bij de dokterquote:
quote:
Dan moeten ze die persoon echt buiten het demonstratiegepeupel zien te krijgen en er ook niet met zoveel mensen om heen gaan staan koekeleren.quote:
Ja we weten nu wel dat jij van het zwartwit denken bentquote:Op zondag 14 maart 2021 16:16 schreef Haags het volgende:
Ik had wel verwacht dat de meesten hier nu zouden schreeuwen:
LAAT MAAR LIGGEN HIJ GAAT DOOD!!!!!
Boeiend, je bent toch niet van die Rebellion club?quote:Op zondag 14 maart 2021 16:15 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Het Malieveld gaat helemaal naar de kanker tering.
Ik zie die kneuzen toch vrij hard rennen, kennelijk valt het met die vrijheidstrijd erg mee.quote:Op zondag 14 maart 2021 16:12 schreef jameshond7 het volgende:
Er schijnt mogelijk geschoten te zijn op het malieveld, onderzoek is nodig, mensen laten zich niet zomaar wegjagen!!!
ik dacht al glasgerinkel te horen. maar valt nog mee.quote:
Is hondenbeetpersoon nog steeds bij het tankstation dan?quote:Op zondag 14 maart 2021 16:18 schreef jameshond7 het volgende:
Facebook:
Dorien van der Donk Vieze teringzooi de politie
Fokje IJkema kan niet, want de instructies komen van de Gestapo zelf.
Ann Sander En iemand door een hond laten verscheuren 😡😡😡
welkequote:Op zondag 14 maart 2021 16:19 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Is hondenbeetpersoon nog steeds bij het tankstation dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |